PDA

View Full Version : Vraag 29 en 30


Sennake
13-09-2003, 10:20
Aangezien ik zondag WEER niet thuis zal zijn (3 hours of Misteryracing), stel ik nu al de nieuwe vragen. De oplossingen van de vorige vragen zullen dan ook waarschijnlijk wel pas maandag online staan. Ik reken op jullie begrip...

En hier gaan we dus :

Moeilijkheidsgraad : 8
Punten per goed antwoord : 250
Onderwerp : Niet-F1

Vraag 29 :

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2003/vraag_29.jpg

Je ziet hier een racewagen aan het werk. Meer zeg ik niet.

1) Wie zit aan het stuur ?
2) Welke wagen is dit ? (Merk + type)
3) Om welke race handelt het hier ?
4) In welk jaar ?
5) En natuurlijk : welke plaats behaalde deze wagen ?

Moet ik alweer een tip geven ? Neen. Voilà.

Vraag 30 :

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2003/vraag_30.jpg

Je ziet ook hier weer een racewagen aan het werk. Hiermee zal je het moeten doen.

1) Wie zit aan het stuur ?
2) Wie zit in de stoel van de co-piloot ?
3) Om welke race handelt het hier ?
4) In welk jaar ?
5) En natuurlijk : welke plaats behaalde deze wagen ?

Verwacht je nu echt dat ik weer een tip ga geven ? Ok, het gaat om een RACE!

OPGELET : schrijffouten in namen worden NIET goedgekeurd. Als het om personen gaat vragen we dus de volledige naam EN de volledige voornaam.

Antwoorden worden ten laatste verwacht vóór de start van de GP van de USA op 28 september.

En ... good luck !! (Je zal het nodig hebben)

A.J.
13-09-2003, 19:07
Mijn mogelijke antwoorden zijn binnen. Zal misschien nog iets moeten aanpassen...

Mark
13-09-2003, 20:04
@ Jan,

Pffffffffff, gelukkig geen F1 deze keer :D.........anders waren we toch mooi in de aap gelogeerd. Nu maar hopen dat die kerel zijn domeinnaam opnieuw betaald zodat onze F1-bron weer online geraakt.

Wat betreft dit duo vragen: :frusty: Bij 29 heb ik een heel vaag idee......bij 30 heb ik echter niet eens een vermoeden. Leuk om te lezen dat anderen al klaar zijn met het werk :D

Jan
13-09-2003, 20:25
Originally posted by Marshal

Bij 29 heb ik een heel vaag idee......:D

Hoezo, ken jij die verlorengelopen muzikant??? :D

jan

A.J.
13-09-2003, 20:46
De tips zijn heel duidelijk :D
allé, nadat ik de oplossingen gevonden had toch...

Guy
13-09-2003, 21:43
Ja jongens,

vraag 30 weet ik wel.
Voor wat betreft 29 zal het wat opzoekwerk betekenen!
We komen er wel...............

Succes aan iedereen ! :rolleyes:

Raceboy
13-09-2003, 21:57
Pfff dit zie ik niet meteen zitten. en dat smaen met de start van de hogere studies. Er gaat hier iets slecht aflopen :D

Guido
13-09-2003, 22:04
Duizend bruine Leffes en boeletten nog aan toe! 't zal niet gemakkelijk zijn. Ik heb beide auto's al wel eens gezien, maar er gaat absoluut geen belletje rinkelen... :(

sledge
14-09-2003, 09:42
Ola, 250 punten per goed antwoord, dat zijn er 150 meer dan de vorige reeks... Er gaan zware verliezen geleden worden vrees ik :)

Vraag 29 zal ik van scratch moeten beginnen zoeken, bij vraag 30 men ik het type wagen te herkennen, wat al veel is :D

Rallyloverke
15-09-2003, 08:47
Ik heb ook nog niet echt een idee ... En vroeger liet hij de nummers al eens op de wagens staan ... Maar nu ... wel, met zo'n vraagteken zit ik ook ...

A.J.
23-09-2003, 19:51
het is hier zo stil. Ik ben zelf ook niet helemaal zeker van vraag 30 maar ben zo te zien nog steeds de enige die al een antwoord heeft ingezonden...

Mark
23-09-2003, 19:56
wat betreft vraag 29, ik kan wagen + rijder (denk dat ik de tip eindelijk eens snap) niet koppelen aan een wedstrijd...........alhoewel de setting van de foto toch aardig duidelijk is :confused:

Vraag 30: Nog steeds geen idee waar ik het zoeken moet............ok die grote sticker voorop kan ik wel traceren.........maar wederom niet met autosport.......

Guy
23-09-2003, 20:35
Originally posted by A.J.
het is hier zo stil. Ik ben zelf ook niet helemaal zeker van vraag 30 maar ben zo te zien nog steeds de enige die al een antwoord heeft ingezonden...

Dat vond ik ook, dus heb ik gisterenavond mijn antwoorden binnengestuurd...............

sledge
23-09-2003, 20:40
Pff, Ik weet hier echt niet waar te beginnen hoor. Ik sta echt nog nergens, en dan bedoel ik echt nergens :(

Raceboy
23-09-2003, 20:47
Pff mijn goei boeken liggen thuis. Kzal morgen is wat beginnen te zoeken.

Jan
23-09-2003, 21:17
Originally posted by A.J.
het is hier zo stil. Ik ben zelf ook niet helemaal zeker van vraag 30 maar ben zo te zien nog steeds de enige die al een antwoord heeft ingezonden...

Dat had je dan toch maar gedacht :D ...en ja Andy, ik moet er alles aan doen om je weer bij te benen

jan

Guido
23-09-2003, 23:39
vraag 30 denk ik te hebben, vraag 29 echter ??

Rallyloverke
24-09-2003, 08:56
Ik heb ook nog geen deftige oplossing gevonden ...

Mark
25-09-2003, 23:58
vraag 29 is binnen.............achteraf gezien was e.e.a redelijk vlug terug te vinden(moet mijn antwoord wel goed zijn :D) Maar dat is meestal zo met het controleren van de antwoorden

vraag 30: Eindelijk idee waar ik het zoeken moet, 80% van de vraag staat op dit moment voor mij vast.......

Sennake, kunnen we de uren in rekening brengen dat we hiermee bezig zijn? :D

Guy
26-09-2003, 00:09
Ik heb zo stilletjes aan het gevoel dat hier veel comedie wordt gespeeld .........

Kop op , mannen ! :rolleyes:

Obi-Jan
26-09-2003, 02:25
Vraag 29 heb ik dankzij ons moeke (die mij de nationaliteit van die flik links in beeld wist te bevestigen).

Vraag 30... geen aanknopingspunt. Nen auto op ne weg... gewoon geen idee. Blanco. Nog nooit iets dergelijks gezien.

Jan.
=---

Rallyloverke
26-09-2003, 08:43
Vraag 29 heb ik binnengestuurd, vraag 30 blijft nog een probleem ... en neen, da's geen komedie. Het frustrerende is da'k de auto al eens gezien heb, en er niet kan opkomen ...

FleaBite
26-09-2003, 09:28
Ik moet enkel nog de plaats vinden die de auto in vraag 30 behaalde, maar al dagen tevergeefs naar gezocht, dus ik vrees dat het nu ook niet meer zal komen... :/

Jan
26-09-2003, 09:53
Originally posted by Marshal


vraag 30: Eindelijk idee waar ik het zoeken moet, 80% van de vraag staat op dit moment voor mij vast.......



Zitten we toch weer op hetzelfde spoor??? ;)

jan

Mario
26-09-2003, 10:30
Originally posted by Obi-Jan
Vraag 29 heb ik dankzij ons moeke (die mij de nationaliteit van die flik links in beeld wist te bevestigen).



Da's nog het makkelijkste van al als ge het mij vraagt (samen met de wagen dan) ; lijkt me toch vrij duidelijk waar deze ordehandhaver vandaan komt. Zijn uniform spreekt boekdelen.

Mark
26-09-2003, 12:50
Originally posted by jan
Zitten we toch weer op hetzelfde spoor??? ;)

jan

Denk het niet, Max de K**-italiaan wist het antwoord deze keer ook niet :D :D

Obi-Jan
26-09-2003, 22:23
Originally posted by Mario
Da's nog het makkelijkste van al als ge het mij vraagt (samen met de wagen dan) ; lijkt me toch vrij duidelijk waar deze ordehandhaver vandaan komt. Zijn uniform spreekt boekdelen.

Ja hallo, 't is altijd makkelijk als ge het weet he! :p

Jan.
=---

Guido
27-09-2003, 22:29
Originally posted by guy


Kop op , mannen !

Hoofd steekt weer in de lucht en antwoorden zijn binnen. :D

sledge
27-09-2003, 22:30
Dit zal noppes worden. gelukkig hebben we tot 8 uur 's avonds, mischien vind ik puur toevallig nog iets tijdens het surfen....

HHugo
27-09-2003, 22:42
Heb net mijn antwoorden verstuurd. Ik moet wel toegeven dat ik voor deze vragen samengewerkt heb met FleaBite. We hebben er net 3 weken smallband opzitten :frusty:, en om dan foto's te zoeken op internet is echt veel te frustrerend. Dus hebben we het zoekwerk wat verdeeld.

Lambo
28-09-2003, 17:16
Nig, de mijne zijn gisteren verstuurd. En kheb er verdorie hard op mogen zoeken. Wist gelukkig wel waar ik ongeveer moest beginnen, maar ik ben er uren mee bezig geweest. Blijkt over vraag 30 bijzonder weinig informatie te vinden zijn. Gelukkig stootte ik per toeval op site waar een deelnemer zijn verhaal deed over de race. En daar vond ik dan ongeveer een bevestiging (weliswaar geen foto) van wat ik al vermoedde.

Ben echt razend benieuwd :)