View Full Version : Nabeschouwingen over het De Paddock Evenement
Het grote evenement is achter de rug... met een pluim voor de organisatie, want die was zeer goed.
Voor de twee teams van Misteryracing.com is deze wedstrijd een succes geworden. Na drie uur wedstrijd ging Mistery Racing Team II met de overwinning lopen, met Mistery Racing Team I op een tweede plaats, gevolgd door 24u.be . Morgenmiddag de volledige uitslag en een verslag op de website, evenals enkele foto's...
Proficiat aan alle deelnemers trouwens : er dienden geen zwarte vlaggen te worden gezwaaid, wat duidt op een sportieve wedstrijd.
boosterke
16-11-2003, 03:51
Het was inderdaad een leuke race... ZEKER voor herhaling vatbaar
Originally posted by boosterke
Het was inderdaad een leuke race... ZEKER voor herhaling vatbaar
winnen is altijd plezant hé
Paddock karting 2003 www.24u.be verslag
Het Paddock-evenement 2003, met een financiële ondersteuning van de firma Anckaerts en een kleine bijdrage van www.24u.be, is achter de rug.
Nikki, Roel, Joost, JFL, Monique en ikzelf gingen proberen de eer van de site hoog te houden
Op de deelnamelijst stonden enkele stevige concurrenten:
Mistery-team 1 en 2 (door velen reeds vooraf reeds bestempeld als 1 en 2)
Speedlovers.com
Calamitas
Raceprojects
En zelfs het eigen Admin team kon verrassend uit de hoek komen.
En wat gingen de teams van Anckaerts doen ??
Ook BPC Racing had met Gikke en Stijn toch relatief goede piloten in huis.
Het deelnemersveld was dus erg open…
Met de quasi zekere plaatsen voor Mistery-racing 1 en 2, leek de strijd voor de 3° podiumplaats een strijdplaats te worden.
Een top 5 tussen al dit geweld zou voor 24u.be schitterend zijn, maar een plaats tussen 3 en 7 was evenzeer mogelijk (gezien de concurrentie en het verwachtte gelijkwaardige niveau van de teams).
De kwalificaties verliepen alvast prima voor ons team. Een supersnelle Nikki Swannet zette kart 4 mooi op de eerste plaats van de grid.
“Tactisch” overleg (en orders vanuit de organisatie) lieten ons beslissen om Nikki als eerste de baan op te sturen. Hopende op een snelle stint van Nikki, konden de overige teamleden hun positie consolideren en zou Roel, als afsluiter nog voor enige laatste inspanningen zorgen.
Nikki ging vanuit de start voluit en kon inderdaad snel de kloof maken naar de andere teams. Enkel Mistery 1 bleef goed in het spoor.
Na 20’ wedstrijd presteerde Nikki het zelfs om Anthony Kumpen op een ronde te plaatsen. Knap werk !!
Na 35’ wedstrijd kwam Nikki binnen met een relatief ruime voorsprong op de rest van het peloton.
Joost had de taak om de verworven voorsprong te behouden en te consolideren, wat hij ook deed. Vlakke tijden en een goede dosering hield ons team in de race.
Mistery 1 kwam, met Karo Hannaert goed terug en zat tegen het einde van de stint het 24u.be team terug kort op de hielen. Het tweede Mistery Tam was intussen ook sterk opgerukt en zat vlak achter Mistery 1.
Na goed 1 uur wedstrijd kon ikzelf aan mijn stint beginnen. Vooraf was afgesproken om de 2 snelste piloten 35’ te laten rijden , Joost en JFL zouden elk 30’ voor hun rekening nemen en Monique en ik 25’.
Ondanks mijn iets tragere rondetijden bleef onze positie toch vrij goed behouden. Enkel de 2 Mistery-teams konden hun achterstand ophalen en plaatsen zich op de eerste 2 plaatsen.
Na mijn stint kon JFL aan de slag om de tegenstand op afstand te houden. Ook Jan-Frans slaagde mooi in zijn taak en kon ook door vlakke en relatief snelle tijden de 3° plaats vasthouden.
Met nog een uur te rijden kon onze enige dame, Monique, haar rondjes gaan maken.
Ondanks een moeilijke stint, waarin ze geen constante tijden kon rijden en de rondetijden soms erg ver uit elkaar lagen, bleef ze haar positie behouden.
Monique zou, zoals afgesproken, exact 25’ rijden.Enig rekenwerk leverde ons op dat ze op 37 minuten van het einde haar minimale race-tijd zou hebben behaald.
Onze laatste stint (althans , dat dachten we…..) was dan voor Roel voorbehouden. Zijn taak was om Calamitas en Raceprojects op afstand te houden.
De Misteryteams waren intussen zeker van plaats 1 en 2 en konden hun wedstrijd relatief rustig uitrijden.
De 3° plaats leek voor 24u.be in het bereik, tot we op een dik kwartier van het einde vanuit de organisatie te horen kregen dat Monique haar minimale racetijd ( nog ) niet had behaald.!! Enige consternatie was het gevolg…Ik had een rekenfout gemaakt en Monique 2’ te vroeg binnengeroepen !! Zouden we dan toch plaats 3 verliezen?
Om toch te voldoen aan de vereiste minima moest Monique dus nog 2’ racetijd afleggen en moesten we hiervoor een extra pitstop maken.
We besloten om Roel een 3 tal minuten voor het einde binnen te halen voor de extra stop, wat ons minimaal 25” tijdsverlies zou kosten.
Gelukkig was Roel er intussen terug in geslaagd om Raceprojects weer op een ronde te zetten en een kleine voorsprong uit te bouwen in die extra ronde, dit gaf enige buffer om de extra pilotenwissel door te voeren zonder plaatsverlies.
Het zou in elk geval rekenwerk worden en een secondenspel tot aan de finish. Iedereen van het team stond dan ook nagelbijtend in de pits.
3’15” voor het einde stapte Roel uit de kart en kon Monique haar ultieme rondjes rijden. De wissel bracht Raceprojects terug tot op 17”; er mochten dus geen fouten worden gemaakt.
Een mooie eindsprint en foutloze ministint bracht Monique dan toch als 3° over de finish, gevolgd op een luttele 5” door Raceprojects.
Het was dus echt een dubbeltje op zijn kant, maar uiteindelijk bleek onze inschatting juist.
Plaatsen 1 en 2 waren vrij ruim voor Mistery, de plaatsen 3 tot en met 7 lagen zoals verwacht zeer dicht bij elkaar.
Proficiat aan alle teamleden voor de toffe race !! Ook bedankt aan de organisatie en de mensen van Extreme Kart.
Ook zeker niet vergeten de sportiviteit en correctheid op de baan te vermelden. Slechts een 3-tal gele vlaggen ( en geen zwart of echte incidenten) op 3 uur wedstrijd, dat is mooi. Zeker als men weet dat sommige piloten vrij weinig tot geen rij-ervaring hadden en het dus voor hen extra moeilijk was in het verkeer.
Op naar de karting 2004 !
O ja, ... de spaghetti...lekker !! ;) :+
En R@ce@holiC, nog honger ???
Originally posted by fordje
Ook BPC Racing had met Gikke en Stijn toch relatief goede piloten in huis.
:o
Tssss; Denk dat sommige mensen onze Dieter niet goed hebben bezig gezien!! Dieter bleek onze snelste man!!!
Ik denk dat wij alle 6 in ons team redelijk gelijkgestelde tijden reden!! Ja, zelfs ik!! Ik reed maar 0.06'' trager dan Gikke hoor! Was zelfs sneller dan Stijn en dan papa Brosius!! Ik heb de 3e snelste tijd gereden van de 6 hoor!!!!
:D
Dus vind ik dat er moet staan
Ook BPC Racing had met Dieter, Gikke en Juf Anneke toch relatief (hoewel ik dat maar flauw vind!!!) goede piloten in huis. :p
Maar inderdaad was een leuk raceje :) Met een hele grote pluimencollectie voor de organisatie!! t was de moeite!!
Hoewel wij niet veel in de pap te brokken hadden vonden we het de moeite waard :). ben zelfs fier op mijn prestatie en dan wil ik de pijne nek er wel bijnemen. T was jammer van dat accidentje.
Ik zag er 2 in de muur schuiven en ik dacht zo van 'Ja ik kan er nog snel voorbij!!!!'. Maar Werner dacht er anders over :p T is U vergeven maar mijne nek doe nog wel pijn :p
Op naar een volgend leuk Paddock jaar met een even leuk afsluitertje!!!
PS: Idd de spaghetti was lekker en de broodjes ook!
Originally posted by Anneke
Dus vindt ik dat er moet staan
Ook BPC Racing had met Dieter, Gikke en Juf Anneke toch relatief (hoewel ik dat maar flauw vind!!!) goede piloten in huis. :p
Groot gelijk Anneke, iedereen was aan elkaar gewaagd. Ik had wel nog nooit op dat circuit gereden, maar ik vind dit veeeeeeel leuker dan het vorige. Al bij al heb ik er gisteren niettegenstaande mijn kort verblijf toch enorm van genoten. Het was een leuke sportieve race (geen enkele zwarte vlag !) georganiseerd door professionals. Een terechte pluim voor de organisatoren !!
Bij deze van harte bedankt aan mijn teammates en vooral de teamsjef nie vergeten !
Tot de volgende !
Originally posted by Mistery
Voor de twee teams van Misteryracing.com is deze wedstrijd een succes geworden.
Dikke proficiat an iedereen van MRT !!!!!
:D :D :D
R@ce@holiC
16-11-2003, 13:10
Originally posted by A.J.
En R@ce@holiC, nog honger ??? :D Altijd he Andy , altijd ;)
Wedstrijdverslag van Mistery Racing (http://www.misteryracing.com/site/MRT/MRT.htm) is al te vinden op onze site... de foto's zullen misschien vandaag nog volgen...
Wat de wedstrijd betreft, goeie organisatie, sportieve koers en een mooi resultaat :) Ook onze teamchefs waren in vorm vond ik, benieuwd wat dat volgende week gaat geven :D
De spaghetti(soep) was vrij eetbaar... alhoewel het op het eerste zicht op iets anders leek :D
Proficiat aan de organisatie.
Een toffe sfeer en een toegevoegde waarde aan DE PADDOCK !
Ook een prachtig idee van dat andere gedeelte, namelijk de miniaturen- en fototentoonstelling.
Hier zit nog toekomst in !
FastFons
16-11-2003, 15:02
Originally posted by fordje
Het Paddock-evenement 2003, met een financiële ondersteuning van de firma Anckaerts en een kleine bijdrage van www.24u.be, is achter de rug.
Het zou in elk geval rekenwerk worden en een secondenspel tot aan de finish. Iedereen van het team stond dan ook nagelbijtend in de pits.
:+
nagelbijtend is nogal rustig uitgedrukt vind ik...
FF
FastFons
16-11-2003, 15:04
Dus vindt ik dat er moet staan
:no: vindT ik, en dat voor een juf, foei!
FF
Ik drink nooooooit Thee !!!!! ik vind mijn lieve Fonsje!!! De kindjes van mijn klas leren dat ook :) lesje nodig???? :p
snorry ;) hihi
Een pluim aan de organisatie, zowel depaddock als Extreme. Het was voor mij een heerlijk middagje karten waar het plezier en sociaal samenzijn de prioriteit had.
Enig minpuntje was het gedrag van een tweetal personen in pits, vond ik persoonlijk nogal zwaar "over the top" . Heren het was MAAR een paddock karting, geen WK!!
schumivill
16-11-2003, 15:19
Proficiat hé gasten :applaus: ,jammer dat ik er niet bij kon zijn!
proficiat aan de organisatie :applaus:
Knap gedaan, was best te pruimen, proficiat aan de ganse organisatie !
En inderdaad, Speedlovers.com zal volgend jaar zwaar moeten uitpakken om de heren van Misteryracing naar de 2 de plaats te verdrijven. :)
Voor de rest hadden wij een prima team waar de sfeer op de eerste plaats stond en waar iedereen zich weer eens flink kunnen uitleven heeft.
Originally posted by Gikke
Dikke proficiat an iedereen van MRT !!!!!
:D :D :D
Merci Gikke !
Hierbij wil ik DePaddock En Extreme kart ook nog even hartelijk bedanken voor het goed doorstaan van de middag/avond, ik heb onwijs genoten de 2,5 uur durende reis is het zeker waard geweest, volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!
het enige min puntje aan mijn kant is dat de karts heel erg verschillend afgesteld zijn, helaas hadden wij niet zo'n beste kart daardoor hadden wij een moeilijke race met z'n allen, maar goed that's racing zeggen ze altijd dus volgend jaar betere kansen!
Bedankt DePaddock! :D
Originally posted by Driesco
Knap gedaan, was best te pruimen, proficiat aan de ganse organisatie !
En inderdaad, Speedlovers.com zal volgend jaar zwaar moeten uitpakken om de heren van Misteryracing naar de 2 de plaats te verdrijven. :)
Voor de rest hadden wij een prima team waar de sfeer op de eerste plaats stond en waar iedereen zich weer eens flink kunnen uitleven heeft.
Plaats 2? Die hadden we dit jaar ook al eh :D
't Is al gezegd, maar ook van mijn kant nog eens:
Dikke proficiat aan de organisatie! De schitterende opkomst en knappe omkadering waren van dien aard dat ikzelf en mijn team er voor 100% in opgingen. Zelfs al ging het niet om een "gouw koei"... ;)
Bovendien kon ik alleen maar heeeel erg happy zijn met het resultaat: als iemand me voor de wedstrijd had verteld dat we voor het podium gingen, had ik die 100% zot verklaard. Onze derde plaats was dan ook een ongelooflijke collectieve prestatie: uiteraard van Nikki, die in onnavolgbare stijl een gat van meer dan een ronde wist te trekken, maar ook van alle andere folks. Niet in het minst van Monique, die totaal onvoorzien op het einde nog terug de baan op moest. Geen foutjes en nog net 4s overschot... Proficiat! :cool:
Zodus, leuk om iedereen eens in het echt te zien. En absoluut voor herhaling!! Boek al maar een datum, beste admins...
@Anneke: foeifoei! ;)
FastFons
16-11-2003, 18:55
Ik drink nooooooit Thee !!!!! ik vind mijn lieve Fonsje!!! De kindjes van mijn klas leren dat ook :) lesje nodig???? :p
snorry ;) hihi
Het zijt wel gij die de fout maakt, ik wijs er u enkel op. Wat houdt zo'n lesje in? :D
FF
Zeg fordje,
Na uw stint waren we nog altijd tweede! En na de mijne ook... ;)
Originally posted by flugel
Wedstrijdverslag van Mistery Racing (http://www.misteryracing.com/site/MRT/MRT.htm) is al te vinden op onze site... de foto's zullen misschien vandaag nog volgen...
En Flugel is weer snel geweest, want deze foto's staan nu al online, te bereiken via de bovenstaande link! Merçi Flugel !
[B]Dikke proficiat an iedereen van MRT !!!!!
Merci ;)
Bon, Huudo is net terug van de Condroz en vindt nu pas de tijd om zijn eerste indrukken neer te tikken.
Zaterdag was busy, busy, busy. Eerst om 06.30 naar de Condroz, rennerskwartier gedaan, foto's getrokken van Loix' blauwe 206 - volgen later nog - en kp 2 en 3 meegepikt. Dan terug richting Sint-Truiden om de modellen op te pikken, mijnen Tiger! mee te nemen en naar Aarschot te vertrekken. Was best wel een beetje spannend, want het was mijn eerste Paddock event. Ginds toegekomen, werd ik warm ontvangen door de admins - de'r zitten enkele gelijkgestemde zielen tussen ;) - dus het zat meteen goed. Daarna de piloten van Calamitas.be opgezocht en ook dat klikte meteen. Ondertussen handjes geschud en kennis gemaakt met veel mensen, van wie ik de meeste namen nu weeral vergeten ben :rolleyes: (Huudo is een vergeetachtige verstrooide professor... ) In ieder geval was het prima om overal gezichten te kunnen op plekken! Dan de koers. We hadden veropgesteld dat we in de eerste helft moesten kunnen eindigen. 2 goede piloten aangevuld met een rookie en eentje met ervaring maar reeds te lang uit circulatie om een echte vuist te kunnen maken. Maar goed, sfeer op overschot en dus zijn we er - net zoals iedereen aan begonnen. Ik zou 2 stints van ong. 22 minuten (of zoiets van die strekking ) doen en mijn eerste was wel ok, maar niet veel bijzonders. Tijden in de 34's met nu en dan eens een 33'er er tussen. We lagen op schema (5de stek denk ik) toen ik aan mijn 2de stint begon en ik dacht verdorie, waar is de Tiger Huudo van vroeger. 'k heb mezelf helemaal opgenaaid in mijn helmpje en beetje bij beetje kwam de aggresiviteit van weleer terug. Gevolg, constant in de 33 en enkele 32,8' en ,9's er tussen in. 'k begon er echt weer goesting in te krijgen, maar mijn armpjes en benen maakten me er attent op dat het weeral veel te lang geleden was dat die spieren nog dat soort werk te verduren kregen. We zaten ondertussen vast op een 4de stek, maar zijn in het laatste stuk dan weer terug gezakt naar de 5de.
Mission accomplished heet zoiets :D Een dikke merci aan Speesman, Fastfons en Drik. Calamitas.be heeft meer dan zijn best gedaan!
De spaghetti was prima, net zoals de cola overigens :+ , en het shirt als beloning voor een seizoen zwoegen en zweten op de kwis was een coole opsteker!
Ik heb een heeel toffe namiddag en avond beleefd. Dank je wel aan 'iedereen' en zeker tot de volgende want Huudo is blij en fier lid te zijn van De Paddock!
ps. Bedankt aan iedereen voor de leuke reakties op de modellen die ik meehad. De collectie van Sennake is er overigens eentje om 'U' tegen te zeggen.
pps. bedankt om tot hier doorgelezen te hebben ;)
Originally posted by JFL
't Is al gezegd, maar ook van mijn kant nog eens:
Dikke proficiat aan de organisatie! De schitterende opkomst en knappe omkadering waren van dien aard dat ikzelf en mijn team er voor 100% in opgingen. Zelfs al ging het niet om een "gouw koei"... ;)
Bovendien kon ik alleen maar heeeel erg happy zijn met het resultaat: als iemand me voor de wedstrijd had verteld dat we voor het podium gingen, had ik die 100% zot verklaard. Onze derde plaats was dan ook een ongelooflijke collectieve prestatie: uiteraard van Nikki, die in onnavolgbare stijl een gat van meer dan een ronde wist te trekken, maar ook van alle andere folks. Niet in het minst van Monique, die totaal onvoorzien op het einde nog terug de baan op moest. Geen foutjes en nog net 4s overschot... Proficiat! :cool:
Zodus, leuk om iedereen eens in het echt te zien. En absoluut voor herhaling!! Boek al maar een datum, beste admins...
@Anneke: foeifoei! ;)
Bangelijke avatar JFL :applaus:
'k Zou toch eens gaan horen voor sponsoring daar
Dan kunt ge zo op uw kart "vroemmmmmm" laten plakken
dan hebt ge ook die "mmm" van "mmm Mora"
Originally posted by Breezz
Bangelijke avatar JFL :applaus:
'k Zou toch eens gaan horen voor sponsoring daar
Dan kunt ge zo op uw kart "vroemmmmmm" laten plakken
dan hebt ge ook die "mmm" van "mmm Mora"
ik denk dat er dan ene van ons team gisteren, zou plakken aan jfl zijn kart :D
R@ce@holiC
16-11-2003, 23:36
ik denk dat er dan ene van ons team gisteren, zou plakken aan jfl zijn kart :D :o mmmm :D
Speesman
16-11-2003, 23:52
Ik zal ook maar een kort verslagje typen, alhoewel Huudo het belangrijkste al vermeld heeft.
Ons team bestond uit 2 piloten die wel af en toe gaan karten (ikke en FastFons), eentje die dat vroeger veel heeft gedaan (Huudo) en eentje die nog bijna nooit gekart had. Ons doel was toch om bij de eerste 6 te eindigen (bij de 1ste helft dus maw) en vooral om ons goed te amuseren (aangezien er niet voor goude koeien of andere dieren werd gereden). We zijn in beide doelstelingen meer dan geslaagd!! Het was een leuke avond!
De race zelf dan. We hadden een 6de chrono op 0.01s van de admins. Ik ging de start nemen, bij de admins Werner. Ik wist dat Werner trager ging zijn, zaak was dus om hem zo snel mogelijk voorbij te gaan. Dit heeft me toch een paar rondes gekost (inhalen in Herselt is niet simpel). Dan jacht maken op Anthony Kumpen die iets voor me reed. In het begin kwam ik een heel klein beetje dichter (kende dan ook al circuit, hij niet), maar na een paar mensen te dubbelen was gat toch iets groter geworden en kon ik hem niet meer volgen. Heel de tijd 4de gereden dan, tot Driesco me inhaalde (team had heel snelle pitstop gemaakt) en ben dan ook op 5de plaats de pits binnengekomen. Nadien hebben we eigenlijk heel de tijd tussen plaats 4 en 7 geschommeld en we zijn ook 5de geeindigd. Er werd naar mijn mening heel sportief gereden! Soms was er wel een heel groot snelheidsverschil met de Anckaerts team en kwam het bijna tot crashes. Toch ook voor hun een dikke proficiat, want ik denk dat het niet simpel is om met weinig kartervaring aan een race zoals die van gisteren deel te nemen (er waren toch snelle mannen en vrouwen bij).
Na de race nog lang blijven plakken, langer zelfs dan de Stijn Coninkx :D
Originally posted by speesman
Coninx ! Hoe komt da??? :D
Originally posted by speesman
Nog een sjans da'k hem meegepakt heb, of diene Coninx zat daar misschien nu nog... :D :D :D
Coninx ! Hoe komt da??? :D
Hoe laat was jij door? ;) :p
Over gevechten gesproken, ik had een leuk gevechtje met Werner! :D dat duurde eigenlijk best wel lang dus ben er maar voorbij gegaan :)
Originally posted by Marshal
Enig minpuntje was het gedrag van een tweetal personen in pits, vond ik persoonlijk nogal zwaar "over the top" . Heren het was MAAR een paddock karting, geen WK!!
Helemaal gelijk Marshal, maar dit was niet de eerste keer dat bepaalde personen zo reageren :crazy: Als iemand zo tekeer zou gaan tegen vb Roland Bruynseraede, Danny Dubois of Pierre Delettre zou het rap gedaan zijn :fight: :no:
Voor de rest was alles heel fair en plezant. Moeten we zeker opnieuw doen.
Het enige wat ik mistte waren naamkaartjes, zo hadden we nog meer mensen herkend.
Thanks depaddock
[QUOTE]Originally posted by A.J.
[B]Helemaal gelijk Marshal, maar dit was niet de eerste keer dat bepaalde personen zo reageren :crazy: Als iemand zo tekeer zou gaan tegen vb Roland Bruynseraede, Danny Dubois of Pierre Delettre zou het rap gedaan zijn :fight: :no:
Misschien heb je wel een punt, een rustige reactie van een piloot levert misschien altijd meer op dan kwaad te worden.
Maar de 'koersdirectie' was ook niet onpartijdig. Blijkbaar spelen interne vetes bij depaddock een grote rol, de vuile was wordt onderhuids uitgespeeld en messen in elkaars rug gestoken. En plots worden daar mensen de dupe van die er niets mee te maken hebben. Je kan die man/vrouw dan ook moeilijk kwalijk nemen dat hij /zij zich/haar 'genomen' voelt.
Het is jammer dat het zo moest lopen, verder een prima evenement en zelfs met een plaats ver van de top waren wij tevreden en keerden we volgegeten weer naar huis...
Originally posted by R&S
[QUOTE]Originally posted by A.J.
[B]Helemaal gelijk Marshal, maar dit was niet de eerste keer dat bepaalde personen zo reageren :crazy: Als iemand zo tekeer zou gaan tegen vb Roland Bruynseraede, Danny Dubois of Pierre Delettre zou het rap gedaan zijn :fight: :no:
Misschien heb je wel een punt, een rustige reactie van een piloot levert misschien altijd meer op dan kwaad te worden.
Maar de 'koersdirectie' was ook niet onpartijdig. Blijkbaar spelen interne vetes bij depaddock een grote rol, de vuile was wordt onderhuids uitgespeeld en messen in elkaars rug gestoken. En plots worden daar mensen de dupe van die er niets mee te maken hebben. Je kan die man/vrouw dan ook moeilijk kwalijk nemen dat hij /zij zich/haar 'genomen' voelt.
Het is jammer dat het zo moest lopen, verder een prima evenement en zelfs met een plaats ver van de top waren wij tevreden en keerden we volgegeten weer naar huis...
eh??? Sommige mensen moeten eens beseffen dat het maar een koerske was voor de fun eh... als hier al interne vetes zouden spelen amai :confused: trouwens over welke interne vetes gaat het dan... :rolleyes:
Originally posted by R&S
Ik ga hier niet veel woorden aan vuil maken. 2 opmerkingen slechts.
[list=1]
Als je jezelf moet verstoppen achter een anonieme nick om je gal te spuwen sta je in mijn ogen zelf niet echt recht in je schoenen, anders zou je wel uitkomen voor wie je bent. Dit is commentaar van een zeer laag allooi.
Ik ben zeer zeker niet perfect, en iedereen maakt fouten, maar als er iets is waar ik niet tegen kan is het dat men mij beschuldigt van partijdigheid bij het leiden van een karting. Niets, maar dan ook niets anders dan het naakte feit dat Monique 2 minuten te weinig gereden had volgens het reglement hebben een rol gespeeld in de beslissing om dit probleem te melden aan Fordje. In feite waren we zelfs niet eens verplicht om dit te doen en hadden we voor hetelfde geld iedereen in de waan gelaten dat alles ok was, en dan zou 24u.be na de finish gediskwalificeerd moeten worden. Is dat dan de betere oplossing misschien? Het speelt geen rol wie er in de pitlane stond of wie er betrokken partij was, feit is dat gelijk welke van de admins voor gelijk welk ander team dezelfde beslissing zou genomen hebben en in de toekomst terug zou nemen! Dat heeft NIETS te maken met partijdigheid. Begrepen?
[/list=1]
Originally posted by R&S
[B][QUOTE][i]Maar de 'koersdirectie' was ook niet onpartijdig. Blijkbaar spelen interne vetes bij depaddock een grote rol, de vuile was wordt onderhuids uitgespeeld en messen in elkaars rug gestoken. En plots worden daar mensen de dupe van die er niets mee te maken hebben. Je kan die man/vrouw dan ook moeilijk kwalijk nemen dat hij /zij zich/haar 'genomen' voelt.[B]
Als ik dit lees, vrees ik dat het gewoon deze bepaalde kritiek is die een schaduw werpt over dit mooie evenement.
Vrij zware beschuldigingen uiten, zonder te specifiëren waarover het gaat...
Over vuile was spreken, maar ondertussen zelf de vuile was gaan buiten hangen, ook deze keer zonder te specifiëren waarover het gaat...
En dat allemaal lekker anoniem, met een zeer beperkt profiel, zodat R & S zich "veilig" voelt en er van uit gaat dat de bezoekers van dit forum hem/haar niet direkt herkennen. Het lijkt misschien wel handig, zo'n (tweede) anonieme login, maar om die dan op deze manier te gebruiken ? :no:
Ik heb met enige verbazing - maar toch wel geamuseerd - zitten toekijken naar hét voorvalletje. Rondspringen, paniek, wild zwaaien, trillen... Dat je zo'n event met de nodige ernst benaderd en er vol voor gaat is te begrijpen natuurlijk en ik vraag me af of ik wel anders zou gereageerd hebben op het moment zelf in een gelijkaardige situatie. 'k zou ook behoorlijk op mijn paard zitten. :rolleyes:
Echter, relativering is een zeer mooie menselijke eigenschap en dat is wat ik een beetje gemist heb, vooral nà het voorval. Dat er ook nu nog altijd over doorgegaan wordt, getuigd dat de eer van sommigen groter is dan om het even welke gouden koe.
Mannekes, we zijn een club/vereniging van vrienden met gelijklopende interesses en het leven is écht veel te kort om blijven door te gaan of boompjes op te zetten over een akkefietje dat tijdens één van ónze eigen evenementen gebeurde.
ps. en de eerste die ik met een mes zie staan zwaaien naar de rug van een ander, zal ik een oplawaai verkopen, waar ie niet goed van zal zijn. ;) :D
*een diep droevig dierenverhaal*
Hallo anonieme en minder anonieme medemensen,
blijkbaar vinden er mensen dat ik onterecht wat gek heb gedaan. Wel idd, ik ben wat over mjn toeren geraakt door het feit dat we omwille van een (--> terechte ingreep want reglement is reglement maar anderzijds is het verhaal over de letter en geest van de wet) banaliteit onze podiumplaats dreigden te verliezen. Een podiumplaats in een leuke wedstrijd is voor sommigen maar een detail voor anderen van heel wat waarde. Nicky zal met zijn talent nog wel heel wat wedstrijden winnen, de anderen in ons team hebben daar al wat minder kans op... dus ga je daar wat (teveel) in op, misschien wat teveel, ach ja, dat maakt nu eenmaal de charme uit van zo'n wedstrijd. Bovendien heb je nu eenmaal mensen die onwaarschijnlijk competitief zijn en zelfs opgaan in een wedstrijd afwassen... Vergeve het mij... ik ben verre van perfect.
Ach, laten we alles met de mantel der snelheid bedekken en alles tot zijn ware proporties terugbrengen.
Maar mag ik wel vragen dat mensen die over mij schrijven dat persoonlijk doen en niet op een forum 'suggeren', dat is even vervelend als anoniem blijven. Waarvoor dank,
Joost
PS. ik heb toch geen zwart gekregen en heb alle gedubbelden heel vriendelijk bedankt voor hun sportieve houding bij het passeren
Hoera, leven in de brouwerij :D !!
Oh, ja, nog vergeten, bedankt aan de piloten van 24u.be voor de geweldige race en de toffe teamspirit; vooral aan Monique die in héél vervelende omstandigheden - haar man ging door het lint alsmede die ander clown in het team :D - toch ons podium veilig stelde!
Ook proficiat aan Mistery 1,2,3,4,5,6,7,8,9... voor de rest van het podium!
En ten slotte toffe organisatie...
Joost
ps. is Stijn zijn T-shirt al proper? :+
Originally posted by joost
Ook proficiat aan Mistery 1,2,3,4,5,6,7,8,9... voor de rest van het podium!
Ha, merci Joost! Ik veronderstel dat die drie puntjes staan voor piloot 10, 11 en 12 die meereden in onze teams :D
Ha, merci Joost! Ik veronderstel dat die drie puntjes staan voor piloot 10, 11 en 12 die meereden in onze teams :D
Neen, tot 11, die Coninx heb ik persoonlijk proficiat gewenst... :+
Joost heeft het hart op de juiste plaast! ;)
ikke nu weer superblij zie :+
'k wist wel dat er iets gelijkaardigs ging volgen. Goed zo!
'k zal u een telraamke kopen zenne ;)
Jaja, de t-shirt is al reeds proper, een goei mama eh. Gelukkig had ik andere kleren bij :)
De race was precies wat ik er van verwacht had. De tweede plaats was een onverhoopt, goed resultaat. Ik heb mij in ieder geval goed geamuseerd.
Een leuke evolutie die ik heb vastgesteld:
Het gaat Depaddock blijkbaar alsmaar beter en beter. 71 eters, de sponsoring gaat blijkbaar ook goed, veel interesse van de members in de activiteiten,...
Goe bezig :)
Maar mag ik wel vragen dat mensen die over mij schrijven dat persoonlijk doen en niet op een forum 'suggeren', dat is even vervelend als anoniem blijven.
???? Wie heeft er over jou iets geschreven Joost?
En BTW wat is "suggeren" ??? :D :D :D
ikke u gemaild, ik wil geen polemiek. Trouwens het is net vandaag de eerste dag van de nieuwe spelling en dus is het niet langer suggereren... :+
ikke u gemaild, ik wil geen polemiek.
De polemiek is der al spijtig genoeg...
'k vind het spijtig dat er altijd moet gesakkerd worden op de organisatie...
beste paddockers,
blijkbaar doen sommige mensen niets liever dan anoniem de zaken opblazen, hetzij door niet bekend te zijn, hetzij door namen te suggeren maar die niet te noemen. Wel het gaat hier in deze totaal buiten proporties opgeblazen discussie over mij en Patrick en onze reactie op de beslissing op de extra pitstop voor ons team, moge dit duidelijk zijn
Ik zou bij deze echter willen vragen dat:
a) de zaak gesloten wordt
b) buitenstaanders, anoniem of niet, zich niet moeien
c) dat u mijn/onze excuses aanvaardt nogmaals, sorry als in het heet van de strijd er hier en daar iemand aanstoot genomen heeft aan mijn (ons) Latijns temperament
d) Laten we terugkeren tot de essentie van de zaak, een toffe, sportieve wedstrijd.
alvast bedankt voor uw medewerking,
Joost
Op aanvraag van Joost is het hier dus al zowat 50 minuten stil... amaai... wat voor een kracht dat het onderwijzend personeel heden ten dage toch maar uitstraalt hé :D
De paddock-karting aan het einde van het seizoen begint reeds stilaan een klassieker te worden. Zo ook dit jaar heeft het bestuur van Depaddock VZW geen moeite nog tijd gespaard om "het einde seizoensevenement" te laten slagen. Ook wat de organisatie betreft menen we te mogen zeggen dat we elke jaar een stapje vooruit zetten.
*Dream mod*/misschien moeten we volgend jaar enkele paleizen van de Heyzel gebruiken/*dream mod*
Wie herinnert zich nog onze eerste karting : een kwartiertje karten, even rusten en dan nog eens een kwartiertje karten. Deze formule waren we reeds snel beu en we organiseerden het jaar nadien een heuse wedstrijd om dan dit jaar "uit te groeien" naar een "totaalspektakel" : een drie uurskarting gekoppeld aan een tentoonstelling van modelbouw en foto's, gevolgd door een etentje om af te sluiten met de prijsuitdelingen en de traditionele "aprés karting".
Iedereen vond wel iets dat in zijn smaak viel. De meesten kwamen karten maar we mogen toch ook niet vergeten dat er heel wat Paddockers aanwezig waren voor de tentoonstelling of de prijsuitreiking of om er gewoon bij te horen. That's the spirit : gelijkgeaarde zielen samenkrijgen op enkele vierkante meter.
In de voorgaande reply's werden de organisatoren rijkelijk bejubeld, waarvoor onze dank. We hebben het echter met veel plezier en speciaal voor jullie gedaan.
Wij, als organisatoren hebben echter ook nog enkele mensen te bedanken.
Allereerst de firma Anckaerts voor hun steun aan het evenement. Door hun aanwezigheid konden zowel Anckaerts als Depaddock zichzelf tonen aan de buitenwereld. Beide partijen sloten het evenement jegens elkaar op een positieve manier af.
Vervolgens 24u.be die tevens voor een financiële injectie zorgden om de karters en spaghetti-eters te sponsoren en tegelijkertijd met een team in de wedstrijd aantraden.
Bedankt Extreme Kart en in het bijzonder de zaakvoerder Bart. Bevestigen heeft hij ten opzichte van ons reeds lang gedaan. Het is echter altijd leuk om zulke evenementen op poten te zetten met professionals, die weten waarover ze spreken, altijd een ietsje meer te bieden hebben en wat vooral mezelf aanspreekt : niet te "ijdel" zijn om zelf een handje toe te steken.
Bedankt ook Carlos Ghijs. Sommigen zullen denken wie ??? Wel Carlos is de man die ons jaarlijks een bijzonder mooie litho (eerste prijs van Depaddock-kwis) schenkt. Helaas kon Carlos wegens ziekte niet aanwezig zijn om de prijs eigenhandig te overhandigen.
Bedankt ERAN. ERAN één van onze trouwe partners schonk tevens een mooie prijs die wij onder de aanwezige leden hebben uitgeloot. Een "Racing Experience" op het circuit van Zolder.
Bedankt Riet en Pika voor de deskundige hulp in en in de buurt van de pits tijdens de wedstrijd. Door jullie aanwezigheid en hulp werd het bestuur ontheven van enkele taken en konden ze met een eigen team deelnemen. Zonder jullie had dit absoluut niet gekund.
En tenslotte : bedankt aan jullie allemaal.
Bedankt aan de aanwezigen om ons zo talrijk te komen steunen.
Bedankt aan de afwezigen, waar jullie ook mogen gezeten hebben, wij zijn er zeker van dat jullie zaterdag, ergens in de loop van de dag aan ons hebben gedacht.
Tenslotte willen we zeggen dat we ook de negatieve noten hebben gelezen. Dat mag. Het forum is er voor iedereen die een mening heeft en deze wil uiten. Wij van onze zijde zullen een debriefing houden en vooral de goede zaken en de opbouwende kritiek uithalen om volgend jaar (nog) beter te doen.
Ik hoop dat ik niemand ben vergeten. Als dat toch zo is : ook jullie bedankt.
BEDANKT
Het bestuur.
Werner333
17-11-2003, 21:17
Originally posted by JV1
Over gevechten gesproken, ik had een leuk gevechtje met Werner! :D dat duurde eigenlijk best wel lang dus ben er maar voorbij gegaan :)
En ik dan weer voorbij jouw en jij terug voorbij mij. :D Het was echt tof.
Aan juf anneke, sorry van de crash. Maar jullie haakten in elkaar en ik kon geen kant meer uit. En als het een trosst mag zijn: mijn been en voet zijn niet helemaal znder pijn uit de crash gekomen :D
Verder sluit ik me aan bij wat Pascal hier gezegd heeft en wens ik iedereen nog eens te bedanken.
Volgende afspraak is onze jaarlijkse ledenvergadering in Februari.
En we zijn er al aan begonnen. ;)
Originally posted by Werner333
Verder sluit ik me aan bij wat Pascal hier gezegd heeft en wens ik iedereen nog eens te bedanken.
Eindelijk iemand die mij begrijpt :D :D :D
Trouwens mijn reply is getekend met : "Het bestuur"
C U
Oneliner
17-11-2003, 21:26
Ook van mij uit nen dikke proficiat en nen dikke dakuwel aan alle aanwezigen!!
Ook wil ik ene met ne zilver-blauwe helm uit het misteryracingteam bedanken voor het faire gevecht dat we toch een 10-15 ronden hebben gehad. Jammer dat we om de beurt steed blauw kregen hoewel men toch moet doorgehad hebben dat we quasi even snel waren.
Wie deze piloot was weet ik niet, hij reed niet voor niets voor misteryracing é :)
Originally posted by Werner333
Volgende afspraak is onze jaarlijkse ledenvergadering in Februari.
Schrijf al maar op dat Huudo erbij zal zijn :D
Pascal,
We hebben het gelezen, en vooral : we hebben het begrepen (dat hadden we reeds lange tijd ;) ). Mistery Racing kan zich enkel aansluiten bij jouw mening en bij de mening van het De Paddock bestuur. Ook wij zullen niet afwezig blijven bij een volgende gelegenheid, dat weet het De Paddock bestuur maar al te goed... BTW... die twee podiumplaatsen waren verhoopt (gezien de samenstelling, vrij logisch, me dunkt, begrijp me niet verkeerd aub,), maar wat mij als "teammanager" vooral voldoening gaf : we waren met 12 piloten die De Paddock gesteund hebben, en allen hebben zich geamuseerd ! (Niet in het minst de teamchefs... wie dat ook mogen geweest zijn :D )... De Paddock : GO ON ! We'll support you !!!! En laat de negatieve noten maar klinken hoor jongens, die worden overmatig gecompenseerd door een overweldigende symphonie van positieve klanken !!!
De Paddock : :applaus: :applaus: :applaus:
Originally posted by Oneliner
Wie deze piloot was weet ik niet, hij reed niet voor niets voor misteryracing é :)
Wie anders dan Raikonen? Heb je dat dan niet gezien na de wedstrijd? En Mistery dat is eigenlijk een goed vermomde Jean Todt, maar dat wist je toch al?
Joost
Ook ik wil me volmondig aansluiten bij het dankwoord van Pascal. Zonder jullie was er gewoon geen De Paddock Evenement. We zouden daar schoon gestaan hebben met ons 5-en :D :D :D
Dus jongens en meisjes, bedankt voor de opkomst, bedankt voor de competitieve wedstrijd, en bedankt voor alle lofbetuigingen. Die motiveren ons om het volgend jaar in februari weer net iets beter proberen te doen!
Op aanvraag van Joost is het hier dus al zowat 50 minuten stil... amaai... wat voor een kracht dat het onderwijzend personeel heden ten dage toch maar uitstraalt hé :D
50 minuten, da's dus wel een heel lesuur hè!
ps. let op het aantal posts van mij...magische auto
50 minuten, da's dus wel een heel lesuur hè!
ps. let op het aantal posts van mij...magische auto
Ja.... prachtig inderdaad....maar dan nu niks meer zeggen eh :D
Originally posted by Sennake
In feite waren we zelfs niet eens verplicht om dit te doen en hadden we voor hetelfde geld iedereen in de waan gelaten dat alles ok was, en dan zou 24u.be na de finish gediskwalificeerd moeten worden. Is dat dan de betere oplossing misschien? [/list=1]
Amai, ik heb precies weer iets gemist vandaag...:D
Laat ik er enkel dit aan toevoegen: ik respecteer volkomen de beslissing van de wedstrijdleiding, en ik denk ook dat dat de goeie is geweest. Ik beken dat ik, op het eerste moment dat ik de beslissing vernam, niet ongelooflijk happy was. Maar... hoe zoudt ge zelf zijn? In elk geval hebben we er op die manier achteraf alleen nog maar meer plezier aan beleefd. Ik kijk dan ook tevreden terug op een erg leuk evenement... :)
Genoten van de gezellige sfeer, gekwijld bij het zien van al die prachtige schaalmodellen, bewonderend gekeken naar andermans foto's, geslurpt aan lekkere spaghetti, de karting aan de meer bekwamen gelaten....en met een gele Ferrari F50 huiswaarts gekeerd, wat kan een mens nog meer wensen.
Ga verder op de ingeslagen weg, maar zorg ervoor dat het geen UPV is :D
jan
FastFons
19-11-2003, 23:54
verslag van Calamitas team is ook te vinden op onze website sinds vandaag!
FF
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.