PDA

View Full Version : R 19 - verslag race 6 RPN -


bart VDB
10-11-2003, 14:05
Zoals gewoonlijk nemen wij afwisselend de start. Dit maal was het de beurt aan Tom Segers. De start verliep voor ons vlekkeloos en na zijn eerste stint mocht ik (Bart Van den Broeck) het stuur overnemen. Nadat we gedurende de eerste en tweede stint reeds een tiental plaatsen hadden gewonnen, de eerlijkheid gebied te zeggen mede door de pech van enkele collega rijders, nam onze gelegenheidspiloot Sven Anthonis het stuur over. Voor hem de eerste race-ervaring, maar met glans geslaagd. Ook hij won nog enkele plaatsen en stilaan kwamen we de top 40 binnen. Enige opschudding in de pits toen hij meldde dat de wagen inhield op de rechte lijn. Blijkbaar een probleem met de benzinepomp. Gelukkig ligt er in de wagen een tweede circuit voor benzine. Hierdoor moesten we niet een extra pitstop inlassen om de pomp te vervangen.
Vanaf toen verliep voor ons alles vlekkeloos. Geen problemen met bandenwissels en de motor bleef draaien als een zwitsers uurwerk.
Door de vele pitstops (telkens na 1u 15 min) vanwege onze originele benzinetank, verloren we wel wat tijd. Indien we wat langer hadden kunnen blijven rijden tussen de stops hadden we nog wel wat plaatsen vroeger geeindigd.
Maar ons doel is bereikt: een 6 op 6 en vooral een hoop plezier gehad!!!

Onze uitslag: 6 in de klasse en 31 ste algemeen.

Langs deze weg wil ik ook mijn mecaniekers, mijn medewerkers,... kortom het hele team bedanken voor de vele uren welke zij instonden voor de wagen en voor ons piloten. Zonder hen zou dit resultaat niet behaald zijn.
Ook een proficiat aan alle collega rijders en hun teamleden voor de hechte sfeer op en rondom het circuit.
Last but not least: de baancommisarissen. Dank U jongens, zonder jullie is racen ook niet mogelijk.

Groetjes

Bart Van den Broeck

RX-7 freakske
10-11-2003, 14:16
das niet slecht hé

En dat over de baancommisarissen, dat klopt wat je zegt maarja, we doen het uit liefhebberij (allez ikke toch). Volgend seizoen weer met deze wagen aan de start? Zelfde motor? Of zijn er plannen?

GM RACING
12-11-2003, 16:16
Beste Bart,
Proficiat, je bent terug goed uitgereden en mooi 6de in groep 4.
6 races op 6, prima!
Tot volgend seizoen!
Luc
GM RACING :)

GM RACING
15-11-2003, 12:14
Hello Bart,
Omdat je volgend jaar met een Megane zult rijden heb ik misschien enkele onderdelen welke je zouden kunnen gebruiken, zoals cardans voor Cup boite, capot, deuren, originele cup radiator enz...enz....
Ben eens van plan een lijstje te maken met foto's voor op het net te gooien, maar de tijd hé. (je kent dat want je bent ook zelfstandig....)
Laat maar iets weten anders spreken we eens af bij mij thuis.
luc@garden-machinery.com
Doei
Luc :)

bart VDB
15-11-2003, 14:51
interessant, als het lijstje af is Luc laat je maar iets weten.
Dank bij voorbaat
Groetjes
Bart