View Full Version : Pagani Zonda Fansite...
:o Ik weet niet waar dit eigenlijk thuishoort, als het verkeerd staat, verplaats het maar.
Mijn broertje (bijna 12) heeft een site gemaakt over de Pagani , met foto's van tijdens de trainingen in Zolder en wat informatie over de auto en de rijders.
Hij zou graag weten wat jullie ervan vinden.
http://www.pagani-zonda.tk
ik zou een ander letterype nemen, en iets kleiner zetten ook.
voor de rest wel knap
het idee is zonder meer goed en het lettertype vind ik wel ok, gezien het iets speciaals is.
Wat ik zou toevoegen aan de foto pagina's is een soort van thumbnail overzichtje onder de bladerfunktie zodanig dat de bezoeker zelf kan kiezen welke foto's hij wil aanklikken, zonder verplicht door heel het rijte te moeten. Want ik had niet direct in de gaten dat er een nieuw venster open was en miste bij de laatste pagina ook een knopje om terug naar de homepage te gaan of naar een andere pagina.
Ik denk dat hij ook geprobeerd heeft om alles op een venster te houden zonder te moeten 'scrollen', maar er zit niet een cr te veel in denk ik.
Maar voor de rest, bijzonder knap voor een bijna 12-jarig baasje. Mooi zo!
12 jaar ...... JAWADDE ....
knap werk ....doe zo voort
wel leuke site:)
ff voor alle duidelijkheid: ik heb niks met die site te maken, want als je op de fotoreportages klikt, ga je naar users.skynet.be/Hakki ofzoiets:)
=>dat ben ik dus NIET;)
Originally posted by Hakki
wel leuke site:)
ff voor alle duidelijkheid: ik heb niks met die site te maken, want als je op de fotoreportages klikt, ga je naar users.skynet.be/Hakki ofzoiets:)
=>dat ben ik dus NIET;)
Ah, ik dacht al....
Verder is het een mooie site voor een 12-jarige. Alleen het aantal foto's moet nog groter worden ;)
Originally posted by Ottooke
Alleen het aantal foto's moet nog groter worden ;)
Tja :rolleyes: tijdens het schooljaar geraken we niet in Zolder hé :(
Broerke heeft de site trouwens een beetje veranderd van lay-out.
Groetjes, Raikkie
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.