PDA

View Full Version : Wederom een winterrace op Circuit Zolder 01-02-2004.


Mark
04-10-2003, 15:06
Voor diegene die het een te lange winter vinden, of voor het seizoen een testrace willen doen............ze komen weer naar Belgie. Het nederlandse Winter-kampioenschap komt weer naar Zolder.

Vorig jaar zagen we een deelname van G&A met hun Belcar BMW, welke BC, TC of BTCS'er zien we dit jaar?

Winter-kampioenschap start met Zandvoort 500

23 September 2003 - Na twee succesvolle seizoenen start het Winter Endurance Kampioenschap (WEK) 2003-2004, op zaterdag 26 oktober met de Zandvoort 500.

In het WEK wordt gestreden voor het officieel Nederlands kampioenschap lange-afstand-racen. De serie wordt dit seizoen verreden op de circuits van Zandvoort, Oschersleben (Duitsland) en het Belgische Zolder.

De organisatie van het WEK is in handen van Circuit Park Zandvoort en de stichting Dutch National Racing Team (DNRT) en wordt verreden over vijf wedstrijden, waarbij ieder race een minimale duur van drie uur en een maximale duur van zes uur heeft.

Inschrijving voor het WEK staat open voor alle bekende toerwagens en auto’s uit voormalige merkencups in de klassen 2000cc en hoger, 1600 tot 2000cc, Seat Ibiza diesel en BMW Compact.

Per deelnemende wagen dienen minimaal twee en mogen maximaal vier rijders deelnemen. Per evenement kunnen maximaal 59 auto’s deelnemen. Tijdens de wedstrijden dienen per deelnemende auto minimaal drie pitstops met een rijderswissel plaats te vinden.

25 oktober 2003 Zandvoort 500 (500km) Circuit Park Zandvoort
07 december 2003 Oschersleben (4 uur) Motopark Oschersleben (D)
04 januari 2004 Nieuwjaarsrace (4 uur) Circuit Park Zandvoort
01 februari 2004 Zolder (5 uur) Circuit Zolder (B)
29 februari 2004 The Final 6 (6 uur) Circuit Park Zandvoort
meer info op: http://www.dnrt.nl/wek/

Driesco
05-10-2003, 17:07
Wij zullen er zijn op 1 febr. voor de eerste shake down van de Audi.

Mark
05-10-2003, 22:35
Originally posted by Driesco
Wij zullen er zijn op 1 febr. voor de eerste shake down van de Audi.

Mocht de auto reeds gereed zijn op 01-02-04, denk je dan wel aan de geluidseisen. Geloof dat ze iets strenger zijn dan tijdens de TC. Hebben dan te maken met een wereldpremiere? ;)

bobcat
06-10-2003, 10:00
Originally posted by Marshal
Mocht de auto reeds gereed zijn op 01-02-04, denk je dan wel aan de geluidseisen. Geloof dat ze iets strenger zijn dan tijdens de TC. Hebben dan te maken met een wereldpremiere? ;)

Die stomme geluidseisen altijd, de mensen kunnen niets meer verdragen. De vliegers maken teveel lawaai, dit, dat, is niet te verdragen,.... :frusty: Dan die motor stilte, waar is die goede oude tijd? Gelukkig hebben we Francorchamps nog, daar zijn ze blijkbaar iets verdraagzamer. :+

Stefan
06-10-2003, 10:02
dat zijn mensen die gaan naast een circuit of vliegveld wonen om daarna te gaan klagen over het geluid.

Stefan
20-10-2003, 17:09
Iemand die toevallig een deelnemerslijst heeft, wil zondag misschien naar Zandvoort, maar het moet wel de moeite zijn.

Mark
20-10-2003, 17:17
Nou weinig supercars.........de DSC heeft nog een race op Ochersleben dit weekend. Goeie planning in de toch al zeer krappe nederlandse autosportvijver.

Stefan
20-10-2003, 17:29
dat is lekker slim geregeld dan :(

Mark
25-10-2003, 21:25
De eerste belgen zijn al betrapt in de Winter Endurance ;)

De mannen van G&A met de BTCS groep N BMW

http://www.pittalk.nl/uploads/nieuws2003_WEK_ZV500_Lammertink_251003.jpg

Meer nieuws over de race op www.dnrt.nl/wek

Scapa
26-10-2003, 04:08
Inderdaad Marshal maar het was ook geen geheim eh als je onze site gevolgd had de laatste week ;)

R@ce@holiC
26-10-2003, 11:38
Jup wij waren daar. Piloten waren Patrick Smets (belcar piloot voor 2004) en teambaas Guino Kenis. :) verslag en foto's volgen later :).

Mark
26-10-2003, 12:53
Originally posted by stijnconinx
Inderdaad Marshal maar het was ook geen geheim eh als je onze site gevolgd had de laatste week ;)

Oef strafpunten, een tijdje niet meer geweest op de site van G&A ;) :D

Maar er waren meer bekende gezichten daar, zie de foto's van pittalk.nl

Speedlover

http://pittalk.xs4all.nl/251003ZV500/medium_DSCF3319.jpg

Moritz

http://pittalk.xs4all.nl/251003ZV500/medium_DSCF3257.jpg

R@ce@holiC
26-10-2003, 13:34
Enkele eerste fotootjes

http://users.pandora.be/misteryracing/zanvoort1.jpg
http://users.pandora.be/misteryracing/zanvoort2.jpg
http://users.pandora.be/misteryracing/zanvoort3.jpg
http://users.pandora.be/misteryracing/zanvoort4.jpg

Mark
07-12-2003, 17:52
Ex-GLPK wagen wint in Oscherleben.

Tijdens de tweede wedstrijd van de Winter Endurance heeft het team Speedlover de wedstrijd overall gewonnen. Met hun nieuw aangeschafte 996 GT3-Cup. Na een eerste roll-out afgelopen donderdag op Circuit Zoler was het vandaag prijzen pakken in Oschersleben.

Team Speedlover was de Bleekemolentjes ietwat te snel af in hun 996 GT3-cup.

31 rijders in het verre oost duitsland, ben eens benieuwd naar de opkomst tijdens de race begin februari in Zolder.

WEK 2003/2004 en Belcar 2004
http://www.pittalk.nl/uploads/nieuws2003_WEK_Oschersl_Verhoeven_071203.jpg

Oost-duits wagens afslepen :D :D
http://www.pittalk.nl/uploads/nieuws2003_WEK_Oschersl_bmwsleep_071203.jpg

Ome Cor in zijn LM 600, G&A op de achtergrond
http://www.pittalk.nl/uploads/nieuws2003_WEK_Oschersl_groep_071203.jpg

Meer info is te vinden op http://www.dnrt.nl/wek/

Maarten
07-12-2003, 22:28
wie reed er met die speedlover porsche?

Scapa
07-12-2003, 22:32
Verhoeven en Kool ( :D ) dacht ik.

Wij zijn, na uit de pits te hebben moeten vertrekken, uiteindelijk 10de algemeen en 4de in de klasse geworden met de M3 coupé Gr. A. De auto gaat geweldig volgens beide piloten (Guino Kenis en Patrick Smets)!

Stefan
26-12-2003, 20:46
Iets bekent over de deelnemers van de race op 4 januari te zandvoort?

Mark
26-12-2003, 22:16
Originally posted by alarma
Iets bekent over de deelnemers van de race op 4 januari te zandvoort?

Een volledige deelnemerslijst is nog niet voorhanden daar de inschrijving voor de Nieuwjaarsrace pas sluit op de ochtend van het evenement zelf. De verwachting is dat er diverse bekende coureurs uit de nationale raceklassen aan de start zullen verschijnen. Totaal worden er circa 55 équipes aan de start verwacht. http://www.z-a-c.nl/

Veel wijzer worden we daar niet van, maar ja.......zelf weten ze het ook pas enkele uren van te voren ;)

Supra
28-12-2003, 20:47
wij zijn dan niet aanwezig in zolder

Mark
29-12-2003, 22:55
Originally posted by alarma
Iets bekent over de deelnemers van de race op 4 januari te zandvoort?

Ja, een wereldpremiere ;)

MWV6 test voor Nieuwjaarsrace
...................
Om beurten gaven Jeroen Reijntjes en Sandor van Es de wagen de sporen op het Zandvoortse circuit. Deze twee nationale toppers zullen zondag a.s. een duo vormen, want jawel; de gele wagen wordt ingeschreven voor de jaarlijkse Nieuwjaarsrace.
......................... meer op www.pittalk.nl

http://www.pittalk.nl/uploads/nieuws2003_zandvoort_mwv6_7_480.jpg

A.J.
29-12-2003, 22:58
tof concept, die wagen.

Stefan
29-12-2003, 23:44
inderdaad een leuk concept

Pascal
02-01-2004, 04:12
Is er iemand die naar de nieuwjaarsrace gaat ???

C U

Roel
02-01-2004, 08:55
G&A Racing zal er deelnemen. ;) :gas:

Stefan
02-01-2004, 23:47
deelnemerslijst http://www.dnrt.nl/wek/deelnemersnieuwjaarsrace.htm

Scapa
04-01-2004, 00:38
De klasse voor auto's met -2000cc motorinhoud is in Nederland beter bekend als de Equipe Verschuur Cup :D

Mark
04-01-2004, 14:24
Race is live te volgen via www.dnrt.nl/wek !!!!!! Streaming media.....

De MWV6 op pole...........

Raceboy
04-01-2004, 18:48
lijkt daar wel een potje "ram de G&A BMW eeen keer" te zijn.

Mark
04-01-2004, 19:42
Circuit speaker was vol lof over het rijgedrag van een van de twee G&A piloten, nadat hij met een lekke achterband stapvoets terug moest richting pits. De beste kerel ging zelfs een stukje bewust over het gras om plaats te maken voor de andere deelnemers. Volgens de speaker: Hier kunnen mensen eens voorbeeld aan nemen.

De Speedlover Porsche was al ontdaan van zijn William Lawson kleuren.

Maarten
04-01-2004, 19:53
en hoeveelste is g&a geëindigd?
is dat nu ironisch of niet van dat over dat gras rijden?
ik vermoed van niet maar met de mark weten we nooit hé :)

Mark
04-01-2004, 19:59
Zeer zeker niet ironisch ;) Nee het was echt een goeie actie van die piloot, er kwam een hele zwerm Seatjes en BMW compactjes aan. Dan kun je inderdaad even beter over het gras rijden, voor je het weet heb je weer een verzoeningskus van een Nederlander te pakken :D

Uitslag algemeen telt niet bij de Winter Endurance, je kunt alleen maar rijden voor een uitslag in je klasse........

Tot aan die lekke band reed G&A op een derde plaats, daarna heb ik niks meer gehoord over ereplaatsen voor G&A.

Scapa
04-01-2004, 20:22
Het is uiteindelijk een vijfde plaats algemeen geworden... We hebben zelf tweede gehangen in het begin maar dan door een contact en de daaruit volgende lekke band teruggevallen. Splitter stuk, bumper half afgebroken en een pinker minder.

R@ce@holiC
05-01-2004, 00:12
G&A outsider voor Dakar etappe winst :D

http://users.pandora.be/misteryracing/niet%20deleten/Dakar8.jpg

R@ce@holiC
05-01-2004, 22:48
Het was zowat de SEAT slalom in zandvoort :) , die bakken zagen af ! is er nog een raceserie van of rijden die enkel mee in het WEK ?

http://www.4x4hoogstraten.com/racing/images/Wintercup/Nieuwjaarsrace/16.jpg

Mark
05-01-2004, 23:35
Jazekers hebben die oude seatjes nog hun eigen serie ;)

http://www.unipart-endurancecup.nl/

Site is op dit moment "under construction""wegens nieuwe sponsors enzo ;)

Het was de bedoeling om de wagens te vervangen door de nieuwe Seatjes. Ergens is er een kink in de kabel gekomen tussen de DNRT / Zomer Avond Competitie en de invoerder van Seat (fam. Pon) . Anders gezegd, Pon vroeg teveel geld voor deze kisten..........

Resultaat, de oude Seatjes gaan gewoon verder. Pon is zeker wakker geschud en gaat nu zijn klasse organiseren onder de vlag van de NAV. Holland op zijn smalst ;)

Nieuwe serie is terug te vinden via http://www.seatcupracup.nl/

R@ce@holiC
05-01-2004, 23:37
Der zijn er wel enkelen van plat na dit weekend , of toch serieuze brokken :)

Scapa
05-01-2004, 23:59
Originally posted by Marshal
Circuit speaker was vol lof over het rijgedrag van een van de twee G&A piloten, nadat hij met een lekke achterband stapvoets terug moest richting pits. De beste kerel ging zelfs een stukje bewust over het gras om plaats te maken voor de andere deelnemers. Volgens de speaker: Hier kunnen mensen eens voorbeeld aan nemen.


Dat was Guino ;)

Just Me
06-01-2004, 00:47
Originally posted by R@ce@holiC
Der zijn er wel enkelen van plat na dit weekend , of toch serieuze brokken :)



De gereden schade viel wel mee. Alleen veel grindbak uitstapjes, alles kan mee naar Zolder. Net als ik :D

Marc Broustin
27-01-2004, 23:41
I want to visit the race in Zolder on Sunday. Are there any definitive guest starters beside the "normal" grid?

Sorry if this question is answered already but I do not understand everything in Dutch/Flemish...

Brecht
28-01-2004, 15:17
Weet er iemand hoe laat dat die 5 uurs race start op circuit Zolder ?

Mr.Dallara
28-01-2004, 16:05
Ik heb gisteren naar Circuit Zolder gemailt, met de zelfde vraag als corvetteboy. En heb daarnet een mailtje terug gekregen met de timing.


Voilà:

08.30 - 10.00 uur : Inschrijving / licentie controle
TC-gebouw of pitbox
08.30 - 10.00 uur : Technische keuring
10.05- 10.55 uur : vrije training voor alle deelnemers
11.00 - 11.55 uur : tijdtraining voor alle deelnemers
12.20 uur : rijdersbriefing inde OTO bar
13.05 uur : Startopstelling op rechtstuk
13.15 - 17.15 uur : vier uurs race


En het is dus een 4 uurs race, en dus geen 5 uurs race.

De inkom zou gratis zijn!

Maar men schreef ook in de mail, dat als er op zondag nog sneeuw licht op het circuit (of te gevaarlijk is om op te racen), de race wel eens afgelast zou kunnen worden...

Hopelijk gaat het dan maar snel terug dooien hé...

R@ce@holiC
28-01-2004, 16:38
Hopelijk hebben ze in Zolder gestrooid in de paddock, moest het vriezen ;)

vertigo
28-01-2004, 16:50
Wel hier in Heusden- Zolder is het al serieus aan het dooien hoor. Zelfs de kleine straatjes (waar ze zelfs niet strooien) zijn hier allemaal weer gewoon nat aan het worden. Dus ziet er niet zo slecht uit voor zondag. :D .

Brecht
28-01-2004, 17:07
thanx for the timing Mr. Dallara

Brecht
28-01-2004, 18:31
Originally posted by vertigo
Wel hier in Heusden- Zolder is het al serieus aan het dooien hoor. Zelfs de kleine straatjes (waar ze zelfs niet strooien) zijn hier allemaal weer gewoon nat aan het worden. Dus ziet er niet zo slecht uit voor zondag. :D .

Vertigo heeft volkomen gelijk, ik woon op circa 1 km van Vertigo en op de grote wegen en ook de kleintjes is er geen sneeuw meer te bespeuren. Hopen dat het zo blijft voor Raceday op Zondag. :D

Mr.Dallara
28-01-2004, 19:04
Geen dank corvetteboy!

We zijn er om mekaar te helpen, en mekaars weetjes uit te wisselen hé!

Scapa
28-01-2004, 20:37
Originally posted by R@ce@holiC
Hopelijk hebben ze in Zolder gestrooid in de paddock, moest het vriezen ;)

Laat maar zijn met dat strooien. Niet goed voor race-wagens ;)

Thomaske
28-01-2004, 20:45
Ik ben van plan om zondag langst te gaan om weer mooie foto's te maken Ik kan ze nog niet op het internet zetten maar dat komt nog.
Maar wat ik nu wou vragen. Hoelaat begint het zondag eigenlijk?
Racegroeten Thomaske_GLPK

Thomaske
28-01-2004, 20:53
Corvetteboy volgens mij zijn we van de zelfde leeftijd. Ik ben van Beringen. Zou je mss willen toevoegen op msn of een mailtje sturen? Ik weet dta het hier niet de plaats is voor deze dingen maarja hoeleer je anders de a,dere race fans kennen. thomaske_racingboy@hotmail.com is mijn adres

Scapa
28-01-2004, 20:57
Post van Mr. Dallara iets op de vorige pagina bevat alle nodige info ;)

Originally posted by Mr.Dallara
Ik heb gisteren naar Circuit Zolder gemailt, met de zelfde vraag als corvetteboy. En heb daarnet een mailtje terug gekregen met de timing.


Voilà:

08.30 - 10.00 uur : Inschrijving / licentie controle
TC-gebouw of pitbox
08.30 - 10.00 uur : Technische keuring
10.05- 10.55 uur : vrije training voor alle deelnemers
11.00 - 11.55 uur : tijdtraining voor alle deelnemers
12.20 uur : rijdersbriefing inde OTO bar
13.05 uur : Startopstelling op rechtstuk
13.15 - 17.15 uur : vier uurs race


En het is dus een 4 uurs race, en dus geen 5 uurs race.

De inkom zou gratis zijn!

Brecht
28-01-2004, 21:10
Kheb je toegevoegd Thomas.

Greetzz..corvetteboy

Scapa
29-01-2004, 10:57
Piloten op de zwarte M3 Groep A van G&A Racing voor deze race:

- Guino Kenis
- Patrick Smets
- Michaël Dekeersmaecker

Thomaske
29-01-2004, 19:53
Welke wagens rijden nog mee in dit kampioenschap en welke andere bekende piloten?

Greetzies

R@ce@holiC
29-01-2004, 20:00
Ik vraag me af hoeveel volk er komt opdagen , laatste manche in zandvoort was er een beetje volk , vorig jaar was er in Zolder niet echt een overweldigende opkomst... :(

Mark
29-01-2004, 20:04
Voorlopige deelnemerslijst, afkomstig van Sheila Verschuur.


Deelnemerslijst van zolder
+2000
- Hessing Frist Hessing/Huub Vermeulen
- Team Bleekemolen Michael,Sebastiaan Bleekemolen/David Hard
- Sotraz Porsche Kees Bouhuys/Jurgen Albert
-Marcos Racing International Manual Merino/Peter vd Kolk/Pim van Riet
-Marcos Racing International Cor Euser/Paul Gebbink/Carl Krieger
-GA Motors Guino Kenis (B)/ Patrick Smets(B)
-Braspenning Cor van Valen/Ko Scheurer/Ron Braspenning
-Braspenning Hank Kruijt/ Iman van Schelven
-MDM Motorsport Jan Storm/tbn
-Equipe Verschuur Jeroen Reijntjens/ Tim Coronel
-Marcos Racing International Jan de Wit/Jeroen vd Heuvel/ Harald Roelse
-Bleekemolen Evert Kroon/Roeland Voerman


-2000:
-Endurance Racing Team Holland John de Vos/Rob Karst
-Equipe Verschuur Frans Verschuur/ Paul van Splunteren
-Equipe Verschuur Mike Verschuur/ Bernhard ten Brinke
-Equipe Verschuur Wilco Bekker/tbn
-Equipe Verschuur M. Vd Brink/tbn
-Jetstream Motorsport Simon Frederiks/Wim v Genderen
-Sanders Emmen Renate Sanders/Bertus Sanders
-Kormelink Motorsport Franklin Groot Kormelink/ Nicky Groot Kormelink
-TZT Thea de Vos/Thijs van Dijk
-A&J Racing Jan Rijgersberg/Manfres Bavelaar
-Jetstream Motorsport Dennis Borst/Martin de Kleijn


Bmw Compact:
-MDM/Chicane Hans van Herwaarden/Bertel Oegema
-Reescar 2 Richard van Leeuwen/Jp van Leeuwen/ Martin Zegers
-Topper Team Dirk Schulz/ Jan Marc Schulz
-Reescar 1 Jon Kok/tbn
-D&T Racing Thomas Barenbrug/Sjaco Griffioen
-Vish/ Trumpi Co Vish/Nandor Trumpi/Bob Sijthoff


Seat Ibiza TDI
-Reescar 3 Francisc Akkermans/Sandra vd Sloot/ Michel Schaap/Michael Wilkes
-Itds Gerrit Vos/Olaf Cuijpers
-Kinzo Bert Kinsbergen/Daniel Kinsbergen
-Team Dekker Harry Dekker/Boy Heijde/Rik vd Weg
www.auto-sport.nu

Brecht
29-01-2004, 20:07
Originally posted by R@ce@holiC
Ik vraag me af hoeveel volk er komt opdagen , laatste manche in zandvoort was er een beetje volk , vorig jaar was er in Zolder niet echt een overweldigende opkomst... :(

Komt waarschijnlijk omdat dit evenement niet op de kalender staat van circuit-zolder en zal daarom minder bekend zijn. Maar of er veel volk is of niet , dat interesseert me niet echt, als er maar genoeg spektakel is on the track. :gas:

Greetzz..Corvetteboy

Thomaske
29-01-2004, 20:09
Spaktakel is voor u wel het belangrijkste hé Corvetteboy :) Denk ook niet dat er echt veel volk zal zijn maar mijkan je er normaal wel verwachtien. Hopelijk ook nog wat meer deelnemers!

Greetzies

Stefan
29-01-2004, 22:13
Vind het allemaal maar vreemd geregeld, deze race

wilmai
30-01-2004, 11:58
Dit is niet vreemd geregeld. Deze organisatie heeft het circuit waarschijnlijk afgehuurd en daarom staat deze activiteit niet mee vermeld op de kalender van zolder. Omdat niemand van het circuit zelf hierbij betrokken is.

Stefan
30-01-2004, 22:50
dat bedoelde ik eigenlijk niet, mailde zolder voor 2 perskaarten maar kreeg antwoord van de verantwoordelijke dat ik niet bij Zolder moet zijn maar bij de organisatie van Z.A.C, dus ik daar naartoe mailen maar daar krijg ik het antwoord dat ze niet weten wat ze er mee aanmoeten en met de organisatie van Zolder overleggen wat ze nu moeten doen.

Vertigo Streiff
01-02-2004, 13:49
Originally posted by bobcat
Die stomme geluidseisen altijd, de mensen kunnen niets meer verdragen. De vliegers maken teveel lawaai, dit, dat, is niet te verdragen,.... :frusty: Dan die motor stilte, waar is die goede oude tijd? Gelukkig hebben we Francorchamps nog, daar zijn ze blijkbaar iets verdraagzamer. :+


dat ligt helemaal niet aan zolder!!!
dat is door die stomme groene buren die er komen wonen vlak naast het circuit wetende dat auto's lawaai maken maar toch reklameren ze !!!

Vertigo Streiff
01-02-2004, 14:00
marcos racing international komt met 2 marcossen

is daar ne LM 600 bij????

PorscheGT
01-02-2004, 14:54
kdenk t nie da zou te veel lawaai make..

Brecht
01-02-2004, 20:24
hè Vertigo streiff, kan het zijn dat ik je vandaag op het circuit van Zolder heb gezien bij de sacramentsheuvel, met je fototoestel ??

Greetzz..Corvetteboy

Scapa
01-02-2004, 22:35
Het was weer de moeite met de geluidsmetingen hoor :rolleyes: Zelf zo goed als standaard Seat Ibizas van in de Nederlandse Cup gingen over de 95dB limiet :confused: Eigenlijk mochten er maar tien wagens starten ofzo. De vorige races in Zandvoort enzo geldde die limiet en toen reden dezelfde wagens als vandaag: daar heeft niemand problemen gehad. Ze moeten dringend dat meterke opnieuw ijken, die geeft systematisch 10dB teveel aan denk ik! Als je naast een circuit, luchthaven of autostrade gaat wonen (omdat daar de gronden goedkoper zijn) moet je achteraf niet komen huilen dat er teveel lawaai is. Indien het zo verder blijft gaan geen autosport meer in België in de toekomst...

Water was er ook niet te krijgen op het circuit. Dat wordt half maart pas terug aangesloten...

Scapa
01-02-2004, 23:00
Een quote afkomstig van de homepage van de organisatie:


De laatste twee uur van de Zolderse WEK-race bleken bepalend voor de topposities. Zowel Oschersleben-winnaars Jan-Pierre van Dongen en Ferdinand Kool in de Porsche als Frits Hessing en Huub Vermeulen in de Maserati werden uit de wedstrijd gehaald wegens te veel geluid.

De circuitdirectie had wel een punt aangezien de Maserati maar liefst 95,5 dB op de teller zette, terwijl er slechts 95 mag worden geproduceerd. Natuurlijk moet hierdoor de desbetreffende deelnemer het strijdtoneel verlaten. Ongetwijfeld zal het hierdoor lastig worden om de komende jaren nog dit soort wedstrijden op het Vlaamse circuit te organiseren.


Dat is wel duidelijk zeker ;)

Vertigo Streiff
02-02-2004, 12:45
Originally posted by corvetteboy
hè Vertigo streiff, kan het zijn dat ik je vandaag op het circuit van Zolder heb gezien bij de sacramentsheuvel, met je fototoestel ??

Greetzz..Corvetteboy

ja ik denk het wel ja ik had een zwarte jas aan
geef anders je e-mail
dit hoort hier niet thuis maar ja :p

wilmai
02-02-2004, 14:07
IVM de geluidsgrens :
Iedereen weet dat Zolder één van de meest strengste normen heeft als het gaat om geluidniveau.
Om zijn uitbatings en milieu vergunning te behouden dient men uiterst streng op te treden tegenover overtreders hou spijtig dit ook is voor de autosport in het algemeen.
Maar iedere deelnemer weet weken zoniet jaren op voorhand welke geluidnormen er gelden op het asfalt van Zolder.
Denk dat zowel piloten, organisatie ook de hand in eigen boezem moet steken ivm de geluidsnormen.
En niet altijd op het circuit moet afgegeven. Want de vergunning is er nu eenmaal of iedereen moet maar eens gaan klagen bij diegene die de vergunning afgeven.

Brecht
02-02-2004, 19:01
Hè vertigo streiff, mijn email is : gameboy158@hotmail.com

Greetzz..Corvetteboy

Vertigo Streiff
02-02-2004, 19:36
Originally posted by corvetteboy
Hè vertigo streiff, mijn email is : gameboy158@hotmail.com

Greetzz..Corvetteboy

ok ik heb u toegevoegd op msn

dit is wel :Offtopic: sorry mensen :p

A.J.
03-02-2004, 00:49
Originally posted by stijnconinx

Water was er ook niet te krijgen op het circuit. Dat wordt half maart pas terug aangesloten...

Stijn, kom de 14de februari maar naar de paddock meeting bij ons, dan zal ik u een waterke serveren :D