PDA

View Full Version : Verslag Megane


Megane
10-11-2003, 17:36
Na een sabatjaar gingen wij uiteindelijk toch de 10H meerijden aangezien de Megane nog niet verkocht is.

Een kwalificatie op plaats 21 was zeker niet slecht daar wij onze remmen nog moesten inrijden alsook de piloten terug wat ritme moetsen opdoen.

Ik was aangeduid om de start te nemen, welke zeker niet slecht was. Na een ruim oliespoor werdt er besloten om de pace-car uittesturen welke net voor mijn neus op de baan komt, lap een halve ronde aan mijn broek.
Tijdens het doven van de lichten van de pace car wil ik schakelen, en er gebeurde niets. Een boutje van de schakelstang weg ik de pits in voor 10min. Na 1.5h valt plots de megane stil aan de villeneuve ( heeft er iemand dit gezien, ik zag blijkbaar geen bekend volk daar :D :D ) uiteindelijk terug kunnen starten en koers verder zetten.
Voor de rest een vlekkeloze koers tot 30 min voor het einde ik een melding krijg van low battery, dus ik terug binnen. Blijkt onze alternator steun te zijn afgebroken, een herstelling van een 20 min en ik terug weg. Carl had mij gevraagd om rustig uitterijden aangezien onze 2 de plaats in de klasse safe was en de 1ste plaats te ver weg was. Dus taak volbracht en een heel leuke dag gehad.

Badankt aan iedereen en misschien tot nog eens.

Groeten Megane.

PS heeft er iemand foto's van da geel met groen meganeke??

Raceboy
10-11-2003, 17:46
Ja fotos zijn er. Mare ik vind dat ze champagne spuiten op het podium verplivht moeten maken. :D

Megane
10-11-2003, 18:46
Originally posted by raceboy
Ja fotos zijn er. Mare ik vind dat ze champagne spuiten op het podium verplivht moeten maken. :D

Ja ik ook maar de Carl wilde DROOG naar huis. :no: