PDA

View Full Version : Belcar Porsche gestolen

bart VDB
25-10-2003, 10:30
Dinsdag was het hier een gerucht in de streek, maar nu bevestigt door het bericht in de krant Het Laatste Nieuws. De Belcar Porsche van Wim Meulders en Eric Geboers werd gestolen in Booischot. In de krant staat in de nacht maar hier werd gemeld dat het rond 10.30 (voormiddag) moet gebeurd zijn.(bron Pollitie).

FormulaV-JH495
25-10-2003, 10:35
voor de verzekering ??? :D

bart VDB
25-10-2003, 10:39
Dit gerucht durf ik de wereld niet insturen. Insiders zullen de situatie van beide piloten wel kennen, maar zonder bevestiging mag je zeker niemand beoordelen zolang het onderzoek nog aan de gang is. Maar hij zou niet verzekerd geweest zijn.

Vrieske
25-10-2003, 20:03
Triestige zaak, tis te hopen voor het hele team dat ze de wagen terug vinden en de daders snel oppakken.

Driesco
25-10-2003, 21:27
De vluchtheuvels hier in Lokeren deden geen goed aan de ophanging :) Zal vlug even bellen of ze geen andere meer liggen hebben.
Ze hadden hem wel mogen voltanken, de mensen aan het benzinestation in Rumst keken nogal aardig als je aan de pomp kwam. :)

bart VDB
26-10-2003, 10:13
Toch niet langs zaventem gereden; want daar kloegen ze over geluishinder. en het zou niet afkomstig geweest zijn van een vlieger, wel van een laagvlieger. :D :cool:

kris28
26-10-2003, 15:27
heb ook gehoord dat de wagen zeker niet verzekerd was

RX-7 freakske
26-10-2003, 23:46
Kvind dat maar zeer erg voor dat team, moet ge lef voor hebben om zo eenwagen te gaan pikken.

Vrieske
27-10-2003, 14:18
Zeg Driesco ik wist nie dat stukken van ne Porsche op nen Audi pasten. (das een grapje he)

Driesco
27-10-2003, 14:31
Is wel van dezelfde groep hé. Je moest eens weten welke stukken van Audi allemaal op Porsche passen en omgekeerd.

Ik hoop jullie volgende week onze wagen reeds te kunnen voorstellen. Sommigen onder jullie gaan zwaar verschieten en ik denk zeker dat het een aanwinst is voor de TC.

Vrieske
27-10-2003, 14:41
Sorry Driesco het was maar voor te lachen en nog veel succes met de Audi volgend jaar in de touring cup.

Driesco
27-10-2003, 14:48
Effe off topic, maar wegens problemen met de homologatie is het niet zeker dat het de Audi zal worden. Een meer dan waardige vervanger staat klaar eind deze week. Als we geen groen licht krijgen op de Audi, staat de vervanger volgende week klaar England. Met een beetje geluk brengen wij hem dan mee op 6 nov. tijdens de vrije trainingen voor de eerste rondjes.

Niet beginnen gokken, is niet te vinden maar wel exclusief.

Toch blijf ik hopen op de nodige medewerking van Audi voor de rolkooi, om deze naar Duitse normen ( 24H nurnb ) te kunnen bouwen. Budgetten zijn rond, maar je moet hem wel kunnen bouwen hé. Hebben we nog de pech dat Audi Duitsland de S4 aan het klaarmaken is voor de DTM.

RX-7 freakske
27-10-2003, 22:34
veel succes driesco!

Gilles
19-11-2003, 19:46
weet iemand al iets over de porsche?

bart VDB
19-11-2003, 21:23
Heb horen zeggen dat de Porche enkele dagen later is teruggevonden in een magazijn... een paar honderd meter van waar hij hoorde te staan.
Blijkbaar afgezet in een verkeerd magazijn???? Vond dit maar raar en heb hiervan geen bevestiging gekregen. Welke mecanieker of team zet nu de wagen in een verkeerd magazijn?
Maar zoals gezegd zijnde bleek de mecanieker zich van geen kwaad bewust tot hij alles in de krant las. Hij vond het erg dat hij gestolen was en kwam kijken, maar dus in een ander magazijn en hij bleek er nog te staan... . Zeeeeeeer raaaaaar en ongelooflijk voor mij en dus ook NIET bevestigd naar waarheid.

FormulaV-JH495
19-11-2003, 23:00
zoals ik al zei ... voor de verzekering (2e post op deze thread)
:D:D:D:D

NGT Racing
20-11-2003, 00:48
Originally posted by bart VDB
Heb horen zeggen dat de Porche enkele dagen later is teruggevonden in een magazijn... een paar honderd meter van waar hij hoorde te staan.
Blijkbaar afgezet in een verkeerd magazijn???? Vond dit maar raar en heb hiervan geen bevestiging gekregen. Welke mecanieker of team zet nu de wagen in een verkeerd magazijn?
Maar zoals gezegd zijnde bleek de mecanieker zich van geen kwaad bewust tot hij alles in de krant las. Hij vond het erg dat hij gestolen was en kwam kijken, maar dus in een ander magazijn en hij bleek er nog te staan... . Zeeeeeeer raaaaaar en ongelooflijk voor mij en dus ook NIET bevestigd naar waarheid.

Drank maakt meer stuk dan je lief is :-)

Driesco
20-11-2003, 08:49
En toch is VDB zijn uitleg de enige juiste. Zeker weten !

FormulaV-JH495
20-11-2003, 11:38
Originally posted by Driesco
En toch is VDB zijn uitleg de enige juiste. Zeker weten !

LOLz :frusty: :frusty: :fight: :D :D :D yeah right.