PDA

View Full Version : 21-03-04 WK manche te Zolder.


Mark
25-09-2003, 20:48
Data nu te lezen op: http://teletekst.nos.nl/gif/627-01.html

16-05 te Spa en 08-08 te Lommel...........o ja wij hebben er ook eentje ;) 25-04 te Lichtevoorde.

Toch eerst maar eens kijken hoe het volgende week gaat.

Pascal
26-09-2003, 11:16
Originally posted by Marshal Toch eerst maar eens kijken hoe het volgende week gaat.

Als het gaat. Ben daarnet nog in de paddock geweest en ik heb nog steeds geen spoor van een cross parcours gezien. De hopen zand die er al enige tijd liggen blijven tot op heden onaangeroerd.

Volgens mij wordt het hoog tijd dat ze eraan beginnen. Volgende week vrijdag zijn er trouwens de eerste trainingen.

C U

Mark
26-09-2003, 12:36
Originally posted by Pascal
Als het gaat. Ben daarnet nog in de paddock geweest en ik heb nog steeds geen spoor van een cross parcours gezien. De hopen zand die er al enige tijd liggen blijven tot op heden onaangeroerd.

Volgens mij wordt het hoog tijd dat ze eraan beginnen. Volgende week vrijdag zijn er trouwens de eerste trainingen.

C U

Volgens mij al op a.s. donderdagmiddag 02-10-03 dat er iets is van training of prive-testen.

fordje
26-09-2003, 18:25
Originally posted by Pascal
Als het gaat. Ben daarnet nog in de paddock geweest en ik heb nog steeds geen spoor van een cross parcours gezien. De hopen zand die er al enige tijd liggen blijven tot op heden onaangeroerd.

Volgens mij wordt het hoog tijd dat ze eraan beginnen. Volgende week vrijdag zijn er trouwens de eerste trainingen.

C U

Geen paniek...Circuit Zolder weet goed waar ze mee bezig zijn!

Wat nu reeds klaar is, zijn de parcoursgedeelten die NIET storend zijn voor de autosportliefhebbers. Aangezien Zolder maximaal gebruik wil blijven maken van het circuit, hebben ze besloten alles aan te leggen, behalve de doorsteekplaatsen over het circuit en de zone ter hoogte van de tribune.

Vanaf nu maandag worden dan deze zaken aangepakt zodat aanstaande donderdag het circuit kan worden gehomologeerd met de safety-checks en parcourscontrole door de organisatie van de moto GP. Vanaf vrijdag kan men dan beginnen met trainingen en oefensessies.

bron: persvoorstelling ACERBIS MOTORCROSS of NATIONS
dd 05-09-2003


Het gehele circuit is trouwens hieronder nog eens te bekijken.

Voor timing, tickets en andere info kan je HIER (http://circuitzolder.ipglobalnet.com/front/index.php?lang=nl&page=parcours) terecht