Log in

View Full Version : Verstappen naar....

Mark
02-09-2003, 18:10
Originally posted by Finish
Verwacht Firman dus volgend jaar maar niet bij Jordan.
Fisichella en Massa bij Sauber laat de deur open voor Heidfeld en zelfs Frentzen bij Jordan. En da's dan weer pech voor sponsorkanon Verstappen :D

Mijn posting op een nederlands forum m.b.t. de jaarlijks terugkerende Verstappen klucht: "Jos gaat naar.......?"

Als je de engelse blaadjes leest kom ik Jos heel erg weinig teken in het rijdersrondje. Wil geen spelbreker zijn.............maar alleen in de nederlands media wordt Jos zowat bij elk team genoemd als mogelijke kandidaat.

Je weet toch wat je moet verstaan onder: We zijn in gesprek met.........

Hub Rothengather aan de telefoon: tring, tring, tring...........tuut, tuut, tuut.........

Op nummermelder zagen ze +31, laat maar overgaan........misschien belt ie niet meer........

HUB R. nog maar eens bellen: tring, tring.........ah, ze nemen op.
Telefoonmiep van F1 team: F1 team speaking, can I help you?
Hub R.: Yes I'm Hub, manager of Jos Verstappen, can I speak to your boss?

Op dit moment is Hub R. dus in gesprek met een F1 team, niets aan gelogen! ;)

Telefoonmiep: Sorry, He is in a meeting, can I leave a message?
Hub R: Massage.......uhhhhhhhh, can you say I called?
Telefoonmiep: OK, bye.......thanks for calling. Have a nice day.
Hub R:..........uhhhh, yeah you too.

Telefoonmiep gaat verder met haar kruiswoordpuzzel en vergeet door te geven dat Hubje heeft gebeld :D

Zo ongeveer moeten die gesprekken gaan

Staat op het forum van JV1 (http://www.robingehrelsf1.nl/phpBB/index.php) ...........zo heel erg veel bezoekers zijn daar nog niet. Maar je brengt me op een idee.........ik ga weer eens wat vrienden maken op het verstappenforum als ik een thread vind waar dat in past :D

Eens oproerkraaier, altijd een oproerkraaier :D

Ach zelf maar een draadje aangemaakt: http://www.verstappen.nl/cgi-bin/forumtest/showthread.pl?mes=589084&F=1

Of naar verstappen.nl --- forum ---- Jos Verstappen

Es kijken hoe lang hij blijft staan :D

airco
02-09-2003, 18:15
Originally posted by Marshal
Mijn posting op een nederlands forum m.b.t. de jaarlijks terugkerende Verstappen klucht: "Jos gaat naar.......?"

geef je de link naar het draadje in kwestie eens ... dan kunnen we meelachen met de reply's

yvdp
02-09-2003, 18:34
hehe, idd... :)

Mark
04-09-2003, 18:20
Originally posted by airco
geef je de link naar het draadje in kwestie eens ... dan kunnen we meelachen met de reply's

Heb weer 19 mensen tegen me in het harnas gejaagd, ze gaan er ook nog allemaal serieus op in, humor :D

Finish
04-09-2003, 19:03
Als je alleen maar onzin zoals dit te verkondigen hebt, donder dan op....
Jij weet net zo goed als ik dat ook jij elke race 40% van de race onderin beeld kijkt of Jos nog op de zelfde positie ligt, of dat hij een plaatsje is op geschoven !!!
En dat hebben we nog steeds te danken aan Huub en consorten.
Dus hou nou ens je bek, en ga naar het C.A. forum !!!

auw ! ;)

Finish
05-09-2003, 16:43
Wat dacht je hiervan :D :
http://circuit-zandvoort.8m.com/Dutch%20Bar.JPG

FormulaV-JH495
05-09-2003, 18:48
LOL .. :D:D:D ... FINISH u kill me ...

Finish
05-09-2003, 19:03
eerlijkheidshalve wel even zeggen dat dit bakje van het verstappenforum komt hoor :D

Ik geloof namelijk niet in Verstappen - BAR :)

sledge
05-09-2003, 19:19
En ik geloof niet in Verstappen ;)
Enthousiasme is goed, maar je moet niet overdrijven ook. Er zijn zeker betere keuzes die je kunt maken als je een rijder wilt aannemen. Natuurlijk brengt Verstappen dan wel veel geld mee.
(waarvoor trouwens een proficiat voor de betreffende bedrijve, zo moeten er meer zijn).

Keuzes zijn dan Jordan, Minardi of Sauber...

Gilles
05-09-2003, 19:40
Schrap Sauber maar
Jordan misschien ook al ?

(Sauber = Fisichella - Massa)
(Jordan = HHF - Quick Nick)

sledge
05-09-2003, 19:52
Originally posted by Gilles
Schrap Sauber maar
Jordan misschien ook al ?

(Sauber = Fisichella - Massa)
(Jordan = HHF - Quick Nick)

Inderdaad. Maar Jordan is toch niet bevestigd?

Finish
05-09-2003, 19:53
BAR blijft bijna zeker Villeneuve - Button. Het stoeltje van Wilson bij Jaguar blijft dan nog onzeker, Minardi blijft nog altijd een optie.
Toyota ligt al vast, net als Ferrari, Williams, McLaren en Renault ( :D )

Dat wordt dus volgend seizoen ofwel niks, ofwel weeral achteraan op de startgrid voor Josje :)

Mark
05-09-2003, 19:59
Nu hebben sommigen onderling ook al de meest vriendelijke dingen tegen elkaar gezegd....... :D Tja, wat ben ik toch een etter :D

Deze is trouwens wel geestig te noemen:
Dear Jos Verstappen,

Will you please ask Mr Vermeulen not to call us anymore. Your friend and marketingmanager has sugested he can offer us a 10,000,000.00 Euro sponsorship deal. We thought he was serious. But when he said the money would come only from Dutch companies we started to laugh and piss our pants.

With kind regards,

(vul hier een willekeurige manager van een F1 team in )

Raikkie
06-09-2003, 16:25
auw ! ;) :D Die zijn ook snel op hun tenen getrapt :D

Finish
12-09-2003, 21:35
'k denk dat Verstappen bij Minardi toch niet zo geliefd is :D

http://www.f1racing.net/photo/upload2/lXviYiqcJftrb.jpg

Obi-Jan
13-09-2003, 16:51
'k denk dat Verstappen bij Minardi toch niet zo geliefd is :D

Rijdt waarschijnlijk niet traag genoeg, zo dat de auto stuk gaat en dat zijn weeral kosten, he.... :D

Jan.
=---

sledge
20-09-2003, 16:18
Topicje van ander forum

Ralf Schumacher: Crash Test Monza
Eventuele vervangers: Marc Gene, Jacques Villeneuve

Rubens Barrichello: Crash Race Hongarije
Eventuele vervanger: Luca Badoer

Ralph Firman: Crash Vrije Training Hongarije
Eventuele vervanger: Zsolt Baumgartner

Jenson Button: Crash Test Jerez
Eventuele Vervanger: Takuma Sato

Zou onze Jos Verstappen niet eens moeten gaan praten met een van deze teams om dit jaar eventueel nog in te vallen. Kan hij zich misschien nog laten zien dit jaar. Bij Jordan een punt pakken is mogelijk en ik denk dat ze daar liever Verstappen hebben dan Baumgartner.

En heel misschien, als Barrichello geblesseerd blijft, dan moet Jos toch eens gaan bellen met M. Schumacher, dan kan hij is wat voor jos doen.
Maar die kans is jammergenoeg erg klein

Gekke jongens, die Nederlanders :D

yvdp
20-09-2003, 17:32
hehe, idd. Heel gekke Nederlanders :)

TYRI F1
20-09-2003, 20:32
is gewoon ook niet een echt slim plan, naast het onrealistische eraan dan he. En dat begrijp ik zelfs, als nederlander.

Het kost gewoon tijd om zo'n auto te leren kennen, kijk maar naar justin wilson. Daar gaat het nu goed mee... NOT. Die gozer kent de auto nog nie. ;)

sledge
21-09-2003, 12:32
Verstappen gaat in 2004 naar Jaguar

Minardi coureur Nicolas Kiesa heeft verklaard dat onze landgenoot Jos Verstappen erg dichtbij een overeenkomst met Jaguar voor het seizoen van 2004.

De tegenvallende Deense coureur, vertelde tegenover de Deense televisie, dat zijn Nederlandse teamgenoot de zaken bijna rond heeft voor het seizoen van 2004.

De jonge Deen, is bij Minardi gecontracteerd naast Jos Verstappen nadat Justin Wilson bij Jaguar gecontracteerd werd. Wilson verving bij Jaguar de tegenvallende coureur Antonio Pizzonia.

Zonder meer erg goed nieuws voor de grote fanclub van Verstappen. Echter zal dit niet het eerste gerucht zijn over Verstappen en 2004. RacePlace meld dan ook alleen wat Kiesa verteld heeft tegenover de Deense televisie. We hopen in ieder geval dat Kiesa het bij het juiste eind heeft .

Whahahahahahahahahaa

Isabelle
21-09-2003, 16:53
't Is echt wel 'silly season' wat Jaguar betreft. Het gonst van de namen die Justin Wilsons plekje zouden kunnen innemen. Inderdaad, Jos Verstappen wordt genoemd, maar het lijkt erop dat Alexander Wurz het meest kans maakt. Ook Nick Heidfeld verschijnt in beeld. Z'n nationaliteit zou een extra troef zijn, omdat Jaguar z'n positie op de Duitse consumentenmarkt zou willen versterken (volgens een artikel op www.verstappen.nl).
En zelfs Jacques Villeneuve wordt genoemd, maar ja er wordt zoveel gekwetterd over die man tegenwoordig.
En dan is er ook nog de optie dat Justin Wilson gewoon blijft...

Enfin, afwachten maar tot alle geruchten verdampt zijn...

http://www.f1racing.nl/news.php?ID=63118

Finish
25-09-2003, 10:49
Het lijkt erop dat Jos Verstappen bovenaan het lijstje staat om bij Jaguar in 2004 een stoeltje te bemachtigen. Verstappen is voor Jaguar de meest interessante rijder met zijn talent en zijn goede sponsorpakket.

De 31-jarige Verstappen rijdt momenteel voor het Minardi team met een indrukwekkende lijst van Nederlandse sponsors achter zich, waaronder: Trust, Halfords, Wilux en Muermans. Hij zou zijn huidige sponsors mee kunnen nemen naar het Engelse Jaguar team.

"De Formule1 is momenteel een kopers-markt momenteel," zei Jaguar teambaas David Pitchforth enige tijd geleden al. "en rijders die geld mee kunnen nemen is iets wat meer dan welkom is en zeker overwogen wordt."

Verstappen's huidige teamgenoot Nicolas Kiesa bracht de geruchtenmolen op gang toen hij vorige week op de Deense TV liet weten dat het er op leek dat er een stoeltje vrij kwam bij Minardi. Kiesa werd gevraagd of hij in 2004 zou blijven bij Minardi waarop hij antwoordde: Het lijkt er op dat er een stoeltje vrij komt volgend jaar. De kans is namelijk erg groot dat Verstappen volgend jaar ergens anders rijdt, misschien wel bij Jaguar."

Het Verstappen-Jaguar gerucht werd vandaag aangesterkt door het gerucht dat Jaguar rijder Mark Webber in 2004 Montoya zou gaan vervangen bij Williams. Montoya zou op zijn beurt Coulthard alsnog bij McLaren gaan vervangen.

Het silly-season lijkt hiermee op zijn hoogtepunt te komen. We houden je op de hoogte!

bron: f1racing.nl

Webber en Verstappen bij Jaguar ? Lijkt me feitelijk geen onredelijke keuze. Wilson naar Jaguar halen vond ik een beetje vreemd, aangezien Verstappen toch altijd sneller was in die Minardi. Op de koop toe brengt Jos nog een pak sponsorbagage mee, dus waarom ook niet ? Wie weet scoort hij nog wel eens een puntje of twee :)

Gilles
25-09-2003, 11:21
Webber naar Williams in 2005. Ik zie het mogelijk worden

bobcat
25-09-2003, 11:21
Heb op RTL5 voor de GP de baas van Trust gezien, wat die man voor Jos doet (sponsors bijzoeken, nog meer investeren in Jos), daar kunnen de Belgische bedrijven iets van leren (als er nog echte Belgische bedrijven over zijn teminste?). Dus de toekomst voor Jos ziet er goed uit. Wanneer zien wij nog eens een Belgische piloot in de F1???? De piloten hebben we, maar het geld? Misschien moeten we aan Stevaert vragen of de opbrengsten van zijn stomme flitspalen, een Belgische piloot kan steunen en hier mee het goede? voorbeeld geven.

roadrunner
25-09-2003, 12:43
Originally posted by bobcat
Misschien moeten we aan Stevaert vragen of de opbrengsten van zijn stomme flitspalen, een Belgische piloot kan steunen en hier mee het goede? voorbeeld geven.

Jij gaat dan veel meesponseren of wat? :D

bobcat
25-09-2003, 20:32
Originally posted by roadrunner
Jij gaat dan veel meesponseren of wat? :D

Neen we hebben er iets op gevonden kijk eens op volgende link:

http://www.flitsservice.nl/algemeen/index_html/index_techniek.html?http://www.flitsservice.nl/techniek/html/leegflitser.html

En nu allemaal met dit systeem naar die palen!

Mark
30-09-2003, 22:45
Grote hilariteit vandaag in de nederlandse pers met betrekking tot het slechtste uithangbord wat je je als bedrijf kunt voorstellen. Oftewel Verstappen..............

Een of andere geinponem had op nep-briefpapier van Minardi een persbericht geschreven waarin Paul Stoddard verklaarde dat Verstappen in 2004 voor Jaguar zou rijden. Menig radiostation, teletekstservice en internetpagina'tje die erin tuinde :D

Wat betreft Verstappen, wat was die kerel afgelopen zondag weer ontzettend slecht bezig voor zijn loopbaan. Dat het seizoen niet zo loopt als gehoopt is jammer , maar om je dan zo negatief uit te laten voor nationale tv is wat anders.

Zullen je sponsors leuk vinden om te horen. Kijk hij kraakt Minardi af tot op het bot, maar daarmee tast je ook op een bepaalde manier het imago aan van je sponsors aan. Welk bedrijf wil zich nu verbinden aan een Losers-team?

Als ik meneer Trust, Muermans, Halffords of Wliux was dan kon die "slimmerik" zich vandaag komen verantwoorden voor zijn negatieve uitlatingen.

sledge
04-10-2003, 21:12
Ook de affaire Montoya-McLaren is interessant. Hoewel er weinig geloofbaarheid word aangegeven zijn de redenen er wel. Zeker met Villeneuve's vertrek.
Als Montoya naar McLaren gaat, moet Coulthard weg. Dit zou niet heel schokkend zijn, gezien zijn prestaties. Nu Villeneuve weg is bij BAR, zouden ze bij Williams al een geschikte opvolger hebben...

sledge
04-10-2003, 21:14
Ook al de volgende quote gelezen vandaag:

Had Jos van Honda niks tegoed?

Finish
17-10-2003, 23:03
http://members.home.nl/basstroink/wallpaper2.jpg

:D

Bart.Vandecavey
17-10-2003, 23:26
Ze hadden beter die Jaguar met die roze tekening genomen zou er geloofwaardiger uitgezien hebben...

TYRI F1
21-10-2003, 18:54
voor de scherpe ogen onder ons...
de namen hebben ze niet aangepast...
resp pizzonia en webber, kijk, das toch jammer.

Gilles
29-10-2003, 15:41
ik las ook op pitstop:

"Maar wat met Verstappen, Kiesa, Wilson, McNish, Frentzen, Heidfeld, Wirdheim, Baumgartner, enzovoort?"

Minardi zei vandaag nog dat het nog steeds in onderhandeling met Verstappen is, en daarnaast ook nog met Kiesa.

Waarom zou Verstappen dan nog onderhandelen met Minardi terwijl hij de wagen dit jaar verwenst heeft, en een 'goede' kans zou hebben bij Jaguar... Ik weet het nog allemaal niet zo voor Jos.