PDA

View Full Version : Eerst uitgave TC Newsletter


Pascal
10-11-2003, 02:13
Ook nog eens in het licht brengen.

De eerste TC Newsletter uitgegeven op initiatief van Driesco, met medewerking van heel wat betrokkenen was mijn insziens een succes. In de meeste boxen zag je ze liggen, en nog belangrijker ze werden gelezen. Een mooi initiatief dat hopelijk een vervolg krijgt.

Samen staan we sterk...

Dus alle info mailen naar Driesco. Tenminste als hij er zelf mee wil doorgaan...

C U

Driesco
10-11-2003, 11:29
Zeker, het grootste werk is reeds gedaan, de kinderfoutjes zijn opgemerkt en gevonden. Circuit Zolder steunt het initiatief en het zal hoogstwaarschijnlijk mee verzonden worden met de info die naar de teams en piloten gaat.

De TC Newsletter zal exclusief voor de TC blijven zonder info over andere kampioenschappen. Indien de Belcar ook zoiets wil dan weten ze in Zolder dat ik dat graag wil doen, maar niet samen met de TC Newsletter.

Info betreffende jullie team kunnen jullie steeds mailen naar info@speedlovers.com

De volgende Newsletter komt uit de eerste week van januari, dus heb je iets te vertellen, te koop, zoek je een team, enz... laat het ons weten. Ik begin te vullen vanaf pag 1, dus wie eerst zijn info doorstuurt heeft de beste plaats.

Een advertentie of reclame plaatsen ( 10x10cm of 20x5 cm ) kan voor de prijs van 50 euro.
We drukken te Newsletter opnieuw op 1000 exemplaren.

Driesco

bart VDB
10-11-2003, 13:18
Originally posted by Pascal
Ook nog eens in het licht brengen.

De eerste TC Newsletter uitgegeven op initiatief van Driesco, met medewerking van heel wat betrokkenen was mijn insziens een succes. In de meeste boxen zag je ze liggen, en nog belangrijker ze werden gelezen. Een mooi initiatief dat hopelijk een vervolg krijgt.

Samen staan we sterk...

Dus alle info mailen naar Driesco. Tenminste als hij er zelf mee wil doorgaan...

C U
Inderdaad. In ons team werd de newsletter positief onthaalt en door alle leden gelezen. Mooi werk Dries en je krijgt van iedereen van ons veel appreciatie hiervoor. Je moet het maar doen hé.
Ik zou zeggen: keep on doing it, het is een mooi initiatief.

Mark
10-11-2003, 18:31
Originally posted by Driesco
, de kinderfoutjes zijn opgemerkt en gevonden.

Ja dat heb ik gemerkt ;) Sinds wanneer ben ik een belgische werkloze? :D :D ;) vdab i.p.v. vdhb

Super initiatief, leuk om te lezen......op post bij ons hebben ze hem allemaal gelezen. Conclusie: er is behoefte aan......doorgaan!!

Werner333
10-11-2003, 20:05
Idd. Knap initiatief. Zeker mee doorgaan volgend jaar.
Misschien ook voor zorgen dat alle toeschouwers er eentje kunnen bemachtigen.

Driesco
11-11-2003, 08:49
Ja, ik ga er zeker mee door, maar wat betreft de verdeling naar het publiek weet ik niet hoe dat te doen.
Misschien volgend jaar 2 Speedlovers promogirls zoals deze in onze Mezzanine.

Sennake
11-11-2003, 10:27
Originally posted by Driesco
Misschien volgend jaar 2 Speedlovers promogirls zoals deze in onze Mezzanine.

... En die mochten echt WEL gezien worden deze keer!!!

Driesco
11-11-2003, 11:26
Originally posted by Marshal
Ja dat heb ik gemerkt ;) Sinds wanneer ben ik een belgische werkloze? :D :D ;) vdab i.p.v. vdhb

Super initiatief, leuk om te lezen......op post bij ons hebben ze hem allemaal gelezen. Conclusie: er is behoefte aan......doorgaan!!

Marchall, graag zou ik in het volgende nummer een rubriekje schrijven over de marchalls op circuit Zolder. Hoe wordt ik marchall, welke clubs zijn er, enz... helpen jullie mij een beetje ?

Rrubinio
11-11-2003, 11:58
Originally posted by Driesco
Marchall, graag zou ik in het volgende nummer een rubriekje schrijven over de marchalls op circuit Zolder. Hoe wordt ik marchall, welke clubs zijn er, enz... helpen jullie mij een beetje ?

Dries, ik heb u juist een mail gestuurd met de "Marshals Historic" + de "Statuten van de baancommissarissen 2004 bis" (nieuwe versie).
Zoals je ze ook op mijn web-site kunt terug vinden.

mvg Ronald

Driesco
11-11-2003, 12:24
Ik maak hier een stukje van. Ben er zeker van dat verschillende jonge mensen met een passie voor de autosport zich geroepen voelen om marchall te worden.
Via de Newsletter willen we ze een beetje helpen. Zijn er ook verschillende clubs ? Zitten jullie onder een nationale club ?

PS: ik krijg verschillende mails om de Newsletter online te zetten, kan iemand mij vertellen hoe ik de PDF's online kan zetten hier ? Of stuur ik ze door naar een admin die ze op zijn buurt online zet ?

Rrubinio
12-11-2003, 01:36
Originally posted by Driesco
Ik maak hier een stukje van. Ben er zeker van dat verschillende jonge mensen met een passie voor de autosport zich geroepen voelen om marchall te worden.
Via de Newsletter willen we ze een beetje helpen. Zijn er ook verschillende clubs ? Zitten jullie onder een nationale club ?

Ik stuur u zovlug mogelijk de gevraagde gegevens.
Vermoedelijk niet voor zaterdag vermits ik voor enkele dagen naar het buitenland moet.



PS: ik krijg verschillende mails om de Newsletter online te zetten, kan iemand mij vertellen hoe ik de PDF's online kan zetten hier ? Of stuur ik ze door naar een admin die ze op zijn buurt online zet ?
TC Newsletter online zetten is een prima initiatief. Hopelijk kunt jij iemand vinden die dit wil helpen verwezenlijken, moest dit niet zo zijn dan wil ik wel eens praten met mijn web-master :) om u op het droge te helpen.

Driesco
12-11-2003, 08:43
Werner heeft me verteld hoe ik het kan doen, maar ik zal het bij elk nummer eerst laten drukken en pas een week nadien online zetten. Als je het iedereen eerst online laat lezen leest niemand meer het gedrukte exemplaar he.

Den drukker moet ook leven he :)

Mistery
12-11-2003, 09:24
Het initiatief werd zowel bij rijders als bij teamleden goed onthaald. Het is dan ook leuk te mogen vaststellen dat dit verder gezet wordt.