PDA

View Full Version : Onderdelen gezocht van Renault Megane cup


Williams
09-09-2003, 22:03
Kan iemand mij vertellen waar ik nog gemakelijk aan stukken kan geraken voor een Megane Cup versie?
Of weet er iemand een clio cup versie te koop voor volgend seizoen?

Mark
09-09-2003, 23:35
Originally posted by Williams
Kan iemand mij vertellen waar ik nog gemakelijk aan stukken kan geraken voor een Megane Cup versie?
Of weet er iemand een clio cup versie te koop voor volgend seizoen?

Wat betreft Clio's: http://www.equipe-verschuur.nl/ en zowat alle andere nederlandse clio cup teams........cup stopt op het einde van het jaar. Als ze zeggen: nooit een schrammetje aan geweest moet je uitkijken :D Heb ze al voor 12.000 euro zien staan in de diverse advertenties..........

Megane's: Vorig jaar reed Tiger Racing met enkele Cup-meganes mee in de TC, webstek kan ik ff niet vinden wel een telefoonnummer: Eric 0031-653106431

yannick88
10-09-2003, 01:36
Hallo Marshall ,


Kun mij wat info bezorgen waar in Nederland verschillende clio's te koop worden aangeboden .

Je mag het ook in mijn mailbox plaatsen als je dat beter uitkomt .

Alvast bedankt

Met sportieve groeten

JP Racing Team

yannick88
10-09-2003, 01:38
Wij hebben nog wat onderdelen ligggen van een megane zowel nieuw als gebruikte .

Wat zoek je precies ?

GM RACING
10-09-2003, 15:03
Hello,
Heb ook nog heel veel stukken liggen van Megane Cup, deuren, capot motor, capot achter, radiator, cardans enz.... zal ooit eens alles op mijn site zetten met fotobeelden.
Doei
Luc
GM RACING

Mark
10-09-2003, 18:06
Originally posted by yannick88

Kun mij wat info bezorgen waar in Nederland verschillende clio's te koop worden aangeboden .


Zal eens kijken of ik morgen wat kan vinden,........... o ja, ik was vergeten te melden dat ik op commissiebasis werk :D Nederlandse Clio's.........nederlands zakendoen :D

Geintje, uiteraard.........maar volgens mij worden die Clio's op het eind van het jaar met grote aantallen op de markt gezet.

Williams
11-09-2003, 00:57
Bedankt Marshal als je me deze info zouw kunnen bezorgen zouw dat heel tof zijn .

Driesco
11-09-2003, 15:07
Onze complete Clio met nieuwe motor en reservemotor staat te koop vanaf de Race Promotion Night.

Info via 0474/95 23 86

momenteel eerste in klasse 4 TC en 5de algemeen.

Mark
11-09-2003, 19:28
De mailtjes zijn onderweg........................

Trouwens, er is er weer eentje minder :D Als ze bij KIM Racing zeggen dat ze een koopje hebben.......moet je oppassen, die heeft gisteren Les Combes op zijn dak gezien :D

Williams
11-09-2003, 23:46
bedankt voor de tip.