View Full Version : Moeten wij afscheid nemen van de Mini S3? ...ultimini!
speedkicks
17-09-2003, 12:34
Tot mijn grote verbazing las ik op de website van de VAS dat de Mini S3 te koop staat.
Moeten wij nu afschied nemen van dat kleine monstertje of gaat het team een nieuwe Mini S3 bouwen?
Originally posted by speedkicks
Tot mijn grote verbazing las ik op de website van de VAS dat de Mini S3 te koop staat.
Moeten wij nu afschied nemen van dat kleine monstertje of gaat het team een nieuwe Mini S3 bouwen?
Ding staat al weken te koop op een nederlandse site.......
Afscheid nemen? Waarschijnlijk wel ze zouden met de ultieme wagen ;) gaan rijden
Bart.Vandecavey
17-09-2003, 20:06
Hebben ze er geen twee gemaakt?
Originally posted by Bart.Vandecavey
Hebben ze er geen twee gemaakt?
Bij mijn weten is de eerste verkocht aan een brits team die ermee wilden rijden in de britse GT's. Heeft ooit eens in de Autosport gestaan............
Where is Vinnie when you need him ;)
mulleman
17-09-2003, 21:49
Ja inderdaad de miniS3 word verkocht en die tweede mini is in handen van een brits team.
Voor volgend seizoen word het echt een ultime wagen zeker weten:=)))
Hopelijk blijft de wagen in belgische handen maar dit is afwachten.
geen paniek
De Britse Mini komt volgend seizoen een race of 4 meerijden
in de Belcar
Hij zou nu klaar zijn en bezig zijn met de tests
Piet Konijn
18-09-2003, 03:57
en wat moet dat ultieme machien dan voorstellen???
Of mag dat nog niet geweten worden :D:D:D
een Ultime machine....
tussen de lijnen lezen Pietje :-)
Hoor ik daar pagani?
Neen dus ;-)
Een ander Ultimachine
Piet Konijn
18-09-2003, 16:13
Originally posted by Mistery
ULTIMA...chine :D
You don't need to say more!!! :D:D:D
Zou wel eens willen weten wat het is :)
Originally posted by kris28
geen paniek
De Britse Mini komt volgend seizoen een race of 4 meerijden
in de Belcar
Hij zou nu klaar zijn en bezig zijn met de tests
De Mini die we in 2002 in de Belcar zagen, is die nu verkocht aan die engelsen?
Of is de 2002-versie omgebouwd naar de 2003-versie die we nu zien? M.a.w. die engelsen hebben dan een compleet nieuw chassis.........
Twee Ultima's in Belcar, toch een lichtpuntje voor 2004!
Originally posted by Marshal
Bij mijn weten is de eerste verkocht aan een brits team die ermee wilden rijden in de britse GT's. Heeft ooit eens in de Autosport gestaan............
Where is Vinnie when you need him ;)
Da's dan een andere versie die ik heb gehoord ....
De Mini die nu in de Belcar meedoet izou wel degelijk de wagen van vorig jaar, in EVO2 versie zijn
Info die ik reeds enige tijd geleden heb gehad (omdat ik toen met nét dezelfde vraag zat...) was, dat de nieuwe wagen direct voor de Engelsen werd gebouwd en de "oude" mni werd aangepast.
Tenzij deze versie toch niet zou kloppen.... :confused: ga ik ervan uit dat dus de oude mini in België is gebleven.
Wat 2004 betreft ??? Geen idee, Mss leveren ze wel de wagen voor G & A (daar zit toch ook zo een verrassing aan te komen ...)
j:D :D
Twee Ultima's in Belcar, toch een lichtpuntje voor 2004!
Zoiets dus?
http://www.adequatespeed.freeserve.co.uk/pics/gtr3.jpg
Bart.Vandecavey
18-09-2003, 19:54
Ik heb daar 4 jaar geleden eens voor geinformeerd om dat in de Belcar te krijgen.
Nog enkele foto's van de Ultima:
http://www.ultimasports.co.uk/gtr/
http://www.ultimasports.co.uk/gtr/pics/gtr39.jpg
http://www.ultimasports.co.uk/gtr.jpg
http://www.ultimasports.co.uk/canam.jpg
http://www.ultimasports.co.uk/spyder.jpg
Specs: Ultima GTR: 3.9 secs 0-60, 548 pk, top speed 204 mph
Ultima Can-Am. 3.3 secs 0-60, 591 pk, top speed 189 mph
Lelijke wagen, dan liever de mini, zalig bakske.
zo een Ultima is inderdaad niet mooi, maar het zou wel een aanwinst zijn voor de Belcar.
En lelijk of niet, uiteindelijk zijn het de prestaties van de wagen die tellen.
Jakkes, heeft wat trekjes van een Fabcar :eek:
De Mini oogt alvast een stuk sympathieker, maar variatie in het landschap is natuurlijk steeds welkom.
jan
vinnie belcar
19-09-2003, 16:30
Ik zie dat na veel speculatie de waarheid boven is gekomen, een beetje uitleg ; eerst en vooral de mini die mometeel rijd in de belcar is wel degelijk de wagen van vorig jaar die aangepast is naar evo 2 versie, daar wij terug een stapje verder wilden gaan hebben wij besloten om een nieuwe wagen te maken ; zoals jullie hebben kunnen raden " de ultima", de foto's die jullie vinden op internet zijn foto's van een straatversie, de qvick's kenende zal daar nog het één en het ander aan veranderen, wij maken er een supermooi beest van. Wij komen uit in gtb volgend jaar, het is ook nog niet zeker dat ik in die wagen zal zitten, veel zal afhangen van onze hoofdsponsor die recentelijk is overgenomen door een engelse firma zoals jullie hebben kunnen zien tijdens de 24 uren, de onderhandelingen zijn aan de gang.
Dus maak jullie maar op voor "the battle of the best" volgend jaar, btw, er wordt ook nog één gemaakt voor een ander team dat ik nu nog niet mag vermelden.
Nog iets, ik wordt dit weekend vervangen door mister pirelli jack, daar ik onmogelijk weg kom wegens zakelijke redenen.
Ik wens Erik en Jack al het beste dit weekend, en dit zeg ik met een bloedend hart; de eerste wedstrijd in 5 seizoenen dat ik moet missen :( :frusty: , laat u maar eens goed gaan en neem zoveel mogelijk punten zodat ik en erik de laatste wedstrijd de titel in tb kunnen pakken.
Groetjes van de vinnie en tot binnenkort.
Originally posted by vinnie belcar
er wordt ook nog één gemaakt voor een ander team dat ik nu nog niet mag vermelden.
Mwoah, volgens mij is dat te lezen in deze thread (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=5940&perpage=15&pagenumber=2) ;)
fast freddy
19-09-2003, 18:27
wiiehha.....een gtb....mooi spijtig dat het geen gta is dan kunnen julie echt strijd gaan voeren met de vipers maar miss lukt da ook wl met deze wagen....kijk naar wat penders deed
Met de Ultima worden al enkele jaren gereden in de britse GT's............
Eentje uit 2001 Donnington:
http://www.racingsportscars.com/photo/2001/Donington-2001-07-22-022.jpg
Wat dacht je van 1997 te Spa:
http://racingsportscars.t35.com:8000/photo/1997/Donington-1997-06-01-005.jpg
bron: http://www.racingsportscars.com/
Zelf heb ik de Ultima voor het eerst gezien in '98 op het racing festival.
JPMontoya
19-09-2003, 18:59
Is die wagen al zo oud, of waar gaat Qvick mee rijden ? 2003 versie, of wat is de meest recente versie ?
Piet Konijn
19-09-2003, 20:35
Dit weekend rijdt er ene mee in de belcar, heb diene toch voorbijgestoken vandaag....
Piet,
Ik was er niet bij vandaag. Maar was dat niet de Stealth?
vinnie belcar
19-09-2003, 21:40
Originally posted by JPMontoya
Is die wagen al zo oud, of waar gaat Qvick mee rijden ? 2003 versie, of wat is de meest recente versie ?
Versie 2003 met personelijke update van erik qvick
vinnie belcar
19-09-2003, 21:41
Mwoah, volgens mij is dat te lezen in deze thread (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=5940&perpage=15&pagenumber=2) ;)
sorry het was de bedoeling om het daar te zetten maar ik heb iets mis daan denk ik
Originally posted by vinnie belcar
sorry het was de bedoeling om het daar te zetten maar ik heb iets mis daan denk ik
Ik doelde meer op het andere team dat met de Ultima gaat rijden. Nou maar hopen dat ze bij Qvick weer zo'n aero-pakket kunnen ontwikkelen als voor de Mini. Die sectie onder de deur met die tunnels vind ik dus gewoon super.
Piet Konijn
23-09-2003, 04:43
Originally posted by wiljo
Piet,
dat is juist, had me even vergist!! :D:D :+
vinnie belcar
23-09-2003, 12:28
we gaan der ne long-tail van maken...... hahah :D
fast freddy
24-09-2003, 13:39
Originally posted by wiljo
Piet,
dat was inderdaad een stealth B6.......lijkt idd veel op een ultima
fast freddy
24-09-2003, 13:51
Originally posted by redje
Lelijke wagen, dan liever de mini, zalig bakske.
"niet mooi" bwa de mini is inderdaad mooier dan de nieuwe ultima
maar zo lelijk is hij ook weer niet eh....laat on zeggen het vergt enige aanpassing...om hem mooi te vinden...nu maar hopen dat hij ook snel gaat
en bidden dat de mini wordt overgekocht door een ander Belcar team :cool:
Bart.Vandecavey
24-09-2003, 20:29
Is hij misschien verkocht aan Georges Colman en Loïc Deman?
vinnie belcar
24-09-2003, 21:05
Is hij misschien verkocht aan Georges Colman en Loïc Deman?
hij is nog niet verkocht, maar wat niet is kan nog komen, als er iemand is geitereseerd moeten ze mij maar een e-mail sturen, haha... ;)
mulleman
24-09-2003, 22:25
Ikke ben geitereseerd :=)))))))))
---------
?????????
Vinnie toch
ja om goed te koken moet je niet kunnen schrijven he :=)
vinnie belcar
24-09-2003, 22:53
Originally posted by mulleman
Ikke ben geitereseerd :=)))))))))
---------
?????????
Vinnie toch
ja om goed te koken moet je niet kunnen schrijven he :=)
oeps, weer te vulg wellin sijvrhcen ken je dat, maar ja het gefet tcoh ites met geiten te mkean. lol :p
fast freddy
10-10-2003, 20:47
is dit geen nieuwe ultima ???
komt uit het britsch GT championship (donnington 2003)
http://racingsportscars.t35.com/photo/2003/Donington-2003-04-06-020.jpg
als jullie met zo eentje gaan rijden neem ik alles terug wat k ooit van de ultima dacht (het ging wel over de oude versie)
vinnie belcar
10-10-2003, 22:52
waar heb jij deze foto gevonden aub, en ja dit wordt het ultima wapen...
fast freddy
11-10-2003, 10:45
op de site racingsportcars.com
een verzamelsite over allerlei gtraces
en er stond een gallery van een race van het brits GT champ in en ik keek eens en er stond een ultma tussen en ik heb de foto even op deze topic gezwierd
veel succes met die wagen :gas:
je mag zeggen wat je wilt, maar ik vind die ultima best wel bangelijk! Als dat nu nog vooruit gaat en iets kan betekenen in gtb, des te beter uiteraard!
fast freddy
12-10-2003, 21:02
ik had in hetbegin ook niet gezegd dat hij lelijk was....ik vond de oudere versie (1996 zie een paar foto's hierboven)
deze is best wel goed....idd hopen dat ie ook nog rijd
Hopelijk zien we de mini volgend jaar trug. T zou een zonde zijn moest t ni zo zijn. :(
vinnie belcar
21-10-2003, 23:25
Originally posted by ICEMAN
Hopelijk zien we de mini volgend jaar trug. T zou een zonde zijn moest t ni zo zijn. :(
Ik kan nu nog niets zeggen maar ik denk dat jij eens zeer verrast zal kunnen zijn ....... rara.....
Bart.Vandecavey
22-10-2003, 20:27
Euhm een gokje de Vinnie zal een eigen team stichten met de Mini?
vinnie belcar
22-10-2003, 20:41
Euhm een gokje de Vinnie zal een eigen team stichten met de Mini?
Ba nee hij, ik een eigen team, als ik terug kom is het om op mijn gemak te genieten van mijn weekends, zonder stress en werk aan de kookpotten.
Dus mis!!!!! :no: :p
R@ce@holiC
22-10-2003, 20:45
Ik doe ook ne gok : vinnie bij BRI met de mini :)
(bekan Cluedo :D)
vinnie belcar
22-10-2003, 21:21
Originally posted by R@ce@holiC
Ik doe ook ne gok : vinnie bij BRI met de mini :)
(bekan Cluedo :D)
wie is bri??????
Ja patat, wij hebben nog werk in de Belcar precies :) In de TC beginnen ze ons te kennen, maar in Kortrijk hebben ze nog niet gehoord van Belgian Race Invest precies.
Sorry Vinnie, ben vergeten vertellen deze middag dat wij zo noemen :)
RX-7 freakske
22-10-2003, 22:33
Vinnie geef eens een hint aub ;)
stop voorlopig nog wat met gissen
de mini staat nog op zijn vertrouwde
plaatsje in de garage
vinnie belcar
23-10-2003, 09:19
Originally posted by RX-7 freakske
Vinnie geef eens een hint aub ;)
Ik kan geen hints geven want ik weet niet wat er mee zal gebeuren, da was wel mijnen auto nie é, ik was maar een betalend pilootje.....
En zoals kris zei (die er meer van weet als ik) staat de mini in Oostende !!!!
Greets
Vinnie
P De Sonville
23-10-2003, 10:40
De kans dat de Mini in België blijft rijden is groot, maar méér zeg ik er niet over
Originally posted by P De Sonville
De kans dat de Mini in België blijft rijden is groot
Inderdaad :)
vinnie belcar
23-10-2003, 14:02
Originally posted by stijnconinx
Inderdaad :)
Ge ziet ik ben niet de enige die hier iets heeft gehoord...... :no: :no: :bay:
Nope. Der zijn der nog die da weten! :D :rolleyes:
vinnie belcar
23-10-2003, 14:22
Originally posted by ICEMAN
Nope. Der zijn der nog die da weten! :D :rolleyes:
wete hij dan al meer dan op 21/10 misschien ????
misschien wel, misschien ook niet. :D
De Mini gaat dinsdag op reis naar Engeland
Ze gaan er opnames mee doen voor Pirelli
Ben eens benieuwd naar het resultaat
jullie waarschijnlijk ook
ik hou jullie op de hoogte
groeten
Sjiek, laat ons iets weten hoe t was. :cool:
Heb vandaag vernomen dat de Mini verkocht is :)
Kga ni vertellen aan wie, dat moeten de nieuwe eigenaars maar officieel laten weten, maar we zien hem volgend jaar dus in ieder geval terug in de Belcar :D
Originally posted by AlainH
Heb vandaag vernomen dat de Mini verkocht is :)
Kga ni vertellen aan wie, dat moeten de nieuwe eigenaars maar officieel laten weten, maar we zien hem volgend jaar dus in ieder geval terug in de Belcar :D
Wordt m blauw volgend jaar? ;)
Piet Konijn
11-12-2003, 03:07
Blauw???
fast freddy
11-12-2003, 15:37
wel als ik even doordenk...al hij blauw zegt...toering...engeland...mini.....zal hij moore intersport bedoelen zekers
we zullen wel zien
daikin blauw?
storadain blauw?
perdieus motorsport geel en rood? :D (was't maar waar) :D
fast freddy
11-12-2003, 19:16
hehe....een geel met rode mini s3...lol moet leuk zijn :D
Piet Konijn
12-12-2003, 17:08
Originally posted by Maarten
daikin blauw?
storadain blauw?
perdieus motorsport geel en rood? :D (was't maar waar) :D
Ja perdieus altijd positief blijven denken he man!!!!;);):):)
Maar als t stora drain blauw zou zijn, dan had ik het niet gevraagd he
volgens mij gaat hij naar daikin. Het is geen geheim dat daikin weg is van een mini.
Piet konijn, wat ga jij volgend jaar doen.
Piet Konijn
15-12-2003, 15:20
???????? Wait and c!!!!! ik kan nog niks beloven (heb ook nog niet mn budget volledig rond), maar het zal zeker de moeite zijn!!!!!
Bart.Vandecavey
15-12-2003, 20:55
Originally posted by Piet Konijn
???????? Wait and c!!!!! ik kan nog niks beloven (heb ook nog niet mn budget volledig rond), maar het zal zeker de moeite zijn!!!!!
Staat het al in een andere thread??? :D
speed&style
17-12-2003, 10:25
Wel this should be an/the answer:
The mini in the Belcar next year?
A more than sure YES !
In a new team? yes and no!
Hartge team Vandevelde is the new owner.
And they'll run it with an all female driver line-up !
Alexandra will be joined in the blue Daikin sponsored Mini S3 by none the other than Vanina Ickx !
Expect fireworks then...
Wonder what Kelly Jamers will be doing next year??
Speed and Style
JPMontoya
17-12-2003, 10:47
mmm, intressant !
Originally posted by speed&style
In a new team? yes and no!
Hartge team Vandevelde is the new owner.
And they'll run it with an all female driver line-up !
Alexandra will be joined in the blue Daikin sponsored Mini S3 by none the other than Vanina Ickx !
Great answer, but what is your source of information?
Ik vind het heel jammer dat mensen mij linken met geruchten, gissingen en halve verzinsels of zelfs hele waarheden. De man of vrouw die zich uitdrukt in goed Engels heeft niets met dailysportscar.com te maken. Ik wens mij in naam van de site dan ook te distantiëren van de bovenstaande posts, alsmede die in andere threads, zonder daarom de credibiliteit van de auteurs in twijfel te trekken of afbreuk te doen aan de inhoud van de boodschappen.
Joost Custers
dailysportscar.com
De Mini S3 is vanmorgen geleverd aan de nieuwe eigenaars
Wat betreft de mini :
Er zijn 2 mini's gemaakt.
één voor Belcar, die in 2003 inderdaad geevolueerd was, en daardoor niet meer zo goed lijkt op zijn Britse broertje (of zusje zoals je wil)
De groene driftkikker komt echter in 2004 weer uit in de Belcar (kijk maar eens op pitstop.tv. Daar staat 't één en 't ander...
Wat betreft de Ultima(s) :
Mooi hé die rooie Ultima !
Volgende week wordt echt werk gemaakt van de bouw, en dan zullen er dus geregeld nieuwe foto's op de website verschijnen...
Als je vragen hebt : Kris en ik kijken regelmatig eens op de verschillende forums, en zullen die zo veel mogelijk beantwoorden.
Tot ziens,
sam
Originally posted by kris28
De Mini S3 is vanmorgen geleverd aan de nieuwe eigenaars
Heb ik vandaag ook gehoord. Ik wens Alexandra en Vanina bij deze een schitterend BELCAR seizoen in 2004. Ik ga met zekerheid keihard supporteren voor deze Daikin Mini !
Originally posted by A.J.
Heb ik vandaag ook gehoord. Ik wens Alexandra en Vanina bij deze een schitterend BELCAR seizoen in 2004. Ik ga met zekerheid keihard supporteren voor deze Daikin Mini !
Vanina en Alexandra hebben in 1999 de 24 uren al is samengereden. Komt die manspersoon die darbij meereed hen ook weer helpen dit jaar? ;)
Originally posted by raceboy
Vanina en Alexandra hebben in 1999 de 24 uren al is samengereden. Komt die manspersoon die darbij meereed hen ook weer helpen dit jaar? ;)
Ja en neen :D
Neen : ik zal zelf niet rijden
Ja : ik zal de meisjes met raad en daad bijstaan en een beetje adviseur spelen van team op gebied van taktiek enz... want zoals je al zei heeft de 24 uren van 1999 voor een mooie band gezorgd tussen ons alledrie.
Originally posted by A.J.
... want zoals je al zei heeft de 24 uren van 1999 voor een mooie band gezorgd tussen ons alledrie.
Laat me raden : nen Dunlop? :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.