PDA

View Full Version : Weet je wat ik mis ....?


fordje
27-08-2003, 18:05
moderators:
Ik steek dit maar hier, als het niet goed staat---> moven maar....


Rechtsbovenaan de pagina heeft zowat 18 maanden een banner gestaan van jullie sponsor.
De laatste weken heeft daar, met dank !!, een banner gestaan van 24u.be, en nu is er een leeg "gat".


Wel raar eigenlijk . Kan je dat niet opvullen met dezelfde (of een andere )sponsor of er mss zelfs een ad-banner van maken in de zin van "zet hier ook uw advertentie....i? "

Het is maar een idee hoor .....

yvdp
27-08-2003, 18:07
hmmm, ja, best wel leeg. Airco? ;)

airco
27-08-2003, 19:29
er wordt aan gewerkt .....

Er zijn 2 nieuwe sponsors op komst ...

Ook het idee van "uw banner hier" staat al in de wachtrij ...

toch bedankt voor de suggesties :)

airco
27-08-2003, 19:30
Originally posted by fordje
moderators:
Ik steek dit maar hier, als het niet goed staat---> moven maar....


vraag aan admin's :)

Finish
27-08-2003, 19:42
Zet mijn signature er anders ? :p

(dan kennen de bezoekers hier al meteen het beoogde doel van DePaddock ! :D )

flugel
27-08-2003, 20:46
Originally posted by fordje
moderators:
Ik steek dit maar hier, als het niet goed staat---> moven maar....


Rechtsbovenaan de pagina heeft zowat 18 maanden een banner gestaan van jullie sponsor.
De laatste weken heeft daar, met dank !!, een banner gestaan van 24u.be, en nu is er een leeg "gat".


Wel raar eigenlijk . Kan je dat niet opvullen met dezelfde (of een andere )sponsor of er mss zelfs een ad-banner van maken in de zin van "zet hier ook uw advertentie....i? "

Het is maar een idee hoor .....

Allé fordje waag uw kans, nen banner voor uw worstenmarchandise ;)

Sorry, ik kon het nie laten :D

Bart.Vandecavey
27-08-2003, 20:55
zet anders zoiets http://www.musicitems.be/releases/singles/dynamite2.jpg

A.J.
27-08-2003, 21:13
Originally posted by airco
er wordt aan gewerkt .....

Er zijn 2 nieuwe sponsors op komst ...



Ah, da's interessant ;)

Werner333
27-08-2003, 21:44
Originally posted by flugel
Allé fordje waag uw kans, nen banner voor uw worstenmarchandise ;)
Zit prachtige slogan in: Een worstje van Fordje!
Originally posted by flugel
Sorry, ik kon het nie laten :D
Sorry, ik ook niet :D :D :D

Sennake
27-08-2003, 21:57
Eigenlijk lopen we zelfs met het idee rond om een banner met "uw banner hier?" te laten ontwerpen door onze forummers. Dus wie zich geroepen voelt kan de pen ter hand nemen en beginnen shoppen :) Misschien staat jouw banner binnenkort dan wel online :)

Voor de technische kant van de zaak (afmetingen, grootte van de file enz) verwijs ik naar onze webmaster Airco.

bien
28-08-2003, 09:18
Hey mannen ,

Sennake , nu hebt ge me een geweldig ideeke gegeven , zal is een poging wagen om een ontwerp te maken.
Maar hey met uw talent , wil ik zeker van u ook een ontwerp zien hé.

by the way ben dinsdag al aan een ontwerp begonnen voor de www.24u.be , bij wijze van het wachten naar een volgend event wat te verzachten. ;)


groetjes, bien:bye:

fordje
28-08-2003, 19:07
Originally posted by Sennake
Eigenlijk lopen we zelfs met het idee rond om een banner met "uw banner hier?" te laten ontwerpen door onze forummers. Dus wie zich geroepen voelt kan de pen ter hand nemen en beginnen shoppen :) Misschien staat jouw banner binnenkort dan wel online :)

Voor de technische kant van de zaak (afmetingen, grootte van de file enz) verwijs ik naar onze webmaster Airco.

Zeg, valt hier geen commissie te rapen voor het aanbrengen van "innoverende technieken" :D :D

bien
29-08-2003, 08:18
Fordje ,

This time I am not joking : :D
Ik ben zeker kandidaat voor deze commissie , je weet dat ik me meer wil inzetten , dus vragen staat vrij , een nee heb je en een ja kan je krijgen.
Effe serieus , is er nog een meeting gepland? Laat het me weten and I'll be there.
En wat met het geplande feestcommité ?Was er eind oktober niets voorzien of gepland op de sponsor ....dinges :confused:

Just give me a call.

groetjes, bien :bye:

flugel
29-08-2003, 12:08
Originally posted by fordje
Zeg, valt hier geen commissie te rapen voor het aanbrengen van "innoverende technieken" :D :D

ik denk dat worsten op het scherm plakken moeilijk een innoverende techniek is eh :D:D

airco
29-08-2003, 12:11
:Offtopic: