PDA

View Full Version : Het WK rally 2003 in woord en beeld

Eric Dupain
28-10-2003, 01:53
Het wereldkampioenschap rally kent een ongemeend spannend verloop. Dit is het spannendste seizoen ooit ! Een seizoen vol actie, spanning, sensatie, verrassingen ... kortom ... allesomvattend.

Daarom dat we met Rally Action even kort vooruitblikken op de kansen van de 4 overblijvende kandidaat wereldkampioenen. We bleken aan de hand van een foto reportage ook even terug op wat het seizoen 2003 bracht voor de 4 protagonisten.

Neem de komende dagen een kijkje op www.rally-action.com en geniet van de verbluffende foto's. De foto's van Richard Burns zijn afkomstig van Peugeot en die van Petter Solberg komen rechtstreeks van Subaru. De Citroën rijders, Sébastien Loeb en Carlos Sainz, werden gevolgd door top fotograaf Willy Weyens (RallyWorld).

Veel plezier !

Bart
28-10-2003, 20:17
Originally posted by Eric Dupain
top fotograaf Willy Weyens (RallyWorld).

Ik merk dat er zowel foto's van de "Antibes" als van de "Catalunya" online staan met de vermelding Willy Weyens (RallyWorld). Wil dit zeggen dat hij het dit weekend erg druk had, of fotograferen er meerdere mensen onder de naam "Willy Weyens" (zoals dat bij mcklein (www.mcklein.de) het geval is geloof ik??)

Zou het niet mogelijk zijn om eind dit jaar (bijvoorbeeld bij het verschijnen van het nieuwe Rallyworld jaarboek) eens een interview met W. Weyens op rally-action.com te plaatsen?

Eric Dupain
28-10-2003, 22:29
Foto's op de site zijn enkel van Willy Weyens, en neen ... er zijn geen meerdere personen die zo heten. Hij is gewoon op de twee events geweest. Een dagje antibes, de twee andere spanje.

Rallyloverke
29-10-2003, 09:42
Ik heb ondertussen het nieuwe Rally-jaarboek van Willy Weyens al besteld :) .