PDA

View Full Version : Anthony Kumpen


Werner333
31-08-2001, 21:21
Zoals jullie waarschijnlijk weten reed Anthony op 1 weekend 2 races. De 24 uren van Zolder en FIA GT race in Oostenrijk.
Een verslag van het heen en weer gereis kun je lezen op Totalmotorsport. Dit is de directe link: http://www.totalmotorsport.com/Championships/display.asp?ID=713

glpk_racing
31-08-2001, 23:37
Thanks werner for promoting this.

PS ik heb je vandaag nog een mailke gestuurd

Groetjes

Anthony

Mark
02-09-2001, 22:49
Anthony,

Van die reis naar Daytona, zou je iets van een reisschema kunnen inscannen ofzo?

Kan ik eens kijken of dat met werk enzo. een haalbare kaart is. Want het begint toch te kriebelen.........

:D

Mark
02-09-2001, 22:50
shit verkeerde topic!:mad: ....zal toch wel aankomen denk ik

glpk_racing
03-09-2001, 18:48
Beste Mark,

Een juist reisschema kan ik je nog niet doorsturen omdat we nog in volle voorbereiding zijn met dit evenement en we moeten nog zien of we met één of twee wagens opgaan.
wat ik wel al kan zeggen is de vertrekdatum 31/01/02 en de datum van aankost terug in Brussel 05/02/02. Indien ik over verdere gegevens beschik zal ik deze zo snel mogelijk doorsturen.
Binnen enkele weken zal ons team ook over een degelijke website beschikken waarop alle nieuwtjes bekend zullen worden gemaakt.

Groetjes,
Anthony

Mark
03-09-2001, 19:06
Anthony,

Heb de datums al heel dunnetjes in mijn agenda geschreven......Yankydoodle here we come:D :D

Werner333
03-09-2001, 19:57
31/1 vertrekken is wel wat laat he.
We missen dan de kwalificaties.
En dan kan je eigenlijk de beste foto's nemen heb ik me laten vertellen.

Mark
03-09-2001, 23:14
waar haal jij die timing vandaan? Heb es effe gekeken op de site.......maaruh volgens loopt het van 1-2 t/m 4-2.

woensdag 31-1: vlucht
donderdag 1-2 + vrijdag 2-2 : wellicht trainingen?
zaterdag 3-2 + zondag 4-2 : de race
maandag 5-2 aankomst


site Rolex 24 hours (http://dbserver.iscmotorsports.com/DaytonaInternationalSpeedway/events_detail.cfm?) :D

glpk_racing
04-09-2001, 13:33
We zullen wel op tijd komen voor al het spectakel. De onderneming die deze trip samen met ons organiseerd doet dit al gedurende 7 jaar en ik hoop dat ze de timing ondertussen al een beetje kennen.
Groetjes
Anthony

Werner333
04-09-2001, 20:37
Oei:o
Sorry jongens, mijn fout.
Ik zal in het vervolg eens beter uitkijken voor ik nog zo een domme opmerking post.:)

vincentdb2001
04-09-2001, 22:03
allo,
ik ben weer in Kinshasa. dus geen races gaan zien tot volgend jaar... ik ben nu bezig met all mijn foto's die ik tijdens de zomer genomen heb aan het scannen om ze op mene site te zetten.
Ik zie dat Antony Kumpen nieuw lid is. Welcom. Leuk om ook een piloot te hebben in de forum.
Werner, gaat dat nog door, da van de t-shirts? of is dat voor valgend seizoen? ik heb well iets klaar.

Finish
04-09-2001, 22:09
idd, Welcome Anthony ;)

zin om naar 1 van onze paddock-meetings te komen ? Dan kunt ge Oneliner- of Alain eindelijk eens van hun troon stoten in de kartsessies :D :D

Oneliner
04-09-2001, 22:36
en aangezien ik binnen enkele weken misschien een 2-takt kart ga testen :o:o:o:o

mnee, anthony, moest je je eens kunnen vrijmaken om naar zo een van onze kartmeetings te komen, da zou dus echt wel de max zijn hé.

groetjes

glpk_racing
05-09-2001, 14:54
als jullie de datums kunnen doorgeven zal ik zeker eens proberen langs te komen.
Ma verwacht niet dat ik de beste karter van de wereld ben 't is niet omdat ik met een Viperke kan rijden dat ik ook super kan karten, ma ik vind het wel plezant. alleen 't is al een hele tijd geleden.
Groetjes
Anthony

Oneliner
05-09-2001, 15:10
de volgende kartmeeting zou denk ik in de oktobervakantie zijn, in 1 van de 2 weekends

glpk_racing
05-09-2001, 21:21
stuur maar een berichtje als het zover is

Sennake
09-09-2001, 19:52
Bij deze zou ik Anthony Kumpen willen feliciteren met zijn 5de plaats in de FIA-GT op de Nürburgring. Ook Vincent Vosse van het zelfde Paul Belmondo Racing team deed het schitterend met een 4de plaats!
Keep up the good work guys!

Mark
09-09-2001, 21:33
Tja even ter completering:

1: Campbell-Walter/Jordan -lister storm
2: Hezemans/Bleekemolen Chrysler Viper GTS-R
3: Rydell/Kox Ferrari 550 Maranello KOX Hezemans/Bleekemolen

Oke, ik werd dan gisteren wel een rare hollander genoemd (hekel aan voetbal, geen Verstappenfan maar zeer zeker ook geen hater). Maar 50 % nederlanders op het podium!!!!!!!!!!!!

Weliswaar staat daar die vreselijke Bleekemolen bij, maar ja kan niet altijd feest zijn. Lag trouwens in een deuk van het lachen, toen de Bleekemolen/Bleekemolen nog voor de start een bezoekje bracht aan de pitsmuur. Bij het opsturen van het recht stuk, gaf sebastiaantje net wat teveel gas..........aaaaaaah wat zielig nou. Jong, ga uithuilen bij je moeder.

Nu ben ik geen driver-coach ofzo, maaruh een endurance wedstrijd wordt nooit beslist in de eerste ronde. Dus Sebastiaantje, ook al is het je eerste seizoen in de supervette GT's, wat een blunder!

Doe het rustig aan op een natte baan in de eerste rondes, laat het wat plaatsen kosten. Die Carsport Viper is het snelste van het veld (niet de betrouwbaarste), dat maak je later wel goed:no:

To finish first, you first have to finish:cool:

Werner333
09-09-2001, 21:37
Jaja, het is allemaal fantastisch maar........
Dit is het Belcar forum he!!!!!
Dus die 2 laatste posts horen hier niet thuis.
Het is goed voor 1 keer, maar in het vervolg het juiste forum kiezen he.:D :D :D

airco
09-09-2001, 22:40
moderator Werner333 busy @ work!!

Go Werner :o

glpk_racing
10-09-2001, 00:28
well wat kan ik zeggen van dit weekend om snel te vergeten.

1ste kwalificatie had ik de 5de tijd die waardoor ik normaal naar de superpole mocht en een plaats in de top 6 zeker was.
Die tijd werd geannuleerd omdat mijn team een foutje had gemaakt waar ze eigenlijk niet veel aan konden doen.

Met als gevolg dat we 16e moesten starten, tegen dat ik de meute porshes voorbij was op de regen had ik al 1 min verloren en was ik op achtervolgen aangewezen.

Op het einde van mijn relais reed ik ongeveer 7 ronden op de eerste plaats, en toen Paul Belmondo de baan op ging lagen we 4e met nog 1 stop minder voor de boeg als de 1ste 3.

Maw de overwinning zat er nog in maar toen claude yves gosselin in zijn stint 2x werd aangereden (door een porshe en de glpk viper) zat er niet meer in dan een 5e plaats op 2sec van de 4e.

Spijtig, maar next time better

Volgende race heb ik een nieuwe teammaat en ik hoop zeker nog een race te winnen dit jaar waarin ik met enorm veel pech heb moeten afrekenen

groetjes