PDA

View Full Version : rode kaart zolder


thrust ssc
12-11-2003, 20:37
aan de vaste ploeg paddockkers,

ik zag jullie tijdens de race promotoin night in groep in de pitlane lopen : een klein vraagje, hoe zijn jullie aan die rode kaarten geraakt om in de pitlane te komen ? ik wil ook wel eens in de pitlane lopen om fotos te maken.

groetjes

Driesco
12-11-2003, 20:43
Eerst lid worden van Depaddock, dan 250 € storten op mijn rekening, een vat geven den zaterdag en als ge dan braaf zijt kunt ge zo een rode kaart kopen van één of andere scheidsrechter die op pensioen gaat :)

bart VDB
12-11-2003, 20:43
Het lijkt me niet echt moeilijk om tijdens de TC in de pitlane te geraken. Je geraakt er toch gewoon binnen via elke box. :confused: :confused:

Scapa
12-11-2003, 20:47
Inderdaad, gewoon binnenlopen en rustig rondwandelen. Geen problemen mee gehad, bij TC zeker niet. Bij DTM vorig jaar wel, we vonden het al zo raar dat wij daar alleen rondliepen :D

bart VDB
12-11-2003, 20:53
Originally posted by Driesco
Eerst lid worden van Depaddock, dan ]250 € storten op mijn [/B[B]] rekening [/U] , een vat geven den zaterdag en als ge dan braaf zijt kunt ge zo een rode kaart kopen van één of andere scheidsrechter die op pensioen gaat :)
Ach zo Dries, zo kom jij aan je racebudget. Bedankt voor de hint, ik ga dit ook eens proberen en als dit lukt zal ik ook eens een vat geven.(braaf ben ik al genoeg). :+ :cool: :D ;)
NB: indien interesse zal ik mijn rekeningn° hier posten :p :p