View Full Version : 50 jaar TV - aanrader !
http://www.50jaar.tv/
Op 31 oktober aanstaande viert de Vlaamse televisie haar 50ste verjaardag met een grote, avondvullende show op TV1 en Canvas.
Daarnaast zijn er in de komende maanden ontelbare pareltjes uit het VRT/BRTN/BRT/NIR-archief te zien.
Op de site vind je reeds ontelbare fragmenten terug uit 'Meester hij begint weer, Buiten de zone, heterdaad, windkracht 10,...noem maar op. De pareltjes van NIR/BRTN/BRT/VRT en tv2, canvas oftewel ketnet :)
Doorheen het jaar krijgen we dan ook nog de 'mooiste momenten' programmas te zien, dus wees maar zeker dat we een serieuze brok vlaamse televisie op ons scherm gaan krijgen.
VRT en Skynet bieden Belgacom ADSL klanten daarenboven een massa videofragmenten van een uitzonderlijke kwaliteit aan.
BAH
dit is puur verzieking van het internet .....
Internet is populair geworden omdat een gigantische hoeveelheid aan informatie voor iedereen beschikbaar was .....
Hetgeen de VRT nu al twee keer gepresteert heeft druist toch wel in tegen dit principe van "voor iedereen beschikbaar".
BOYCOTTEN die handel.
Originally posted by airco
BAH
dit is puur verzieking van het internet .....
Internet is populair geworden omdat een gigantische hoeveelheid aan informatie voor iedereen beschikbaar was .....
Hetgeen de VRT nu al twee keer gepresteert heeft druist toch wel in tegen dit principe van "voor iedereen beschikbaar".
BOYCOTTEN die handel.
Wel, de skynetters kunnen ook geen 'Bommanews' gebruiken, hé ;)
voor de rest: offtopic :p :D
Je kan Bommanews perfect gebruiken op de news-server van skynet .... Enige probleem is dat daar geen filesharing-community bestaat .... Maar dat is iets wat gebruikers aan zichzelf te wijten hebben he.
Dit is een openbare oproep die met ons belastingsgeld ervoor zorgt dat inhoud van haar internet-activiteiten slechts voor een klein gedeelte van de belgen beschikbaar is ....
dit is :no::no:
Originally posted by Sennake
:Offtopic:
tja veel meer dan "ik kan het niet bekijken" kan ik er niet over zeggen he ...
Overigens lijkt me zoiets dan best wel relevant voor een website van de VRT.
Of mag kritiek niet?
Natuurlijk mag dat, maar misschien kan je dan een ander topic openen waar je bepaalde "praktijken" aan de kaak stelt?
Dit topic ging toch over 50 jaar TV, laat het ons daar op houden...
Originally posted by Finish
http://www.50jaar.tv/
Op de site vind je reeds ontelbare fragmenten terug uit 'Meester hij begint weer, Buiten de zone, heterdaad, windkracht 10,...noem maar op. De pareltjes van NIR/BRTN/BRT/VRT en tv2, canvas oftewel ketnet :)
Wel grappig dat de fragmenten die jij aanhaalt totaal andere zijn dan degene die mij het meest bijbleven : Kapitein Zeppos, Johan en de Alverman, Slisse en Cesar, Wij Heren van Zichem...
Nu ja, er is dan ook een duidelijk leeftijdsverschil eh :)
Sorry, maar ik haat TV, het verpest de sociale gezelligheid. Lang leve de PC
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.