PDA

View Full Version : De Paddock goes ... Essen Motor Show !!!


Sennake
09-10-2003, 09:25
Meer info over de show hier (http://www.essen-motorshow.de/index.php?content=00000000&lang=de).

Zoals elk jaar gaan we de eerste maandag, in dit geval 1 december. Vertrek om 6 uur bij mij thuis. Ik ben alvast kandidaat chauffeur, en ik kan 4 man meenemen in mijn C-klasse. Voor heen- en terugreis vraag ik de nederige bijdrage van € 5,- per persoon.

Inkom : tickets kosten € 16,-

En dan nu de hamvraag : wie gaat er mee? Kwestie van het vervoer wat te kunnen inschatten...

Als je meegaat kan je misschien dit plannetje uitprinten, zodat je ter plaatse niet verloren loopt...

http://www.essen-motorshow.de/ems2003/pic/content/grafik_gelaendeplan.gif

Mario
09-10-2003, 11:21
Is er dit jaar een speciaal thema ?

krikke
09-10-2003, 17:34
Zijn er F1's en piloten? :confused:

Sennake
09-10-2003, 17:58
Er zijn altijd F1's en er zijn altijd piloten, maar wanneer wie komt weet ik nog niet. Mogelijkerwijze zal die agenda op de site verschijnen. het speciale thema dit jaar is "Power meets Emotion"...

Voor wie meewil : ik woon in Laakdal, wat gelegen is vlak naast de E313, afrit 24. Meer info volgt uiteraard van zodra we concrete afspraken gaan maken...

Bart
09-10-2003, 21:37
Ik ga mee :)

DamonHill
09-10-2003, 23:43
Ik ook als ik mag :)

Rallyloverke
10-10-2003, 08:34
Ik ga ook mijn verlof vastleggen : 1 december he? => Dus ik ga mee!

Sennake
10-10-2003, 19:01
Originally posted by DamonHill
Ik ook als ik mag :)

Mogen? Van wie? Van ons alleszins wel hoor :) Maar misschien bedoel je het op iemand anders... (moeder de vrouw, ouders, enz...) Daar kunnen we uiteraard niet tussen komen :)

DamonHill
11-10-2003, 20:50
:)

Nu maar te hopen da ik congé krijg den 1e december, ma ik denk van wel.

Pascal
30-10-2003, 04:02
1 december nog snel verlof kunnen krijgen.

Ik ga dus mee en kan eventueel rijden....

C U

airco
30-10-2003, 12:20
moet dat nu persé nen maandag zijn :(
den enigen dag dat ik veel les heb :(:(:(

Rallyloverke
30-10-2003, 12:48
Awel Airco, da's dan ook dè kans om veel lessen te brossen natuurlijk :)

Scapa
30-10-2003, 13:24
Ik ben zwaar aan het twijfelen. Dinsdag gaan wij met onze studentenvereniging immers naar Saint-Nicolas in Luik en dat zal waarschijnlijk weer een dure bedoening worden :D

Sennake
30-10-2003, 18:23
Dus even samenvatten :

Gaan al zeker mee :

Sennake (chauffeur - Mercedes C 200 Cdi)
Bart
Johan
Damonhill
Pascal (2e chauffeur indien nodig - Audi A2 mét GPS ;) )

Nog in beraad :

Mario
Krikke
Stijnconinck
Airco (??)

Daarmee heb ik de voorlopige toestand zowat gecoverd zeker?

Werner333
30-10-2003, 21:09
Ik zal er niet bij zijn. Ben de eerste week van december op cursus. :(

airco
30-10-2003, 21:36
schrap mij maar .... maandag vrijmaken is gewoon onmogelijk.

Bart
30-10-2003, 22:05
Originally posted by krikke
Zijn er F1's en piloten? :confused:

Der gaan blijkbaar al 2 F1 piloten mee :D

Spijtig Werner...

A.J.
30-10-2003, 22:17
Mag ik ook mee? Ik zou het leuk vinden om met enkele kenners naar Essen te gaan :D
Laat maar weten of dat gaat sennake

Sennake
30-10-2003, 23:22
Originally posted by A.J.
Mag ik ook mee? Ik zou het leuk vinden om met enkele kenners naar Essen te gaan :D
Laat maar weten of dat gaat sennake

Tuurlijk Andy, hoe meer zielen, hoe meer vreugde :)

Airco en Werner : jammer, een andere keer dan maar?

Dat geeft dus volgende voorlopige lijst :

Gaan al zeker mee :

Sennake (chauffeur - Mercedes C 200 Cdi)
Bart
Johan
Damonhill
Pascal (2e chauffeur indien nodig - Audi A2 mét GPS )
Andy

Nog in beraad :

Mario
Krikke
Stijnconinck

Mistery
30-10-2003, 23:29
Na lang overleg met de Président Directeur Général van Eran Racing heb ik dus uiteindelijk ook toestemming gekregen om mee te gaan :p . M.a.w. : die Audi A2, dat wordt een "Eran-voertuig" op 1 dec.

(PS : Diene PDG van Eran racing, amaai, gene gemakkelijke kerel zenne :D )

Pascal
31-10-2003, 03:57
Originally posted by Mistery
M.a.w. : die Audi A2, dat wordt een "Eran-voertuig" op 1 dec.


Was nochtans van plan om met de Smart te komen :D :D :D ;)

C U

Mistery
31-10-2003, 08:14
Ha Pascal, dan lossen we het anders op hé : Der is vrij veel plaats in den "bak" van mijne Kangoo :D :D :D

Enfin, we bespreken vandaag wel het hoe, wat, waar en wanneer...

Rallyloverke
31-10-2003, 10:11
Ik ben alvast benieuwd welke bekenden uit de autosport we nu kunnen gaan overvallen voor handtekeningen en fotosessies , we krijgen al een aardige collectie bijeen na een paar jaar Essen :)

Hoogtepunt blijft mijns insziens nog steeds de fotosessie van De Paddock met Hans Joachim Stuck :)

Alain
31-10-2003, 18:14
Ik ga al den eerste zaterdag met pabjoos

Mark
31-10-2003, 19:39
Is er nog plaats voor de huis-allochtoon van dit forum? :D

Raceboy
31-10-2003, 19:42
Originally posted by Marshal
Is er nog plaats voor de huis-allochtoon van dit forum? :D

Eerst inburgeren :D

Sennake
31-10-2003, 20:20
Originally posted by Marshal
Is er nog plaats voor de huis-allochtoon van dit forum? :D

Voor jou is er altijd plaats, Marc (dan hebben we tenminste iemand mee als verantwoordelijke voor alles wat misgaat :D )

Sennake
31-10-2003, 20:22
Effe updaten :

Gaan al zeker mee :

Auto 1 : Sennake (chauffeur)
Bart
Johan
Damonhill
Marshal

Auto 2 : Pascal (chauffeur)
Andy
Mistery

Nog in beraad :

Mario
Krikke
Stijnconinckx

DamonHill
04-11-2003, 20:10
Congé was op :(

Gelukkig had ik nog 1 november, die neem ik dus op 1 december op :D

A.J.
04-11-2003, 20:15
Originally posted by Sennake

Auto 2 : Pascal (chauffeur)
Andy
Mistery



Pascal, kan je gene auto van op uw werk meekrijgen. Dan rij ik wel. Heb altijd al eens de beest willen uithangen zonder gepakt te kunnen worden :D

Pascal
05-11-2003, 21:41
Originally posted by A.J.
Pascal, kan je gene auto van op uw werk meekrijgen. Dan rij ik wel. Heb altijd al eens de beest willen uithangen zonder gepakt te kunnen worden :D

Begrijp niet wat je wil zeggen ;) ;) ;)

C U

Mario
10-11-2003, 10:43
Ik ga waarschijnlijk niet mee, dus ga daar maar van uit.

Mocht ik alsnog kunnen, laat ik het wel weten, maar in principe dus niet.

gti-r
11-11-2003, 01:45
hey paddockers, ik ga zeker maar men wagen zit zoals jaarlijks vol.Dit jaar ga ik weer 2maal ik krijg er geen genoeg van en heb al jaren gehad dat ik 3maal ging.
Een vraagje aan alle leden, wie heeft van wie al een handtekening bemachtigd in Essen?
Ikke eentje van David Coulthard

Sennake
11-11-2003, 10:02
Effe kijken...

Jack Brabham
Jacky Ickx
Hans-Joachim Stuck
Stirling Moss
Paddy Hopkirk
Hannu Mikkola
Björn Waldegaard
...

Ik vergeet er vast nog wel een paar...

boosterke
11-11-2003, 16:11
boosterke gaat ook mee as da mag

Mistery
11-11-2003, 16:17
Als Boosterke héééééél braaf is en goe rijdt volgende week mag da... :D :D :D

boosterke
11-11-2003, 18:07
ter info das deze week al eh :D
kzal de vrijdag mor op tijd menne nest inkruipen dus :rolleyes:

Mario
12-11-2003, 09:09
Originally posted by boosterke
ter info das deze week al eh :D
kzal de vrijdag mor op tijd menne nest inkruipen dus :rolleyes:


Misschien kan iemand onze vriend hierboven de weg eens wijzen naar de richtlijnen qua taalgebruik (en dat heeft niet enkel te maken met bovenstaande post) ?

Snelle Japie
12-11-2003, 11:47
Originally posted by gti-r
Dit jaar ga ik weer 2maal ik krijg er geen genoeg van en heb al jaren gehad dat ik 3maal ging.

Krijg je niet genoeg van de auto's of van de bijhorende D&W show :D :D :D

Rallyloverke
12-11-2003, 12:44
Originally posted by Sennake
Effe kijken...

Jack Brabham
Jacky Ickx
Hans-Joachim Stuck
Stirling Moss
Paddy Hopkirk
Hannu Mikkola
Björn Waldegaard
...

Ik vergeet er vast nog wel een paar...

Stig Blomqvist is alvast eentje die je bent vergeten :D , maar het wordt je vergeven, we hebben al een hele lijst he :)

boosterke
13-11-2003, 23:20
spreken jullie eigenlijk ergens af op de autostrade ofzo?

A.J.
13-11-2003, 23:21
Originally posted by boosterke
spreken jullie eigenlijk ergens af op de autostrade ofzo?

misschien beter op een parking NAAST de autostrade :D

boosterke
13-11-2003, 23:23
of gewoon op de pechstrook ;)

Rrubinio
13-11-2003, 23:29
Moest ik met iemand kunnen meerijden ?
Dan zou ik wel eens een dagje onbetaald durven aanvragen ?

Even samenvatten,
ik kan geen onbetaalde vragen zonder zeker te weten of ik met iemand kan meerijden,
maar ik kan ook niet garanderen dat ik daadwerkelijk zal meerijden !!
:rolleyes:

boosterke
13-11-2003, 23:30
hmz ik wil wel rijden, der gaat wel nog iemand mee... en ik heb mor ne kleine ibiza :s

Sennake
14-11-2003, 00:03
Ik heb geen plaats meer in mijn C-klasse, maar Booster zou nog wel bij Pascal in zijn A2 kunnen. Als Rrubinio ook meegaat moeten we een 3e wagen inzetten...

boosterke
14-11-2003, 00:07
ja maar met booster gaat nog iemand meekomen... :)

Rrubinio
14-11-2003, 00:13
Originally posted by boosterke
hmz ik wil wel rijden, der gaat wel nog iemand mee... en ik heb mor ne kleine ibiza :s

Zal maandag eens vragen of ik 1 december vrij krijg.
Vroeger kan niet vermits ik momenteel ergens tussen Bitburg en Trier zit.
(Bitte noch ein bit)

:bye:

gti-r
14-11-2003, 02:19
Originally posted by Snelle Japie
Krijg je niet genoeg van de auto's of van de bijhorende D&W show :D :D :D
D&W neem ik er wel bij ;)
wij doen onze collectie miniaturen ieder jaar ferm groeien na Essen :D

FormulaV-JH495
14-11-2003, 09:28
Eigenlijk was die D&W show van vorig jaar wel best goe :D
Heeft er iemand foto's van die F1 expositie van 2 jaar terug ... Alle F1 bolides waar de kampioenen sinds de beginjaren mee hebben gereden. .. very nice :D:D:D
Ik ga den donderdag .. on invitation :D ... yup .. nog voor de officiële opening. We zijn uitgenodigd en gaan wat de dikke nek gaan uithangen tussen die vette duitsers :) ..

Tip : Vergeet niet je glas terug te brengen naar die Bittburger standjes ... ze betalen dan je statiegeld terug :D ... wist ik dit maar enkele jaren terug ... 15DM kwijt ....

Rallyloverke
14-11-2003, 09:32
Ik dacht dat Sennake 2 jaar geleden na een kwartierke al 10 diskettes vol had van de F1-expositie, dit nadat we vlak na de opening naar ginder gespurt waren. Nu, dit loonde uiteindelijk want Jack Brabham kwam daar rondkijken. Buiten enkele Paddockers en meneer Brabham was daar toen nog niet veel volk in die hal.

gti-r
14-11-2003, 10:28
Originally posted by FormulaV-JH495
Eigenlijk was die D&W show van vorig jaar wel best goe :D
Heeft er iemand foto's van die F1 expositie van 2 jaar terug ... Alle F1 bolides waar de kampioenen sinds de beginjaren mee hebben gereden. .. very nice :D:D:D
Ik ga den donderdag .. on invitation :D ... yup .. nog voor de officiële opening. We zijn uitgenodigd en gaan wat de dikke nek gaan uithangen tussen die vette duitsers :) ..

Tip : Vergeet niet je glas terug te brengen naar die Bittburger standjes ... ze betalen dan je statiegeld terug :D ... wist ik dit maar enkele jaren terug ... 15DM kwijt ....
Ik heb die foto's van de F1 auto's nog ergens liggen.
Moet wel eventjes zoeken tussen al de andere.Ik zal er dit weekend eens werk van maken.groetjes vroemmmmmm

FormulaV-JH495
14-11-2003, 11:37
Originally posted by gti-r
Ik heb die foto's van de F1 auto's nog ergens liggen.
Moet wel eventjes zoeken tussen al de andere.Ik zal er dit weekend eens werk van maken.groetjes vroemmmmmm


Thx gti-r ... :D

DamonHill
14-11-2003, 12:35
Sennake jij woont in Antwerpen als ik me ni vergis ?

Ik woon in Lubbeek tegen Leuven, het zou voor mij makkelijker zijn om met Pascal mee te rijden (als ik mag), die woont in Diest en das ni zover van bij mij thuis.

Dan kan er nog iemand van regio Antwerpen mee met Sennake eh.

Sennake
14-11-2003, 17:02
Originally posted by FormulaV-JH495
Heeft er iemand foto's van die F1 expositie van 2 jaar terug ... Alle F1 bolides waar de kampioenen sinds de beginjaren mee hebben gereden.

Die staan allemaal al 3 jaar op mijn homepage die je hier (http://users.skynet.be/sennake/reca_f1_wc_menu.html) kan bekijken...

Sennake
14-11-2003, 17:08
Originally posted by DamonHill
Sennake jij woont in Antwerpen als ik me ni vergis ?

Ik woon in Lubbeek tegen Leuven, het zou voor mij makkelijker zijn om met Pascal mee te rijden (als ik mag), die woont in Diest en das ni zover van bij mij thuis.

Dan kan er nog iemand van regio Antwerpen mee met Sennake eh.

't Is mij gelijk hoor, maar ik woon eigenlijk niet in Antwerpen, maar wel in de provincie Antwerpen. In werkelijkheid woon ik in Veerle-Laakdal op 8 km van Diest en op 5 km van Pascal. En die 5 km zijn dan nog in jouw richting ook zodat ik eigenlijk dichter bij jou woon dan Pascal.

Maar zoals gezegd, mij maakt het niet uit, ik kan 4 man + mezelf meenemen en we rijden sowieso allemaal samen naar Essen.

Maar... het ziet er wel naar uit dat we allemaal gaan afspreken op de grote parking van "Bertels" in Geel, zodat iedereen het gemakkelijk kan vinden en zijn wagen kwijtkan op de parking. In plaats van om 6 uur bij mij thuis zou het dan 6.30 uur zijn in Geel. Bertels ligt vlak tegen de afrit van de E313 (als je van Antwerpen komt; als je van Hasselt komt moet je wel eerst de autostradebrug over en dan ben je er ook).

Van daaruit rijden we dan richting Turnhout waar we de autostrade richting Eindhoven-Venlo opgaan, en dan is het altijd rechtdoor tot Essen. BTW ontbijten hoeft niet, dat doen we traditioneel onderweg in een "Raststätte"...

boosterke
15-11-2003, 02:31
dus iedereen naar bertels ofwa? ook diegene die van hasselt ofzo komen?

en da ontbijten zie ik wel zitte :applaus:
btw senna dan woon jij op nog geen 3km van mij :p

Scapa
15-11-2003, 11:46
Indien er nog plaats is ga ik ook mee! Mét toestemming ;)

Sennake
15-11-2003, 12:24
Originally posted by stijnconinx
Indien er nog plaats is ga ik ook mee! Mét toestemming ;)

Voor u, altijd eh Stein, dat weet je eh :)

Volgende week gaan we ons eens echt bezighouden met het "verdelen van de zitjes" om te zien of we nu met 2 of 3 auto's gaan rijden...

Mistery
15-11-2003, 12:37
Originally posted by Sennake
Volgende week gaan we ons eens echt bezighouden met het "verdelen van de zitjes" om te zien of we nu met 2 of 3 auto's gaan rijden...

Anders misschien 1 auto met een aanhangwagen, hé mannen! :D

boosterke
15-11-2003, 12:40
of met zen allen in aj zenne racemobiel :)

A.J.
15-11-2003, 13:02
Originally posted by boosterke
of met zen allen in aj zenne racemobiel :)

Ik heb het in het verleden al verteld : Ik kan een 12-tal personen laden, 2 van voor en een 10-tal in de achterbak op voorwaarde dat ik ze goed stapel. Gewoon even een sticker "VLEESVERVOER" laten maken :D

Sennake
15-11-2003, 13:26
Misschien kunnen de mensen onder ons die zo'n beetje in de autobranche zitten en wat contacten hebben anders eens polsen wat het zou kosten om een busje te huren voor één dag?

We zijn nu toch al met een man of 10-12 denk ik...

boosterke
15-11-2003, 13:39
das al een tamelijke bus denk ik hoor...
normaal is een busje voor max 10 personen dacht ik

A.J.
15-11-2003, 13:51
Vanaf hoeveel personen krijgen we een groepskorting in Essen?

Sennake
15-11-2003, 14:30
Inkom : 16 euro. Groepen vanaf 20 man : 14 euro.

A.J.
15-11-2003, 14:47
Dat voordeel is ook maar klein eigenlijk. Anders vroegen we ginder enkele mensen om samen de tickets te gaan halen maar voor 2€ is dat misschien niet de moeite.

Rrubinio
18-11-2003, 00:07
Originally posted by Rrubinio
Zal maandag eens vragen of ik 1 december vrij krijg.

:mad: Neen dus. :fight:
Sorry jongens en bedankt voor het vrijhouden van mijn zitje.

Sennake
19-11-2003, 14:01
En om iedereen die niet meekan nog wat meer water in de mond te geven, post ik hier het officiële thema van dit jaar :

http://ems.messe-essen.de/ems2003/pic/content/04020100_ferrari.gif

21 Ferrari F-1's van 1950 tot vandaag zullen te bezichtigen zijn, en uiteraard worden talloze piloten bij hun wagens verwacht...

Kodakskes en fotoboeken in aanslag jongens!!!

Rallyloverke
19-11-2003, 14:26
Sennake, ik wilde net hetzelfde komen posten (bron : www.essen-motorshow.de )

The main subject in the Show Center will be "55 Years of Ferrari in Formula 1" - presented by Ferrari's partner Shell Helix. More than 20 victorious vehicles will serve as a reminder of the successful history of the red racers from Maranello in the royal class of motor sport. The "Automobile Design" show in which around 20 automobile visions from the automobile manufacturers and the most renowned designers will be exhibited will provide an insight into the future of cars.

Large-Scale Presentation of "100 Years of Motor Sport in ADAC" in the Galeria and Hall 2A

The large-scale presentation of "100 Years of Motor Sport in ADAC" in the Galeria and Hall 2A will represent the climax and conclusion of the anniversary year. ADAC (the "General German Automobile Club"), which is the ideal sponsor of the "Essen Motor Show", will once again draw attention to its sporting activities. An extensive presentation of successful racing cars and motorcycles which have driven to victory in ADAC events - from the Grand-Prix racing car to the rally vehicle - visitors will see in the galeria.

Scapa
19-11-2003, 15:04
In Birmingham zijn ze iets gelijkaardig van plan maar dan maar met 18 Ferrari's. Daar lachen wij eens heel hard mee :D

Huge display of Maranello's best will arrive in Birmingham

Ferrari will be a main attraction at the NEC in January


Ferrari will stage its most significant display outside of Italy in January when Galleria Ferrari presents a stunning selection of 18 cars, some of which have never been seen before in the UK, at the prestigious AUTOSPORT International 2004 motorsport show between January 8-11 at the NEC, Birmingham.

Presented by in Hall 6, the display will feature nine racing and nine road going cars from yesteryear and present day. The F2000, F2001 and F2002 Formula 1 cars which took Michael Schumacher to three of his six world championship titles will be the highlight of this unique display. The 1999 F1 car, plus the 575GTC and 360 FIA GT cars will also feature.

A magnificent line up representing Ferrari's stunning road cars will include the 575M Maranello, the Autocar Award-winning Ferrari Challenge Stradale, 550 Barchetta, Enzo, F40 and F50

A.J.
19-11-2003, 16:11
Toch geen Ferrari's zeker ?
En ik wou gaan om mooie auto's te zien zoals de nieuwe Fiat Panda, auto van het jaar :D

Sennake
19-11-2003, 16:31
Awel? Dat zijn toch allemaal Fiat's? Nie goe dan? :D :D :D

Megane
19-11-2003, 18:24
Originally posted by A.J.
Toch geen Ferrari's zeker ?
En ik wou gaan om mooie auto's te zien zoals de nieuwe Fiat Panda, auto van het jaar :D

Dat is toch ne ferrari die te warm gewassen is. :D :D :D :D

Werner333
19-11-2003, 18:31
Originally posted by Sennake
En om iedereen die niet meekan nog wat meer water in de mond te geven, post ik hier het officiële thema van dit jaar :

http://ems.messe-essen.de/ems2003/pic/content/04020100_ferrari.gif

21 Ferrari F-1's van 1950 tot vandaag zullen te bezichtigen zijn, en uiteraard worden talloze piloten bij hun wagens verwacht...

Kodakskes en fotoboeken in aanslag jongens!!!

:fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight:
Stomme cursus.

A.J.
19-11-2003, 18:34
Originally posted by Werner333
:fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight: :fight:
Stomme cursus.

Hoe? Vindt jij het erg om een paar oude Italiaanse vierwielers te missen :D

Mistery
19-11-2003, 18:34
Euh... volgens mij heeft onze Werner "prijs"... :(

Rallyloverke
20-11-2003, 10:38
Voor wie niet kan op 1 december : (bron www.otrt.be )

De baanposten van Glosso organiseren op 06 december een busreis naar de motorshow in Essen.
Iedereen die interesse heeft kan inschrijven om mee te gaan, vooral nu de Racing Show in Hasselt dit jaar niet meer zal doorgaan een unieke gelegenheid.
De prijs is 30 € , busreis en inkom inbegrepen
Vertrek aan het Glosso-circuit te 07h00
Terugkomst in Arendonk omstreeks 21 uur
Inschrijving nog mogelijk tot 25 november ( gaat enkel door bij voldoende belangstelling)

Inlichtingen en inschrijving:

Staf Stoffels
03 314 43 09
0498 924351
E-mail: staf.stoffels@pi.be

Website van de motorshow in Essen www.essenmotorshow.de

Scapa
20-11-2003, 16:08
De nieuwe Mitsubishi Lancer WRC zal in première te bewonderen zijn in Essen in aanwezigheid van de piloten.

Rallyloverke
20-11-2003, 17:15
Waar heb je dat gehoord van de Lancer? Als rally-fan weet ik dat wel graag :-)

Guido
20-11-2003, 17:35
Originally posted by Sennake
En om iedereen die niet meekan nog wat meer water in de mond te geven, post ik hier het officiële thema van dit jaar :

http://ems.messe-essen.de/ems2003/pic/content/04020100_ferrari.gif

21 Ferrari F-1's van 1950 tot vandaag zullen te bezichtigen zijn, en uiteraard worden talloze piloten bij hun wagens verwacht...

Kodakskes en fotoboeken in aanslag jongens!!!

Mijn keeltje is nog altijd zo droog als het deze zomer warm geweest is. :+ Ben dan pas net terug van een trip Denemarken/Noorwegen en eerst dacht ik dat ik een extra inspanningkje zou doen om alsnog mee te gaan - zelfs te rijden - maar voor 55 jaar Ferrari's in F1... :no:

'k zal maar lekker thuisblijven en een Mercedesje "plekken". :D

Scapa
20-11-2003, 17:48
Originally posted by Johan
Waar heb je dat gehoord van de Lancer? Als rally-fan weet ik dat wel graag :-)

Hier klikken (http://www.motorsport2000.de/index.php4?mitte=incs/newsausgabe.inc&news=3578) ;)

Sennake
20-11-2003, 17:50
Originally posted by Huudo
'k zal maar lekker thuisblijven en een Mercedesje "plekken". :D

:( En ik had gehoopt van enkele glimpen te kunnen opvangen van de nieuwe 307 sw :( :( :(

Die Ferrari's, da's maar 1 zaal van de 10 hoor Huudo, en ZOO ongelofelijk lang blijven we daar niet. Gewoontegetrouw gaan we naar het centrale thema als eerste, zodat er nog niemand rondloopt en we enkele dozijnen foto's kunnen nemen. Na een half uurtje of zo beginnen de andere toeschouwers dan toe te stromen en wordt het onmogelijk om nog op je gemak foto's te kunnen nemen. Dan pakken wij ook onze biezen en de rest van de dag doorkruisen we alle andere zalen. Mét uiteraard o.a. een vast bezoek aan de grote Mercedes stand waar altijd de F1 centraal staat en er altijd intervieuws en handtekening-sessies met Mercedes-piloten zijn. En zelfs een McLaren F1-bandenwissel wedstrijd. Ik hoop dat we dit jaar nu eens 4 rappe mannen bijeen krijgen zodat we eens kunnen meedoen...

Dus Huudo, please reconsider want op gebied van modelbouw (had ik nog niet vermeld zeker) is Essen een paradijs op aarde...

Een bezorgd Sennake.

Scapa
20-11-2003, 17:54
Originally posted by Sennake


En zelfs een McLaren F1-bandenwissel wedstrijd. Ik hoop dat we dit jaar nu eens 4 rappe mannen bijeen krijgen zodat we eens kunnen meedoen...



Op 14s wissel ik er alleen een op de GTR dus met dat F1 materiaal moet dat nog pakken rapper gaan. Goed genoeg? :)

Scapa
20-11-2003, 18:04
Als de financiën het toelaten zou ik mij in Essen graag deze aanschaffen(schaal 1/18):

http://www.autobarnmodels.com/nss-folder/photos11118/M3GTR421.jpg

Dat zal niemand verbazen :D Op internet vind ik de meest uiteenlopende prijzen, enorm grote verschillen
Is er eigenlijk een bouwdoos te verkrijgen van deze auto? Ik vind er precies nergens één...

Guido
20-11-2003, 18:22
Originally posted by Sennake
:( En ik had gehoopt van enkele glimpen te kunnen opvangen van de nieuwe 307 sw :( :( :(

Die Ferrari's, da's maar 1 zaal van de 10 hoor Huudo, en ZOO ongelofelijk lang blijven we daar niet. Gewoontegetrouw gaan we naar het centrale thema als eerste, zodat er nog niemand rondloopt en we enkele dozijnen foto's kunnen nemen. Na een half uurtje of zo beginnen de andere toeschouwers dan toe te stromen en wordt het onmogelijk om nog op je gemak foto's te kunnen nemen. Dan pakken wij ook onze biezen en de rest van de dag doorkruisen we alle andere zalen. Mét uiteraard o.a. een vast bezoek aan de grote Mercedes stand waar altijd de F1 centraal staat en er altijd intervieuws en handtekening-sessies met Mercedes-piloten zijn. En zelfs een McLaren F1-bandenwissel wedstrijd. Ik hoop dat we dit jaar nu eens 4 rappe mannen bijeen krijgen zodat we eens kunnen meedoen...

Dus Huudo, please reconsider want op gebied van modelbouw (had ik nog niet vermeld zeker) is Essen een paradijs op aarde...

Een bezorgd Sennake.

De 5 redenen in bold zijn van voldoende gewicht gebleken om me te overhalen. 't gaan weken met kilometers, véél kilometers worden. Ikzelf zal dus ook rijden. Dus al er nog mensen zijn die een auto zoeken om mee te gaan. Er kunnen er 3 comfortabel mee in de 307SW. De middenste stoel is een beetje krap denk ik om over lange afstand interessant te zijn. Tenzij nr 4 een smalleke is natuurlijk.

Allez, we zijn weer verkocht. :D

Guido
20-11-2003, 18:24
Originally posted by stijnconinx

Is er eigenlijk een bouwdoos te verkrijgen van deze auto? Ik vind er precies nergens één...

Ik dacht van niet. Enigste kans die er eventueel zou zijn is bij Revell, maar als die 'em niet hebben, denk ik niet dat er een kit van bestaat.

DamonHill
20-11-2003, 19:11
Ne goeie vriend van mij heeft gevraagd of ik niet meeging...

naar de motorshow in Essen...

Nu ik denk wel dat ik daar op 1 dag alles ga kunnen bezichtigen, dus ik ga helaas moeten afmelden voor 1 december :(

Alleszins toch bedankt aan Sennake die bereid was om mij mee te nemen.


Er komt nu een plaats vrij, misschien zijn er nog kandidaten ?

A.J.
20-11-2003, 19:22
Originally posted by stijnconinx
Als de financiën het toelaten zou ik mij in Essen graag deze aanschaffen(schaal 1/18):

http://www.autobarnmodels.com/nss-folder/photos11118/M3GTR421.jpg

Dat zal niemand verbazen :D Op internet vind ik de meest uiteenlopende prijzen, enorm grote verschillen
Is er eigenlijk een bouwdoos te verkrijgen van deze auto? Ik vind er precies nergens één...

zijn ze deze wagen niet aan het bouwen op schaal 1/1 in een atelier in Turnhout? :D

Sennake
20-11-2003, 20:35
Originally posted by Huudo
Allez, we zijn weer verkocht. :D

Dat is symphatiek seh! Je hebt er ene te goed in Essen, Huudo ;)

Nu niet allemaal beginnen met te zeggen dat je niet meegaat om mij te dwingen je van gedacht proberen te veranderen zodat ik er jou ook ene moet trakteren eh :D

(Wat niet betekent dat ik er gene ga trakteren zelle ;) )

Scapa
20-11-2003, 21:01
Originally posted by A.J.
zijn ze deze wagen niet aan het bouwen op schaal 1/1 in een atelier in Turnhout? :D

Morgen zal er meer bekendgemaakt worden ;)

5. Werner333: als m ziek is tenminste :p :D

Sennake
20-11-2003, 21:09
Originally posted by stijnconinx
Als de financiën het toelaten zou ik mij in Essen graag deze aanschaffen(schaal 1/18):

http://www.autobarnmodels.com/nss-folder/photos11118/M3GTR421.jpg



De kans is zeer groot dat we die gaan vinden op de BMW-stand, waar altijd een enorm aantal BMW-modelauto's verkocht worden. En dan gaan we ook nog op maandag, dus uitverkocht zal hij nog wel niet zijn.

Doorgaans zijn de BMW-modellen op de BMW-stand dan ook nog het gunstigste qua prijs, alhoewel er uitzonderingen zijn die de regel bevestigen... Uitkijken is de boodschap. Ik zal mee helpen kijken.

Enne... een bezoek aan de al even grote BMW-stand als die van Mercedes stond sowieso op het programma hoor :)

Trouwens, je zal nog moeten kiezen eerst :

Deze :

http://www.minichamps.de/images/shoppic/media//de//normalpic/100012142_N.jpg

of deze :

http://www.minichamps.de/images/shoppic/media//de//normalpic/100012143_N.jpg

Scapa
20-11-2003, 21:34
Als ik er één koop zal het die van de Müllers zijn denk (nr 43) :)

Guido
21-11-2003, 11:15
Originally posted by Sennake

Enne... een bezoek aan de al even grote BMW-stand als die van Mercedes stond sowieso op het programma hoor :)



Hela, don't push your luck he :D :+

boosterke
26-11-2003, 21:41
waar wanneer hoe spreken we eigl af???

Scapa
26-11-2003, 21:44
Een vorige post van Sennake:

Maar... het ziet er wel naar uit dat we allemaal gaan afspreken op de grote parking van "Bertels" in Geel, zodat iedereen het gemakkelijk kan vinden en zijn wagen kwijtkan op de parking. In plaats van om 6 uur bij mij thuis zou het dan 6.30 uur zijn in Geel. Bertels ligt vlak tegen de afrit van de E313 (als je van Antwerpen komt; als je van Hasselt komt moet je wel eerst de autostradebrug over en dan ben je er ook).

Sennake
26-11-2003, 22:04
En dat gaan we zo houden ook. Ter plaatse kunnen we dan zien of we met 2 of 3 auto's rijden. Op dit moment ziet het er naar uit dat 2 auto's zou kunnen volstaan (10 man).

Mistery
26-11-2003, 22:10
Euhm... als ik me niet vergis ga ge dus geen vijf man in Pascal zijn Audi krijgen (tenzij ze, zacht uitgedrukt, nogal een ongemakkelijke rit wensen). Zal morgen eens afspreken met Pascal hoe we dat oplossen.

boosterke
26-11-2003, 22:43
trouwens het zijn er 11 vrees ik...

Sennake
27-11-2003, 00:13
11 inderdaad. Dan zou ik voorstellen 4 bij mij, 4 bij Huudo en 3 bij Pascal. En indien nodig kunnen zowel Pascal als ik er nog eentje meer meenemen... Nen doodzieke Werner of zo... :D

Rallyloverke
27-11-2003, 09:30
Ze zullen maandagmorgen bij Bertels denken : "amai, al die vroege klanten".

Guido
27-11-2003, 11:14
Originally posted by Sennake
11 inderdaad. Dan zou ik voorstellen 4 bij mij, 4 bij Huudo en 3 bij Pascal. En indien nodig kunnen zowel Pascal als ik er nog eentje meer meenemen... Nen doodzieke Werner of zo... :D

Moest het nodig zijn, de'r kan ook nog altijd ene in de laadbak achteraan van de 307 liggen. :+

Mark
27-11-2003, 21:32
Originally posted by Johan
Ze zullen maandagmorgen bij Bertels denken : "amai, al die vroege klanten".

Of: sju die met dat nederlandse kenteken is wel erg vroeg bij de koopjes & aanbiedingen. :D

Terug naar a.s. maandag: Bertels, Geel is dat afslag 23 of 24? Ik vermoed de 23........maar ben niet zeker. Als ik het goed heb moet ik op de afslag Tongerlo / Westerlo aanhouden.....iemand met "veld-ervaring" die dit kan bevestigen?

damamaho
27-11-2003, 22:00
Hallo,
Ben juist terug van Essen, en eerlijk gezegd, voor het eerst in de 23 jaar dat ik er naartoe ga kom ik ontevreden terug.
GEEN BMW !!!!!!
GEEN PORSCHE !!!!!
Crisis overal, veel lege plaatsen !!!!
Veel minder standjes met miniaturen en met boeken.
Wel de Bentley op 1:18, maar die was niet te koop!!
Ik wil de pret niet bederven, het is nog steeds DE plaats om naartoe te gaan, maar als je vergelijkt wat Mercedes, Opel, BMW, Audi, Ford, ... er anders tegen aan gooiden, valt het maar mager uit.
De Bentley stond trouwens ergens op een onbeduidend standje weg geduwd (nr8, niet de winnaar)
Groetjes van een ontevreden ESSEN-ganger.
PS Maar ik ga wel nog minstens 2 maal terug volgende week

Werner333
27-11-2003, 22:11
Originally posted by damamaho
GEEN PORSCHE !!!!!
Het leven kan mooi zijn :D :D :D

Bart.Vandecavey
27-11-2003, 22:46
Originally posted by Werner333
Het leven kan mooi zijn :D :D :D
:crazy: :no: :fight: :frusty:

Scapa
27-11-2003, 22:50
Geen BMW :confused: :mad: :fight:

Sennake
27-11-2003, 23:24
Originally posted by damamaho
Hallo,
Ben juist terug van Essen, en eerlijk gezegd, voor het eerst in de 23 jaar dat ik er naartoe ga kom ik ontevreden terug.
GEEN BMW !!!!!!
GEEN PORSCHE !!!!!
Crisis overal, veel lege plaatsen !!!!
Veel minder standjes met miniaturen en met boeken.
Wel de Bentley op 1:18, maar die was niet te koop!!
Ik wil de pret niet bederven, het is nog steeds DE plaats om naartoe te gaan, maar als je vergelijkt wat Mercedes, Opel, BMW, Audi, Ford, ... er anders tegen aan gooiden, valt het maar mager uit.
De Bentley stond trouwens ergens op een onbeduidend standje weg geduwd (nr8, niet de winnaar)
Groetjes van een ontevreden ESSEN-ganger.
PS Maar ik ga wel nog minstens 2 maal terug volgende week

Je bent toch zeker dat de Racing Show al open was eh? :D Ik dacht dat de officiële opening voor de pers pas morgen was?

damamaho
28-11-2003, 00:26
Het was persdag vandaag.
Oa. WERELDPREMIERE van de MITSUBISHI WRC met Panizzi en Cowan. Zeer lelijke auto, met achterspoiler halverwege koffer-deksel.
Toyota, Citroen, Peugeot, Renault, Honda, ... staan er ook;
In hal 4 en boven in hallen 8.1 en 9.1 waren er wel vele plaatsen leeg, mischien komen daar Porsche en BMW te staan?
Verder nog gezien vandaag : Ickx, Heidfeld, Pirro, Werner, Biela, Kristensen, Capello, Abt, Winkelhock, Schneider, Albers, Heger, Lohr, en nog vele anderen.
Je krijgt er heus wel je tijd goed om.
Groetjes, DANNY.

Raceboy
28-11-2003, 01:03
Originally posted by damamaho

Verder nog gezien vandaag : Werner,



Tssss en dan maar klagen dat hij cursussen moet gaan volgen op 1 december. :D :cool:

Scapa
28-11-2003, 10:58
Ik vrees geen BMW. Ze staan niet op de lijst van standhouders op de officiële site. Gelukkig is Schnitzer er nog ;)

FormulaV-JH495
28-11-2003, 16:12
Essen ... 't was echt Boring gisteren ... enkel eigenlijk Hal 1A met een paar fraaie F1-bolides van Ferrari ..

I came .. I saw .. I got bored

Sennake
28-11-2003, 16:20
Als de stand van "Chater's" er maar staat :D

DE autosport-boeken en DVD's stand, waar ik elk jaar gouden zaken doe. Tip : betaal er met je VISA-kaart in Engelse Ponden, dan doe je ongeveer 30% profijt!

Rallyloverke
28-11-2003, 16:26
Chaters staat er normaal wel, ik had ze toch gezien bij lijst van standhouders.

Mistery
28-11-2003, 17:14
:( :( :(

Lap, ik heb het spek aan mijn been... wegens overvloed aan werk, dien ik dus verstek te geven voor Essen... Sorry jongens, maar ik kan er echt niet tussenuit... :frusty:

Sennake
28-11-2003, 17:33
Dan zijn we met 10 en stel ik voor dat zowel Huudo als ik 5 man laden? Is goedkoper aan naft en parking...

@Mistery : volgende keer beter dan maar?

boosterke
28-11-2003, 18:50
joema mistery toch... :fight:

Guy
28-11-2003, 22:03
ben zelf ook maandag in Essen,
maar heb al vier man 'ballast' bij !

See you in Essen !

Guido
30-11-2003, 11:59
Originally posted by Sennake
Dan zijn we met 10 en stel ik voor dat zowel Huudo als ik 5 man laden? Is goedkoper aan naft en parking...

@Mistery : volgende keer beter dan maar?

Is goed voor mij. De 307 is na mijn Copenhagen/Oslo trip van afgelopen week al flink ingereden :D Is ook makkelijker om te rijden met 2 denk ik.

aan de gasten die hun verveeld hebben ginder: Dat komt er van als je alleen gaat. Wanneer je in clubverband reist heb je altijd elkaar nog om lol te trappen en je te amuseren, ook al valt het programma of hetgeen er te zien is een beetje tegen. Ik denk terug aan de zondag van de Condroz rally. Koud, regen, lang wachten enz. kortom, ideale situatie om "verveeld en depressief" te worden. Maar... als je met een bende bent is het altijd lol, zeveren en lachen - al was het maar met je eigen miserie. :+

Dat BMW en Porsche er niet zouden zijn, maakt me alleen maar happy en mijn petards en andere thunderflashen liggen al klaar voor op de Ferrari stand. :+ :+

Ik kijk er al naar uit. Tot morgen!

Guido
30-11-2003, 12:00
Originally posted by guy
ben zelf ook maandag in Essen,
maar heb al vier man 'ballast' bij !

See you in Essen !

Zeker en vast!

A.J.
30-11-2003, 15:02
Aangezien ik morgen nog op een andere plaats in de buurt van Essen moet zijn ga ik niet mee met de groep. Ik kom wel en dus zullen we mekaar wel tegenkomen daar. Ik zal tussendoor wel eens bij "gevonden voorwerpen" gaan kijken of er geen paddockers staan die de groep zijn kwijtgeraakt :D

moore
30-11-2003, 21:24
ale dan hebben ze toch een goede oppas dan zijn ze toch zeker dat ze thuis geraken :p