PDA

View Full Version : Marc Goossens in WS by Nissan test.


schumivill
21-10-2003, 18:23
http://ws.racing-live.com/photos/2003/valencia/diapo_208.jpg
http://ws.racing-live.com/photos/2003/valencia/diapo_209.jpg

1.. Ricardo Mauricio Racing Engineering 1.23.789
2.. Christian Klien Racing Engineering 1.24.066 (+0.277)
3.. Guy Smith Zele-Racing 1.24.076 (+0.287)
4.. Juan Alvarez Gabord Competición 1.24.291 (+0.502)
5.. Pedro Lamy Tata Team Carlin 1.24.786 (+0.997)
6.. Mathias Lauda Gabord Competición 1.24.954 (1.165)
7.. Pablo Donoso Vergani Formula 1.25.024 (+1.235)
8.. Roldan Rodriguez KTR 1.25.201 (+1.412)
9.. Marko Asmer Saulnier Racing 1.25.621 (+1.832)
10.. Marc Goossens KTR 1.25.922 +1.922)
11.. Milka Duno Vergani Formula 1.27.386 (+3.597)

joost
21-10-2003, 22:19
Goossens terug in de éénzitterij, zou het niet schoon zijn. In ieder geval past zijn helm bij de wagen...

FormulaV-JH495
22-10-2003, 08:45
Originally posted by joost
In ieder geval past zijn helm bij de wagen...

:confused: :confused: :confused:

als zijn tijden maar goed zijn ... dat zal het voornaamste zijn

but I'm very happy too ...

Q : heeft er iemand beelden of foto's van het Formula Ford Festival op Brands Hatch van 1991 ... het jaar dat Mark Goosens die won ??? A.J. ???

Mistery
22-10-2003, 12:23
Hier is er alvast eentje :

http://www.marcgoossens.com/www/images/Formula_Ford/FFord04.jpg

FormulaV-JH495
22-10-2003, 12:38
THX ... nice pic :D

Mark
23-10-2003, 22:56
Als ik de Autosport goed begrijp zou Goossens al een keer een Dallara-Nissan hebben getest in juni. Het was een test voor Adrian Campos Motorsport. Weet iemand daar iets meer van? Zelf is het me destijds niet opgevallen in het ''nieuws''.

Bart.Vandecavey
24-10-2003, 20:40
Originally posted by Marshal
Als ik de Autosport goed begrijp zou Goossens al een keer een Dallara-Nissan hebben getest in juni. Het was een test voor Adrian Campos Motorsport. Weet iemand daar iets meer van? Zelf is het me destijds niet opgevallen in het ''nieuws''.
Jups het stond in een interview met Turbo-magazine

Mark
30-10-2003, 22:48
De "buitenlandse pers" was niet onder de indruk van de senior. De enigen die de test naar hun waarde kunnen schatten zijn de rijder en het team zelf. Banden, fuel-load en alle andere afstellingen zijn voor de buitenstaander onbekend. De een gaat voor een pole-tijd, de ander voor een stabiel gedrag met zware brandstoflast. Wie zegt het.....................?

De Nissan World Series zijn wel "in demand" , 4 teams staan te dringen om een plaatsje te krijgen in het 24-wagens tellende veld. Dat worden er niet meer of minder, daar heeft organisator RPM geen zin in.

De teams Meycom en Zele hebben geen volledig seizoen gereden, als straf moeten ze hun wagens verkopen aan een van de vier partijen. Doen ze dat niet, dan worden de chassis-nummers "vernietigd" en dus niet meer toegelaten tot de World Series. Als dat het geval is worden er 4 nieuwe chassis besteld bij Dallara.

Conclusie, hoe dan ook geen Zele of Meycom in 2004.

Voor Zele is het wel sneu dat ze voor de laatste race Guy Smith hebben uitgenodigd. Deze Bentley 2003 winnaar reed dusdanig slechte tijden tijdens de vrije training voor de race dat ie wijselijk besloot om niet deelnemen aan de race. Zou zijn kansen op een Champcar test weleens nadelig kunnen beinvloeden.

Mistery
30-10-2003, 22:54
Originally posted by Marshal
De "buitenlandse pers" was niet onder de indruk van de senior. De enigen die de test naar hun waarde kunnen schatten zijn de rijder en het team zelf. Banden, fuel-load en alle andere afstellingen zijn voor de buitenstaander onbekend. De een gaat voor een pole-tijd, de ander voor een stabiel gedrag met zware brandstoflast. Wie zegt het.....................?

De KTR wagen van Marc had nogal wat kwaaltjes. Zo waren er de hele dag door trillingen. Aan dit euvel heeft men jammergenoeg niets kunnen verhelpen, zodat het onmogelijk was om een snelle tijd op de tabellen te zetten. Ondertussen werd in de ateliers van KTR de wagen aan een grondige controle onderworpen en heeft men de oorzaak van de trillingen gevonden.

redje
30-10-2003, 23:16
Originally posted by Marshal
De "buitenlandse pers" was niet onder de indruk van de senior. De enigen die de test naar hun waarde kunnen schatten zijn de rijder en het team zelf. Banden, fuel-load en alle andere afstellingen zijn voor de buitenstaander onbekend. De een gaat voor een pole-tijd, de ander voor een stabiel gedrag met zware brandstoflast. Wie zegt het.....................?

Mark zal het racen met eenzitters nog wel niet verleerd zijn, zo'n rastalent.

T zou wel tof zijn om m aan t werk te zien in de World Series.

Mark
01-11-2003, 22:35
Originally posted by Marshal
De teams Meycom en Zele hebben geen volledig seizoen gereden, als straf moeten ze hun wagens verkopen aan een van de vier partijen. Doen ze dat niet, dan worden de chassis-nummers "vernietigd" en dus niet meer toegelaten tot de World Series. Als dat het geval is worden er 4 nieuwe chassis besteld bij Dallara.


Wees gerust, twee chassisnummers van de Dallara's gaan niet in de "versnipperaar". De wagens van Meycom zijn verkocht aan Belmondo Racing, een van de rijders zal Boris Derichebourg zijn. Ex-F3000 piloot, de laatste jaren actief in sportscars en GT's. O.a. in de Viper van de Belmondo.

Wat de gevolgen zijn voor het GT-programma van Belmondo zijn nog niet bekend.

gouwyf
04-11-2003, 13:48
Originally posted by Marshal
Als ik de Autosport goed begrijp zou Goossens al een keer een Dallara-Nissan hebben getest in juni. Het was een test voor Adrian Campos Motorsport. Weet iemand daar iets meer van? Zelf is het me destijds niet opgevallen in het ''nieuws''. Die test was wel redelijk vlot verlopen. Maar afgezien van de problemen met de KTR wagen vond Marc wel dat die wagen beter reageerde dan de Campos wagen.

Mark
11-12-2003, 00:28
Hmmmmm, heeft Dre'ke ;) een "job" voor 2004? In het silly season circus komt de naam van Goossens voor.............samen met KTR?

Een "all-belgium effort" kon dus weleens van de grond komen, nogmaals het zijn geruchten.............kan wel als gevolg hebben dat de donderdagen zo af en toe heel erg leuk gaan worden ;)

gouwyf
11-12-2003, 21:27
Originally posted by Marshal
Hmmmmm, heeft Dre'ke ;) een "job" voor 2004? In het silly season circus komt de naam van Goossens voor.............samen met KTR?

Een "all-belgium effort" kon dus weleens van de grond komen, nogmaals het zijn geruchten.............kan wel als gevolg hebben dat de donderdagen zo af en toe heel erg leuk gaan worden ;)
Het enige probleem zijn de centen natuurlijk, anders geen probleem. Er is inderdaad even over gesproken een tijdje geleden, maar de laatste tijd niet meer. Het komt zoals altijd op hetzelfde neer, dat de centen niet gemakkelijk te vinden zijn om zoiets te realiseren in ons belgenlandje.

Mr.Dallara
11-02-2004, 19:33
Bij deze kan ik jullie melden dat KTR in 2004 zeker NIET met Marc Goossens zal gaan samen werken :(.

Ik zelf vind het wel spijtig, ik had zeer leuk gevonden om met een belgische piloot in ons team te moeten samenwerken.

pascual
11-02-2004, 19:35
Originally posted by Mr.Dallara
Bij deze kan ik jullie melden dat KTR in 2004 zeker NIET met Marc Goossens zal gaan samen werken :(.

Ik zelf vind het wel spijtig, ik had zeer leuk gevonden om met een belgische piloot in ons team te moeten samenwerken.

Dat is zeer spijtig :( wat is de rede?

Mr.Dallara
11-02-2004, 19:43
Veel details kan ik er niet over kwijt, maar ik moet u uiteraard niet vertellen dat butgetaire problemen, oa wel één vd redenen zijn...

En ook een niet al te schitterende test op het einde van vorig seizoen, liggen o.a. aan de basis van deze beslissing.

Verder kan er zelf niet veel meer aan toevoegen...

schumivill
25-03-2004, 20:00
Tenslotte is het nagenoeg zeker dat we de Kempenaar eind april in het eigenste Zolder in de World Series by Nissan aan het werk zien.
Nu Bas Leinders niet langer in WS aktief is en KTR geen Belgen in zijn rangen telt, wil men in Zolder maar wat graag een landgenoot aan de start van de World Series-manche. Indien gekonkretiseerd - en daar lijkt het sterk op - wacht Goossens op 24 en 25 april een zware opdracht! (HvO)

www.autosport.be