Log in

View Full Version : Sportscars...

krikke
10-11-2003, 00:03
http://rsdg.racesimcentral.com/downloads/pafiledb.php?action=category&id=18

De demo van sportscars is uit... Je kan met een porschke rijden en/of een corvette monster. De graphs van de auto's zijn ongelofelijk goed, de physics op het eerste zicht ook... Proberen maar... :)

PorscheGT
10-11-2003, 00:19
idd heb het ook al geinstald... be-a-utiful... :D

R@ce@holiC
10-11-2003, 00:36
De grophs van de auto's zijn idd subliem maar de modellen dan weer niet. Voor mij is het nog altijd wachten op World GT van RSR. Dat wordt gewoon DE mod. De models van M@D69 zijn echt subliem dus dat wordt smullen voor de GT-fans onder ons :).

Hoewel de eerste screenshots van GTR meer dan schitterend zijn ook :).

Raceboy
10-11-2003, 00:53
GTR heeft het voordeel dat ze niet op F1C moeten verderbouwen he. Ze kunnen hun models totaal aanpassen aan hun smaak. World GT zijn nog altijd GT's gebouwd op een F1 game.

R@ce@holiC
10-11-2003, 01:04
Tja , de 1 zijn vrijwilligers de andere betaalde mensen , ik vind wat de mensen van RSR doen zeker zo goed als het werk van Simbin...

Raceboy
10-11-2003, 01:07
Originally posted by R@ce@holiC
Tja , de 1 zijn vrijwilligers de andere betaalde mensen , ik vind wat de mensen van RSR doen zeker zo goed als het werk van Simbin...

Ik vind dat van RSR beter. Die kennen tenmiste wat echt racen is. (touringcars dus :D )

R@ce@holiC
10-11-2003, 01:32
Originally posted by raceboy
Ik vind dat van RSR beter. Die kennen tenmiste wat echt racen is. (touringcars dus :D ) :fight: GT !!!

(hoewel touring ook wel best te pruimen valt ze :D)

krikke
11-11-2003, 10:35
1 52 726 met de Porsche in Jerez... Ik begrijp nu ook waarom onze Williams Corvette regelmatig in het decor terug te vinden is :D lastig spel om mee te rijden, amai ni... ;)

krikke
20-11-2003, 18:27
Kan er me iemand een tip geven om Road Atlanta in orde te krijgen om er met SCR beta op te rijden. Ik install-de het circuit, het gaat prima in ETCC en F1RC, maar ik krijg een CTD als het half geladen is in SCR. Ik pastte de GDB aan (filter properties= ETCC AND 2002, 2003) zonder resultaat... Ik zou dolgraag de Porsche eens buitenhalen op Road Atlanta... :( :frusty: