PDA

View Full Version : timing 5 de wedstrijd TC


bart VDB
02-06-2003, 19:21
ja, om praktische redenen zou ik graag de voorlopige timing weten van de TC race op vrij 3 en zat 4 oktober (of hoe was deze vorig jaar) in Francorchamps.
Ik ben goed op tijd maar ik moet in de ardennen dat weekend een hotel zoeken om een reden dat niets met de race te maken heeft. De timing is belangrijk om te weten of ik voor 1 (zaterdag)of 2 nachten(vrijdag + zaterdag) moet boeken.
Op deze manier kan ik: en mijn verplichting nakomen en toch nog de race rijden, anders wordt dit een
probleem :rolleyes: :confused: .Indien ik de timing ken kan ik regelen dat ik enkel tijdens mijn 'rit' aanwezig ben. :) :)
NB.: Ik moet mijn hotel deze week nog vastleggen (ook om praktische redenen).
Thanks to all.

Bart
02-06-2003, 21:29
even de thread opgezocht van vorig jaar ahv de "Search" knop rechts bovenaan => http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=2850

Megane
02-06-2003, 21:42
Originally posted by bart VDB
ja, om praktische redenen zou ik graag de voorlopige timing weten van de TC race op vrij 3 en zat 4 oktober (of hoe was deze vorig jaar) in Francorchamps.
Ik ben goed op tijd maar ik moet in de ardennen dat weekend een hotel zoeken om een reden dat niets met de race te maken heeft. De timing is belangrijk om te weten of ik voor 1 (zaterdag)of 2 nachten(vrijdag + zaterdag) moet boeken.
Op deze manier kan ik: en mijn verplichting nakomen en toch nog de race rijden, anders wordt dit een
probleem :rolleyes: :confused: .Indien ik de timing ken kan ik regelen dat ik enkel tijdens mijn 'rit' aanwezig ben. :) :)
NB.: Ik moet mijn hotel deze week nog vastleggen (ook om praktische redenen).
Thanks to all.

Vrijdag is er keuring en training, al vrij vroeg 's morgens en zaterdag morgen is er de race en dan snel inpakken en wegwezen want anders kunt niet meer door. ( Met al die geiten :D :D :D )

ckj
04-06-2003, 19:55
Ik had gisteren een mail naar de organisator gestuurd en die kon me vertellen dat de timing er niet voor het begin van juli zal zijn.

CKJ www.distrispeed.org

yannick88
18-09-2003, 06:24
Kan er iemand de timing ivm TC op 4-5 oktober mij bezorgen via deze tread ?


Alvast bedankt ,

Met sportieve groeten van

JP Racing Team

/* samengevoegd met bestaande thread. mvg, Bart */

Hoppa
18-09-2003, 16:32
u vraagt, wij draaien

http://www.i-n-f-i-n-i-t-y.be/provisional%20timing%201%20spa%2024h%202003.pdf

Driesco
26-09-2003, 13:57
Timing staat al ganse week op onze site www.speedlovers.com
tevens belangrijke nieuwe info op de site, gekregen van Zolder 26/9/2003 om 14.05

Daar komt trouwens alles van de TC. Als jullie iets te melden hebben stuur je maar een mailtje naar info@speedlovers.com

Voila

Raceboy
03-10-2003, 19:44
da is wel erg vroeg he. Dan ben ik nog niet goed wakker zenne