PDA

View Full Version : *** Officiële aankondiging : De Paddock Leden Evenement 2003 !!! ***


Sennake
13-10-2003, 18:53
Op 15 november 2003 organiseert De Paddock, in samenwerking met Anckaerts en met ondersteuning van www.24u.be een 3 uur durende kartwedstrijd te Herselt (Extreme Kart). De normale prijs van deze karting bedraagt € 170,- per team. Teams bestaan minimaal uit 4 en maximaal uit 6 personen. We rijden met maximaal 12 teams. De samenstelling van de teams laten we vrij, maar hou er rekening mee dat er reeds 4 teams vooringeschreven zijn als "team Anckaerts" en 1 team als "team 24u.be". Dit betekent dat je nog de keuze hebt uit 7 teams om samen te stellen. Je mag de samenstelling van je team in deze thread opsommen, en wij zullen dan alle teams samenvatten aan het begin van de thread. Eens dat gebeurd is, zullen we je op basis van de deelnemers (leden / niet-leden) kunnen vertellen hoeveel je inschrijvingsgeld bedraagt en waar je het moet storten.

We beginnen om 16.00 uur, dus maak dat je zeker een half uur op voorhand ter plaatse bent.

Teams waarvan minstens 3 deelnemers Paddock-member zijn krijgen echter een fikse korting. De Paddock neemt een korting van € 30,- voor zijn rekening en www.24u.be, onze financiële partner, doet er nog eens € 20,- bovenop zodat je uiteindelijk geen € 170,- maar wel € 120,- betaalt voor 3 uren race, 25 minuten kwalifs en (voor de 3 eersten) mooie bekers. Dat betekent wedstrijdkarten aan € 20,- per half uur (en we gaan ervan uit dat dat het aandeel is dat de meesten onder jullie ook daadwerkelijk gaan rijden). Een buitenkansje dus!

Nog geen lid, maar je wil wel mee karten? Dat kan ook, de Depaddock-karting is ook toegankelijk voor niet-leden. Maar denk eraan, als je team geen 3 Paddock-members telt betaal je de gewone prijs.

Wil je meekarten aan ledenprijs maar ben je nog geen lid dit jaar? Wel haast je dan! Wie vóór 31 oktober nog lid wordt, mag meekarten aan ledenprijs. Let op, de storting van het lidgeld moet VOOR 31 oktober in ons bezit zijn. Wie NA 31 oktober lid wordt kan geen aanspraak meer maken op de korting, maar dan telt je lidmaatschap wel al voor 2004.

Hoe moet je lid worden? Je word lid of member van De Paddock door € 15,- te storten op rekeningnr 733-0082342-19 van De Paddock vzw met duidelijk vermelding van je naam en adres, evenals je nickname. Members die hun lidmaatschap voor 2003 willen verlengen mogen vanaf heden ook hun lidmaatschap storten. Ik hou dan wel in het oog of je dit jaar al lid was zodat je automatisch lid bent voor 2004. Maak je daar maar geen zorgen over, dat wordt zeer zorgvuldig nagekeken. ;) Trouwens, als je niet meer zeker weet of je al lid bent voor 2003, neem dan hier (http://www.depaddock.eu/sennake/Ledenlijst.xls) even een kijkje en je hebt weer zekerheid.

Medewerkers aan www.24u.be die geen Paddock member zijn kunnen toch genieten van dit exclusieve voordeel en tellen dus in dit geval EENMALIG ook mee als Paddock-member.

Na de wedstrijd is de avond nog niet gedaan. Er zal de mogelijkheid zijn om na de karting deel te nemen aan de spaghetti-avond. Voor een zacht prijsje (€ 10,-) geniet u van een overheerlijke spaghetti met 1 gratis consumptie.

Paddock-members en www.24u.be medewerkers die niet kunnen deelnemen aan de karting, maar toch dit evenement niet willen missen zullen we ook niet vergeten. Hen nodigen we graag GRATIS uit op onze spaghetti-avond !

Nog meer zelfs. Ook na de spaghetti is de avond nog niet gedaan. Deelgenomen aan de Depaddock-quiz? Wel, na de overheerlijke maaltijd vindt de uitreiking prijs van de Depaddock-quiz.

Als je graag foto's wil meebrengen om aan je mede-Paddockers te tonen, of een pracht van een schaalmodel dat we al op PC mogen bewonderen hebben maar niet IRL, of wat dan ook, alles kan ertoe bijdragen dat we er een memorabele avond van gaan maken. Ikzelf zal ook enkele van mijn modelletjes meebrengen, dan heb je eens een idee hoe dat er in het echt uitziet...

En als extra verrassing wordt er onder de aanwezige leden iets uitgeloot dat op zich al de moeite loont om naar het evenement te komen, zelfs al neem je aan geen enkele andere activiteit deel! We loten namelijk zomaar eventjes een rasechte circuitdoop uit op het circuit van Zolder aan boord van een Porsche! Enkel Paddock-members die die avond aanwezig zijn kunnen hierop aanspraak maken, dus de afwezigen hebben overschot van ongelijk!!!

Dit mag je dus NIET missen!!! Zie dat je erbij bent !!!


Paddock karting 2003: Reglement:

De briefing is verplicht. Indien u om welke reden niet aanwezig kan zijn op de briefing, wordt dit bestraft met uitsluiting van de chronoritten. Als gevolg hiervan zal er voor u een particuliere briefing zijn en dient u achteraan het startveld te vertrekken.

Chronoritten :

Aangezien het hier om de beste tijd gaat, is het ten strengste verboden iemand te hinderen bij het inhalen. U zal, hoogstwaarschijnlijk, een betere tijd rijden wanneer u achter die piloot aan rijdt dan wanneer u hem hindert. Wie deze chrono's rijdt, maakt niets uit. Wij raden echter aan dat iedereen zijn deel van de sessie rijdt zodat iedereen de piste al een beetje heeft leren kennen. (pilotenwissel is vrij)

Startopstelling :

Volgens de snelst gereden ronde.

Valse start :

Bij een valse start zal een "stop en go" van 1 minuut toegekend worden aan het team dat de valse start veroorzaakt heeft.

Panne of pech :

Het is verboden gedurende de wedstrijd hulp te bieden op het circuit. Personeel van de kartingbaan zal het nodige doen om de defecte karts zo snel mogelijk van het circuit naar de piste te brengen.

Pits & tankzone :

In de pits of tankzone mag slechts stapvoets gereden worden en wordt niet gestopt met blokkerende wielen. Bij het verlaten van de pits of tankzone dient de kart die terug het circuit opgaat, altijd voorrang te verlenen aan de karts die zich op het circuit bevinden. De pitzone zone is absoluut verboden zone voor iedereen die niet belast is met de koersdirectie. Ze mag enkel worden betreden door de piloot die het stuur gaat overnemen. De piloot die de kart verlaat, verlaat ook onmiddellijk de pitzone.

Pit-stop :

Elke pitstop dient te worden aangevraagd aan de koersdirectie. Dit door middel van het overhandigen van een bord met daarop de nummer van de betreffende kart. De kart zal dan door de koersdirectie worden binnengeroepen in de pit. Elke pit-stop zal een halve minuut duren. Dit geeft het team ruim de tijd om van piloot te wisselen en eventueel de zithouding van de pilo(o)t(en) aan te passen en voorkomt hectische en gevaarlijke toestanden in de pits. De koersdirectie zal hierop nauwlettend toezien. Elk team dient MIMINUM 5 pitstops uit te voeren. Niet naleven van deze regel heeft diskwalificatie tot gevolg.

Duur van de stints per piloot :

Het minimum te rijden percentage is afhankelijk van het aantal piloten per team. Elke piloot rijdt bijgevolg minimum :

1. Teams met 4 man : minimum 40 minuten, pitstops niet meegerekend.
2. Teams met 5 man : minimum 30 minuten, pitstops niet meegerekend.
3: Teams met 6 man : minimum 25 minuten, pitstops niet meegerekend.

De vlaggen :

Nationale vlag : start van de wedstrijd
Blauwe vlag : verplicht doorgang te verlenen
Gele vlag : ongeval of defect op de baan. Vertragen en niet meer inhalen.
Zwarte vlag met oranje bol : (getoond samen met kartnummer) technisch defect, onmiddellijk binnenkomen in de pit
Rode vlag : de race wordt onmiddellijk gestopt. Het is absoluut verboden nog in te halen.
Zwarte vlag : (getoond samen met kartnummer) deelnemende piloot moet onmiddellijk naar de pits of "stop & go"-zone en krijgt 1 minuut straftijd. Het is verboden om tijdens de "stop & go" een pilotenwissel uit te voeren.
Zwart en wit geblokte vlag : einde van de wedstrijd -- begeef u langzaam naam de pits.

Winnaar : het team dat tijdens de hele wedstrijd de grootste afstand heeft afgelegd. Dit na goedkeuring van de wedstrijdleiding. In geval van discussie zal de wedstrijdleiding de beslissing nemen wie er gewonnen heeft, of wie op welke plaats eindigt.

Het niet navolgen van deze reglementen zal na de zwarte vlag en de "1 minuut straftijd" diskwalificatie tot gevolg hebben. Bij diskwalificatie wordt het volledige team uit de wedstrijd gezet.

Oneliner
13-10-2003, 19:03
Waaaaaw, wat een aanbod!
Dit kunnen we niet laten schieten! :p

Sennake
13-10-2003, 19:05
Officieel ingeschreven teams :

HIER (http://www.depaddock.eu/sennake/kassa.xls) staat een compleet overzicht van de inschrijvingen per team. De lijst wordt permanent aangevuld van zodra jullie me namen doorgeven, en of je blijft eten of niet. Onderaan bevindt zich tevens een lijstje voor de mensen die niet karten maar wel blijven eten. Als je naam in het groen staat betekent dit dat je lid bent. 3 groene namen veranderen je kartingprijs van € 170 naar € 120. Achter je naam staat of je blijft eten of niet. Indien er "JA" staat wordt je eindbedrag verhoogd met telkens € 10. De eindbedragen die in het wit staan zijn voorlopig (en kunnen nog veranderen naargelang het aantal leden en eters), als ze in het rood staan liggen ze vast en als ze in het groen staan is de betaling toegekomen.

Vanaf het moment dat je eindbedrag dus in het rood staat vragen we om ASAP het bedrag te storten op rekeningnr 733-0082342-19 van De Paddock vzw met duidelijk vermelding van je Teamnaam, evenals het juiste aantal spaghetti-eters.

flugel
13-10-2003, 19:37
Schrijf allezins ook een team van Mistery Racing in, 'k zijn volop aan 't samenstellen :)

24u.be
13-10-2003, 19:39
Ook van onze kant uit wensen we alle medewerkers van www.24u.be te bedanken voor hun inzet en medewerking.

Dankzij dit gezamelijke initiatief kunnen we jullie allemaal bedanken voor de geleverde inzet en initiatieven.

Alle medewerkers van www.24u.be kunnen zich via deze weg aanmelden of kunnen dat via onze mail-adressen
doen:

info@24u.be of 24u-be@pandora.be

Ik wens iedereen alvast een prettige, sportieve en ontspannende middag toe !!

Tot dan.

Patrick Hendrickx
Coördinatie www.24u.be

Sennake
13-10-2003, 19:54
Originally posted by flugel
Schrijf allezins ook een team van Mistery Racing in, 'k zijn volop aan 't samenstellen :)

Staat er al bij zie :)

Speesman
13-10-2003, 21:18
Zoekt er iemand nog een piloot? Ik wil ook wel meedoen!!

Mark
13-10-2003, 21:43
Idem hier, piloot met budget ;) zoekt team.

Kwaliteiten:
Teamplayer, Endurance-instelling..........en vooral een unieke niet te evenaren rijstijl :D Tarzio Nuvoluari zou er jaloers op zijn:D

edit: blijf ook eten

Anneke
13-10-2003, 21:52
Volledig :gas: Team zoekt plekje ;)

Ik dicteer: :o

BPCRacingTeam
1. Ann Van der Borght aka Juf Anneke Lid
2. Wilfried Van der Borght aka Brosius Lid
3. Stijn Claessens aka Raceboy Lid
4. Bart Dieltiens Geen lid
5. Dieter Van der Avoort Geen lid

Is dat voldoende of moeten jullie nog meer weten?
Groetjes van Anneke die er nu al zin in heeft :rolleyes:

:bye::bye::bye:

Sennake
13-10-2003, 21:55
Originally posted by Anneke
Is dat voldoende of moeten jullie nog meer weten?


Dat volstaat voorlopig. Aangezien jullie ook met minimum 3 leden zijn ligt de prijs voor jullie team ook al vast : € 120,-. Ook als er nog een 6e deelnemer bijkomt. Dus dat kan je alvast noteren.

Sennake
13-10-2003, 22:21
Nog één vraag aan alle kandidaat deelnemers : kan je in je post ook meedelen of je ook meedoet aan de spaghetti-avond en met hoeveel man je juist wil meeëten? Niet dat het op 1 mannetje meer of minder steekt maar we willen toch een benaderend getal kunnen vooropstellen eh. Kwestie van bestellingen en zo...

TiBo
13-10-2003, 23:05
Tja, momenteel ben ik dus ook nog teamloos hé :(

Als Marshal en Speesman het zien zitten kunnen we misschien een team vormen. Wat denkt ge gasten?


Aangezien ik zeker honger zal hebben na de race lijkt me spaghetti aangewezen ;)

Mark
13-10-2003, 23:12
Ok Team STM is geboren ;) nu nog nummer 4 vinden. Iemand met een O en we zijn STOM of nog erger een U, team MUTS :D

Guido
13-10-2003, 23:30
Iemand van de modelbouwers zin om team Automotomover te vormen? Huudo is nog geen lid, maar zal dat op het eind van deze week wel zijn. Dan kunnen we ook een tentoonstellingsstandje opzetten! :D

Jan
14-10-2003, 00:02
Originally posted by Marshal
blijf ook eten


Hollander :D :D :D

jan

Mario
14-10-2003, 08:17
Ik kom misschien (kan zijn dat ik eens met Johan meega naar de Condroz, heb wel eens zin om een rally mee te maken) eens langs om hallo te zeggen en eventueel mee te eten, maar karten doe ik niet.

Bevestiging volgt nog.

Driesco
14-10-2003, 08:23
Gelieve ook een team te voorzien onder de naam Speedlovers.com

Zij die graag meerijden met ons laten hier maar iets weten of bellen even 0474/952386.
Wat betreft het eten zal ik het even rondvragen. Ik ben lid !

Marchall, you are in ?

Sennake
14-10-2003, 16:06
Originally posted by Huudo
Iemand van de modelbouwers zin om team Automotomover te vormen? Huudo is nog geen lid, maar zal dat op het eind van deze week wel zijn. Dan kunnen we ook een tentoonstellingsstandje opzetten! :D

Voor dat standje kan je op me rekenen. Karten zal ik met het team Admins doen...

Rallyloverke
14-10-2003, 16:46
Ik ga in de dag naar de Condroz, en ik kan misschien net als Mario 's avonds langs, al dan niet voor de spaghetti, ik laat het ook nog definitief weten. Wat is de timing juist? Mijn excuses als dat al ergens stond ...

Sennake
14-10-2003, 16:53
Neen, die timing is ook nogal rekbaar natuurlijk. Maar in elk geval beginnen we met de kwalifs om 16.00 uur, dus de start van de wedstrijd verwacht ik rond 16.30 uur, en de finish dus rond 19.30 uur. We gaan dus waarschijnlijk rond 20.00 uur aan tafel... Give or take a few minutes...

Mark
14-10-2003, 17:10
Originally posted by Driesco
Gelieve ook een team te voorzien onder de naam Speedlovers.com

Zij die graag meerijden met ons laten hier maar iets weten of bellen even 0474/952386.
Wat betreft het eten zal ik het even rondvragen. Ik ben lid !

Marchall, you are in ?

Ja waarom niet. Op dit moment staan Tibo en ikke nog met zijn tweetjes, Speesman is nog niet zeker. Dus Team STOM ;) featuring Team Speedlovers.com?

Maakt me eerlijk gezegd geen bal uit, als ik maar kan rijden..........

Heffen we Team STOM reeds voor de start op, het team met de kortste historie :D

Tibo, wat denkt u daarvan?

FastFons
14-10-2003, 17:17
Normaal zou je een mailtje moeten ontvangen hebben met onze inschrijving van mij...

FF

TiBo
14-10-2003, 20:05
Originally posted by Marshal
Tibo, wat denkt u daarvan?

Mij goed.

Hoe ziet de verdere indeling er dan uit?

JFL
14-10-2003, 20:13
Hello,

Ik wil ook wel meedoen!! Erg graag zelfs.
Iemand nog een teammaat nodig?
Of zetten we meteen een Dailysportscar-ploeg in??
Joost? Anderen?

Driesco
14-10-2003, 21:41
Voila, Speedlovers.com compleet.

Marchall
Tibo
Driesco
( Speesman misschien )

Voorstel : iedereen betaalt zijn deel daar ter plaatse en iedereen is lid naar ik vermoed.
Wat betreft het eten geef ik eind deze week door Sennaken , OK ?

Sennake
14-10-2003, 22:04
Originally posted by Driesco
Voila, Speedlovers.com compleet.

Marchall
Tibo
Driesco
( Speesman misschien )

Voorstel : iedereen betaalt zijn deel daar ter plaatse en iedereen is lid naar ik vermoed.
Wat betreft het eten geef ik eind deze week door Sennaken , OK ?

Wat het eten betreft, np. De betaling van de karting zou ik echter liever centraal gestort krijgen op onze rekeningnr. Aangezien jullie met minstens 3 leden zijn ligt de prijs toch vast op € 120, ongeacht of er nu nog deelnemers bijkomen of niet.

Ik pas in elk geval de inschrijvingstabel al aan. Speesman is echter wel ingeschreven onder "Calamitas racing"...

Speesman
15-10-2003, 04:40
Originally posted by Sennake
Speesman is echter wel ingeschreven onder "Calamitas racing"...

Idd!!!!

Mark
15-10-2003, 12:38
Dus Speedlovers.com heeft nog een plaats over................

Driesco, kun jij het bedrag overmaken? Mijn aandeel krijg je a.s weekend of tijdens de RPN.

Driesco
15-10-2003, 12:44
Ja Marchall, geen probleem, maar wat betreft die 4de man gaan we nog even kijken hé. Toevallig geen snelle bekende namen meer in nederland ? Anders hoor ik wel nog eens rond want blijkbaar zijn de snelle jongens allemaal al in teams geplaatst.

Cor Euser genen tijd, of Bleekemolen ?

TiBo
15-10-2003, 18:38
Mooi zo! Ik kijk er al naar uit!

Driesco, als ge graag hebt dat ik het bedrag op uw rekening stort?

Mistery
15-10-2003, 19:13
Originally posted by Driesco
Ja Marchall, geen probleem, maar wat betreft die 4de man gaan we nog even kijken hé. Toevallig geen snelle bekende namen meer in nederland ? Anders hoor ik wel nog eens rond want blijkbaar zijn de snelle jongens allemaal al in teams geplaatst.

Cor Euser genen tijd, of Bleekemolen ?

Contactje met Hezemans is vrij snel gelegd hé jongens ( ;) ) , komt trouwens uit karting, dus ja... ik wil jullie graag helpen...

Gikke
15-10-2003, 19:36
Originally posted by JFL
Hello,

Ik wil ook wel meedoen!! Erg graag zelfs.
Iemand nog een teammaat nodig?
Of zetten we meteen een Dailysportscar-ploeg in??
Joost? Anderen?

Ik wil wel met jullie meedoen, ben nie van plan om nog dikwijl te stoppen .............. :cool: :cool:

Driesco
15-10-2003, 19:52
Bah neen, breng 30 € kes mee dienen dag en da komt allemaal goe in orde.

Vraagje aan Sennaken : Kunnen wij factuurken krijgen voor de deelname ?

fordje
15-10-2003, 20:13
Hmmm Mike Hezemans...

Zou je dat wel doen? ;)


Snel is hij wel, dat gelooft iedereen, maar...

straks staat dat kartje ook na 500 m aan de kant. :D :D :+

Mike heeft niet echt een gelukkige reputatie dit jaar ;)

joost
15-10-2003, 20:17
Normaal zou ik zijn gestopt met karting. ik ben ondertussen aan het sportvissenmaar iemand heeft mij deze namiddag in het kanaal geduwd. Dus ga ik maar opnieuw karten. Ik doe mee, Patrick weet het en JF ook...

Joost

Sennake
15-10-2003, 20:47
Originally posted by Driesco
Bah neen, breng 30 € kes mee dienen dag en da komt allemaal goe in orde.

Vraagje aan Sennaken : Kunnen wij factuurken krijgen voor de deelname ?

Lijkt me haalbaar. Maar een factuurke van € 20 of € 30 stelt natuurlijk niet zoveel voor eh ;)

Driesco
15-10-2003, 20:55
Ik dacht wel aan 120 € he daar ik ook alles betaal aan Depaddock.

Hezemans, laat maar komen die handel, ik zal zijn plaatsje wel betalen.

Handtekeningen te verkrijgen via.... ik durf nie meer :)

Sennake
15-10-2003, 21:02
Originally posted by Driesco
Ik dacht wel aan 120 € he daar ik ook alles betaal aan Depaddock.

Als je collega's piloten daar mee akkoord zijn, maakt dat mij niet uit natuurlijk.

Mark
15-10-2003, 22:14
Originally posted by Driesco

Vraagje aan Sennaken : Kunnen wij factuurken krijgen voor de deelname ?

Mooi zo, kan ik de BTW terugvorderen voor Reijnders Plukt Ze Kaal BV :D

Ach als daar een heerlijke Duvel tegenover staat, dan heb ik daar geen probleem mee.

Bezemwagen
16-10-2003, 11:44
Ik kom ook, maar rij niet mee

Driesco
16-10-2003, 11:58
Originally posted by Marshal
Mooi zo, kan ik de BTW terugvorderen voor Reijnders Plukt Ze Kaal BV :D

Ach als daar een heerlijke Duvel tegenover staat, dan heb ik daar geen probleem mee.

Rijden en Duvel :no:

Driesco
16-10-2003, 12:05
Betaling van 160€ gedaan, zijnde 120€ inschrijving + 4 eters.

Factuurgegevens :

Belgian Race Invest
Dam 1E
9160 Eksaarde
BTW : in aanvraag

Thanks

TiBo
16-10-2003, 12:24
Originally posted by Sennake
Als je collega's piloten daar mee akkoord zijn, maakt dat mij niet uit natuurlijk.


No problem.

Mistery
16-10-2003, 12:26
Vwala se, Mistery Racing is compleet (nog één piloot onder voorbehoud, maar daar hebben we dan ook een "waardige" vervanger voor ;) :

1. Karo"Breezz" Hannaert
2. Bart "Flugel" De Beule
3. Stijn "Jupiler" Coninx
4. Dieter "Ralf" Dussaert
5. Benedikt "Béné" Vandaele
6. Marc "Dré'ke" Goossens (onder voorbehoud) of Kelly Jamers of Anthony "Antoine" Kumpen

Driesco
16-10-2003, 12:38
Originally posted by Mistery
Vwala se, Mistery Racing is compleet (nog één piloot onder voorbehoud, maar daar hebben we dan ook een "waardige" vervanger voor ;) :

1. Karo"Breezz" Hannaert
2. Bart "Flugel" De Beule
3. Stijn "Jupiler" Coninx
4. Dieter "Ralf" Dussaert
5. Benedikt "Béné" Vandaele
6. Marc "Dré'ke" Goossens (onder voorbehoud) of Anthony "Antoine" Kumpen

Bende sterke mannen en vrouwen weer. De enige zwakel schakel zou nummer 6 kunnen zijn. Voor de rest zeker de kanshebbers.

Guido
16-10-2003, 12:43
Bon, van Team Automotomover, bestaande uit modelbouwers, zal niet veel in huis komen, aangezien de meeste plekkers, geen (nog nooit gekart) of enkel recreatie-karting ervaring hebben. Als we dan naar de overige reeds complete teams kijken dan is het niet echt verantwoord te noemen om te gaan deelnemen. We zouden toch alleen maar rijdende chicanes zijn en jullie race pret bederven. :(

De modelletjes zullen we wel meebrengen. :D :D

Guido
16-10-2003, 12:47
Dit gezegd zijnde, ben ikzelf nog wel kandidaat, ben enkele jaren geleden bijna wekelijks gaan karten als rekreant en ken de piste wel een beetje. Ik zou dus moeten weten hoe er aan een kartstuurtje moet gedraaid worden. Dus als er nog een team op zoek is naar een piloot of om eventueel als reserve op een lijst te staan.

I'm da man! :D :D

Gikke
16-10-2003, 14:48
Ik ben ook nog steeds kandidaat als er nog een team een piloot zoekt !!!!!

Driesco
16-10-2003, 15:00
Als Hezemans niet kan misschien de FAST GIKKE. Qua postuur gaat niemand da zien hé. Waar zit trouwens PIET KONIJN. Wil hem eigenlijk, na de Belkarting wel weer eens in de kart krijgen :)

Jan
16-10-2003, 16:07
Originally posted by Huudo
Bon, van Team Automotomover, bestaande uit modelbouwers, zal niet veel in huis komen, aangezien de meeste plekkers, geen (nog nooit gekart) of enkel recreatie-karting ervaring hebben. Als we dan naar de overige reeds complete teams kijken dan is het niet echt verantwoord te noemen om te gaan deelnemen. We zouden toch alleen maar rijdende chicanes zijn en jullie race pret bederven. :(

De modelletjes zullen we wel meebrengen. :D :D

Kan er in de toekomst misschien aan een "rekreatieklasse" gedacht worden, voorbehouden voor Paddockers met weinig kartervaring?

jan

Driesco
16-10-2003, 16:55
Dan rijden we toch gewoon 2 wedstrijdjes !!!!

Kan dat niet Sennaken ?

Guido
16-10-2003, 16:59
Originally posted by jan
Kan er in de toekomst misschien aan een "rekreatieklasse" gedacht worden, voorbehouden voor Paddockers met weinig kartervaring?

jan

Hey, da's misschien nog geen slecht idee. 15 min. quali en 30 min. race. Meer zullen mijn steeds ouder wordende spieren en ruggewerveltjes toch niet aankunnen. :+ Dus geen uithouding maar een sprintkoersje?

Admins: klinkt dit als iets om in de toekomst te organiseren als "randevenement"? ;)

Mistery
16-10-2003, 17:40
Er zijn precies nogal wat mensen nog op zoek naar een team...
Fordje en ik hebben daarnet onze hoofden es samengestoken, en voor hen die nog een team zoeken : contacteer Fordje maar, er is een oplossing uit de bus gekomen !

Dus : Davy, Gikke, Huudo, WRR en nog anderen : niet wanhopen, gewoon bevestigen aan Fordje of je wil rijden of niet !

Driesco
16-10-2003, 17:53
Ze willen jullie gebruiken als pace-car om iedereen in toom te houden :) Aangezien je als winnaar dit een gans jaar mag meedragen zal iedereen er weer 200% voor gaan.

Zwaailicht op de helm verplicht !!!!

fordje
16-10-2003, 18:08
Originally posted by Driesco
Ze willen jullie gebruiken als pace-car om iedereen in toom te houden :) Aangezien je als winnaar dit een gans jaar mag meedragen zal iedereen er weer 200% voor gaan.

Zwaailicht op de helm verplicht !!!!

:no: :no: ,

Geen Pace-car. Daar zorg ik zelf wel voor... :D :D vraag dat maar aan Flugeltje ;)

Neen, we willen alle kandidaten de kans geven om deel te nemen. Het blijkt nu dat diverse mensen geen volledig team in hun directe groep kunnen samenstellen. Vandaar het initiatief van Mistery en mezelf (namens 24u.be) om die mensen trachten samen te brengen.

Zoals Mistery al meldde; een mailtje met je bevestiging is voldoende. Wij hebben alvast een mogelijkheid open gelaten.

Nu moeten jullie ze wel invullen.

Speesman
16-10-2003, 21:39
Wij, Calamitas Racing, zoeken ook nog piloten (we zijn nog maar met 2 :) ).

Guy
16-10-2003, 23:34
Ja, sorry mannen,

ik vind het tof dat er duchtig teams in elkaar gestoken worden, maar zelf zit ik die dag in Aachen, maar zal tegen 18.00 uur present zijn !

Schrijf mij dus maar in voor de spaghetti !

JV1
17-10-2003, 20:41
Originally posted by Marshal
Idem hier, piloot met budget ;) zoekt team.

Kwaliteiten:
Teamplayer, Endurance-instelling..........en vooral een unieke niet te evenaren rijstijl :D Tarzio Nuvoluari zou er jaloers op zijn:D

edit: blijf ook eten

Mij lijkt het ook wel leuk om mee te doen!
Ervaringen: ik doe mee met verschillende kampioenschappen dit jaar bij Jacky van der Ende te Poeldijk ons team staat 2de in het algemeen klassement met nog 1 race te gaan.
Laat mij nog even weten of dit mogelijk is??

mvg,

Robin

Mark
17-10-2003, 20:56
"Betalende" paddockleden heb ik naar ik meen voorrang..........

Dus als er op het einde een zitje over is,dan zou het kunnen......uiteraard met goedvinden van mijn twee paddock-teamleden Tibo & Driesco.

JV1
17-10-2003, 21:00
Originally posted by Marshal
"Betalende" paddockleden heb ik naar ik meen voorrang..........

Dus als er op het einde een zitje over is,dan zou het kunnen......uiteraard met goedvinden van mijn twee paddock-teamleden Tibo & Driesco.

Lijkt mij goed, laat het mij dan a.u.b. op tijd weten
maar hier hebben we het anders zondag nog wel even over.....

FastFons
19-10-2003, 14:15
Nog een extra piloot voor ons team: Dirk Jespers, (nog) geen paddocklid

FF

Speesman
19-10-2003, 15:14
Huudo (paddock lid) rijdt ook mee met Calamitas. We zijn dus al met 4.

Guido
19-10-2003, 20:01
Originally posted by speesman
Huudo (paddock lid) rijdt ook mee met Calamitas. We zijn dus al met 4.

ok! "we're in business" :D

JV1
20-10-2003, 23:24
Ik heb Kelly gisteren gesproken en ze wist nog niet of ze wel kon die dag maar als ze kan dan wil ik een team vormen met haar en ik geloof dat Flugel ook nog een team zocht????

Dus een vraag aan Sennake zou dit dan mogen als we allemaal kunnen?

Mistery
21-10-2003, 07:43
Ik denk dat je eens een paar pages vroeger moet zien , maar dan wel degelijk in de topic over het paddock leden evenement, JV1. Flugel heeft al een team, waar Kelly dan ook deel zal van uitmaken, normaalgezien...

/* bij deze de post van JV1 aan deze thread toegevoegd, Bart */

JV1
21-10-2003, 10:54
Ik heb Flugel al een mail gestuurd met een voorstel

Mistery
21-10-2003, 12:18
aan JV1 : zoals reeds gemeld zal Flugel (Bart De Beule) de kleuren van het Mistery Racing Team verdedigen, een team waarvan hij trouwens één van stichtende en vaste leden van is. Dat team zal ook nog deelnemen aan andere uithoudingswedstrijden deze winter en ook komend jaar.

Om nog maar eens duidelijk te maken met welk team wij aantreden citeer ik mijn post van 16 oktober :

Vwala se, Mistery Racing is compleet (nog één piloot onder voorbehoud, maar daar hebben we dan ook een "waardige" vervanger voor) :

1. Karo"Breezz" Hannaert
2. Bart "Flugel" De Beule
3. Stijn "Jupiler" Coninx
4. Dieter "Ralf" Dussaert
5. Benedikt "Béné" Vandaele
6. Marc "Dré'ke" Goossens (onder voorbehoud) of Kelly Jamers of Anthony "Antoine" Kumpen

Ik meen toch te mogen zeggen dat dit toen al duidelijk was...

No Hard Feelings, JV1, maar de personen die jij in gedachten had, waren toen reeds onder dak... ;)

flugel
21-10-2003, 13:11
Originally posted by JV1
Ik heb Flugel al een mail gestuurd met een voorstel

Mail gekregen... kijk, ons team is samengesteld en we rijden met 6 man, team in 2 delen is geen optie omdat je met 5 verplichte stops zit dus wij houden het op 6... en bij die 6 zit normaal Kelly.

Ik vind het wel spijtig, maar ons team was als één van de eerste samengesteld en het zou niet fair zijn tegenover de andere piloten om nu alles om te slagen.

Béné
23-10-2003, 12:57
Heeft er al iemand een preciese timing van de wedstrijd aub ?

Scapa
23-10-2003, 13:22
Ik heb er wel zin in :)

De plaats waarop we eindigen vind ik niet zo belangrijk, als ik maar sneller ben als Flugel :p :D

flugel
23-10-2003, 13:27
Originally posted by stijnconinx
Ik heb er wel zin in :)

De plaats waarop we eindigen vind ik niet zo belangrijk, als ik maar sneller ben als Flugel :p :D

Bewijs da zondag maar al eens!! :D

JV1
23-10-2003, 16:26
Ik ben al geplaatst in een team nader info volgt

Sennake
23-10-2003, 18:44
Een precieze timing is er (nog) niet maar wat al wel zeker is, is het volgende :

[list=1]
Aankomst deelnemers : 15.00 uur - 15.30 uur
Afhandelen inschrijvingen : 15.30 uur - 16.00 uur
Briefing en aansluitend kwalifs : vanaf 16.00 uur (ik tel 10 min briefing en 30 min kwalifs)
Klaarmaken voor de start : 16.45 uur - 17.00 uur
Start : 17.00 uur
Finish : 20.00 uur
Napraten, podium, aperitief : 20.00 uur - 20.30 uur
Spaghetti : vanaf 20.30 uur
Prijsuitreiking quiz : omstreeks 21.30 uur
Uitloting Porsche doop : omstreeks 22.00 uur
[/list=1]

Finish
23-10-2003, 19:06
Finish : 20.00 uur

Om 20u geef ik dus mijn live on-stage optreden !

:D

joost
23-10-2003, 20:01
23.00: straal bezopen naar huis waggelen

fordje
23-10-2003, 20:32
Originally posted by joost
23.00: straal bezopen naar huis waggelen

Hoe ? Ik dacht dat jij altijd waggelde... :D :D :+

redje
23-10-2003, 20:33
Oefen al maar op het inhalen en wat fitness kan ook geen kwaad. Het nieuwe circuit is enorm zwaar, welgeteld ongeveer een 3 seconden rust, en karts die nog wa zwaarder sturen. T zal geen simpel koerske worden, als ge ziet wie er o.a. meedoet.

Speesman
23-10-2003, 20:48
Originally posted by redje
T zal geen simpel koerske worden, als ge ziet wie er o.a. meedoet.

Ikke :D :+

JV1
23-10-2003, 20:50
Originally posted by speesman
Ikke :D :+

inderdaad ik hoop dat het heel erg spannend wordt want daar hou ik wel van :D

Béné
24-10-2003, 18:37
Originally posted by flugel
Bewijs da zondag maar al eens!! :D

Aiai rivaliteit in ons team :) . Als we allemaal rapper willen zijn dan de andere dan gaan we nog beetje scherpe tijden rijden opt laatste :D

flugel
24-10-2003, 19:01
Originally posted by Béné
Aiai rivaliteit in ons team :) . Als we allemaal rapper willen zijn dan de andere dan gaan we nog beetje scherpe tijden rijden opt laatste :D

hm... rivaliteit zou'k da nie noemen ze... Coninx motiveert mij en omgekeerd :D

ralff1
24-10-2003, 20:48
hm... rivaliteit zou'k da nie noemen ze... Coninx motiveert mij en omgekeerd :D [/QUOTE]

Aan den toog :D

Anneke
27-10-2003, 18:51
Ben dit weekend beetje gaan oefenen in Herselt :) en t was de moeite !! Ander circuitje, nieuwe pek op de grond en vooral helemaal nieuwe karts!!!!

Raceboy
27-10-2003, 18:54
GE moet al die kostbare testinformatie ni aan de andere teams geven he :rolleyes:

Mistery
27-10-2003, 20:05
Onnodig om dit zowat "geheime" info te noemen. Mistery Racing Team gaat er de komende dagen ook nog es een keertje oefenen, dus tegen dat de wedstrijd aanvangt weten we het ook wel :D

JFL
27-10-2003, 20:09
Goeie zaak. De laatste keren dat ik in Herselt reed, vond ik de remmen van mijn kartje ondermaats. Ik reken erop dat deze nu wel terug 'bijten'...

Hoe is die nieuwe asfalt?? Nog harder kleven, of juist wat gladder?

redje
27-10-2003, 20:37
Originally posted by JFL
Goeie zaak. De laatste keren dat ik in Herselt reed, vond ik de remmen van mijn kartje ondermaats. Ik reken erop dat deze nu wel terug 'bijten'...

Hoe is die nieuwe asfalt?? Nog harder kleven, of juist wat gladder?
Nog altijd veel grip, remmen zijn beter, maar vorige week was er een kart met bijna geen remmen, maar we hebben dat gemeld en dat zou al wel in orde moeten zijn.

flugel
27-10-2003, 20:39
Originally posted by JFL
Goeie zaak. De laatste keren dat ik in Herselt reed, vond ik de remmen van mijn kartje ondermaats. Ik reken erop dat deze nu wel terug 'bijten'...

Hoe is die nieuwe asfalt?? Nog harder kleven, of juist wat gladder?

Ik had gehoopt op veel water... kwestie van mijn vislijn te kunnen gebruiken :p

Driesco
27-10-2003, 20:44
De mannen van Speedlovers.com, ook wa gaan oefenen hé.

Een top 3 moet kunnen tussen al dat zware geschut weeral.

Pfff waar was den goeien ouden tijd dat moeder de vrouw zei : geef dienen beker maar aan die mannen van uw team hé.
Nu hebben we bijna nooit geen bekers meer.

Tip aan de organisatoren: sta hier met nog ongeveer 20 mooie aandenkens van de Belkarting. Nog geen bekers, 1 adres ! Enkel plaatje dient vervangen te worden.

Mark
27-10-2003, 20:52
Ik ga toch maar eens de roest er vanaf rijden volgende week ;), dit begint serieuse vormen aan te nemen :D

Mistery
27-10-2003, 20:54
Marshal, neem een busje WD40 mee hé :D

Guido
27-10-2003, 23:24
Originally posted by Marshal
Ik ga toch maar eens de roest er vanaf rijden volgende week ;), dit begint serieuse vormen aan te nemen :D

Heb mezelf ook voorgenomen om deze week al eens een verkenningkje te gaan rijden in Herselt. Om mijn knoken opnieuw een beetje te smeren.

Oh well, zolang er meer amateurs dan profs meerijden, zijn we in de meerderheid en kan er ons niets gebeuren... En anders monteer ik mijn airbrush installatietje wel op mijn kar. Zien of de mengeling thinner/uitlaatgassen door iedereen even goed verdragen wordt... :+

Oneliner
28-10-2003, 01:19
Ge moogt hier allemaal uw tijden eens nekeer neerzetten na uw oefensessies :)

Isabelle
28-10-2003, 09:36
Ik wou graag m'n collega's van www.24u.be nog eens terugzien, maar spijtig genoeg heb ik net dat weekend een citytrip richting Berlijn geboekt.

Anders zou ik vast en zeker een spaghetti'tje komen eten zijn. Karten ging ik niet doen. Jullie zouden er toch alleen maar grijze haren door kweken... ;) (en ik zelf waarschijnlijk ook!)

Enfin, have fun in Herselt (maar dat zal er niet aan mankeren zeker!).

PS: ik zal vrijdag ongetwijfeld ook 'fun' hebben, want ik heb zo'n circuitdoop aangevraagd bij Eran Racing. Kwestie van het circuit ook eens vanuit het belangrijkste perspectief te bekijken!

JV1
28-10-2003, 11:08
Ik moet ook maar eens gaan oefenen, we zullen het gaan zien wie RaceProjects aan concurentie moet gaan zien.

flugel
28-10-2003, 14:17
Originally posted by Oneliner
Ge moogt hier allemaal uw tijden eens nekeer neerzetten na uw oefensessies :)

Waart gij daar toevallig nie gaan trainen? :D 'k had da ergens opgevangen ;)

Speesman
28-10-2003, 15:41
Originally posted by Huudo
Heb mezelf ook voorgenomen om deze week al eens een verkenningkje te gaan rijden in Herselt. Om mijn knoken opnieuw een beetje te smeren.

Oh well, zolang er meer amateurs dan profs meerijden, zijn we in de meerderheid en kan er ons niets gebeuren... En anders monteer ik mijn airbrush installatietje wel op mijn kar. Zien of de mengeling thinner/uitlaatgassen door iedereen even goed verdragen wordt... :+

Ik ga zelfs vandaag (dinsdag) rond 21u gaan oefenen. Vooral omdat het zondag een manche van het BIK in Herselt is, maar op deze manier doe ik ook al parourskennis op voor de paddock meeting. ;)
Zal vandaag in ieder geval wel geen goede tijden draaien, want had gisteren kotcantus en ik voel het nog wel :frusty:

Oneliner
28-10-2003, 15:55
Originally posted by flugel
Waart gij daar toevallig nie gaan trainen? :D 'k had da ergens opgevangen ;)
Ikke???
Neuh... :p

Mistery
28-10-2003, 21:10
Originally posted by Isabelle

PS: ik zal vrijdag ongetwijfeld ook 'fun' hebben, want ik heb zo'n circuitdoop aangevraagd bij Eran Racing. Kwestie van het circuit ook eens vanuit het belangrijkste perspectief te bekijken!

Aha, dan gaan we elkaar nog es zien, ik geef vrijdag les in zolder, bij ERAN, wel te verstaan...

Sennake
28-10-2003, 21:18
Terug een beetje on-topic : alle 12 teams zijn op dit ogenblik ingeschreven, tenzij dat er nog een team wil meedoen en wij (admins) onze plaats afstaan. Elk team telt ook minstens 4 man, maar de 5e en 6e plaats mag gerust in de loop van de komende weken nog aangevuld worden; de prijs verandert er niet door en voor de deelnemende piloten wordt het een beetje goedkoper (en een beetje minder lang rijden ook natuurlijk)...

Wat de karting betreft zit alles dus wel op het goede spoor, maar waar ik nog maar bitter weinig informatie over heb is de spaghetti-maaltijd... Zowel de kartende als niet-kartende mensen zouden me nu toch stilaan moeten kunnen zeggen of ze blijven eten of niet. Ik wil niet met 5000 kg spaghetti blijven zitten en anderzijds zou ik ook niet graag hebben dat je de avond zelf vergaat van de goesting en we met de beste wil van de wereld geen spaghetti meer kunnen bieden... Voor de prijs hoef je het niet te laten en wie na de karting weggaat zonder deel te nemen aan de loting is niet goed wijs... alhoewel dat voor de meesten onder ons (mezelf op kop) eigenlijk wel een goede persoonsbeschrijving is :D :D :D

Driesco
28-10-2003, 22:14
Ik heb ons ingeschreven met 4 als ik me niet vergis, althans toch voor 4 overgeschreven. Ik ga ervan uit dat mijn teamleden allemaal alleen komen = 3 + Inge en ikzelf is dus 5.

Wij zullen dus terplaatse nog voor 1 persoon betalen.

Effe off topic : Marchall + Tibo + ikke wie is onze 4de piloot ?
Hezemans kon toch die dag he mannen ?

Speesman
29-10-2003, 02:10
Zal maar eventjes melden (voor ik het vergeet) dat ik ook blijf eten!!!

Ben ook vandaag gaan oefenen op extreme. Het ging redelijk, maar kon nog stukken beter; Beste tijd was 33.4

JV1
29-10-2003, 03:00
Er komen misschien nog 2 goede vrienden van mij mee om te komen kjiken, mogen die ook blijven eten?

Sennake
29-10-2003, 18:11
IEDEREEN mag blijven eten, karters, niet-karters, supporters, weet ik wie...

Maar het eten moet wel op voorhand besteld worden dus zou ik wel graag kunnen inschatten hoeveel eters we gaan hebben. Kijk, op 1 of 2 man gaat het niet aankomen, maar als iedereen denkt "och, ik zal die dag zelf wel beslissen of ik blijf eten" gaan we er natuurlijk niet komen... Daarom is op voorhand inschrijven (betalen doe je maar ter plaatse) de boodschap.

Met dank voor je bereidwillige medewerking.

Guido
30-10-2003, 00:54
Ha, de keren dat ik al ooit te horen kreeg:

"Maar enfin, gij zijt niet goed wijs"

zijn allang niet meer te tellen. :+ Bon, dit gezegd zijnde, meld ik dat ik blijf eten. Ik lust wel een bordje spaghetti. Niet dat ik veel keus heb aangezien ik vanalles moeten komen tentoonstellen en zelfs iets moet komen ophalen... :D :D :D

Oh enneu, Ik blijf natuurlijk wel voor de trekking he :D :D Ge weet maar nooit.

Rallyloverke
30-10-2003, 11:16
Ik kan al melden dat ik er die dag absoluut niet geraak, daar we al een tijdje hadden afgesproken voor de Condroz. (op zondag is er korfbal (alweer :rolleyes: ) en dus hadden we op zaterdag afgesproken voor de Condroz) )

Ik ga wel mee naar Essen (maar da's voor een andere thread)

Guido
30-10-2003, 13:22
Ik ga op zaterdag ook naar de Condroz en zal de KP van 12.50 als laatste bekijken voor die dag en dan door naar Herselt. Moet lukken om dan nog op tijd te zijn. Op Zondag dan terug naar de Condroz.

Jan
30-10-2003, 21:03
Doe mij maar een portie spaghettiiiiiiiiiii

jan

Mario
31-10-2003, 09:21
Ik denk dat ik ook verstek laat gaan voor de meeting. Overdag al naar de Condroz (hopelijk) en daar stem ik mijn dag op af. Als het er eventueel bij kan, kom ik wel eens langs, maar reken er niet op.

Ik zal nog wel bevestigen of ik al dan niet kom en of ik dan een spaghetti eet. Veel plezier allemaal in ieder geval.

Speesman
02-11-2003, 17:37
Originally posted by speesman

Ben ook vandaag gaan oefenen op extreme. Het ging redelijk, maar kon nog stukken beter; Beste tijd was 33.4

Update: beste tijd is nu 32.88 met redelijke kart (met gemiddelde van 33.2) :D (kwestie van de concurrentie wat aan te moedigen ;) ).

redje
02-11-2003, 18:42
Originally posted by speesman
Update: beste tijd is nu 32.88 met redelijke kart (met gemiddelde van 33.2) :D (kwestie van de concurrentie wat aan te moedigen ;) ).
En voor de mensen die de besttijd willen kloppen, die is 31.35. :o

Mistery
02-11-2003, 19:55
Een drietal leden van het Mistery Racing Team hebben zich vandaag voor de eerste keer op het nieuwe circuit te Herselt gewaagd. Twee van hen haalden 32.0 zonder dat ze echt vrije baan hadden. Onder de 32 is dus echt wel haalbaar voor hen, tijden van om en bij de 31.6 zouden moeten realiseerbaar zijn voor sommigen uit het team. En volgende week gaan de andere drie teamleden die meedoen aan de Paddock karting eens een poging wagen...

Speesman
02-11-2003, 20:47
32.0 is echt wel heel goed!!!!!!
(vergeet niet dat baanrecord tot gisteren nog 31.9 was).

Zij hebben dan ook met het BIK meegereden?

Mistery
02-11-2003, 20:50
Hebben na BIK gereden... ik hoorde dat het vrij koud geworden was na 17.30u , dus echt scherpe tijden zaten er dan niet in.

Ottooke
02-11-2003, 22:00
@ Driesco, TiBo en Marshal: Kan ik jullie team komen "versterken"? Marshal heeft me afgelopen weekend gevraagd om mee te doen en aangezien jullie nog geen 4e piloot hadden....

redje
02-11-2003, 23:07
Originally posted by Mistery
Hebben na BIK gereden... ik hoorde dat het vrij koud geworden was na 17.30u , dus echt scherpe tijden zaten er dan niet in.
Koude omgeving, maar dat was er de hele dag. Het gripniveau van vandaag zal wsl nie snel opnieuw gehaald worden. Bijna constant reden er karts rond. Dus grip was er en da was doorheen de dag merkbaar, men ging gewoon sneller, wat geen afbreuk doet aan hun prestaties, want 32 is snel. Ik zou vandaag zeker nie sneller dan 32.5 kunnen gegaan zijn, moest alles perfect geweest zijn. Maar die ondergrond ligt mij nie. :(

flugel
02-11-2003, 23:11
Originally posted by redje
Koude omgeving, maar dat was er de hele dag. Het gripniveau van vandaag zal wsl nie snel opnieuw gehaald worden. Bijna constant reden er karts rond. Dus grip was er en da was doorheen de dag merkbaar, men ging gewoon sneller, wat geen afbreuk doet aan hun prestaties, want 32 is snel. Ik zou vandaag zeker nie sneller dan 32.5 kunnen gegaan zijn, moest alles perfect geweest zijn. Maar die ondergrond ligt mij nie. :(

'k had mij nochtans laten vertellen dat de ondergrond veel grip bood... dat een circuit sneller wordt naargelang er meer op gereden wordt is een feit... maar ze geven voor komende week toch een iets hogere temperatuur op dus ik zie zeker nog tijden van 32 en lager verschijnen :)

redje
02-11-2003, 23:32
Originally posted by flugel
'k had mij nochtans laten vertellen dat de ondergrond veel grip bood... dat een circuit sneller wordt naargelang er meer op gereden wordt is een feit... maar ze geven voor komende week toch een iets hogere temperatuur op dus ik zie zeker nog tijden van 32 en lager verschijnen :)
Iets hogere temp zal beter zijn, maar 'naar dat ik horen zeggen heb' zou da op EK t minste verschil geven. En opt einde van de wedstrijd zal er wel veel grip zijn, niet zoveel als vandaag, maar toch genoeg om onder de 32 te gaan, als ge goed zijt (ikke dus nie :+ ).

Driesco
02-11-2003, 23:54
Originally posted by Ottooke
@ Driesco, TiBo en Marshal: Kan ik jullie team komen "versterken"? Marshal heeft me afgelopen weekend gevraagd om mee te doen en aangezien jullie nog geen 4e piloot hadden....

Vanaf een 32'00 kunnen we je natuurlijk niet weigeren hé :) Als de teamleden akkoord gaan, waarom niet.

ralff1
03-11-2003, 21:51
Nu hebben we al 32.0 maar volgend weekend proberen we er onder te gaan dries:gas: ;)

Béné
04-11-2003, 12:57
Originally posted by ralff1
Nu hebben we al 32.0 maar volgend weekend proberen we er onder te gaan dries:gas: ;)

Ge moogt dat zeker zijn ralff1 ;)

Mark
04-11-2003, 18:29
@ Ottooke, geen probleem met je deelname..........

Vanavond ff de roest er vanaf rijden, busje met WD40 ligt al in de sporttas :D :D Lekker glijen in Lanaken ;)

flugel
04-11-2003, 18:32
Originally posted by Béné
Ge moogt dat zeker zijn ralff1 ;)

aiai... 'k zal mijn vislijn maar meebrengen dan... dan kannek tenminste nog iets nuttig doen :D

en voor onzen teamchef een plezier te doen ga'k proberen ne 34 te draaien ;) :p

Driesco
04-11-2003, 19:19
Ik ga voor een 30.54, heb ik de laatste keer ook gereden.
Waar ik voorzl voor ga is de spaghetti.

Anneke
04-11-2003, 19:20
Update van het BPC Racing team
Wij hebben besloten ons team nog bij te vullen met volgend persoon: Gikke of papa Breez of meneer Hunnaert :) zoals ge het wilt :)

en voor de spaghetti zit het zo:
anneke eet spaghetti
brosius ook
bart ook
Stijn niet maar zijn mama wel
dieter eet wel spaghetti
maar dan weet ik nog niet of nu papa Breez blijft eten? ma da laten we nog weten zo snel mogelijk :)

dat was de update van Anneke :)

Oneliner
04-11-2003, 19:48
hunnaert... Zal wel een typfout zijn zeker ;)
Ik ga voor de 25, moet makkelijk te halen zijn :p

pompierke
04-11-2003, 20:39
Verdomme

als ik zie dat Ottooke en Marshal samen met Driesco en Tibo gaan rijden dan jeuken mijn vingers ook, maar spijtig genoeg moet ik werken. :frusty:
Pompiers moeten dikwijls werken in het weekend maar ik zou aan iedereen zeggen, amuseer jullie ;) en ik zal proberen de brandjes te blussen. :o
groetjes

pompierke

Ottooke
04-11-2003, 20:45
@ pompierke, als uw vingers te fel beginnen te jeuken, dan laat ge maar iets weten en dan zullen we samen eens gaan karten.

Als TiBo het nu ook nog goed vindt dat ik meedoe, dan is het in orde. En uiteraard eet ik ook spaghetti na afloop!

Gikke
04-11-2003, 20:52
Originally posted by Anneke
Update van het BPC Racing team
Wij hebben besloten ons team nog bij te vullen met volgend persoon: Gikke of papa Breez of meneer Hunnaert :) zoals ge het wilt :)



Is idd een typfoutje (Hannaert). Ben zeer vereerd, zal natuurlijk meer dan alles uit de kast halen om mijn best te doen.
Spagetti zal nie gaan vrees ik.
Nogmaals dank

fordje
04-11-2003, 21:03
Allee, weer een 24u-er onder "dak". OEF :).
Ja Gikke, soms duurt het even, maar geduld is een mooie deugd he.


Ik heb hier sedert zaterdag nog een aanvraag liggen tot deelname.

Tigerracing (Marc Van Goethem) zoekt ook nog een zitje....

Wie heeft nog een leeg plaatske over ?


Aangezien er nog steeds teams zijn met minder dan 6 inschrijvingen, moet dat toch lukken he

Mark
04-11-2003, 22:21
Sju, de roest er vanaf rijden..........heb nog heel wat spuitbussen WD40 nodig om mijn "oude nivo" te halen :D :D . Ongeveer 1.5 sec. trager als het "baanrecord" wat in de buurt lag van 40 seconden op Lanaken.

Maar oei, oei, oei....wat was ik blij dat het half-uurtje voorbij was :D

@Pompierke, we hoeven echt niet te wachten tot maart 2004 ;)

R@ce@holiC
05-11-2003, 01:14
Ik zoek ook nog een plaatsje. Indien er nog iemand nodig is...

JV1
05-11-2003, 01:15
Originally posted by R@ce@holiC
Ik zoek ook nog een plaatsje. Indien er nog iemand nodig is...

Ik dacht dat jij al geplaatst was?

R@ce@holiC
05-11-2003, 10:01
Nope , dat gaat blijkbaar niet door... :(

Mistery
05-11-2003, 10:19
Blijven zoeken, Race, ik bekijk ook al enkele mogelijkheden voor jou... laat je wel iets weten...

JV1
05-11-2003, 11:08
Originally posted by R@ce@holiC
Nope , dat gaat blijkbaar niet door... :(

Ik heb nog wel iemand nodig voor 7 december misschien heb je zin???

Mistery
06-11-2003, 11:36
Kelly Jamers komt dus NIET uit voor het MRT... Marc Goossens heeft het momenteel druk met zijn onderhandelingen inde States (MRT duimt voor jou Marc, dat alles moge lukken !!!), dus waren we op zoek naar een zesde piloot... en die denken we gevonden te hebben... jawel hoor ! Vrouwelijk gezelschap ! RaRaRa

JV1
06-11-2003, 11:39
Originally posted by Mistery
Kelly Jamers komt dus NIET uit voor het MRT... Marc Goossens heeft het momenteel druk met zijn onderhandelingen inde States (MRT duimt voor jou Marc, dat alles moge lukken !!!), dus waren we op zoek naar een zesde piloot... en die denken we gevonden te hebben... jawel hoor ! Vrouwelijk gezelschap ! RaRaRa


Nou????????? vertel!!!!!!!!!!!!!

Mistery
06-11-2003, 11:56
Wait and see...

JV1
06-11-2003, 11:59
Originally posted by Mistery
Wait and see...

Je maakt mij nu wel heel nieuwschierig hoor! :D

Mistery
06-11-2003, 12:01
Da's ook de bedoeling :D :D :D

JV1
06-11-2003, 12:03
Originally posted by Mistery
Da's ook de bedoeling :D :D :D


hahaha leuk hoor maar ken ik haar?

Mark
06-11-2003, 18:34
Originally posted by JV1
hahaha leuk hoor maar ken ik haar?

Mwoah, de vraag is: Wil ze jou kennen? :D :D :D

groetjes,
Frans V. ;)

JV1
06-11-2003, 18:46
Originally posted by Marshal
Mwoah, de vraag is: Wil ze jou kennen? :D :D :D

groetjes,
Frans V. ;)


hahahah ja geen idee jouw wel dan?

Gr, Scheila V

flugel
06-11-2003, 20:04
Hollandse humor?? :)

JV1
06-11-2003, 20:07
Originally posted by flugel
Hollandse humor?? :)

Yep :D :D :D :D :D

Oneliner
06-11-2003, 20:16
Dermee dat ik er ni mee kan lachen :p
Bon, depaddock meeting dus...

Mark
06-11-2003, 20:18
Hmm, lees dat enkele mensen nog op zoek zijn naar een plaatsje. Volgens mij zijn er bij enkele teams nog plaatsen vrij....

Zou toch jammer zijn als enkele paddockers niet kunnen profiteren van de DEPADDOCK-karting. De "solisten" worden door het depaddock-bestuur toegewezen aan de teams. Eerst overal de vijfde plaats opvullen en daarna de zesde plaats.

We hebben het toch over HET leden evenement 2003 van Depaddock? ;)

Op naar een uitverkocht huis? ;)

Sennake
06-11-2003, 21:06
Door onvoorziene omstandigheden is team Race Projects 2 jammer genoeg weggevallen, wat wel betekent dat er weer een plaats vrijgekomen is voor een nieuw team...

Werner333
06-11-2003, 21:43
Dus laat je gaan mannen en vrouwen.

Mistery
06-11-2003, 22:15
probleem al opgelost : Mistery Racing schrijft een tweede team in...

Eerste piloot reeds gekend : Rob Van Roey

Mistery
06-11-2003, 22:17
Vwala se, tweede piloot ook al gekend : Bram Heymans...
En de derde rijder is Jan "Boosterke" Van Herck ...

flugel
07-11-2003, 00:34
Originally posted by Mistery
Vwala se, tweede piloot ook al gekend : Bram Heymans...
En de derde rijder is Jan "Boosterke" Van Herck ...

dit alles is natuurlijk ook te vinden op de website van MRT ;)

Sennake
07-11-2003, 18:46
Alle informatie die ik tot nu toe heb staat hier (http://www.depaddock.eu/sennake/kassa.xls) nog steeds verzameld.

Wil iedereen eens checken of alles inderdaad klopt met wat je opgegeven hebt?

Let wel : wie er NIET opstaat heeft ook NIETS de 15e; geen karting en geen eten. Willen ook de mensen met een blauw vakje me ASAP meedelen of ze nu blijven eten of niet AUB?

Dank je voor de medewerking.

Bezemwagen
07-11-2003, 20:57
Ik wil ook spaghetti zene.

JFL
08-11-2003, 11:38
Voor mij 1 portie spaghetti.
Tx.

JV1
08-11-2003, 12:40
De spaghetti vliegt je om de oren! :D

fordje
08-11-2003, 13:14
spaghetti-saldo van 24u.be team volgt via mail.

Saldo karting is reeds betaald.

Sennake
10-11-2003, 11:28
Bedankt aan iedereen die al geantwoord heeft. Ik verwacht nog spaghetti-uitsluitsel van :

[list=1]
Breez
Stijn Conincx
Flügel
Dieter
R@ce
Dirk J.
Rob Van Roey
Bram Heymans
Boosterke
[/list=1]

Woensdag sluit ik alles af. Wie nog moet storten dient dat ook vóór woensdag te doen. Als dat niet lukt verkies ik dat je het geld cash meebrengt naar Herselt, EN het mij ook laat weten. Wat we hiermee willen vermijden is dat het geld wel gestort is maar nog niet op onze rekening toegekomen is tegen de tijd dat ik het ga afhalen...

Mistery
10-11-2003, 11:36
Sennake,

R@ce : Spaghetti
Stijn C : Spaghetti
Dieter : Geen spaghetti

Sennake
10-11-2003, 11:53
Ok, da's genoteerd. Ik verwacht nog spaghetti-uitsluitsel van :

[list=1]
Breez
Flügel
Fastfons
Dirk J.
Rob Van Roey
Bram Heymans
Boosterke
[/list=1]

Woensdag sluit ik alles af. Wie nog moet storten dient dat ook vóór woensdag te doen. Als dat niet lukt verkies ik dat je het geld cash meebrengt naar Herselt, EN het mij ook laat weten. Wat we hiermee willen vermijden is dat het geld wel gestort is maar nog niet op onze rekening toegekomen is tegen de tijd dat ik het ga afhalen...

Speesman
10-11-2003, 13:20
Fast Fons gaat ook spaghetti eten, Dirk J weet ik nog niet, maar vermoedelijk niet.
Ik wou het geld vanavond met netbanking storten. Is dit ok, of heb je het geld dan te laat?

flugel
10-11-2003, 14:10
Sennake;

Breezz en ikke blijven ook :)

Sennake
10-11-2003, 14:53
Originally posted by speesman
Fast Fons gaat ook spaghetti eten, Dirk J weet ik nog niet, maar vermoedelijk niet.
Ik wou het geld vanavond met netbanking storten. Is dit ok, of heb je het geld dan te laat?

Vanavond is nog ok hoor :)

Sennake
10-11-2003, 14:56
Juist telefonisch contact gehad met Bart Couwberghs van Extreme Kart : het zaaltje beneden mag door De Paddock gebruikt worden om zowel de modelbouwtentoonstelling als een foto-tentoonstelling te houden. Dus al wie interessante foto's en/of modellen mee wil brengen om eens aan zijn collega-Paddockers te tonen : hou je niet in! Ikzelf zal me ook eens laten geen :)

Het eten zal trouwens boven gebeuren (omdat het daar iets gezelliger is) zodat je kostbare modellen en/of foto's niet vol spaghetti hangen als je ze terug mee naar huis neemt :D

Scapa
10-11-2003, 16:42
Originally posted by flugel
Sennake;

Breezz en ikke blijven ook :)

Tis u geraden, met wie moet ik anders den boel afsluiten :D

Breezz
10-11-2003, 18:38
Originally posted by flugel
Sennake;

Breezz en ikke blijven ook :)

Da's gemakkelijk sé :D

Dan zullen er wel al meer dan 60 spaghetti's zijn :eek:
Op tijd aan beginnen zou ik zo zeggen, eer ge al die ingredienten gevonden hebt ;) :D

flugel
10-11-2003, 18:44
Originally posted by Breezz
Da's gemakkelijk sé :D

Dan zullen er wel al meer dan 60 spaghetti's zijn :eek:
Op tijd aan beginnen zou ik zo zeggen, eer ge al die ingredienten gevonden hebt ;) :D

is het mogelijk der een fleske Italiaanse Lambrusco bij te hebben? :D

'k zie Sennake al rondlopen met een koksmuts en ne schort aan... inkom vragen zou'k zeggen !!! :D

Mistery
10-11-2003, 18:51
Kijk, bij De Paddock verdelen ze de taken heel goe. Ik heb uit goede bron vernomen hoe de taakverdeling er uit ziet :

- Sennake inderdaad met Koksmuts, aangezien hij daarvoor over het perfecte postuur beschikt. Daarnaast zullen we tevens supersnel over de spaghetti beschikken.
- Werner 996 gaat rond met nen bak Jupiler, probeert er zelf niet te veel van te drinken, zodat wij er ook nog eentje kunnen pakken.
- Pascal neemt de verdeling van den Duvel voor zijn rekening, en houdt er tevens rekening mee dat er nog andere "duveldrinkers" in de zaal zijn.
- Airco zorgt voor de nodige afkoeling bij verhitte gemoederen
- Jongeling Oneliner leidt (lijdt) het hele gebeuren in goede banen , met af en toe een gepaste zinsnede.

Speesman
10-11-2003, 19:48
Voila, de betaling van Calamitas Racing (karting + 3*spaghetti (speesman, fastfons en huudo)) is net gebeurd. Hopelijk staat het op tijd op jullie rekening.

Scapa
10-11-2003, 19:54
Originally posted by Mistery
Kijk, bij De Paddock verdelen ze de taken heel goe. Ik heb uit goede bron vernomen hoe de taakverdeling er uit ziet :

- Sennake inderdaad met Koksmuts, aangezien hij daarvoor over het perfecte postuur beschikt. Daarnaast zullen we tevens supersnel over de spaghetti beschikken.
- Werner 996 gaat rond met nen bak Jupiler, probeert er zelf niet te veel van te drinken, zodat wij er ook nog eentje kunnen pakken.
- Pascal neemt de verdeling van den Duvel voor zijn rekening, en houdt er tevens rekening mee dat er nog andere "duveldrinkers" in de zaal zijn.
- Airco zorgt voor de nodige afkoeling bij verhitte gemoederen
- Jongeling Oneliner leidt (lijdt) het hele gebeuren in goede banen , met af en toe een gepaste zinsnede.

En wie zorgt er dan voor de verdeling van de cola en het water? :confused: Ik lust immers geen bier :frusty:

:D

Breezz
10-11-2003, 20:01
Originally posted by stijnconinx
Ik lust immers geen bier :frusty:

http://www.sport25.com/forum/images/smiles/lachplat.gif

flugel
10-11-2003, 20:21
Originally posted by stijnconinx
En wie zorgt er dan voor de verdeling van de cola en het water? :confused: Ik lust immers geen bier :frusty:

:D

Nog zo ene en 't regent bananen :D

JV1
10-11-2003, 20:29
Originally posted by Breezz
http://www.sport25.com/forum/images/smiles/lachplat.gif

Voor mij ook geen bier! maar lekker wijntje daar voor in plaats altijd goed......

Speesman
10-11-2003, 20:52
Wijn zie ik ook wel zitten (bier ook eigenlijk ;) ). Ik moet enkel die avond nog wel terug in Leuven geraken, heb daar namelijk zaterdagnacht (heb wel al gezegd dat ik er niet voor 1u-2u ging geraken) ook nog een feestje.

Werner333
10-11-2003, 21:36
Originally posted by Mistery
- Werner 996 gaat rond met nen bak Jupiler, probeert er zelf niet te veel van te drinken, zodat wij er ook nog eentje kunnen pakken.

Mistery, als het dan toch een 9 nummer moet zijn, maak er dan 917 van he. ;)

A.J.
11-11-2003, 00:08
Originally posted by Werner333
Mistery, als het dan toch een 9 nummer moet zijn, maak er dan 917 van he. ;)

voelt gij u nu al nen oldtimer ???

Witte
11-11-2003, 14:47
Originally posted by Sennake
Alle informatie die ik tot nu toe heb staat hier (http://www.depaddock.eu/sennake/kassa.xls) nog steeds verzameld.

Wil iedereen eens checken of alles inderdaad klopt met wat je opgegeven hebt?


Dank je voor de medewerking.


Sennake, noteer voor mij in totaal maar 3 spaghetti's. 'k Ga grote honger hebben de 15e.

boosterke
11-11-2003, 15:12
Originally posted by A.J.
voelt gij u nu al nen oldtimer ???

ni iedereen voelt zich al zo oud eh :+

Mistery
11-11-2003, 15:14
Ha, Boosterke begint zijn weg te vinden hier... goei zaak !

:applaus:

A.J.
11-11-2003, 15:17
Originally posted by Mistery
Ha, Boosterke begint zijn weg te vinden hier... goei zaak !

:applaus:

goei zaak ?
dat weet ik zo nog niet :D

Mistery
11-11-2003, 15:18
Seg, Meneer de Teamchef van MRT II : uw piloten nie onderschatten hé ;) ;) ;)

boosterke
11-11-2003, 15:19
Alee late we dan zegge 'zaak'
voor sommige goei andere minder
moja as het uit A.J. zenne mond komt... sjah daar komt zoveel uit eh

boosterke
11-11-2003, 15:21
Originally posted by boosterke
Alee late we dan zegge 'zaak'
voor sommige goei andere minder
moja as het uit A.J. zenne mond komt... sjah daar komt zoveel uit waar ge u nx van moe aantrekke :D eh

boosterke
11-11-2003, 15:22
damn ben ni goe wakker, kmoest edit pakke ipv quote...
sorry mensen

A.J.
11-11-2003, 15:23
Seg Boosterke, als je uwe tekst wilt verbeteren moet je op "edit" klikken en niet op "quote".
Dit puur ter informatie... maar bij die van telenet duurt dat wat langer hé

boosterke
11-11-2003, 15:25
waarom was ik u dan nog voor...

Mistery
11-11-2003, 15:28
Mannekes : paar bokshandschoendjes hebben ??? LOL

A.J.
11-11-2003, 15:31
Originally posted by Mistery
Mannekes : paar bokshandschoendjes hebben ??? LOL

neen, we zitten niet in dezelfde gewichtsklasse :D :D

We zullen het nu maar terug over zaterdag hebben zeker?

boosterke
11-11-2003, 15:32
terug ff naar de topic komen... ik ga woensdag nog eens een kijkje nemen op extreme.

Mistery
11-11-2003, 15:38
MRT I is trouwens zondag een kijkje gaan nemen in Herselt. Het verslag van hun training kan je terugvinden op www.misteryracing.com , op de onderste button "MRT" klikken...

Driesco
11-11-2003, 16:17
Mannen, heb alles in sneltempo even nagelezen, is er ergens een timing te vinden ? Om hoe laat worden we daar verwacht ?
Kwestie van weer niet te laat te zijn he. Wat betreft de piloten van Speedlovers.com, ik ben niet gaan trainen en zal waarschijnlijk ook geen tijd meer hebben ook, is er nog een mogelijkheid om voor de wedstrijd even 15min. te trainen ?

flugel
11-11-2003, 16:32
Originally posted by Driesco
Mannen, heb alles in sneltempo even nagelezen, is er ergens een timing te vinden ? Om hoe laat worden we daar verwacht ?
Kwestie van weer niet te laat te zijn he. Wat betreft de piloten van Speedlovers.com, ik ben niet gaan trainen en zal waarschijnlijk ook geen tijd meer hebben ook, is er nog een mogelijkheid om voor de wedstrijd even 15min. te trainen ?

Sinds wanneer hebde gij training nodig :D

Sennake
11-11-2003, 16:50
Originally posted by Driesco
Mannen, heb alles in sneltempo even nagelezen, is er ergens een timing te vinden ? Om hoe laat worden we daar verwacht ?
Kwestie van weer niet te laat te zijn he. Wat betreft de piloten van Speedlovers.com, ik ben niet gaan trainen en zal waarschijnlijk ook geen tijd meer hebben ook, is er nog een mogelijkheid om voor de wedstrijd even 15min. te trainen ?

De timing staat er ergens tussen, maar het belangrijkste is dat je om 15.00 ter plaatse dient te zijn. Wil je daarvoor nog trainen, moet je wel zelf een kwartierke boeken eh...

Speesman
11-11-2003, 17:23
Originally posted by boosterke
terug ff naar de topic komen... ik ga woensdag nog eens een kijkje nemen op extreme.

Aha, dan zult ge mij en mijn kameraden (zelfde van vrijdag ;) ) ook zien. Ze vonden het karten de vrijdag namelijk zo leuk, dat ze de woensdag in extreme wouden gaan karten. Heb heat geboekt om 21u30. Misschien dat andere leden van Calamitas Racing ook komen, kwestie dat ze ook eens baan verkennen.

Tot de woensdag dus :)

redje
11-11-2003, 17:38
Originally posted by speesman
Aha, dan zult ge mij en mijn kameraden (zelfde van vrijdag ;) ) ook zien. Ze vonden het karten de vrijdag namelijk zo leuk, dat ze de woensdag in extreme wouden gaan karten. Heb heat geboekt om 21u30. Misschien dat andere leden van Calamitas Racing ook komen, kwestie dat ze ook eens baan verkennen.

Tot de woensdag dus :) Ik zal er ook zijn, zoals op vele woensdagen.

Mistery
11-11-2003, 17:59
Originally posted by Sennake
De timing staat er ergens tussen, maar het belangrijkste is dat je om 15.00 ter plaatse dient te zijn. Wil je daarvoor nog trainen, moet je wel zelf een kwartierke boeken eh...

en nu staat dien timing hier :D :


Aankomst deelnemers : 15.00 uur - 15.30 uur
Afhandelen inschrijvingen : 15.30 uur - 16.00 uur
Briefing en aansluitend kwalifs : vanaf 16.00 uur (ik tel 10 min briefing en 30 min kwalifs)
Klaarmaken voor de start : 16.45 uur - 17.00 uur
Start : 17.00 uur
Finish : 20.00 uur
Napraten, podium, aperitief : 20.00 uur - 20.30 uur
Spaghetti : vanaf 20.30 uur
Prijsuitreiking quiz : omstreeks 21.30 uur
Uitloting racewagen doop : omstreeks 22.00 uur

Speesman
11-11-2003, 18:04
De spaghetti's gaan toch grote porties zijn he, want ik vermoed dat ik na 45min karten wel grote honger ga hebben :)

boosterke
11-11-2003, 18:09
speesman... hou u mor in voor te zondag voor het BIK eh :)

flugel
11-11-2003, 18:43
Napraten, podium, aperitief : 20.00 uur - 20.30 uur

'k hoop dat da rekbaar is :D

Mistery
11-11-2003, 18:52
Als de aperitief "rekbaar" moet zijn, dan gaat dat toch iets heel speciaals zijn zenne :D

Speesman
11-11-2003, 19:09
Originally posted by boosterke
speesman... hou u mor in voor te zondag voor het BIK eh :)

Geen probleem ;)
Ik ga de zondag er waarschijnlijk wel met kleine oogjes staan. Want waarschijnlijk eerst blijven plakken in Herselt de zaterdag, dan nog ' s nachts naar feestje in Leuven en zondagmiddag dan naar Hasselt. Gaat vermoeiend worden ... :)

Mark
12-11-2003, 01:04
Voor Sennake

Een vijfde piloot, met budget ;) :D, komt team speedlovers.com versterken. Tigerracing ( Marc Van Goethem ) komt het team versterken..........

Mistery
12-11-2003, 18:36
Sennake,

De vierde naam voor MRT II : Seppe Heymans...

Sennake
12-11-2003, 18:50
Dat staat allemaal genoteerd, blijft enkel de vraag : wie van de blauwe-vakjes-mannen blijft nog spaghetti eten?

Het gaat dus nog om :

[list=1]
Rob Van Roey
Bram Heymans
Seppe Heymans
Marc van Goethem
[/list=1]

Mistery
12-11-2003, 18:52
1 / 2 / 3 : geen spaghetti

Sennake
12-11-2003, 18:54
Alle informatie die ik tot nu toe heb staat hier (http://www.depaddock.eu/sennake/kassa.xls) nog steeds verzameld.

Wil iedereen nog eens een laatste maal checken of alles inderdaad klopt met wat je opgegeven hebt?

Let wel : wie er NIET opstaat heeft ook NIETS de 15e; geen karting en geen eten. Willen ook de mensen met een blauw vakje me ASAP meedelen of ze nu blijven eten of niet AUB?

Dank je voor de medewerking.

PS : ik zie 2 Dieters staan in "Mistery Racing" en "BPC racing". Dat is toevallig toch niet 2 keer dezelfde eh? :D

fordje
12-11-2003, 19:09
Originally posted by Sennake
Dat staat allemaal genoteerd, blijft enkel de vraag : wie van de blauwe-vakjes-mannen blijft nog spaghetti eten?

Het gaat dus nog om :

[list=1]
Rob Van Roey
Bram Heymans
Seppe Heymans
Marc van Goethem
[/list=1]

Tenzij nog tegenbericht van hemzelf, blijft Marc geen spaghetti eten.

Sennake
12-11-2003, 19:16
Ok, alle blauwe vakjes zijn weg nu.
Ik sluit dus alles af en als er nog iets verandert zullen we de financiële kant zaterdag ter plaatse regelen...

ralff1
12-11-2003, 21:45
PS : ik zie 2 Dieters staan in "Mistery Racing" en "BPC racing". Dat is toevallig toch niet 2 keer dezelfde eh? :D [/B]Naar mijn weten niet :D ;)

Speesman
13-11-2003, 03:13
Daarstraks met Huudo 2 heatjes gaan rijden in extreme kart. Bij mij ging het echt niet goed (koude baan, veel slippen), maar Huudo heeft heel goed gereden!!!
Heb eigenlijk echt wel zin in de race, laat het maar snel zaterdag zijn.

Guido
13-11-2003, 11:06
Originally posted by speesman
Daarstraks met Huudo 2 heatjes gaan rijden in extreme kart. Bij mij ging het echt niet goed (koude baan, veel slippen), maar Huudo heeft heel goed gereden!!!
Heb eigenlijk echt wel zin in de race, laat het maar snel zaterdag zijn.

Ik ben echt content dat ik geweest ben. Zat onmiddellijk lekker in 't ritme. Die baan heeft me altijd wel gelegen, en de kartjes zaten ook echt goed. Calamitas.be is er klaar voor :D

ps. ik moet echt terug eens wat vaker gaan rijden...

Mistery
13-11-2003, 11:12
Sennake,

Piloot 5 voor Mistery Racing Team 2 = Anthony Kumpen...

redje
13-11-2003, 14:26
Originally posted by Huudo
Ik ben echt content dat ik geweest ben. Zat onmiddellijk lekker in 't ritme. Die baan heeft me altijd wel gelegen, en de kartjes zaten ook echt goed. Calamitas.be is er klaar voor :D

ps. ik moet echt terug eens wat vaker gaan rijden...
Tja. Wat k wel raar vond is dat die kerel van GKS die 180°-bocht totaal verkeerd nam. En da team is dan een topteam. :rolleyes: Des te beter voor mij, nu was k sneller dan hem.

flugel
13-11-2003, 17:50
Originally posted by redje
Tja. Wat k wel raar vond is dat die kerel van GKS die 180°-bocht totaal verkeerd nam. En da team is dan een topteam. :rolleyes: Des te beter voor mij, nu was k sneller dan hem.

Welk team is da GKS? nog nooit van gehoord...

Sennake
13-11-2003, 17:52
Originally posted by Mistery
Sennake,

Piloot 5 voor Mistery Racing Team 2 = Anthony Kumpen...

En dan komt natuurlijk de onvermijdelijke vraag : blijft Anthony spaghetti eten?

Speesman
13-11-2003, 18:04
Originally posted by flugel
Welk team is da GKS? nog nooit van gehoord...

Is team van Genk denk ik.

Sennake
13-11-2003, 18:43
Deze avond ga ik ijverig al mijn tentoon te stellen modellen klaarzetten zie. Hierbij nodig ik alle modelbouwers die zaterdag afkomen om hetzelfde te doen. Vanaf 14.00 uur is Extreme Kart open en kunnen we dus beginnen met alles mooi op te bouwen.

Ook onze tentoonstellende fotografen worden op hetzelfde uur verwacht. In principe hebben we dus 1 à anderhalf uur om onze bijoukes klaar te zetten/hangen.

Alle andere Paddockers worden natuurlijk vriendelijk uitgenodigd om eens een kijkje te komen nemen in de tentoonstellingszaal (eerste lokaal links als je binnenkomt). Zowel voor de race als na de race zal de tentoonstelling open zijn. Tijdens de race zelf acht ik het raadzaam dat we de deur afsluiten omdat er dan niemand de meesterwerkjes kan bewaken...

Dus : zaterdag : allen op post!

Mistery
13-11-2003, 18:44
Originally posted by Sennake
En dan komt natuurlijk de onvermijdelijke vraag : blijft Anthony spaghetti eten?

Ik denk van niet... zal het hem straks nog es vragen...

Guido
13-11-2003, 19:03
Originally posted by Sennake
Deze avond ga ik ijverig al mijn tentoon te stellen modellen klaarzetten zie. Hierbij nodig ik alle modelbouwers die zaterdag afkomen om hetzelfde te doen. Vanaf 14.00 uur is Extreme Kart open en kunnen we dus beginnen met alles mooi op te bouwen.

Ook onze tentoonstellende fotografen worden op hetzelfde uur verwacht. In principe hebben we dus 1 à anderhalf uur om onze bijoukes klaar te zetten/hangen.

Alle andere Paddockers worden natuurlijk vriendelijk uitgenodigd om eens een kijkje te komen nemen in de tentoonstellingszaal (eerste lokaal links als je binnenkomt). Zowel voor de race als na de race zal de tentoonstelling open zijn. Tijdens de race zelf acht ik het raadzaam dat we de deur afsluiten omdat er dan niemand de meesterwerkjes kan bewaken...

Dus : zaterdag : allen op post!

Sennake de meester in het overhoop gooien van mijn plannen - grapje! ;) Ik had mijn zaterdag zo ingepland dat ik er om 15.00 zou zijn. Tot 13.00 op de Condroz, dan even over Sint-Truiden om de spullen in te laden en dan door naar Aarschot...

Zal dus maar goed 2 kp's kunnen doen in de ochtend om foto's te maken, want zondag voorspellen ze regen... :(

Bon, schiet me niet af als ik er pas omstreeks 14.30 zal zijn, maar modellekes meebrengen zal ik zeker doen. Heb nog enkele heel oude display kasten vanonder het stof gehaald waar ze mooi in kunnen - ze, dat zijn mijn 10 beste stukken. Prima idee om tijdens de race het slot erop te doen. Ik zal daarbuiten wel mee op de modellen passen.

ps. heb voldoende plaats om de modellekes te transporteren, aangezien ik morgennamiddag mijn nieuwe auto (307 SW) in gebruik ga nemen :D - en blij dat 'em is.

redje
13-11-2003, 19:21
Originally posted by flugel
Welk team is da GKS? nog nooit van gehoord...
Zoals Speesman zei, t team van t kartcircuit in Genk. Een van de betere teams in de kartwereld, en dat is een groot understatement.

Flitser
13-11-2003, 19:31
Originally posted by redje
Zoals Speesman zei, t team van t kartcircuit in Genk. Een van de betere teams in de kartwereld, en dat is een groot understatement.

Iedereen kan een overall van GKS kopen hé Redje, dat is daarom geen piloot van hen hoor.

Ottooke
13-11-2003, 19:41
Nu lees ik hier dat er verschillende mensen zijn gaan rijden. Ik heb dat niet kunnen doen doordat ik het te druk heb met school. :( Hoe ziet de baan er eigenlijk uit? Kwestie van me mentaal voor te bereiden :D

Oneliner
13-11-2003, 19:49
als ge uit de pits vertrekt rijdt ge ff rechtdoor. Derna naar links, naar rechts naar links, naar links, naar rechts naar rechts naar links naar rechts naar rechts, naar rechts en direct n,aar links en dna een 180° naar rechts, en u begint gewoon opnieuw.

hopende u hiermee van dienst te zijn (h)
Groetjes

R@ce@holiC
13-11-2003, 19:54
http://www.extremekart.be/images/circuit.gif

plan : extremekart.be

flugel
13-11-2003, 20:18
Originally posted by redje
Zoals Speesman zei, t team van t kartcircuit in Genk. Een van de betere teams in de kartwereld, en dat is een groot understatement.

Merci ! :rolleyes:

JV1
13-11-2003, 20:26
Originally posted by Mistery
Sennake,

Piloot 5 voor Mistery Racing Team 2 = Anthony Kumpen...

Onwijs leuk dat Anthony mee doet!

JV1
13-11-2003, 20:28
Originally posted by flugel
Merci ! :rolleyes:

Nou ik verheug mij erop! :D

Ik wilde al wat vroeger komen om alvast een heatje te gaan rijden maar het kart centrum is pas vanaf 14.00u open zag ik, dus dan ben ik er wel rond die tijd!

Driesco
13-11-2003, 20:57
Originally posted by Ottooke
Nu lees ik hier dat er verschillende mensen zijn gaan rijden. Ik heb dat niet kunnen doen doordat ik het te druk heb met school. :( Hoe ziet de baan er eigenlijk uit? Kwestie van me mentaal voor te bereiden :D

Lap, en gij zit in ons team. Kwestie van de eer hoog te houden zeker. Ga alvast maar wat oefenen morgen. Ik hoop dat je al eens gekart hebt he :)

Speesman
13-11-2003, 22:05
Originally posted by Ottooke
Hoe ziet de baan er eigenlijk uit? Kwestie van me mentaal voor te bereiden :D

Ze bestaat uit rechte stukken afgewisseld met bochten :D :+

Ottooke
13-11-2003, 23:15
Awel Speesman, zo'n reactie had ik dus verwacht. Iemand moest zoiets zeggen ;). Maar met het plannetje ben ik een heel stuk beter mentaal voorbereid ;)
@ Driesco, ik heb wel al gekart. Maar om één of andere reden doet die kart nooit wat ik wil doen :)

Speesman
14-11-2003, 07:46
Originally posted by Ottooke
Maar met het plannetje ben ik een heel stuk beter mentaal voorbereid ;)


Ge kunt circuit al vanbuiten leren.
Op extreme kart is het wel belangrijk om heel proper te rijden, slippen is serieus tijdverlies.

Guido
14-11-2003, 11:09
Originally posted by speesman
Ge kunt circuit al vanbuiten leren.
Op extreme kart is het wel belangrijk om heel proper te rijden, slippen is serieus tijdverlies.

Ook al omdat indien ge een tiende hier en een tiende daar verliest, ge geen mogelijkheid hebt om dat weer goed te maken op een lang recht stuk, want dat is er niet. En voor 65kg'ers is dat een nadeel tov 90kg'ers. :D :D

JV1
14-11-2003, 11:33
Originally posted by Huudo
Ook al omdat indien ge een tiende hier en een tiende daar verliest, ge geen mogelijkheid hebt om dat weer goed te maken op een lang recht stuk, want dat is er niet. En voor 65kg'ers is dat een nadeel tov 90kg'ers. :D :D


We gaan het morgen zien allemaal :D

Speesman
14-11-2003, 18:48
Die 90 kg'ers hebben overal nadeel, enkel niet in snelle bochten.

Mark
14-11-2003, 20:01
Originally posted by speesman
Die 90 kg'ers hebben overal nadeel, enkel niet in snelle bochten.

Ik lig wel lekker vast op de baan, als een blok beton :D 90 echte kilo's eersteklas neerlands vlees ;)

Gikke
14-11-2003, 20:03
Originally posted by Marshal
Ik lig wel lekker vast op de baan, als een blok beton :D 90 echte kilo's eersteklas neerlands vlees ;)

Seem for me, al weeg ik net geen 90 meer .....

R@ce@holiC
14-11-2003, 20:05
:) Ik hoor bij de 90+ers. Gripin overvloed :rolleyes: :cool:

A.J.
14-11-2003, 20:18
Originally posted by speesman
Op extreme kart is het wel belangrijk om heel proper te rijden,

Dus allemaal 's morgens een bad of douche nemen :D

flugel
14-11-2003, 21:27
Originally posted by A.J.
Dus allemaal 's morgens een bad of douche nemen :D

of allemaal Mr Proper meebrengen eh ! :D

fordje
14-11-2003, 22:24
Originally posted by Marshal
Ik lig wel lekker vast op de baan, als een blok beton :D 90 echte kilo's eersteklas neerlands vlees ;)

Naar ik mag hopen toch BSE-vrij vlees hé.

Met die Hollanders weet je nooit....

Die mannen importeren hier alles .... :+ :D

Speesman
15-11-2003, 00:41
Originally posted by A.J.
Dus allemaal 's morgens een bad of douche nemen :D

Best, anders gaat het er niet goed rieken. :)

joost
15-11-2003, 01:19
Is er parmesan kaas bij de Spaghetti?

Joost

Scapa
15-11-2003, 01:29
Originally posted by joost
Is er parmesan kaas bij de Spaghetti?

Joost

Tuurlijk niet, dat is nu éénmaal niet te eten. Bah, vieze parmesan ;)

Om halfnegen eten, dan zullen er daarvoor toch al wat boterhammekes moeten "gegeten" worden :D

boosterke
15-11-2003, 02:27
daar moogde zeker van zijn, ofwel ne goeie friet mayonaise voor we in de kart stappe :d

flugel
15-11-2003, 12:39
Originally posted by boosterke
daar moogde zeker van zijn, ofwel ne goeie friet mayonaise voor we in de kart stappe :d

En hoe gade dan "proper" rijden??? :)

boosterke
15-11-2003, 12:42
awel dan weeg ik misschien iets meer (zal wel ni veel schelen) en dan hebde iets meer grip in de bochen => waardoor ge iets properder rijdt
:D:D

Sennake
15-11-2003, 13:46
Originally posted by boosterke
waardoor ge iets properder rijdt
:D:D

... Als je tenminste geen mayonnaise-spoor achterlaat :D :D :D

Piet Konijn
16-11-2003, 02:38
Originally posted by Sennake
... Als je tenminste geen mayonnaise-spoor achterlaat :D :D :D


Dat zijn problemen voor diegene die achter u hangt!!!! ;):)


Welke vlag gaan ze daar voor uit vinden een witte met een pak friet in de midden :) LOL

Sennake
17-11-2003, 09:35
Ik heb de thread gespiltst, want de nabeschouwingen horen eigenlijk niet meer thuis in deze aankondiging. Je kan nog steeds nakaarten over het Evenement in deze (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=6484) thread.

Deze gaat dan op slot.