Log in

View Full Version : Call of duty

krikke
18-10-2003, 15:46
Ik downde gisteren de demo van Call of Duty... en ik was onder de indruk... :eek:
Buiten de ongelofelijk goede graphics is eveneens de gameplay keigoed. Zeg maar; Medal of honor in het kwadraad!
Beslist eens proberen :)

yvdp
18-10-2003, 15:49
en wat zijn de system reqs voor dit spel?

Finish
18-10-2003, 17:22
'k heb de demo binnengehaald, draait supervlot op maximum detail, en overtreft MoH met glans !

krikke
18-10-2003, 19:12
Op mijn Athlon XP2000 met GeForce4 4600 draait alles zoals een paling in een emmer met snotte....
Wat een detail, die tracers van de luchtafweer..., actie rondom, ik kan niet wachten om eens in multiplayer te spelen... ik zal zeker mijn naam "de slachter van Elewijt" eer proberen aan te doen!:crazy:
Spreken we al af? :D

sledge
18-10-2003, 19:30
Ik ben hem aan het downloaden, ik ben eesn benieuwd...

Mario
07-12-2003, 09:08
Waar haal je die demo ?

krikke
07-12-2003, 09:18
Hier zou het moeten lukken Mario...

http://www.activision.com/en_US/game_specific/b741d506-cb6b-494b-8f27-8729d3577a94.html

Mario
07-12-2003, 11:19
Bedankt Krikke :).

Zijt gij tegenwoordig nog veel op de circuits te vinden of schuim je meer de slagvelden af ?

Ik zit trouwens ook aan IL2 forgotten battles te denken ;).

krikke
07-12-2003, 11:57
Hey Mario! Ik probeer hier al enkele dagen Lock-on, een prima fightersim(=vliegtuig) deftig te doen draaien, maar ik ben de wanhoop nabij... Mijn Athlon XP2000, GF4 4600, 512Mb pc2700RAM systeempje begint vrees ik z'n beperkingen te kennen.
Voor de rest ben ik bezig met verschillende F1RC mods, ETCC, GTR en binnenkort de sportscars MOD.
Feit is dat we nog altijd eens moesten online sturmoviken. Ik herrinner me je beloofd te hebben om gratis je vleugels af te knallen alsook je staartstuk en je landingsgestel :D (wees dan wél zo vriendelijk om het ff te laten zakken aub... :p

sledge
07-12-2003, 12:08
Originally posted by krikke
Hey Mario! Ik probeer hier al enkele dagen Lock-on, een prima fightersim(=vliegtuig) deftig te doen draaien, maar ik ben de wanhoop nabij... Mijn Athlon XP2000, GF4 4600, 512Mb pc2700RAM systeempje begint vrees ik z'n beperkingen te kennen.
Voor de rest ben ik bezig met verschillende F1RC mods, ETCC, GTR en binnenkort de sportscars MOD.
Feit is dat we nog altijd eens moesten online sturmoviken. Ik herrinner me je beloofd te hebben om gratis je vleugels af te knallen alsook je staartstuk en je landingsgestel :D (wees dan wél zo vriendelijk om het ff te laten zakken aub... :p

Sturmovikken :D
Dat heb ik hier ook nog in een donker hoekje liggen. ALs je eens wil spelen, laat maar weten ;)

TiBo
07-12-2003, 14:43
CoD een week geleden uitgespeeld. Mega chique game! Om eerlijk te zijn is de demo maar een voorsmaakje van wat je later nog te wachten staat. Voornamelijk de missies in Rusland zijn fe-no-me-naal, ... je moet dan wel wachten totdat je 3/4 door het game bent.

Op grafisch vlak geen problemen, ... maar dat ligt dan waarschijnlijk wel aan m'n 3D kaart :D
Wil je alle pracht en praal op minstens 1024*768, dan is een GF4 geen overbodige luxe, me thinks.

Mario
07-12-2003, 18:09
Originally posted by krikke

Ja, dat klopt... Nu heb ik echter geen tijd. Zal me er in de laatste week van het jaar misschien eens mee bezighouden. Moet eerst nog een programma vinden om het on line te kunnen spelen...

Maar ik beloof dat het er binnen niet al te lange tijd eens van gaat komen. Ge gaat het trouwens niet moeilijk hebben om mij af te schieten :rolleyes:. Tenzij dat gij in een tweedekker zit en ik in een FW190 :D. Hoewel, die tweedekkers zijn verdomd wendbaar en te traag voor zo'n volbloed jachtvliegtuig uit WO II.

Snelle Japie
07-12-2003, 23:56
Oei, dat spel ligt hier al meer dan een week en nog het is nog niet geïnstalleerd, dringend eens uit de kast halen en beginnen te spelen :)