PDA

View Full Version : 1998 topjaar voor BTCC


Raceboy
02-09-2003, 00:19
Het zal waarschijnlijk nooit meer terugkomen zoals het toen was. Het BTCC van 1998 was top. Veel merken (Peugeot, Honda, Volvo,Vauxhall, Ford, Audi, Nissan en Renault) en veel topnamen (Muller,Menu, Plato, Leslie, ....).

Beleef het nog is met het filmpje van ukf1.net

http://www.aqva14.dsl.pipex.com/ukf1/video/BTCC_98_Highlights.mpg

rechts klikken en opslaan als.

Scapa
02-09-2003, 10:43
Dat was inderdaad een prachtig seizoen. Toen werd alles nog op BBC uitgezonden en kon ik in tegenstelling tot nu ook volgen. De helft van de races werd live uitgezonden en zoniet de week erna een samenvatting van om en bij het uur. De budgetten waar de teams toen over beschikten waren gewoon duizelingwekkend. Honda had bijvoorbeeld een apart testteam, Renault had constant 5 auto's raceklaar staan,...

Steve
02-09-2003, 20:36
Hevig filmpje!

Misschien zien we zulke prachtige jaren inderdaad nooit meer terug, alhoewel.....ik blijf er in geloven.....

Ečn ding is zeker: het is tot op heden nog altijd het meest competitieve en spannendste kampioenschap en voor mij ook het mooiste.

Dit moet zowat het enige kampioenschap zijn waar er geen team-orders zijn, dit maakt het nog mooier.

Zondag is het weer van dat, gans de namiddag live BTCC + alle andere races die dag, exclusief op Motors TV!