PDA

View Full Version : GM Racing - Race 5 - Spa


GM RACING
21-08-2003, 17:46
Hello Paddockers,
Zoals in vorige threads beschreven hadden we problemen met tuners & motoren...wat nu gebeurt met ons teamke is gewoon niet meer normaal!
Mijn huidige tuner heeft een ernstig motorongeluk gehad en is zeker 4 weken buiten strijd (4 ribben gebroken, hersenschudding, geklapte long enz...)
Dus boite ligt open want was niet goed tijdens de vorige race #4 en motor is bij een andere tuner in Oostende om eens deftig op een motorvermogenbank afgesteld te worden, het probleem is...dat die eist dat mijn vaste tuner moet aanwezig zijn anders weigert die andere tuner de verantwoordelijkheid te nemen moest er iets verkeerd lopen met de motor tijdens de runs!
Dus, ik zit tussen nagel en hamer, ik dien vandaag nog een aanvraag naar het vaticaan om een duiveluitdrijver te bekomen, je zou beginnen geloven in alles, voodoo inbegrepen.
We waren zo gelukkig over 2 maanden tijd te beschikken om alles in orde te brengen tegen race 5 en zelfs dat gaat moeilijk lukken.
Het vervolg op uw scherm........ :frusty: :frusty: :frusty:
Doei
Luc
GM RACING

airco
21-08-2003, 18:42
succes alleszins

Megane
21-08-2003, 22:09
Beste Luc ik weet nog een goeie motor, met kas en alles er rond.

Megane Nr 31.

info electro@marc-retie.be
Groeten Marc

yannick88
22-08-2003, 02:17
Hallo Luc ,

Indien je wenst kan ik er voor zorgen dat de versnellingsbak op korte termijn kan worden hersteld welliswaar onder voorwaarde dat er geen al te moeilijk te verkrijgen onderdelen nodig zijn .
Je dient mij de bak wel te bezorgen .

Indien interesse gelieve mij te contacteren .

Met sportieve groeten

GM RACING
22-08-2003, 09:11
Hello Marc,
Bedankt voor mailtje....
Ja ik weet van de wagen 31, maar ik heb het punt bereikt waar geen terugkeer meer mogelijk is, er is teveel geld, tijd en energie in gestoken dus ik moet verder, ooit komt het in orde ....maar wanneer ???
Doei
Luc
GM RACING

GM RACING
22-08-2003, 09:16
Hello,
Dank voor je aanbod voor boite, we hebben misschien een oplossing...
Onze tuner gaat vanuit zijn rolstoel instructies geven aan één van onze mekaniekers en zo trachten de "puzzel" in elkaar te krijgen...
Toch bedankt voor aanbod, ik zal dit achter de hand houden in geval van :)
Doei
Luc
GM RACING

GM RACING
22-08-2003, 09:18
Hello
Bedankt hé. :) :)
Doei
Luc
GM RACING

GM RACING
28-08-2003, 14:26
Hello,
Nieuws van 't GM Racing front.
Vandaag 28/08 is de nieuwe motor op een motor vermogentestbank gegaan in aanwezigheid van onze vaste tuner (in een rolstoel...) bij een preparateur in Oostende en...de testen zijn stopgezet wegens een duidelijk hoorbare tik in het bovendeel van de motor.
Na afnemen van het kleppendeksel is een inlslijten van de nokkenas vastgesteld op 2 plaatsen, ....dus terug naar af !
De boite zou nu in orde moeten zijn, er zijn 2 rollagers vervangen welke aan het vastlopen waren, maar dit kan maar getest worden op het circuit.
Dus we blijven bezige bijtjes.... :D , de resterende tijd voor de race #5 te Spa komt goed van pas.

Doei
Luc
GM RACING

GM RACING
04-09-2003, 12:29
Hello,
04/09/'03
Nieuws van 't GM front.
Nokkenassen worden herslepen en terug chemisch gehard en uitgebalanceerd, deze waren ingesleten op verschillende nokken, dus klepspeling was bij verschillende kleppen niet meer juist met meer dan 0,8 mm speling!
Bij Sadev-France hebben we een speciale doos moeten kopen welke de ontsteking een fractie van een seconde onderbreekt bij het sequentieel schakelen, deze onderbreking was veeeeel te lang met de huidige computer zodoende....
We hebben ook een digitale vitesse aanduiding moeten kopen omdat wij niets van vitesseposities te zien kregen zoals voorheen met onze Magneti Marelli display (welke nu niet meer werkt met huidige motorsturing)
De Brembo voorremmen worden vervangen door betere en krachtiger AP racing exemplaren met natuurlijk de nodige verbouwingen tot gevolg...
Alle motorparameters welke we vroeger te zien kregen op het MagnetiMarelli display moeten allemaal met analoge instrumenten ingebouwt worden zoals:
Toerenteller,benzinedruk, water temp., oliedruk enz... (het begint meer op een vliegtuig cockpit te gelijken....)
Ook de voorruit moet worden vervangen door een verwarmd exemplaar want bij regen hebben we anders gegarandeert bedampte ruiten.
Een gouden raad aan alle mensen welke willen instappen in de racerij, koop meteen een wagen welke af is en meteen competitief ! Al hetgeen je achteraf wil verbeteren of veranderen kost hopen Eurootjes !
We blijven nog een tijdje goed bezig en kijken reeds vol verwachting uit naar 03-04 / 10 te Spa.
Misschien kunnen we nog een trainingske meepikken te Zolder, anders zoals reeds bij alle voorgaande races meteen zonder training in de vuurlinie...
Doei
Luc
GM RACING
:) :) :)

Driesco
04-09-2003, 13:16
See you in the Pif Paf :)

Raceboy
04-09-2003, 13:20
Originally posted by Driesco
See you in the Pif Paf :)

In het grind ? :D

Driesco
04-09-2003, 13:26
K'hoop van niet, op die manier gaan we genen kampioen kunnen rijden. :)

GM RACING
04-09-2003, 13:26
Hello
Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen enkele circuit benaming onthou, pif-paf ??? (ook niet die van Zolder...)
Redaillon dat ken ik, 't is daar dat ik mijn famillienaam telkens goed samenknijp als ik in 6 de de klim begin ! :) :) :)
Doei
Luc
GM RACING

Ps. heb je al nieuws van Mezzanine??? :confused:

Driesco
04-09-2003, 13:39
Ja luc, net Zolder aan de lijn gehad, ze laten me straks weten welke. Heb mijn voorkeur doorgegeven, boven box 29. Is voor jullie ook dichtbij en boven de onze. Heb trouwens mijn 30 personen al bij elkaar.

GM RACING
04-09-2003, 13:46
Hello Dries,
Prima! we kunnen er beginnen werk van maken en er een deftig en betaalbaar cateringske van maken (heb de nodige contacten), later als ik van meer weet spreken we eens af bij mij thuis om alles eens op een rijtje te zetten en er een prijsje op te plakken....
Doei
Luv
GM RACING
:)

Piet Konijn
07-09-2003, 18:20
eau rouge sorts the man from the boys ;);););););)


Mannen ge moet dienen bocht daar wel volle gaaaaaas nemen he, Dan weet ge waarom dat ge met autosport begonnen zijt
I just love that track:):):):)

GM RACING
08-09-2003, 09:08
Beste,
Eau rouge ?? where the hell is that ?? :) :) Ik moet dringend de circuit positiebenamingen instuderen !
Geen probleem met gas geve, geef altijd volle gaaaz, ik heb zelfs al eens een gaskabel doorgeduwen (race 1 als ik mij niet vergis)
We tellen af naar de volgende race, see you!
Doei
Luc
GM RACING :

yannick88
10-09-2003, 01:49
Hallo Luc ,

Zeer spijtig van het voorval met je motor , maar wie draait er nu uiteindelijk op voor deze bijkomende kosten , jullie of je tuner ?

Aangezien je nog enkele wijzigingen gaat aanbrengen is je budget voor dit jaar blijkbaar nog niet opgebruikt .

Waarom wiiziging in de remmen , ik kan mij niet inbeelden dat AP nog krachtigere remmen kan leveren van dezelfde grootte dan Brembo tenzij je natuurlijk grotere wielen gaat gebruiken .

Alvast veel succes en tot 4-5 oktober .

Ik kom zekers langs om het resultaat te bewonderen .

Met sportieve groeten

JP Racing Team

GM RACING
10-09-2003, 08:29
Hello,

Ja wat de kosten aan motor betreft zal ik wel moeten opdraaien voor het uitgegeven werk aan derden (nokkenassen), de werkuren zijn voor de tuner ...hoop ik.
Tot op vandaag is motor nog niet terug.

Wat het budget betreft zitten we inderdaad ver op ons achterwerk, godzijdank racen we voor de publiciteit binnen ons bedrijf zodoende kunnen we als het echt nodig is een beetje financieel geholpen worden door ons bedrijf.

Wat de remmen betreft, de Brembo remmen waren al 3 jaar oud en 'k had een voorgevoel dat deze vroeg of laat gingen defect geraken, met de ondertussen geplaatste AP Racing klauwen zitten we met 6 vierkante cm (per kant) meer remoppervlakte aan de remblokken en de 4 pistons zijn ook groter, ook meegenomen is de gewichtwinst van 500 gr per klauw aan opgehangen gewicht. (ondertussen is piloot wel 6 kg. bijgekomen,ha,ha!)
Doei
Luc
GM RACING

GM RACING
15-09-2003, 18:00
Hello,
Terug nieuws van 't front.
vandaag 15/09 naar tuner geweest, terwijl ik moest wachten en in zijn afwezigheid glipte ik vlug in de afgesloten ruimte waar hij zijn motoren prepareert.
Tot mijn grote verbazing was gans de motor uit elkaar gehaald, toen ik mijn zuigers zag kwam "mijn haar recht" 3 van de 4 ( nieuwe) zuigers waren vastgelopen tijdens de laatste race en vol met schreven!!
wat de nokkenassen betreft....nog niets aan gedaan!!
Uitleg tuner, cylinder slecht uitgeboord met te weinig tolerantie en nokkenassen gaat in ruil gebeuren, begrijpe wie kan ?? ik zeker niet meer...
Ik wordt stilletjes aan "woest" (is stadium hoger bij mij dan kwaad...)
We blijven bezig ....tot binnenkort !
Doei
Luc
GM RACING
:frusty:

GM RACING
24-09-2003, 18:57
Hello,
Nieuws van 't GM front.
Mijn tuner uit Gullegem is een grootmeester in thrillers, vandaag 24/09 is motor nog steeds in ontbonden toestand, wacht zgz. achter shims om tussen klepstoters te plaatsen maar toch is nog niets opgebouwd aan het motorblok!
Eénmaal gemonteerd moet hij nog naar Gistel op de vermogentestbank daarna moet motor ingebouwd worden in wagen door onze zorgen (19 de maal motor uit of in, yipie, record van verleden jaar is verpulverd)
Gaan we het halen ?? spanning !
Doei
Luc
GM RACING

:fight:

bart VDB
24-09-2003, 20:33
Luc,
Dit lijkt al meer een griezelfilm ipv een thriller.
Jullie gaan weer een 'leuke' week tegemoed, zonder te testen of alles het wel doet :frusty:
Toch hopen we op een goede afloop voor jullie vanwege ons 'team'. Ik zou zeggen: laat eens iets zien in Francorchamps;en alle miserie is weeral vergeten

Groetjes
bart

GM RACING
25-09-2003, 08:20
Hello Bart,
Dank !
We hadden 2 maand tijd en terug is het ... bingo !
Mijn reserve motor gaan we in de wintertijd zelf verbouwen en alle delen bestellen, laten uitboren, cylinderkop laten flowen enz.....
Dit jaartje racen zal in mijn geheugen gegrift blijven ! (dat van verleden jaar ook trouwens)
Dus jongens........... 1 adres voor tuning: QUARTIER MARTIN - GULLEGEM, voila,sé, met naam en streek vermelding, als de motor niet tijdig klaar is heeft hij nog een advocaat bij op zijn kl..... !
Doei
Luc
GM RACING :(

GM RACING
29-09-2003, 12:12
Hello,
Vanavond 29/09 mogen we motor om 20 uur afhalen.
Dus morgen dinsdagavond 30/09 vanaf 18u. vliegen we d'er met man & macht op om alles in te bouwen. oeps ! dit was weer nipt...
Dus een training en rodage is niet meer mogelijk wegens te risicovol.
Ook hebben we geen enkel benul van gewonnen vermogen wegens een totaal nieuwe motorvermogen testbank bij de tuner in Gistel en deze is nog niet 100% in orde (is ook aan het sukkelen!)... zodoende geen "printout" van het motorvermogen, maar de motor schijnt goed te gaan ( dit hebben we nog gehoord !) :)
Na de race gaan we het vermogen laten opmeten op de uiterst nauwkeurige rollentestbank bij Alvan te Drongen......
Enkele dagen geleden dacht ik forfait te moeten geven voor de race te Francorchamps...uiteindelijk gaan we het toch halen, aan mirakels zijn we reeds gewend geworden.
Dus, see you at Spa !
Doei
Luc
GM RACING :)

RaceFan
29-09-2003, 15:41
Originally posted by GM RACING
Na de race gaan we het vermogen laten opmeten op de uiterst nauwkeurige rollentestbank bij Alvan te Drongen......
Luc
GM RACING :)

:frusty: :frusty: uiterst nauwkeurige rollentestbank bij Alvan te Drongen......dit is de contradictie van het jaar....Luc, neem deze meetingen toch maar met een serieuse korrel zout. Als je meer informatie wenst, stuur ik ze jou wel privé.

Greetz!
Gert

GM RACING
29-09-2003, 17:34
Beste Gert,
Ik dacht dat die rollenbank precies was, elke bank heeft natuurlijk afwijkingen ook spelen verschillende factoren een rol zoals de luchtgesteldheid enz...
Toch graag je bevindingen op luc@garden-machinery.com.
Heb je alternatieven ? dicht bij Gent ?
Doei
Luc
GM RACING :)

GM RACING
01-10-2003, 11:31
Hello,
De verdere avonturen van GM RACING
Gister dinsdag 30/09 omstreeks 18u30 dringende werksessie met 4 mekaniekers om motor te plaatsen.
We gingen dus om te beginnen de versnellingskast plaatsen op motor, maar waar was de koppeling met drukgroep?? nergens te vinden ! was dus achtergebleven bij tuner.
Dus een telefoontje naar Gullegem, natuurlijk (zoals gewoonlijk) gaf de tuner niet thuis.... dus dan maar rijden naar Gullegem, daar wist die kerel me te zeggen dat de koppeling waarschijnlijk achtergebleven was in Oostende waar de testbank was...
Na een telefoontje naar die persoon mocht ik naar Ostende gaan fietsen, éénmaal ter plaatse hebben we ongeveer 30 minuten moeten zoeken wegens ergens achtergelaten, maar 'k wee nie waa.
Uiteindelijk vonden we de drukgroep maar zonder koppelingsschijf, volledig spoorloos!
Ondertussen reeds 22u. kwam ik terug naar onze werkplaats en iedereen moest noodgedwongen huiswaarts gaan....niks kunnen verrichten aan wagen en véél nodeloze werkuren.
Daar het een AP RACING koppeling is, één adres om te gaan MOSA FREIN te Namur.
Dus vandaag woensdag 1/10 zeer vroeg uit de veren om koppelingsplaat te gaan halen naar Namen! - Deze avond nieuwe montagepoging......
Terloops gezegt ben ik nog geflits bij in mijn honderd haasten!
U ziet als het tegenzit is het over gans de lijn, het is niet plezant meer!
Doei - Luc - GM RACING :D

RaceFan
01-10-2003, 12:28
Luc,

:eek: :eek: :eek: Wat een toestanden???!!!!

Ik vind dat er een prijs moet worden uitgereikt voor de pechvogel van het jaar.
Maak er een draaiboek van en verkoop het aan de regiseur van "Verschoten en zoon"...je kan er misscchien nog geld mee verdienen. :D Sorry voor het sarcasme, maar je zou voor minder beginnen schreeuwen.
Weet ge...doe de prijs van moed en zelfopoffering er ook al maar bij.

PS:Ik heb je ondertussen privé een mailke gestuurd en onthoud: na regen komt zonneschijn. Deze miserie kan gewoon niet blijven duren. Ik wens je alvast het beste!

Greetz!
Gert

GM RACING
01-10-2003, 14:21
Beste Gert,
Ik geloof het soms zelf niet en wou dat ik wakker werd uit die nare droom...
Het scenario voor een soap zou niet misstaan :D
Ik hoop dat vanavond de motor erinzit, wedden dat we nog 't één en 't ander zullen beleven? :)
Doei
Luc
GM RACING
Ps: laat maar komen de beker voor de pechvogel, heb ik alvast ene dit jaar. :rolleyes:

GM RACING
02-10-2003, 09:24
Hello,
Gisteravond woensdag 1/10 terug om 19u30 aan de slag gegaan met 4 man
om de motor in te bouwen.
Alles ging prima en we waren klaar met bijna alles om 23u30, juist toerenteller werkt nog niet, digitale vitesse aanduiding en speciale Sadev onderbrekingsdoos moet nog worden aangesloten....dit wordt vandaag donderdag 2/10 gefikst door tuner zelf bij mij ter plaatse.
Motor start goed, mooie ralentie en maakt minder lawaai (klettert niet meer zoals vroeger) kortom....tevreden mochten we naar huis.
't kan niet altijd slecht gaan,hé.
Een speciale bedanking aan m'n mecaniekers voor hun inzet :
Patrick Derouck, Martin Vande Velde, Nico Vlerick en mijn schoonbroer Romain Lievens, bedankt gasten !!!!
Vandaag ook alles opladen in vrachtwagen en morgen kunnen we de eerste vrije training een beetje roderen.
Tot ziens in Spa!
Doei :) :) :)
Luc
GM RACING

bart VDB
02-10-2003, 12:36
Het verhaal eindigt dan toch goed. :)
Veel succes Luc morgen en zaterdag tijdens de race.
(ook veel succes gewenst aan Dries zodat zij de eerste plaats kunnen behouden in de 2 l klasse)

See you all in Francorchamps!

Driesco
02-10-2003, 13:38
Tot straks mannen, wij vertrekken om 17.00.
Veel succes aan iedereen. Regenbanden niet vergeten hé.

RaceFan
02-10-2003, 14:56
Originally posted by bart VDB
Het verhaal eindigt dan toch goed. :)
Veel succes Luc morgen en zaterdag tijdens de race.
(ook veel succes gewenst aan Dries zodat zij de eerste plaats kunnen behouden in de 2 l klasse)
See you all in Francorchamps!

Da's goed nieuws! Succes voor de race en ik wens jou een tweede plaats toe ;) na de Elise van PSTL die deze keer gevrijwaard zal blijven van pech. :)

Greetz!
Gert

GM RACING
02-10-2003, 16:42
Hello,
En mijne Megane Nr.68 dan ? de tweede plaats is net hetgeen ik in gedachten had.....als hij niet ontploft tenminste :D
Dries, je moet dat winnen,hé !
De Elise moet ook scoren.....kortom iedereen op podium !!! :)
Dries of als't niet teveel gevraagt is kan ik bij jullie in de box, en indien mogelijk plaatsje voor vrachtwagen bij box, ik kan maar vrijdag héél vroeg vertrekken, dank bij voorbaat !
Doei
See you all ! :)
Luc
GM RACING

Driesco
02-10-2003, 16:51
Sorry Luc, maar wij staan al samen met Yes Competition in de box. 3 is echt te veel, dat weten van de vorige jaren.

Ik ben er mee weg, we gaan wa gaas geven !!!!

GM RACING
05-10-2003, 10:27
Vrijdag 3/10, de vrachtwagen vertrok reeds om 4u richting Spa, wij met de personenwagen 1 uurtje later.
Ter hoogte van Brussel ging m'n Gsm, klapband met vrachtwagen!, die hebben langer dan een uur moeten wachten achter depanage, daarna ging m'n gsm met de mededeling dat de katrol met staalkabel doorgebroken was bij het naaromhoogbrengen (op z'n plaats) van het defecte wiel, het ging langer duren wegens herstelling... ik ben toen beginnen lachen tot tranen
toe ! - Bij m'n aankomst te Spa was m'n band van de personenwagen ook plat, had wel iets gevoeld maar dacht dat de baan slecht was (laagprofielbanden weet je...) - De eerste training (met ook enkele problemen van startproblemen enz..) gingen we gebruiken om motor enigsinds te roderen met Louisette Lievens aan 't stuur, dus rondjes aan max 5000 rpm.
Briefing: Jochen Claerhout (3de piloot) was dag voorzien net terug uit reis..en was niet aanwezig, overslapen, file en nog van die zaken, dus terug briefje moeten maken voor koersdirectie.
We gaan nu meteen de start beschrijven, ondergetekende op startgrid, "start engines" alles en iedereen startte....behalve Meganeke 68, ik liet mij toen naar beneden bollen en trachte de motor aan de start te krijgen, noppes, opeens ...Wonder!!!! motor sloeg aan maar de anderen hadden bijna een ronde voor! (vervolg op volgende...)

GM RACING
05-10-2003, 10:50
Totaal uit concentratie en motivatie ben ik op regenbanden mijn eenzame race begonnen, de baan droogde op en m'n regenbanden begonnen te schuiven, probleemloze shift gehad.
Wat onze nieuwe motor betreft ??? futloos, nukkig en niet in toeren te branden! Redaillon in 5 de en halverwege naar 4 schakelen anders viel deze dood...., busstop moeten schakelen naar eerste of geen macht!!!!
Als tweede nam Jochen Claerhout het stuur over, het was inmiddels beginnen gieten, deze heeft toen heel mooie rondjes aan 3'18 gedraaid, we gingen toen over de Golf van Buytaert, BMW'S, en zelfs Porches! - de Megane (kas) heeft enorm potentieel maar we misten power !
Het sprookje duurde niet lang want de ruiten bedampten en hij moest binnen komen, na 3 maal binnen gekomen te zijn, constateerden de mechaniekers een verbrande relais ruitverwarming, dus rechtstreeks van batterij twee zware electrische draden naar ruit en problemen opgelost! toch weer een 25 minuten verloren !! - De laatste shift was voor Louisette en deze draaide probleemloos haar resterend uurtje. - Geen enkele zandbak, contact enz.. viel ons te beurt, gelukkig want er waren andere scenario's te zien van ongelukkige deelnemers ! Verdict: Plaats 10 in klasse, 29 algemeen, pover !!!
Terloops: Piloten van YARIS 96, echte klasse hebben jullie laten zien !!!!!!!!
uitgebreid verslag vanaf woensdag 8/10 op www.garden-machinery.com

GM RACING
08-10-2003, 09:50
Hello,
Gisteren dinsdag 7/10 ben ik met de wagen naar een rollenbank gegaan, ik wou het fijne weten van de getunede motor!
Het kwam er allemaal duidelijk uit : max. koppel aan 6292 rpm = 195,471 nm. en een totaal onbruikbare max. 208 pk aan 8002 rpm.... (welke de wagen toch niet haald wegens luchtweerstand = cx )
Oude motor max. koppel aan 5702 rpm = 210,342 en 186,643 PK aan 7020 rpm.
Aan zelfde meer bruikbare toerental ( van oude motor ) geeft nieuwe motor ongeveer 165 nm en ongeveer 170 pk.......!!!!
Dit verklaart de reden van 3'07" tijdens trainingen, de wagen kon gemakkelijk 2'55" draaien te Spa met onze oude motor.
Dus terug werk voor onze vriend tuner want zoals de zaken er nu voorstaan beschouw ik het als diefstal van ons racebudget !
Gelukkig was hij bij de testsessie aanwezig bij Alvan te Drongen, en gaat de motor er terug uit voor de 20 ste. maal, weliswaar gaat hij het doen....m'n mechaniekers zijn het ondertussen beu geraakt !!! :D
DOEI
LUC
GM RACING

bart VDB
08-10-2003, 16:43
Originally posted by GM RACING
Hello,
m'n mechaniekers zijn het ondertussen beu geraakt !!! :D
DOEI
LUC
GM RACING
Luc
Ik heb bij je mechaniekers gestaan zaterdag en ze vertelden me dat ze het nu toch blindelings konden en een keer meer of minder maakte niet veel meer uit. :p
Nee Luc, sorry, grapje (ik kon het niet laten). Zij zullen het ook wel beu zijn.
Dit is een geval om echt de moed te verliezen.
Als jullie gaan werken zoals je me verteld hebt zal het veel betrouwbaarder worden en heb je het zelf in de hand.
Veel succes voor de aanloop naar de 10-uren, hopelijk zonder te veel stress, het is en blijft een hobby!

See You

Bart

GM RACING
08-10-2003, 17:18
Hello Bart,
Proficiat je bent terug uitgereden op een honorabele plaats, veel meer zat er voor de R19 niet in, je kan maar strijden met de wapens welke je beschikbaar hebt, toch mooi en we prijken alle twee op een gelijke plaats in de stand...
Volgend jaar heb je ook je Meganeke, (toch mooie naam,hé? ... een oud lief van mij noemde zo en was destijds even nukkig als m'n motor nu :+ )
We proberen kalm te blijven en het niet aan ons hart te laten komen.
:) :)
Doei
Luc
GM RACING