PDA

View Full Version : Filmpje


Mario
27-09-2003, 11:25
http://goodfiles.grisen.org/Moto%20movies/Kermitt.wmv

Stuntfilmpje. Zou graag de gezichten van de voorbij rijdende automobilisten gezien hebben.

Het schijnt met een Kwak ZX7R helemaal niet makkelijk te zijn om wheelies te maken, maar deze jongen doet het spelenderwijs.

NOx
27-09-2003, 13:55
Awel, ik persoonlijk vind dat da ni kan...
Ik rij zelf met de moto, en ik vind da wel chic dat die mens da kan,
maar doe dat alstublief niet op den openbare weg eh... :no:
... en niet in een jeansbroekske met uw loopschoentjes aan.

Motorrijders hebben in het algemeen al een slechte reputatie (trust me, I know), en dat komt door van die aanstellertjes gelijk dees mannekes.

Leuke trics, maar ik vind de locatie waarop dit gedaan wordt totaal ongepast.

fordje
27-09-2003, 15:40
Je kan natuurlijk ook zijn nr-plaat even doorspelen naar Pascal of een van zijn collega's...

MUL
*** is vrij goed leesbaar op een bepaald moment. (zelfs met de
,illegale, geplooide nr-plaat)

Als je de letters al hebt, zijn er nog slechts 999 combinaties mogelijk.
Dan nog enkel het motortype invoegen.
Hou daarbij nog rekening met de locatie (voor mij bekend terrein) en de kans dat je die kerel zijn adres op een half uurtje hebt gevonden is heel groot.

Ik geef NOx groot gelijk:

Mooie stunts dat wel. Maar totaal onverantwoord ! Doe dat op een circuit of op een gesloten terrein, maar niet op de openbare weg. :no: :no:

Van mij mogen ze die gast een tijdje met de fiets laten rijden. Kijken of hij daar ook zo een stuntwerk op uitvoert.

Bart.Vandecavey
27-09-2003, 16:34
Het plezante is natuurlijk dat ik weet waar dat ze dat zitten doen hebben... Nl.: Sint-Michiels Brugge rond het station...

Maar idd totaal onverantwoord...

Mario
27-09-2003, 17:54
Tja, ik keur het ook niet meteen goed, maar ik vond het wel grappig, te meer daar het ergens in Vlaanderenland moet zijn. Vanmorgen nog een R1 een wheelie zien trekken, maar dat is met zo'n motorfiets ook helemaal geen kunst.

Dat hij het met een jeansbroek en baskets doet, is uiteraard niet verstandig. Ik ga nooit rijden zonder m'n volledige uitrusting, ook al is het maar om te gaan tanken.

'k Ga in ieder geval wel opletten alvorens nog zo'n filmpjes te posten, want het is niet de bedoeling dat die mensen verlinkt worden.

Koekblikrijders hebben in het motorwereldje trouwens ook helemaal geen goede reputatie. Het antagonisme werkt op dit forum blijkbaar ook.

Ottooke
27-09-2003, 19:03
Originally posted by fordje
Ik geef NOx groot gelijk:

Mooie stunts dat wel. Maar totaal onverantwoord ! Doe dat op een circuit of op een gesloten terrein, maar niet op de openbare weg. :no: :no:
Ik sluit me ook aan bij deze mening. In de laatste helft van het filmpje zit hij wel op een verlaten weg, daar mag hij doen wat hij wil, maar niet midden in het verkeer. En de opmerking over de kleding is ook terecht.
Originally posted by Mario

Koekblikrijders hebben in het motorwereldje trouwens ook helemaal geen goede reputatie. Het antagonisme werkt op dit forum blijkbaar ook. Inderdaad. Daar geef ik je gelijk in. Het botert niet echt tussen "koekblikrijders" en motorrijders. Ik ga in ieder geval (als automobilist) een beetje opzij als ik zie dat er een motor aankomt die me wil voorbijsteken. Heel zelden krijg ik een vriendelijk gebaar terug, meestal van een oudere bestuurder.
En ik wil ook nog even kwijt dat het niet dragen van beschermende kleding (meestal terecht zoals hier ook al opgemerkt is) te vergelijken is met het niet dragen van een gordel in een auto. En daar zijn ook nog veel mensen die dat niet doen, denk dus eens na over je eigen beschermende maatregelen als je kritiek hebt hierover. (Niets persoonlijk tegen de voorgaande posters, maar ik wilde even iets aantonen ;) ).