PDA

View Full Version : CART races online te bekijen


FormulaV-JH495
16-08-2003, 10:31
Diegene die thuis een snelle internetverbinding hebben - dus zowat iedereen - check out CART.com
Onder Multimedia vind je die link naar SPEED ON DEMAND
click daarop en voila ... kies de media player en de snelheid en natuurlijk ook welke race je wilt zien ...
Ik kijk gedurende mijn NightShifts telkens weer een race en zo gaat de tijd veel vlugger ... en dit jaar hebben ze een HELMETCAM bij Paul Tracy geplaatst .. niet op zijn helm maar een FibreCam die achter zijn vizier geplaatst werd ... dus zie je wat hij ziet op ... S.Bourdais kicks ass ...

Ben nu aan't kijken naar de race van Vorie week .. Road America ... de Mario Andretti Cart Race

redje
16-08-2003, 11:01
Originally posted by FormulaV-JH495
Diegene die thuis een snelle internetverbinding hebben - dus zowat iedereen - check out CART.com
Onder Multimedia vind je die link naar SPEED ON DEMAND
click daarop en voila ... kies de media player en de snelheid en natuurlijk ook welke race je wilt zien ...
Ik kijk gedurende mijn NightShifts telkens weer een race en zo gaat de tijd veel vlugger ... en dit jaar hebben ze een HELMETCAM bij Paul Tracy geplaatst .. niet op zijn helm maar een FibreCam die achter zijn vizier geplaatst werd ... dus zie je wat hij ziet op ... S.Bourdais kicks ass ...

Ben nu aan't kijken naar de race van Vorie week .. Road America ... de Mario Andretti Cart Race
De race van Mid-Ohio staat er nog nie op, die van Road America heb ik gedeeltelijk gezien.

marcel
28-08-2003, 16:14
Ik volg zo al het hele seizoen, en op enkele slechte streams na, is het elke keer weer genieten. als je kan kiezen, best de SPEED-versie kiezen, der zitten wel reclame-breaks in (de reclame zelf is dan wel weggeknipt), maar je krijgt dan de betere commentatoren (oa. Scott Pruett), en interviews vanuit de pitlane enz.

Raceboy
28-08-2003, 20:59
Ik vind de comentatoren niet echt genietbaar. Veel te veel getier enzo. Maar wel top dat ze het online zetten.

FormulaV-JH495
28-08-2003, 22:38
veel te veel getier ...

die leven tenminste mee ... ik geniet ervan en het commentaar op ITV tijdens de F1-races kan je er best wel mee vergelijken ...

Ik val in slaap (al is da veel minder dan vorig jaar :D) wanneer ik tijdens de reclames op ITV naar TV1 zap ...

yvdp
28-08-2003, 22:46
ik vind da kwaliteit toch maar minnetjes. Of heb ik dan denkelijk de verkeerde link genomen?

marcel
29-08-2003, 00:16
dat de kwaliteit minder is, is logisch he: het is een filmpje van 2 uur, en het komt in verschillende versies. reken daarbij dat elke wedstrijd op hunne server blijft staan. het is plaatsbesparend.
én zo kunnen ze meer simultane connecties aan. (vergelijk met de filmpjes op pitstop.tv: hogere kwaliteit, maar ze kunnen maar 5 connecties tegelijk aan)

yvdp
29-08-2003, 10:30
ok, u hebt wel een punt daar ;) geen fullscreen dan maar :D

redje
29-08-2003, 11:55
Originally posted by yvdp
ok, u hebt wel een punt daar ;) geen fullscreen dan maar :D
Probeer es fullscreen maar dan bekijken vanop enkele meters, dan is t doenbaar. Zo doe ik da, vanuit de luie zetel zien.

yvdp
29-08-2003, 14:55
hehe, die goeie ouwe luie zetel. :)

marcel
29-08-2003, 16:30
Originally posted by redje
Probeer es fullscreen maar dan bekijken vanop enkele meters, dan is t doenbaar. Zo doe ik da, vanuit de luie zetel zien.

ik kijk via tv-out. lekker breedbeeld, en tis toch ook nog te doen :p