View Full Version : Meetings, uitstappen, enz
Werner333
09-09-2001, 18:17
Ik weet dat hoe meer onderverdelingen, hoe meer je de kans hebt het overzicht te verliezen.
Maar als je ziet dat onze meeting van afgelopen weekend in Francorchamps in 2 of 3 threads behandelt is geweest, stel ik voor een apart forum op te richten waar we kunnen afspreken voor meetings, races, beurzen enz.
Het heeft ook als voordeel dat je niet alle forums moet gaan uitpluizen als je wil weten waar de paddockers elkaar nu weer eens gaan ontmoeten.
Ik stel me kandidaad om dit modereren (eventueel samen met nog iemand).
Het feit dat dit misschien net als het rally forum niet de massa threads gaat genereren is in dit geval onbelangrijk.
Voila dat was het. Wat denkt de rest hiervan?
PS Dat wil niet zeggen dat ik het rally forum weg wil. NO WAY
RoBByNiO
09-09-2001, 18:32
goed idee. Ik zou het boen het spamforum plaatsen bij Overigen dus. Teveel onderverdelingen is dan ook niet weer goed vind ik omdat je dan veel moet zoeken. Maar nog een eentje voor de meetings enzo kan zeker geen kwaad.
airco wilde da nog doen voor de paddock??
JA SENNAKE MOET MODERATOR ZIJN OMDA EM ET ALTIJD ORGANISEERT EH. SAMEN MET WERNER EEN MOOI KOPPELTJE OM ONZE MEETINGS TE VERZORGEN =)
Ik had exact hetzelfde gedacht vandaag, maar aangezien we al het Belcar forum opgestart hadden durfde ik het niet goed vragen...
Ik vind dat een goed idee en ik wil gerust meemodereren. Ik zit sowieso al bijna altijd in de "organisatie"van onze meetings...
Bijna altijd? Mmmm zeg maar altijd! Lol.
ALS we dit ondernemen vind ik wel dat we het goed moeten doen !!
Dat wil zeggen dat er foto's moeten opstaan, er de tijden van de race moeten bijkomen, er iemand een kort verslag schrijft, ... . Een soort uithangbord voor de Paddock als gemeenschap.
Werner333
09-09-2001, 19:11
Dat is nu al het geval.
Alleen moet ge het is trachten te vinden:D :D :D
feit is wel dat we dan een mega groot forum krijgen met superveel subforums...
polleke maken eh gasten ;)
Originally posted by TiBo
ALS we dit ondernemen vind ik wel dat we het goed moeten doen !!
Dat wil zeggen dat er foto's moeten opstaan, er de tijden van de race moeten bijkomen, er iemand een kort verslag schrijft, ... . Een soort uithangbord voor de Paddock als gemeenschap.
Dat je zoiets zegt terwijl Werner en ik dat al een paar maanden doen bewijst alleen maar dat zo'n apart forum echt wel zinvol en nodig is...
Ik kan heel goed geloven en begrijpen dat jullie al die posts over meetings en wat ermee te maken heeft niet goed kunnen vinden omdat ze idd overal verspreid staan.
WMBW...
hmmmzzzz
ideeën zijn zeker en vast goed!! Het zal der dan ook komen!! Maar ik ben eventjes aan het denken hoe ik depaddock ewa kan veranderen zodat er toch nog structuur in blijft!!! Alsek binnen dit en een week nog niet met een oplossing ben gekomen, dan trekte nog maar nekeer aan mijn mouw!!
airco
RoBByNiO
09-09-2001, 20:25
trek trek airco ik denk dat het simpel is: je zet het deeltje van meetings enzo boven spam ofwel bij de admins.
Werner333
09-09-2001, 21:02
OK Airco.
Denk er eens over na.
Ik zou het bij "de paddock" zetten.
mja!!
das 1 van de probs!! heb derstraks da hoofdblok gerenamed naar formule 1!!
zodat er een onderscheid is tussen
formule 1 (zowel depaddock forum, als f1 historie)
en andere autosporten (autosport algemeen, rally, belcar)
een meeting valt moeilijk te klasseren onder F1 he!! Anderzijds vind ik dat die meetings vanboven op de page zouden gepubliceerd moeten worden!! Ze maken deel uit vande community, en we mogen der fier op zijn!!!
airco
Werner333
21-09-2001, 22:49
Airco,
Hoe staat het ermee?
Al enig idee hoe ge dit in de praktijk gaat brengen?
Werner333
25-09-2001, 22:55
Sorry dat ik blijf zagen he:D
Maar de volgende Belcar race is er op Zaterdag gratis inkom.
Een kans om een grote meeting te houden?
Dus Airco, al een idee?
jot!!!
zal proberen morgen wijzigingen door te voeren!! Loop al ffkes met het gadacht rond, mor tis ewa blijven liggen!! heb moeten werken, school is terug begonnen, en kzijn met nen zware website bezig!! Dus den tijd is dun gezaaid!!! maar kzal proberen morgen in orde te maken!!
airco
Werner333
26-09-2001, 19:25
Details, details, details:D :D :D
take a look yourself!!
alle kritiek is welkom!! als moderator's zou ik Werner en Tibo voorstellen!!! En Sennake of course!! Moja dienen kan da zowieso al vermits em admin is!!
airco
Oneliner
26-09-2001, 21:19
voor schikking: ik zou het onder f1 en autosport plaatsen, kwestie dat het hier toch nog altijd een autosport-forum is, en geen date café.....
gelijk one zegt,is volgens mij beter, of gewoon onder F1 nu en histopry, ma kzou et ni helemaal vanboven zetten.
Werner333
27-09-2001, 20:40
THX Airco.
En ge moogt mijne naam er achter plakken.
Kunt ge misschien bij geplande ontmoetingen nog opmerken dat daar de huidige meeting ook bijzit? Bv. als we een gans weekend meeting houden?
Allee ge ziet maar.
Mjah, ik wil écht niet tegenliggen enzo eh, maar een compleet forumgedeelte ervan maken mét dan nog eens 2 subforums vond ik wel ietke teveel van 't goeie.
Ik had eerder een subforum onder 'stuffis generalis' verwacht...
En op lange termijn dacht ik om het onderdeel meetings op een site te maken....hierbij moet ik wel toegeven dat we min of meer nog geen zier hebben uitgestoken om de paddock meer publiekelijk bekend te maken (daarmee bedoel ik banners etc...)
een site zou een goeie stap in die richting kunnen betekenen...maar nu onze studies terug bezig zijn weet ik niet echt of er iemand de tijd oftewel zelfs de 'goesting' gaat in hebben....
Werner333
27-09-2001, 21:06
Originally posted by Finish
Mjah, ik wil écht niet tegenliggen enzo eh, maar een compleet forumgedeelte ervan maken mét dan nog eens 2 subforums vond ik wel ietke teveel van 't goeie.
Ik had eerder een subforum onder 'stuffis generalis' verwacht...
Ik eigenlijk ook.
een site zou een goeie stap in die richting kunnen betekenen...maar nu onze studies terug bezig zijn weet ik niet echt of er iemand de tijd oftewel zelfs de 'goesting' gaat in hebben....
Uit ervaring zeg ik dat tijd het ergste is. Goesting hebt ge altijd.:D
Originally posted by Werner333
Uit ervaring zeg ik dat tijd het ergste is. Goesting hebt ge altijd.:D
Zijde zeker da ge het over De Paddock hebt Werner :D
Werner333
27-09-2001, 21:16
Eeeeeeeeeeuuuuuuuuuhhhhhhhhhmmmmmmmm.
No comment:D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.