PDA

View Full Version : het ziet er hier cool uit !!!!


vinnie belcar
05-09-2001, 12:43
Hallo iedereen, via werner heb ik dit forum gevonden, ik zie dat het er hier veel toffer en serieuzer aan toe gaat, dank u werner voor de tip, als piloot van de belcar vind ik het zo fustrerend dat ons eigen forum zo verfakt wordt door enkele nurds, hopelijk kunnen we hier terug over autosport praten, iedereen die informatie wilt over mij en mijn aktiviteiten en eventueel mijn plannen voor volgend jaar:p kan mij een mailtje sturen.

Groetjes, vinnie

vinnie belcar
05-09-2001, 12:54
ik heb hier ergens een attachement aan gehangen maar ik weet niet hoe ik het kan openen, kan er mij iemand helpen???:confused:

Hakki
05-09-2001, 14:20
Originally posted by vinnie belcar
ik heb hier ergens een attachement aan gehangen maar ik weet niet hoe ik het kan openen, kan er mij iemand helpen???:confused:
vvorlopig geen attachements, da gade moeten bespreken met airco
ofwel nen link zetten naar waar die file eventueel ook sta...

vincentdb2001
05-09-2001, 14:37
Dag Vincent (en naamgenoot !), en welcom op de forum !

ik heb hier een paar fotos van de wagen ligen, van tijdens de 24 uren. ik stuur ze wel is als ik wat tijd heb.

Oneliner
05-09-2001, 15:08
welcome vincent!!!!!!!!!!

tzal plezant worden me enkele racers op de kartmeetings :)

Sennake
05-09-2001, 18:03
Ook van mij een hartelijk welkom, Vincent :-)
Ik ben zo een beetje de ouderdomsdeken van het forum dus "voel" ik me zo'n beetje de spreekbuis van The paddock.
Het is een grote eer voor ons om echte racers als lid te mogen verwelkomen. Na A. Kumpen ben je de tweede piloot en zoals je zelf zei gaat het er hier serieus aan toe (als het moet). Dat betekent niet dat we niet kunnen lachen hoor!
Ook doen we regelmatig meetings en als je graag eens meekomt om ons te leren wat karten echt is, heel graag!
Ook zijn Werner333 en ikzelf er nagenoeg elke race van de Belcar (en alle andere ook eigenlijk) bij, dus de volgende keer komen we wel eens goeidag zeggen (als je er niks op tegen hebt).
Tot gauw!
PS : ik heb dit bericht zowel als email naar jou persoonlijk, als als bericht op dit forum gepost :-) (Amai wat een hoop "alsen")

Mark
05-09-2001, 19:55
Ook welkom!

Maaruh dat karten, kijk maar uit als die nederlander komt (c'est moi). Nu woon ik kort in de buurt van de geboorteplaats van Jos Verstappen. Ik weet niet of dat iets te maken heeft met mijn povere kartkwaliteiten.....

Op de buitenbaan van Genk heb ik al de bijnaam de "grasmaaier", iets wat trouwens voor geen meter gaat met die kartjes.

Dus als het een kartbaan met grindbak is voel ik mij helemaal thuis:D ......net zoals Jos!:D

Oneliner
05-09-2001, 20:08
Grindbakken hebben ze ni in a'pen :)

Werner333
05-09-2001, 20:10
Hallo Vincent,

Blij te horen dat ge het hier cool vind.
Indien er nog meer Belcar mensen komen valt Airco (de groten baas hier) misschien wel te overhalen om een aparte Belcar sectie aan te maken.

Pascal
05-09-2001, 20:33
Welkom Vincent,

En mannekes ik kan u verzekeren dat Vincent niet alleen snel is op de baan !!!!!!!!!!!!!
Als je de kans hebt moet je hem eens bezig zien in de BELCAR-tent op zaterdagavond. Ikzelf had ooit de kans in DIJON. Hijzelf en zijn team kunnen er wat van.

Of is dit momenteel niet meer zo Vincent ? Ik heb gehoord dat de sfeer op zaterdagavond heel wat te wensen overlaat.

C U

wilmai
05-09-2001, 23:04
Hi di Vinnie,

Welkom op dit forum naast autosport fanaten, website verantwoordelijke van teams, teamchefs en ex teamchefs nu ook piloten. Dit forum wordt binnenkort nog beter dan het oude belcar forum.
Namens alle leden van Corsa Racing in in het speciaal van mij van harte welkom.
Vinnie misschien moeten we in de boxen het adres van dit forum uitdelen tijdens de laatste twee belcar races.
Ik zal onze mannen eens polsen of ze dit willen doen want wegens familiale omstandigheden zal ik er in Francorchamps niet bij zijn.
Iemand anders nog suggesties.
Er is nog een andere site waar veel links en informatie te vinden is over BELCAR.

http://belcar.2start.be/ (http:/belcar.2start.be/)

Mannen tot de volgende keer

GREETZ
WILMAI

Werner333
05-09-2001, 23:22
Originally posted by wilmai
Vinnie misschien moeten we in de boxen het adres van dit forum uitdelen tijdens de laatste twee belcar races.


Goed idee en alvast bedankt voor de reclame Wilmai.
:)

beamer
06-09-2001, 13:15
welkom vinnie, als bmw-fanaat zie ik je graag komen, maar natuurlijk ook als je niet met een beamer zou rijden. Ik zal eens een fotooke sturen, in een nogal ongewone positie met een andere bmw.

Joosen
06-09-2001, 17:37
Ja Vincent,
ik heb ook net dit forum gevonden dankzij dezelfde link in dat "andere" forum. Ik heb al eens wat rondgelezen en het ziet er goed uit. Mensen die een mening (over autosport) hebben en die uiten, da's een pak interessanter dan hetgeen wij tot nu toe te lezen hebben gekregen hé!

Proficiat aan de organisatoren, moderatoren en iedereen die dit forum in stand houdt. Van nu af aan log ik hier regelmatig in !

airco
06-09-2001, 19:31
Originally posted by vinnie belcar
ik heb hier ergens een attachement aan gehangen maar ik weet niet hoe ik het kan openen, kan er mij iemand helpen???:confused:

voorlopig geen attachments idd!! Dit om de bandbreedte niet te overbelasten!! Een link plaatsen kan idd altijd!! Ik llop momenteel met plannen rond om een eigen webserver aan te kopen, en in een serverpark te hangen!! Vanaf dat dit zou kunnen, zorg ik er onmiddelijk voor dat ge attachments bij de vleet kunt uploaden zene!!

airco

airco
06-09-2001, 19:38
btw!!

als ge andere autosportliefhebbers kent, moogde ze natuurlijk altijd de weg naar hier wijzen he!! kwestie van hoe meer zielen, hoe meer vreugde!!

airco

vincentdb2001
06-09-2001, 21:14
Marshal, hier zijn die fotos die ge genomen hebt tijdens de NAV days...

http://www.multimania.com/circuitzolder/nav1.jpg

http://www.multimania.com/circuitzolder/nav2.jpg


http://www.multimania.com/circuitzolder/nav4.jpg

http://www.multimania.com/circuitzolder/nav4.jpg

Oneliner
06-09-2001, 21:22
zie dat dar nu staan, dat vraagt precies om ermee te rijden.....

vincentdb2001
06-09-2001, 22:13
inderdaad, ja. maar zo gemakkelijk gaat dat spijtig genoeg niet...

Mark
06-09-2001, 23:11
Jammer dat die wagen tegen een schaduwkant stond...............

Ennuh ik heb wel mogen sturen, maar dat gaat voor geen meter. Was alleen jammer dat 1 van die monteurs in de wagen sprong bij het terugslepen naar de pits.......shit

Ach ja, kan wel later zeggen dat ik met een F1 wagen achteruit heb gereden....:D

See you next year!

:D

beamer
07-09-2001, 09:05
Welkom aan de Joosen. Als ik het goed voor heb is het Eddy, of niet ? In dat geval hebben we er toch weer een BVP bij (Belgisch verdienstelijk piloot) En weerom eentje die de BMW's op het zegetrapje heeft gezet.

Joosen
07-09-2001, 10:58
Neen Beamer,

't is Joosen Junior, ik heb enkel vorig jaar met een BMW in de Belcar gereden (Dijon en FIA GT) ook wel verdienstelijk maar mijn BMW-palmares (eigenlijk heel mijn palmares) is natuurlijk heel wat minder indrukwekkend dan dat van "snellen eddy". Hij is nu trouwens aan het meerijden in de "National Classic", vandaag rijden zij oa op de Nordschleife. Hij neemt deel met een Mercedes 280SL 1971 "Pagode" (sorry beamer).

groetjes, Tim

beamer
07-09-2001, 13:54
ff aanpassen dan : BTVP Belgisch toekomstig verdienstelijk piloot.

vinnie belcar
09-09-2001, 02:03
ewel airco, bedankt op voorhand, en bedankt mannen voor het toffe onthaal, ik voel me bijna een BB....... wa zou da zijn, ewel nen bekende belcarist.....lol. iedereen die naar fracorchamps komt moet even een goede dag komen zeggen in onze box, tot dan doei,,

de vinnie

zeg airco, misschien geen slecht gedacht om een belcar forum apart te maken, dan maken we zeker reclam bij de medepiloten van den belcar.....

airco
09-09-2001, 16:47
is ondertussen gebeurd!!

airco