PDA

View Full Version : Kartgrid SVR Challenge


Flitser
08-10-2003, 01:22
Wegens de inschrijvingen van enkele doorwinterde Paddockers ;) ook hier even een topic openen.

We willen alvast bedanken voor de talrijke inschrijvingen voor deze "verassingsrace".

Vorig jaar werd al snel duidelijk tijdens onze meetin in Olen dat het element van verassing op goeie bijval kon rekenen van de piloten. Zo werd het toen een race waarbij niemand wist welke teamgenoot ze zouden toebedeeld krijgen. Ook het voordeel halen uit snelle pitstops was uit den boze, daar zorgde de rasechte "misthoorn" wel voor... wie de details wil kennen moet ze maar eens vragen aan de deelnemers van toen ;)

Enfin, we wilden het dit jaar nog eens overdoen en natuurlijk wordt de race net zoals vorige keer gevolgd door een lekkere fondue waarvoor iedereen kan inschrijven. Ook vriendinnen, vrouwen en maîtresses van piloten zijn dus welkom :p

Het "persbericht":

Noteer 22 november alvast in uw agenda want Kartgrid zorgt die dag voor een wel heel speciale race te JPR

Willen we de verassing echter kompleet maken dan zullen we er moeten voor zorgen dat we niet te veel informatie los laten.

We kunnen jullie alvast vertellen dat de kwalificaties dit keer op een zeer ongewone manier zullen worden verreden. We hebben hiervoor van elk team 1 piloot nodig die de kwalifiacties voor zijn/haar rekening dient te nemen. De piloot in kwestie krijgt welgeteld 5 ronden de tijd om de snelste tijd te klokken... in welke omstandigheden? Dat zal de dag zelf wel duidelijk worden.

De race wordt ook alweer wat speciaals op zich en aagezien tegen die tijd de nieuwe karts EN het nieuwe circuit er zijn hebben we er zelf ook nog het raden naar hoe deze uitdaging tot zijn recht zal komen de dag zelf... je hoort het al, als de organisatie zelf al tegen verassingen aankijkt zullen de piloten dat zeker doen :p

Ondanks het feit dat het "slechts" een 2u race betreft is het belangrijk dat iedereen goed op tijd arriveert omdat we anders wel eens in tijdnood kunnen geraken wat de kwalificaties betreft... er mag immers slechts één piloot per 5 ronden op het circuit! Dat betekent dus als we met 20 teams zijn dat er maar liefst minstens 100 minuten verloren gaan aan de kwalificaties

... Maar wees gerust, de aanwezigen die op dat moment niet moeten rijden zullen zich alvast niet vervelen...
Ook niet tijdens de race trouwens aangezien er voor 100 euro aan prijzen valt te winnen in de cafetaria!!

Tijd om jullie te vertellen wat jullie WEL op voorhand mogen weten nu

16u: Registratie piloten
16u tot 18u15: Kwalificaties
18u30: Start van de race
20u30: Finish
20u45: Podium

21u: FONDUE

Inschrijving voor de wedstrijd bedraagt:
- 110 euro voor de Kartgrid-leden (team dient voor minstens 1/2 uit Kartgrid-leden te bestaan)
- 125 euro voor de niet-leden

Inschrijving voor de fondue: 15 euro per persoon

Inschrijven kan door een mailtje te sturen naar Flitser@kartgrid.be
Aarzel niet om hem te mailen voor verdere vragen of info, elke vraag mag hier natuurlijk ook via het forum gesteld worden.

Inschrijven kan voorlopig niet meer aangezien we aan het maximum aantal toegelaten teams zitten. (Indien een team niet tijdig betaald vervalt de voorlopige inschrijving en heeft een team op de wachtlijst kans om toch nog deel te nemen.)

Ik heb naar elk ingeschreven team een mailtje gestuurd met het officiële inschrijvingsformulier in bijlage. Gelieve dit zo snel mogelijk terug te sturen naar Flitser@kartgrid.be zodanig dat we u de betaligsvoorwaarden kunnen doormailen. (betaling dient te gebeuren VOOR 1 november ).

Alvast bedankt!

Voorlopig ingeschreven teams:

BT Racing
WesT
jVhDesigns.com
HUSO Racing
Brugse Metten
R&T Racing Team
Gaas Planchee
F1World.be 1
F1World.be 2
Mistery Racing Team 1
Twin Power
The Underdogs
BruAri Team
Mobitel GTO 1
Mobitel GTO 2
Mistery Racing Team 2
Mistery Racing Team 3
2 Freedom piloten (Teamnaam voorlopig onbekend)
Extreme Racing
AKC Racing

Speesman
08-10-2003, 03:13
Originally posted by Flitser
de rasechte "misthoorn"

Misthoorn is nog lichtjes uitgedrukt :D

Flitser
08-10-2003, 07:20
Originally posted by speesman
Misthoorn is nog lichtjes uitgedrukt :D

Eigenlijk wel :p

Deze keer echter geen mishoorn maar iets helemaal anders...
nog 45 dagen en ik mag het vertellen :rolleyes: :+

Mistery
09-10-2003, 07:57
Misteryracing.com neemt aan deze wedstrijd deel met drie teams, die werden samengesteld door Bart De Beule (waarvoor dank !).

De Teams:

Mistery RT1 : Kelly Jamers en Bart De Beule
Mistery RT2 : Dieter Dussart en Alain Vandaele
Mistery RT3 : Chris De Beule en Klaas Vandenbussche

Bart.Vandecavey
09-10-2003, 19:56
Originally posted by Mistery
Misteryracing.com neemt aan deze wedstrijd deel met drie teams, die werden samengesteld door Bart De Beule (waarvoor dank !).

De Teams:

Mistery RT1 : Kelly Jamers en Bart De Beule
Mistery RT2 : Dieter Dussart en Alain Vandaele
Mistery RT3 : Chris De Beule en Klaas Vandenbussche

Het valt idd op dat Bart de teams heeft samengesteld... :)

flugel
10-10-2003, 17:25
Originally posted by Bart.Vandecavey
Het valt idd op dat Bart de teams heeft samengesteld... :)

hoeda?? :D

ralff1
10-10-2003, 19:19
Ik vind dat bart dat zeer goed gedaan heeft ;)
hopellijk poduim plaats :)

redje
10-10-2003, 21:42
Originally posted by ralff1
Ik vind dat bart dat zeer goed gedaan heeft ;)
hopellijk poduim plaats :) Ik zal er alles aan doen om dat te verhinderen. ;) Ik rij onder de vlag van een andere site. :D

flugel
10-10-2003, 21:50
Originally posted by redje
Ik zal er alles aan doen om dat te verhinderen. ;) Ik rij onder de vlag van een andere site. :D

Tja... Mistery Racing heeft 3 kansen hé ;)

Speesman
10-10-2003, 23:19
Originally posted by redje
Ik zal er alles aan doen om dat te verhinderen. ;) Ik rij onder de vlag van een andere site. :D

En ik ga daarbij helpen (ben zijn teamgenoot) :D

redfox
11-10-2003, 16:21
zal dan toch op circuit moeten gebeuren,
zo gemakkelijk krijgt men ons niet zat.

mistery racing team 3

Speesman
12-10-2003, 19:45
Originally posted by redfox
zo gemakkelijk krijgt men ons niet zat.



Ge kent mij dan nog niet goed :D (ben nu 7de jaar in Leuven bezig ;) ).

flugel
12-10-2003, 20:02
Originally posted by speesman
Ge kent mij dan nog niet goed :D (ben nu 7de jaar in Leuven bezig ;) ).

nu ff serieus OT... 7 jaar leuven eh, en ik durf wedden dat gij geen "beuleke" kent :D

Speesman
12-10-2003, 20:07
Ik ken enkel Bart de Beule, maar da wilde ni bedoelen zeker ;)

flugel
12-10-2003, 20:15
Originally posted by speesman
Ik ken enkel Bart de Beule, maar da wilde ni bedoelen zeker ;)

nop das em nie... soit als ge dienen dag dan toch in St. Niklaas zijt zakt dan maar af naar Hamme... dan zulde snel een "beuleke" kennen ;)

redje
12-10-2003, 22:29
Originally posted by redfox
zal dan toch op circuit moeten gebeuren,
zo gemakkelijk krijgt men ons niet zat.

mistery racing team 3
Ik bedoelde t ook opt circuit. :D

flugel
12-10-2003, 22:54
Ik dacht dat er bevoorrading voorzien was voor de piloten van Mistery racing... kwestie van in form te blijven eh :D

redfox
15-10-2003, 20:48
Originally posted by flugel
Ik dacht dat er bevoorrading voorzien was voor de piloten van Mistery racing... kwestie van in form te blijven eh :D

:applaus:

Flitser
28-10-2003, 12:05
1 november komt dichterbij, er even aan herinneren dat er nog teams zijn die nog dienen te storten.
Gelieve dit zo snel mogelijk in orde te brengen zodat uw reservatie niet geanuleerd wordt.

Er werd gevraagd te storten voor 1 november, aangezien de banken niet altijd van de snelsten zijn wordt een reservatie pas geanuleerd indien wij op vrijdagavond 7 november op basis van de rekeninguittreksels nog steeds geen betaling geregistreerd zien.

Indien iemand deze afspraak om bepaalde redenen niet kan nakomen gelieve dan zo snel mogelijk contact op te nemen met mij: 0497/33.65.74

Alvast bedankt en hopelijk tot in JPR ;)

Flitser
13-11-2003, 19:28
20 teams, een 45-tal piloten, ongeveer 60 personen die deelnemen aan de fondue... :eek: voorlopig is het dus al een succes, als de piloten en aanhangers nu nog hun goed humeur en hun fair-play gevoel meebrengen dan kan de avond niet meer stuk lijkt mij. :gas:

Ik heb vandaag het getuned blokske gezien voor de kwalificaties en ik moet zeggen... het ziet er proper uit :cool: :D

Speesman
13-11-2003, 22:02
Het gaat zonder twijfel leuk worden!! Kijk er al naar uit :)

Wat is dat ivm de kwalificaties? Kan Flitser niet meer zwijgen of probeert hij ons weer op een dwaalspoor te brengen.

redje
13-11-2003, 22:07
Originally posted by speesman

Wat is dat ivm de kwalificaties? Kan Flitser niet meer zwijgen of probeert hij ons weer op een dwaalspoor te brengen.
Ik hoop t eerste, maar ik vrees voor t tweede.

Speesman
13-11-2003, 22:09
Tja, we moeten nog een weekje geduld hebben. Ik ben niet zo snel nieuwsgierig (allesbehalve zelfs), maar nu toch wel eigenlijk ;)

Flitser
19-11-2003, 00:50
Blijkbaar blijven de fondue's zelfs nog in de laatste week binnenkomen. Wie er alsnog wil bij zijn; morgenmiddag worden de inschrijvingen voor de fondue afgesloten.

Alvast bedankt!

boosterke
19-11-2003, 23:53
is menne fondue eigl al doorgegeven??? en is da mogelijk om da dan zaterdag te betalen??? :s

Flitser
20-11-2003, 03:30
Wees gerust boosterke, uw "teammanager" heeft zijn job meer dan voortreffelijk uitgevoerd dus trakteer hem zaterdag maar op een frisse pint ;)

Jij mag zaterdag aan mij komen betalen.

boosterke
20-11-2003, 22:22
owkeej da komt in orde

flugel
23-11-2003, 13:18
Schitterende organisatie, goeie sfeer,... kortom voor herhaling vatbaar !

redje
23-11-2003, 13:32
Originally posted by flugel
Schitterende organisatie, goeie sfeer,... kortom voor herhaling vatbaar !
Amai nog nie. Race was goe geslaagd, quali viel ook goe mee. :D
En de freaks zijn rond 1u 's nachts nog wa gaan bollen. Ik had toen nie genoeg geld meer. :( :(

Speesman
23-11-2003, 16:55
Het was idd een geslaagde middag/avond/nacht ;) !!!

Race was van hoog niveau en ikke en redje hebben toch goed standgehouden tussen al dat zwaar geschut!! Heb me goed geamuseerd.

Dikke proficiat dus voor het hele kartgrid team!!!!

flugel
23-11-2003, 18:12
en een veeg uit de pan voor JPR... die nog altijd niet door hebben dat er ook zekeringen bestaan die zwaarder zijn dan 16 ampére :D

was echt een déja vu gevoel, verleden jaar op de belkarting als eens in het donker gezeten, gisterenavond 2x + nog ne keer nen herstart voor de verandering :)

ralff1
23-11-2003, 20:47
Proficiat voor de hele ploeg van kartgrid !!!!

Flitser
24-11-2003, 11:33
Ben blij dat blijkbaar iedereen zich geamuseerd heeft en genoten heeft van de fondue.
Ook de kartsim bleek een succes

Het was nog heel spannend op het einde van de avond, vooral het duel tussen Mathias en Bruno werd nauwlettend in de gaten gehouden.

Het was uiteindelijk Mathias die het haalde en maar liefst een seconde van Bruno's tijd afsnoepte; even de Top 5 meegeven:

Top 5 SVR Kartsimulator:
1. Mathias Grooten (Extreme Racing) 40.044
2. Bruno Vermote (BT Racing) 41.221
3. Steven Evers (F1World.be) 42.460
4. Yves Soers (Gaas Planchee) 42.745
5. Joris Wouters (F1World.be) 43.681

Mathias ging dus aan de haal met de hoofdprijs nl. een waardebon van maar liefst € 125 die kan uitbesteed worden bij jVh Designs.
Bruno keerde huiswaarts met een lekkere fles Tripel en nog een kleinigheidje van het merk Ferrari :gas:
Steve gaven we eveneens de kans om zijn verlies te verdrinken met een goeie fles Tripel :+

Binnenkort mogen jullie de volledige uitslag en foto's terug vinden op onze webstek. We geven hier dan uiteraard een seintje http://kartgrid.be/phpBB/images/smiles/icon14.gif

Iedereen bedankt voor zijn/haar komst, jullie hebben er zelf mee voor gezorgd dat het een schitterende avond werd. Wat ons betreft zien we jullie allemaal met plezier terug en dat hoeft niet eens te wachten tot een volgende meeting ;)

Flitser
24-11-2003, 11:55
Het podium:

WINNER of the "Kartgrid SVR Challenge".... MOBITEL GTO 1
http://users.pandora.be/kartgrid/winner.jpg

2nd PLACE in the "Kartgrid SVR Challenge".... EXTREME RACING
http://users.pandora.be/kartgrid/2ndplace.jpg

3rd PLACE in het "Kartrid SVR Challenge"... MISTERY RACING TEAM
http://users.pandora.be/kartgrid/3rdplace.jpg

Flitser
26-11-2003, 01:11
De uitslag:

1. Mobitel GTO 1 -------------> 44.027
2. Extreme Racing ------------> 43.795
3. Mistery RT 2 --------------> 43.983
4. JPR Borcalor --------------> 43.229
5. Mobitel GTO 2 ------------> 43.884
6. Brugse Metten -----------> 43.662
7. BT Racing -----------------> 44.272
8. Mistery RT 3 --------------> 44.400
9. Gaas Planchee 2 --------> 44.629
10. Gaas Planchee 1 -------> 44.516
11. The Underdogs --------> 44.242
12. F1World.be 1 -----------> 44.787
13. Fun Racing --------------> 44.686
14. R&T Racing --------------> 44.420
15. WesT Racing ------------> 44.365
16. Mistery RT 1 -------------> 45.014
17. BruAri ---------------------> 44.534
18. Twin Power --------------> 44.988
19. AKC Racing ---------------> 45.967
20. JVH Designs --------------> 45.002
21. F1World.be 2 ------------> 46.223

Het resultaat komt in de loop van de week "opgekuist" ;) online

Flitser
28-11-2003, 02:06
KLIK HIER (http://kartgrid.be/fotos/221103svr/index.htm) voor de foto's van de kwalificaties ;)

Flitser
30-11-2003, 21:57
Klik hier (http://kartgrid.be/fotos/221103svr/afgewerkt/SVR_Challenge.htm) om de foto's van de Kartgrid SVR Challenge te bekijken.

Flitser
30-11-2003, 21:58
..."actie" foto's. :wink: :p


http://users.pandora.be/BruAriteam/animations/Kim.gif
Sommigen draaien enkel naar links...

http://users.pandora.be/BruAriteam/animations/Marc.gif
Anderen enkel naar rechts...

http://users.pandora.be/BruAriteam/animations/Dieter.gif
Weer anderen draaien naar alle kanten.

boosterke
30-11-2003, 23:08
loooooooool

ralff1
01-12-2003, 21:31
we zijn allemaal zenuwachtig :D

X-Treme Racer
12-12-2003, 15:41
Mijn eerste post hier op depaddock. :)

In deze race was ik samen met Bart & Johan tweede geworden! (ik ben de rechtse op de foto)

Het was een hele mooie dag aangezien ik ook nog de wedstrijd van de Kart Simulator heb gewonnen :p

greets,
Mathias