PDA

View Full Version : Verslag Meeting wandeling oude circuit


Mark
08-09-2001, 21:42
Voor diegene die niet konden: Stelletje lamlullen, het was net alsof ze rekenden op de komst van depaddock!

De wandeling was zeer amusant, met de nodige actie.

Ten eerste ruzie met een of andere klotewaal die dacht dat ie belangrijk was. Hij wilde ons van het circuit verwijderen bij Les Combes. We waren al twee uur door de paddock (ferrari meeting)aan het struinen, en waren al gelopen vanaf de paddock naar Les Combes....was toch op de juiste richting.

Als je zo loopt over dat oude stuk, kun je moeilijk geloven dat die gasten vroeger 320 km/h reden op sommige stukken.........

Na het de wandeling op het oude circuit kwamen we terug bij de ingang stavelot/blanchimont.......na enkele minuten begon het feest.

Een brandende Ferrari F355 op de piste.....die rijder huilen als een klein kind. Tja was volgens ons van zijn laatste centen gekocht.

Het einde was in de paddock, bleek daar het einde te zein van een historische rally met een aansluiten een Bentley bijeeenkomst.

Leuk, vooral als er een bentley EXP Speed 8 (nr. 7) staat, deelnemer op Le Mans 2001. Helemaal leuk werd het toen we een glas champagne kregen aangeboden..........was geloof ik niet de bedoeling. Die ober kreeg naderhand op zijn klote...........

En als special guest: Eric van de Poele. Na een kruis verhoor van Sennake en Werner333, gaf hij toe te starten in Daytona 24H 2002. Hij kon niet zeggen of dat met een 333 is........no comment.

Tja zoals je ziet, thuisblijvers....verkeerde keuze!
:p

De foto's zullen als bewijs gepost worden!

Oneliner
08-09-2001, 21:44
thuisblijvers nog maar is ongelijk gekrege....

Sennake
09-09-2001, 11:00
Een greep uit de bewijsfoto's...

http://users.skynet.be/sennake/Handtekeningen/wan001.jpg

http://users.skynet.be/sennake/Handtekeningen/wan005.jpg

http://users.skynet.be/sennake/Handtekeningen/wan007.jpg

http://users.skynet.be/sennake/Handtekeningen/wan010.jpg

http://users.skynet.be/sennake/Handtekeningen/wan030.jpg

En er zullen er nog volgen!

Sennake
09-09-2001, 11:01
Originally posted by Marshal
En als special guest: Eric van de Poele. Na een kruis verhoor van Sennake en Werner333, gaf hij toe te starten in Daytona 24H 2002. Hij kon niet zeggen of dat met een 333 is........no comment.

...En vraag nu niet : wie is Eric van de Poele eh!!!

Werner en ikzelf hebben Eric trouwens plechtig beloofd dat we er in Daytona zullen bijzijn... Dus nu kunnen we niet anders meer dan GAAN eh :-)))

Dus Anthony Kumpen, je hebt er al 2 Belgen extra bij die komen supporteren :-))) En naar alle waarschijnlijkheid ook een Nederlandse supporter (hint hint Marshal...)

RoBByNiO
09-09-2001, 11:12
twas er precies leuk als ik zo lees

wanneer is afspraak volgende meeting??????

TiBo
09-09-2001, 11:15
Amaai die foto's !! Wa-auw !!

Dien Bentley mist nu een aantal stukken zeker ? :no:

Kunnen jullie misschien eens een aantal namen op de gezichten plakken? Die foto waar er daar 5 ongure types ;) achter die Bentley staan. Werner en Mario herken ik, Sennake heeft deze foto getrokken en de anderen zijn ....

Sennake
09-09-2001, 11:21
Die ligt nog niet vast, maar wat wel al vastligt is dat er een meeting gaat komen na beëindigen van de kwis, waarop een officiële prijsuitreiking gaat plaatsvinden voor de 3 winnaars van de kwis PLUS een extra troostprijs, en dat Carlos hoogstpersoonlijk de prijzen zal overhandingen. Ook denken we aan een bezoek "ten huize van" Carlos met een Paddock-delegatie. Dan kunnen we al zijn schilderijen in het echt zien, en bovendien zijn schat aan gesigneerde foto's en F1-documentatie waarbij ik gerust durf te stellen dat hij meer heeft dan alle andere paddockers hier samen! Carlos was dan ook al op de F1-circuits te zien toen het merendeel hier nog "vloeibaar" was...

Om met Carlos' woorden te eindigen : "we gaan sluiten eh!"

RoBByNiO
09-09-2001, 11:27
nice sennake!!!!


volgende keer ben ik er hopelijk bij

Mario
09-09-2001, 11:38
Ja, 't was zeker de moeite... Content dat we dat eens hebben gedaan en dan al dat gratis spektakel erbij... Met ons gat in de boter gevallen. En Sennake was nog niet content, die wou altijd maar meer met dienen Bentley :D.

We hebben overigens nog een Ferrari zien staan met een danig gehavende voorkant. :(

Volgende keer een rondje Nordschleife dan maar ? ;)

Personen op de foto achter de Bentley: Marshal, Werner, Pascal, Mario en Carlos Ghys.

De wandeling heeft deugd gedaan en amper regen gehad. Machtig circuit dus, hoewel Malmédy toch anders is dan in GPL voorgesteld, maar dat maakt niet uit. Burnenville en Stavelot blijven 2 ongelooflijke bochten waar je ècht ballen moest hebben, net als de Raidillon en Eau Rouge trouwens (werden toen niet vol genomen trouwens; gewoon onmogelijk zonder vleugels).

Werner333
09-09-2001, 17:12
En dan hebben we het nog niet gehad over de straffe verhalen die er allemaal zijn verteld.;)
Carlos is gewoon een vat vol verhalen over de F1 sinds de jaren stillekes tot nu.
Prachtige dag, spijtig van die gast zenne Ferrari, maar alle andere Ferrari rijders stopten onmiddellijk om mee te helpen blussen. Het was echter al te laat.:(
Dus mensen, volgende keer meegaan.
Er valt altijd iets speciaals te beleven als we op stap gaan.

Lambo
09-09-2001, 17:36
Damn damn damn, en nog ne keer damn.
Behoeft geen verder commentaar zeker? ;)

Mark
09-09-2001, 21:08
was een geslaagde dag zeer zekers!

Ennuh wat betreft daytona, Mijn gevoel en beurs zeggen ja!....maar ik moet effe afwachten hoe dat gaat met mijn nieuwe toekomstige baan..........

Daar weten we hoop ik donderdag meer over......jongens help mee bidden!

Ennuh, daar zou weleens een F550 kunnen starten, die van de Wieth-brothers. Ik hoorde vandaag op eurosport dat de Wieth-brothers vaste deelnemers zijn.............

es kijken of ik Bert Devies kan bereiken (commentator eurosport), die gaat ook elk jaar naar Daytona. Wellicht dat daar iets leuks uitkomt............:D

Pascal
09-09-2001, 23:36
Toffe dag gehad op Francorchamps.

We moeten echter vaststellen dat 7 personen, waarvan 2 (nog) geen lid zijn van The Paddock een pover aantal is, gezien onze bijna 70 leden.

Maar de afwezigen hadden weer ongelijk.

Ik heb SENNAKE tijdens de gehele wandeling niet zien zweten, maar eens hij in de buurt van de BENTLEY kwam, begon hij te briesen als een stier. Hij trok zijn vest uit en ondanks dat stond hij na 2 minuten in het zweet.

En mannekes, zou onze vriend, met zijn schoendozen vol foto's en woonachtig in de MASTA KINK reeds ingelogd zijn.

Verder wil ik CARLOS nog eens bedanken voor zijn aanwezigheid en voor zijn deskundige uitleg. Hij is inderdaad een wandelende autosport-encyclopedie.

Mogen we ook niet vergeten te bedanken : DOMINIQUE die zich de hele dag plichtsbewust kweet van zijn taak als bezemwagen-piloot.

C U NEXT TIME?????????????????

Rallyloverke
10-09-2001, 09:08
Pascal,

Ge had Sennake vorig jaar eens moeten zien in Essen, toen hij heel die collectie F1-wagens bijeen zag! Hij had het toen zo druk dat Mario en ik hem met moeite konden vertellen dat JACK BRABHAM daar was !

Normaal gezien denk ik dat we ook dit jaar weer naar de Racing-show in Essen gaan?!

En op die rit valt ook wel iets te beleven en te lachen.

Mario
10-09-2001, 12:38
Even mijn snelheden in enkele bochten noteren tijdens mijn persoonlijk record van Spa (met de BRM):

- Burnenville: in = 300 km/u
uit = 263

- Masta: in = 316 km/u
uit = 267

- Stavelot: in = 316 km/u
midden = 199
uit = 222

En dat maakt ongeveer een tijd van 3.25 min, wat zeker niet zo snel is vergeleken met anderen.

Oneliner
10-09-2001, 17:23
Originally posted by Pascal
Toffe dag gehad op Francorchamps.

We moeten echter vaststellen dat 7 personen, waarvan 2 (nog) geen lid zijn van The Paddock een pover aantal is, gezien onze bijna 70 leden.



7 is idd pover, maar er zijn er bij die nu eenmaal ni konden gelijk ik, anders zou ik zeker en vast meegegaan zijn + diegene die 2e zit hadden ed....

wat niet wegneemt dat 7 idd wel een laag aantal is....

RoBByNiO
10-09-2001, 17:27
ik kom ook niet komen.

Voor het kleine aantal opdagers te verklaren zijn er verschillende redens:

1. Mensen die gewoonweg niet kunnen komen zoals one en ik.
2. Zoals one zegt met 2de zit.
3. Het aantal TROUWE leden is niet echt veel: +-14 personen posten maar boven de 100 posts totnutoe.
4. Het is niet omdat je goed overweg kan op forum en andere leden dat je WIL komen naar een meeting. Ik persoonlijk doe dat maar er kunnen leden bijzijn die dat niet graag zouden meemaken. Tip voor hen: Zeker eens komen!

Oneliner
10-09-2001, 17:43
kweeni, ik denk ni dat er iere iemand is die absoluut NIET wilt kome...

Pascal
10-09-2001, 20:31
No hard feelings, guys.

Dit is alleen een vaststelling.
Ik wil maar even benadrukken dat het verschikkelijk lol is om met de "Paddockers" op stap te gaan.

En tegelijk is het ook een aansporing voor de volgende meeting.

Je kunt je niet bedenken wat de gastheren voor ons allemaal regelen. In het verslag kon je het al lezen. Ze steken een FERRARI in brand, laten de BENTLEY komen, laten de NATIONAL CLASSIC TOUR toekomen wanneer wij aankomen......

Dit kan allemaal geen toeval zijn.

C U

Sennake
10-09-2001, 20:49
... en ze trakteren ons op gratis champagne, alhoewel dat laatste blijkbaar niet helemaal de bedoeling leek te zijn gezien de reactie van iemand van de organisatie tegenover de nietsvermoedende ober die ons trakteerde ...

Werner333
10-09-2001, 20:52
Stel je voor dat we met nog veel meer volk hadden geweest.
Ocharme die ober. Hij was waarschijnlijk op staande voet ontslagen.:D :D :D

beamer
10-09-2001, 21:24
Ik zou maar al te graag meer meegaan, maar ik heb nog familiale verplichtingen enzo (ge weet wel afwas, kuisen, boodschappen). Wat betreft de leut; 'k heb toch al ne keer mogen proeven van de 'lachsessies', eens te meer dat het met pijn in het hart is dat ik er niet meer kan bij zijn. Ik zou graag mee gaan karten bij de volgende sessie. Hou oud moet je daarvoor zijn, want mijne zoon, 10, zou dat ook wel eens willen doen.

Oneliner
10-09-2001, 21:34
LOL, van die leute moet ge mij ook nix vertellen zun :)

Als we trug in a'pen zouden gaan karten, daar moet ge 16 zijn, normaal....
Nu as ge 14-15 zijt en ge ziet er vrij "volwassen" uit, dan is dat geen probleem, maar 10 zou opvallen denkek.

Nu wetek ni hoe dat zit met andre kartingbanen.....

RoBByNiO
10-09-2001, 21:39
kort bij mij in haasrode maken ze daar geen probleem van maar dat is een slechte baan en slecht materiaal dus kzou et ni aanraden!

Sennake
10-09-2001, 22:12
In Mol is de baan wel te doen en daar hebben mijn gasten 2 jaar geleden al gereden, toen waren ze dus 10 en 12 jaar.
Wel is het zo dat ze niet in een sessie met andere, vreemde volwassenen mogen meerijden. Wij waren toen met 2 koppels (mijn vrouw en ik, en dan Cheryl en Thom uit de States, en ons mannen). We hebben wel een sessie onder ons zessen mogen rijden toen.

Werner333
12-09-2001, 22:03
En kijk wat staat er te koop????????

http://www.auto-salon-singen.de/bentley_le_mans_2001_genf.htm

Waarschijnlijk veeeeeeeeeeel centjes voor nodig.

Oneliner
12-09-2001, 22:10
gaan we nog is bieden???
Ik lever dezelfde bijdrage as vorige keer :)

Werner333
12-09-2001, 22:15
LOL Oneliner.
Deze keer laat ik de eer aan Sennake.:D

Oneliner
12-09-2001, 22:27
ge durft ni, ge durft ni.... :p :)

Werner333
12-09-2001, 22:39
No comment:D :D :D

Bernie
13-09-2001, 09:46
Sennake zie ik het goed had ge een petje van Williams op ??? zijt ge dan toch voor Schumi............:p :confused: :p :confused:

Oneliner
13-09-2001, 20:16
voor ralfke toch hé.
En is da ni de klak van JPM?

trouwens waar is uw sexy pinky regenjas???

Mario
26-09-2001, 22:31
Ah ja mannen, de foto's zijn ontwikkeld. Zal er zoveel laten ontwikkelen als er volk op de foto staat.

Als er iemand een foto van die brandende Ferrari wil, moet ie het wel laten weten. Ge ziet nog vrij duidelijk vlammen...

Sennake
26-09-2001, 22:44
Daar wil ik er wel ene van :-)
Ik heb niks dan rook op mijn foto's...

Werner333
27-09-2001, 20:12
Op mijn fotokes ook niks dan rook.