Log in

View Full Version : 2de klasse

flugel
18-09-2003, 23:01
Elk jaar opnieuw ben ik er :) Ditmaal gewoon om te melden dat het ploegske uit mijn gemeente (Hamme) er in geslaagd is zich momenteel bovenaan te nestelen in de klassering van 2de klasse, ze staan momenteel 4de, en alhoewel de competitie nog zeer lang duurt wil ik toch ff genieten van dit moment :D

en terloops hebben we ook de topschutter uit 2de nationale in onze rangen lopen, EN hebben we al de meeste doelpunten gemaakt, kortom een ploeg om schrik van te krijgen :D

Scapa
22-09-2003, 18:32
Originally posted by flugel

...en terloops hebben we ook de topschutter uit 2de nationale in onze rangen lopen, EN hebben we al de meeste doelpunten gemaakt, kortom een ploeg om schrik van te krijgen :D

MAAR wij staan toch weer maar lekker eerst :p Zaterdag met 1-0 gewonnen van de grote favoriet (Brussels aka Strombeek aka...). Blij dat ik een abonnement heb gekocht :)

flugel
22-09-2003, 19:47
Dit weekend 1-1 gespeeld tegen Sporting West (of was het Ingelmunster :) ) nog altijd de topscorer in huis :D
Ik kijk trouwens al uit naar de komst van Geel ;)

Lambo
23-09-2003, 14:35
Ook al spelen ze niet meer in Ingelmunster en ook al heet de ploeg niet meer Ingelmunster, het is en blijft Ingelmunster :D

Megane
23-09-2003, 15:24
Originally posted by stijnconinx
MAAR wij staan toch weer maar lekker eerst :p

Zo dikwijls is dat ook nog niet gebeurt dat Geel 1ste staat in 2De :+

flugel
23-09-2003, 16:13
Originally posted by Lambo
Ook al spelen ze niet meer in Ingelmunster en ook al heet de ploeg niet meer Ingelmunster, het is en blijft Ingelmunster :D

verwarrend met die naamswijzigingen, op de kalender stond Ingelmunster en in de krant sporting west...

tsjolder
23-09-2003, 21:27
Originally posted by Lambo

En verliezen gaan ze zaterdag. Wij staan tweede op één puntje en meest goals gemaakt. Hopelijk kunnen we eerste periode meepikken....