PDA

View Full Version : 24 h. FKI - mistery


SEIZOENAPOSTEL
16-10-2003, 22:18
Hey !

Ik heb met veel interesse de reactie gelezen van een zekere 'Mistery' op de 24 h. van FKI, en meer bepaald op Dimitri.

Verbazend toch dat iemand die zelf niet heeft deelgenomen (of toch ?) zoveel meent te weten over de organisatie en het verloop van die 24 h.

Doet mij denken aan ouders langs de kant van een sportveld, die staan te roepen hoe hun zoon/dochter iemand de grond moet intrappen, zonder dat zij ooit zelf hun voet/hand op een degelijke manier tegen de bal hebben kunnen plaatsen.
Of aan 'professionele' critici die nog nooit zelf een boek/toneelstuk/film/kunstwerk hebben verwezenlijkt, maar wel centen verdienen door te zeggen hoe het moet, en die zich in hun kruis gegrepen voelen indien iemand iets over hen durft te beweren.
Iemand die zich verbonden voelt met Kumpen, zou toch enig respect moeten waard zijn, niet ?

Allicht is 'Mistery' een goede piloot, en heeft hij een stuk ervaring met organisatie van evenementen.

Maar met deze reactie, en hij/zij volhardt blijkbaar in de boosheid, geeft hij/zij blijk nog nooit bedrijfsverantwoordelijkheid gehad te hebben, laat staan ooit risico genomen te hebben met eigen centen.

De stap tussen mijn lange inleiding en mijn kort besluit is nogal groot, maar de snelle verstaners zullen mij wel begrijpen.

Open voor commentaar.

flugel
16-10-2003, 22:32
Originally posted by SEIZOENAPOSTEL
Hey !

Verbazend toch dat iemand die zelf niet heeft deelgenomen (of toch ?) zoveel meent te weten over de organisatie en het verloop van die 24 h.

Doet mij denken aan ouders langs de kant van een sportveld, die staan te roepen hoe hun zoon/dochter iemand de grond moet intrappen, zonder dat zij ooit zelf hun voet/hand op een degelijke manier tegen de bal hebben kunnen plaatsen.
Of aan 'professionele' critici die nog nooit zelf een boek/toneelstuk/film/kunstwerk hebben verwezenlijkt, maar wel centen verdienen door te zeggen hoe het moet, en die zich in hun kruis gegrepen voelen indien iemand iets over hen durft te beweren.


Ge moogt blij zijn dat het uwe pa nie is zenne... ik heb hem als teamchef in karting... kan genen beteren indenken, maar kan zo'n discussie niet beter gevoerd worden via pm - mail want dit gaat anders, denk ik, uit de hand lopen.

En toch ff melden "dimi" dat Mistery wel degelijk weet wat met geld omgaan is en risicos nemen is... is namelijk eigenaar van een succesvolle zaak...

Oneliner
16-10-2003, 22:45
Originally posted by SEIZOENAPOSTEL
Hey !

Ik heb met veel interesse de reactie gelezen van een zekere 'Mistery' op de 24 h. van FKI, en meer bepaald op Dimitri.

Verbazend toch dat iemand die zelf niet heeft deelgenomen (of toch ?) zoveel meent te weten over de organisatie en het verloop van die 24 h.

Doet mij denken aan ouders langs de kant van een sportveld, die staan te roepen hoe hun zoon/dochter iemand de grond moet intrappen, zonder dat zij ooit zelf hun voet/hand op een degelijke manier tegen de bal hebben kunnen plaatsen.
Of aan 'professionele' critici die nog nooit zelf een boek/toneelstuk/film/kunstwerk hebben verwezenlijkt, maar wel centen verdienen door te zeggen hoe het moet, en die zich in hun kruis gegrepen voelen indien iemand iets over hen durft te beweren.
Iemand die zich verbonden voelt met Kumpen, zou toch enig respect moeten waard zijn, niet ?

Allicht is 'Mistery' een goede piloot, en heeft hij een stuk ervaring met organisatie van evenementen.

Maar met deze reactie, en hij/zij volhardt blijkbaar in de boosheid, geeft hij/zij blijk nog nooit bedrijfsverantwoordelijkheid gehad te hebben, laat staan ooit risico genomen te hebben met eigen centen.

De stap tussen mijn lange inleiding en mijn kort besluit is nogal groot, maar de snelle verstaners zullen mij wel begrijpen.

Open voor commentaar.

Wat een entree...
Als u Kritiek hebt op een reply van Mistery kan u dit ofwel op een beleefde manier doen in de Thread zelf, ofwel vecht u dit uit via PM. Nieuwe Topics openen om op iemand kritiek te geven hoort hier niet.

Dus als je persoonlijke vetes wilt uitvechten, liefst niet hier. En als het echt niet anders kan => Via PM

Sennake
16-10-2003, 23:06
Originally posted by SEIZOENAPOSTEL
Maar met deze reactie, en hij/zij volhardt blijkbaar in de boosheid, geeft hij/zij blijk nog nooit bedrijfsverantwoordelijkheid gehad te hebben, laat staan ooit risico genomen te hebben met eigen centen.

Vooraleer zoiets neer te schrijven, zou je beter eerst wat research gedaan hebben. Anders komt zo'n botte uitspraak (zoals in dit geval dus) zeer belachelijk over. Mistery is hier door de meesten onder ons zeer goed gekend en iedereen weet dat hij een succescolle zaak runt waarvoor hij meer dan eens risico's moeten nemen heeft - uiteraard met eigen centen.

Ik wil geen misbruik maken van mijn status als admin, maar als iemand uit mijn close vriendenkring persoonlijk aangevallen wordt voel ik me moreel verplicht om hiertegen in te grijpen. Niet dat Mistery dit zelf niet kan, verre van, maar ook als admin hebben we onze plicht te vervullen. Bij deze.