PDA

View Full Version : *** Tipje van de sluier : De Paddock Leden Evenement !!! ***


Sennake
11-10-2003, 18:59
Ik kan jullie nog niet alles vertellen (we zijn nog in bespreking) maar ik wil toch al wel kwijt dat we zoals elk jaar iets voor onze leden gaan doen, en dat dat zal doorgaan op 15 november 2003. Hou die datum dus zeker vrij, want je zal echt spijt hebben als je er niet bijgeweest zult zijn, het is echt de moeite. Je lidgeld zal gegarandeerd een goede investering blijken :)

Meer info volgt ook in de zeer nabije toekomst.

Hou deze thread maar in de gaten!

Mark
11-10-2003, 23:40
Originally posted by Sennake
Je lidgeld zal gegarandeerd een goede investering blijken

Schrijf me maar in :D

Sennake
12-10-2003, 17:59
Ik kan al een tipje van de sluier oplichten :

we gaan een 3-uurs karting houden, gevolgd door een gezellige spaghetti-avond waarin de prijsuitreiking van de quiz vervat zal zitten én we als toemaatje een grote verrassing voor alle onze trouwe members zullen kunnen aanbieden.

Meer info over plaats van het gebeuren, kostprijs, aantal teams, enz enz volgen weldra, maar we zouden geen Paddockers zijn als we de karting niet zouden "sponsoren". Je zal dus een serieus stuk onder de prijs kunnen karten en je lidgeld zal zeker zijn investering waard gebleken zijn.

Daarom herhaal ik het nog eens : hou 15 november (namiddag + avond) zeker vrij!!!

sledge
12-10-2003, 18:08
Allé, kzal dan snel proberen een week verlof te krijgen, zodat ik mijn week rijles kan herleggen voor de 15de, zodat ik zelf kan komen. (als er een station in de buurt is, is er natuurlijk ook geen probleem)

probleem is dat ik feitelijk geen recht heb op verlof....

Speesman
12-10-2003, 19:50
Ik, als vast paddock bezoek en kartgek, zal normaal ook wel van de partij zijn (straks eens in mijn agenda kijken om zekerheid te hebben).

Finish
12-10-2003, 20:14
Misschien kom ik dan ook wel...'k moet toch ooit eens mijn offline-wezen publiekelijk vertonen, eh.

krikke
12-10-2003, 22:40
Gaan er mobilhomes met reanimatieteams staan? :D

Guido
13-10-2003, 10:33
Allez jong, da meent ge niet. De 15de november. Dan is het wel Condroz Rally dat weekend... :( :( Ik weet dat er niet zo veel padokkers tuk zijn op deze vorm van autosport maar toch. :frusty:

Wat nu gedaan? :confused:

Sennake
13-10-2003, 10:53
Originally posted by Huudo
Allez jong, da meent ge niet. De 15de november. Dan is het wel Condroz Rally dat weekend... :( :( Ik weet dat er niet zo veel padokkers tuk zijn op deze vorm van autosport maar toch. :frusty:

Wat nu gedaan? :confused:

We beseffen ten volle dat er die dag andere autosportactiviteiten zijn, maar eerlijk gezegd is er elk weekend wel iets wat enkele Paddockers (we zijn nu eenmaal met een grote groep ondertussen) gepland hadden. Daarom ook dat we dit meer dan een maand op voorhand aankondigen, zodat je eventueel nog schikkingen kan treffen of tenminste jezelf de tijd kan geven om er eens goed over na te denken. In jouw geval is het natuurlijk extra moeilijk omdat je de 2e prijs van de quiz in ontvangst zou moeten komen nemen :) En ik herhaal het nog eens : die verrassing is iets waar elke autosportfan alleen maar kan van DROMEN. Die kans MAG je niet laten liggen!

Driesco
13-10-2003, 11:35
Ik zal er zijn, als er iets te krijgen valt :):)

Guido
13-10-2003, 11:53
Originally posted by Sennake
We beseffen ten volle dat er die dag andere autosportactiviteiten zijn, maar eerlijk gezegd is er elk weekend wel iets wat enkele Paddockers (we zijn nu eenmaal met een grote groep ondertussen) gepland hadden. Daarom ook dat we dit meer dan een maand op voorhand aankondigen, zodat je eventueel nog schikkingen kan treffen of tenminste jezelf de tijd kan geven om er eens goed over na te denken. In jouw geval is het natuurlijk extra moeilijk omdat je de 2e prijs van de quiz in ontvangst zou moeten komen nemen :) En ik herhaal het nog eens : die verrassing is iets waar elke autosportfan alleen maar kan van DROMEN. Die kans MAG je niet laten liggen!

Ah, maar als jullie het beseffen dan is het goed :D
Ik zal er zijn, zeer zeker en zal niet wachten tot dan om mij ook officieel lid te mogen noemen. 't is gewoon dat ik de Condroz nu al enkele jaren heb gemist door andere aktiviteiten waar ik NIET MOCHT ontbreken en eindelijk dacht ik van "2003 is a go". Weer niet dus. Oh well, 'k kan altijd nog op zondag naar Huy. Dus dat is het compromis.
't is overigens weeral meer dan een jaar geleden dat ik nog eens in een kart heb gezeten en gereden, dus ik wil wel weer eens zien of ik nog steeds zo goed ben als vroeger. :eek: :+

Anneke
13-10-2003, 17:20
mmmmmmmmmmm Spaghettiiiiii!!!! :) da lust ik wel :) en da karten ja dat nemen we er dan maar bij ;)...
Juf Anneke doet dus mee!! vol overtuiging;) Tegen dan hebben de kinderen van mijn klas mij weer zo zot gekregen dat ik mij nog eens wat moet afreageren!!

Bart.Vandecavey
13-10-2003, 19:35
Originally posted by Sennake
En ik herhaal het nog eens : die verrassing is iets waar elke autosportfan alleen maar kan van DROMEN. Die kans MAG je niet laten liggen!

Michael Schumacher komt? :+

krikke
13-10-2003, 19:36
:fight:
















:D

Oneliner
13-10-2003, 19:43
Voor verdere commentaren => "Volledige" Thread ivm het Depaddock-evenement hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=6291) .