PDA

View Full Version : Resultaten TC


joost
15-11-2003, 01:17
Hallo,

ik heb een Amerikaanse vriend die op zoek is naar de resultaten van de wedstrijden 2003 van de TC. Kan iemand hem die mailen want op het net vind ik niets compleet.
Alvast bedankt,

Joost

jlwmrg@earthlink.net (Janos Wimpffen)

Raceboy
15-11-2003, 01:34
Amerikanen die geintereseert zijn in TC.? :D

op www.autosport.be staan nog wel alle uitslagen denk ik.

Driesco
15-11-2003, 11:11
Originally posted by joost
Hallo,

ik heb een Amerikaanse vriend die op zoek is naar de resultaten van de wedstrijden 2003 van de TC. Kan iemand hem die mailen want op het net vind ik niets compleet.
Alvast bedankt,

Joost

jlwmrg@earthlink.net (Janos Wimpffen)

Zal da eens effe doen, heeft hij al een stuur voor volgend jaar ? Zal hij in Zaventem of Antwerpen landen voor elke race, kwestie van te weten waar we de limo moeten naartoe sturen he

GM RACING
15-11-2003, 12:07
In 2002 hadden we een piloot uit Noorwegen (Anders Tangen) en die kwam steeds speciaal af voor de race, hij was steeds 23 uur onderweg voor z'n raceke, straf hé.
Dat zijn de echte!
Doei
Luc
GM RACING :)

JFL
15-11-2003, 12:42
Originally posted by Driesco
...heeft hij al een stuur voor volgend jaar ? Zal hij in Zaventem of Antwerpen landen voor elke race, kwestie van te weten waar we de limo moeten naartoe sturen he

Neenee, niet verkeerd begrijpen. Janos is onze wandelende Dailysportscar-encyclopedie. Die documenteert zo ongeveer alles over ongeveer elke serie in de wereld.

Verder rijdt Janos zeer beschaafd met de wagen, en zie ik hem nog niet meteen achter een race-stuur kruipen.

GM RACING
15-11-2003, 12:48
Ah, .....die Janos :D
Luc

Werner333
15-11-2003, 12:55
Zulk een monument en ze kennen hem niet :rolleyes:
Zijn boek Times and Two Seats zou in ieder zijn boeken kast moeten staan. Wel zien dat ge een stevige kast hebt want vergeleken met dit boek is de dikke Van Daele maar een klein boekske. :D :D :D

GM RACING
15-11-2003, 13:02
Ik wist het !.... We zijn beroemt tot in America met de Tc!


:D
Luc

joost
21-11-2003, 12:24
Originally posted by Driesco
Zal da eens effe doen, heeft hij al een stuur voor volgend jaar ? Zal hij in Zaventem of Antwerpen landen voor elke race, kwestie van te weten waar we de limo moeten naartoe sturen he

Van waar dat sarcasme, die man is idd een soort historicus die zich toelegt op autosport en meer bepaald endurance. Eigenlijk zou je het moeten waarderen dat hij informeert naar TC... Net zoals er over de 10 uren een verslag op dsc.com heeft gestaan mede dank zij hem.

Joost

Mistery
21-11-2003, 13:26
Originally posted by joost
Net zoals er over de 10 uren een verslag op dsc.com heeft gestaan mede dank zij hem.

Joost

We gaan toch nie weer beginnen hé mannekes ????

GM RACING
21-11-2003, 14:25
Hello Joost,
't was maar een graptjen, hé Joost, so cool down :)
Luc

joost
21-11-2003, 15:21
Maar heeft er nu al iemand de volledige uitslagen gevonden? Of zelfs ge-emaild?

A.J.
21-11-2003, 18:37
Als je nu gewoon eens naar de organisator "circuit zolder" belt dan worden ze wel met de fax naar u verzonden. Dit lijkt me toch de meest logische manier ???