PDA

View Full Version : Ist de zaterdag nu mak karting???


kartmonster
07-10-2003, 10:15
Hallo,

Is het nu zaterdag 11/10, mak karting?
Want den ive zei daar iet van, maar aangezien hier nog niks te zien is.

Maarten

hOmEr
07-10-2003, 12:52
Da is dan ook het eerste da ik daar van hoor....:confused:

Kan er iemand zeggen of het nu MAK karting is?

Driesco
07-10-2003, 13:10
In mijn agenda staat ook zoiets, graag snel een antwoord want wij moeten ons weekend kunnen regelen.

Speesman
07-10-2003, 14:59
Het staat ook in mijn agenda, maar zou er graag ook meer over weten (heb dat weekend namelijk ook 24 uur karting race, dus moet mijn weekend goed indelen).

Werner333
07-10-2003, 18:55
Het gaat door maar ik weet ook nog niet om welk uur juist.
Locatie is JPR in St. niklaas.

kartboyke
07-10-2003, 20:07
ik kom, ik kom, ik kom :D

kartmonster
07-10-2003, 20:42
OK, dus kben niet de enigste da zijn weekend daar naar moet schikken.

Nu maar wachten op de juiste gegevens

Speesman
07-10-2003, 22:42
Ik kom ook zeker af. Gaat een heel, heel, heel druk karting weekend worden :)

Gikke
08-10-2003, 12:50
zal nie gaan denk ik, zitten op de 24 uur van Brussel.

Driesco
08-10-2003, 13:16
Ik zal er zijn.

Speesman
08-10-2003, 14:34
Originally posted by Gikke
zal nie gaan denk ik, zitten op de 24 uur van Brussel.

Ik ga daar ook zijn (rijd 4 uren mee), maar ga over en weer naar StNiklaas gaan voor de MAK karting.

Ik weet het, ben een beetje gek :D

Breezz
08-10-2003, 15:12
Originally posted by speesman
Ik ga daar ook zijn (rijd 4 uren mee), maar ga over en weer naar StNiklaas gaan voor de MAK karting.

Ik weet het, ben een beetje gek :D

Een beetje? :D

Ik zal er dus ook niet zijn, succes in ieder geval http://www.depaddock.eu/forum/images/icons/icon14.gif

Jan
08-10-2003, 16:46
Originally posted by Werner333
Het gaat door maar ik weet ook nog niet om welk uur juist.
Locatie is JPR in St. niklaas.

Laat nog iets over van die karts aub, mijne kindertuin van 13 jonge leeuwen en leeuwinnen gaat daar zondagochtend een eerste kartervaring in opdoen. ;)

jan

Werner333
08-10-2003, 18:58
Net de details vernomen:
chrono:21u40
start 22u00

Dus rond 21.00 uur aanwezig zijn.

Let wel op:
NIEUW parcours en NIEUWE karts.

Driesco
08-10-2003, 19:54
Zonde, net vernomen dat ik zaterdag MAG samenzitten met de mensen van AUDI dus ik zal moeten passen. Ik weet dat ik op die manier ook direct een streep kan zetten over mijn kampioenschap maar een mens moet nu eenmaal prioriteiten stellen in het leven.

Sorry mannen, veel succes allemaal

Speesman
09-10-2003, 01:31
Oef, heb kunnen regelen dat ik pas om 01u stint moet rijden tijdens 24 uren FKI. Op die manier kan ik toch efkes recupereren van de MAK wedstrijd.

hOmEr
09-10-2003, 08:20
Allé vooruit, dan kunnen de mindere mensen ook is winnen.... ;)


Ik kom alleszins... :D


Dieter

FastFons
09-10-2003, 13:43
Originally posted by Driesco
Zonde, net vernomen dat ik zaterdag MAG samenzitten met de mensen van AUDI dus ik zal moeten passen. Ik weet dat ik op die manier ook direct een streep kan zetten over mijn kampioenschap maar een mens moet nu eenmaal prioriteiten stellen in het leven.

Sorry mannen, veel succes allemaal

Een oude rot moet ook soms op zij kunnen stappen om het jonge talent een kans te kunnen geven :p

Merci hiervoor :d

FF

kartboyke
09-10-2003, 17:01
wieeeeeeeehaaaaaaaa, daar komt weer ezen excelente kans voor terug wat uit te lopen.
merci dries, ge zet ne schat, ni te familair bedoeld

hOmEr
10-10-2003, 08:29
Ik ben gisterenavond naar JPR geweest en heb 1 van de nieuwe karts onder mijn kont gehad! :D

Veel beter dan die van Puurs! :cool:
Stoeltjes waar da ge vast inzit en ni wegschuift zoals bij Inkart...

en tcircuit is ook tof, tis ni zoveel veranderd vooral het achterste stuk is nieuw en sommige stukken zijn breder geworden...

1 ding is zeker, er gaan zaterdag botsingkjes zijn :gas:


Dankuwel JPR :applaus:

flugel
10-10-2003, 17:24
Originally posted by hOmEr

1 ding is zeker, er gaan zaterdag botsingkjes zijn :gas:


Dankuwel JPR :applaus:

Voor die botsingskes of wa? :rolleyes:

Persoonlijk vind ik JPR nog altijd één van de betere kartings in België... maar toch is het al sinds einde mei geleden da'k er geweest ben... het werd hoog tijd dat er nieuwe karts waren!

Speesman
10-10-2003, 17:38
Idd, vond ik ook. De verschillen tussen de karts werden te groot.

Ik wil zaterdag ook geen botsingen, gewoon een spannende race (met mij vooraan in het veld :D ).

Raceboy
10-10-2003, 19:15
Originally posted by speesman
Idd, vond ik ook. De verschillen tussen de karts werden te groot.

Ik wil zaterdag ook geen botsingen, gewoon een spannende race (met mij vooraan in het veld :D ).

En wat gaat ge doen als ge met mij geloot wordt :D Idd ik kom ook is meerijden met de mannen van de MAK. Tis is iets anders dan die bokkenrijders he ;)

Speesman
10-10-2003, 20:34
Originally posted by raceboy
En wat gaat ge doen als ge met mij geloot wordt :D

Vloeken? :D

Nee serieus, de ene keer loot ge al eens een snellere dan de andere keer, maakt deel uit van het systeem van de MAK competitie.

FastFons
10-10-2003, 20:46
Ik vind het een beetje spijtig dat er weer piloten alleen mogen rijden, het systeem van loting kan dan beter afgeschaft worden als je het mij vraagt (het is dan toch van geen enkel nut en bevoordeeld enkel de goede en kapitaalkrachtige piloten).
Ik denk persoonlijk dat we beter naar een ander concept gaan voor volgend jaar...

FF

Speesman
10-10-2003, 23:15
Ben het er volledig mee eens (maar dat wist ge al :) ).
Ik weet persoonlijk nog niet of ik morgen nu alleen ga rijden of niet. Hangt af van hoe moe ik op dat moment al ga zijn van mijn andere kartingrace en van het aantal deelnemers.

kartmonster
11-10-2003, 11:33
Ik vind ook dat dat oneerlijk is.
De grondgedachte is toch dat ervoor het plezier gereden wordt.
Ik ben in dat geval ook voorstander van dat we terug zelf teams samenstellen. NU heeft dat loten toch geen zin meer. Want de mensen die van voor staan, nemen nu geen risico's, want de kans dat ze een tragere persoon kiezen, waardoor hun plaats in het gedrang kan komen, wordt echt groter dan.
Sorry, kartboyke. Ik snap da wel, da gelle voor elle eerste plaats wil gaan, ik zou da waars ook wel doen moest ik beter rijden.

Maarten

IM racing rulez forever

kartmonster
11-10-2003, 17:29
P.S: waarom mogen degene die per 2 rijden, dan zelf ni beslissen met wie ze samen rijden.

Ma wete, ik doe da voor mijn plezier, en dus moet ik er mij ni teveel van aantrekken