PDA

View Full Version : ERAN RACING : 6 februari Circuit Zolder

A.J.
17-11-2003, 13:54
Aangezien de eerste inschrijvingen aan het binnenkomen zijn open ik deze tread nu al. We hopen dat het winteroffensief zich ofwel in januari ofwel in de tweede helft van februari toeslaat zodat we net als in 2003 (25 januari) veel zon mogen krijgen tijdens onze winter organisatie.
Boosterke gaat ook zijn eerste stappen op het circuit zetten die dag, ben benieuwd of dit even goed zal gaan als op de kart?
Verder verandert er niet veel aan het concept. De timing blijft behouden 9u-14u voor de beginners, 14u-18u vrij rijden.
BODI gaat zich die dag bezig houden met het maken van ERAN RACING : THE MOVIE, een kortfilm waarmee we tot in Cannes en Hollywood in de prijzen gaan vallen :D
Verder gaan we een nieuwe locatie hebben op het circuit, ons echt clubhuis, maar daarover binnenkort meer.
Dus markeer 6 februari alvast in uwe agenda.

Mistery
17-11-2003, 14:03
Originally posted by A.J.
Boosterke gaat ook zijn eerste stappen op het circuit zetten die dag

Oei Oei Oei... Janneke, doe het goed hé kerel ! ;)

boosterke
17-11-2003, 14:16
eeuuhhh als ik geen brokken rij ben ik al content ... :d

BODI
17-11-2003, 21:32
BODI gaat zich die dag bezig houden met het maken van ERAN RACING : THE MOVIE, een kortfilm waarmee we tot in Cannes en Hollywood in de prijzen gaan vallen :D

Oei, Sta me dan toe nog even het volgende op de juiste plaats te koppie-pasten :D.

Op de laatste Eran Racing track days zijn er steeds cameras van deelnemers aanwezig geweest. Deze leveren soms spectaculaire en interessante beelden op, die dan gemonteerd worden, om vervolgens de basis te vormen van een of ander internet filmpje.

Veel deelnemers vinden het tof later een of ander visuele herinnering te hebben. Uiteraard, wie vindt het niet plezant om zijn wagen door de bocht te zien scheuren met himself achter het stuur.

De betreffende filmpjes zijn echter bijna altijd vanuit 1 camerastandpunt – logisch, er is meestal maar 1 camera – gefilmd.

Voor de volgende Eran Racing track day, op 6 februari, had ik graag een samenwerking willen organiseren. Als de mensen die anders individueel telkens filmen, nu eens afspreken om samen te filmen en de beelden uit te wisselen. We zouden dan cameras kunnen verdelen over het circuit om zo meer van de gebeurtenis te registreren. Daarom probeer ik nu al een tijdje geinteresseerden met een digitale camera zich te laten melden.

Op het einde van de dag, kan dan de digitale data ( eventueel gecompresseerd ) uitgewisseld worden, door ze centraal te verzamelen en op DVD te branden ( ik heb de apparatuur en de krachtige PC ter beschikking ) . Iedereen zou dan de totale beelden ( ook van de andere cameras ) kunnen meekrijgen. Het grote voordeel is meer beelden en camerastandpunten. Eventueel volgende internet- of thuisfilmpjes zullen nog een stuk knapper zijn. Bovendien kan Eran dan deze beelden gebruiken om hun dagen nog populairder te maken…

6 Februari lijkt nog ver weg maar als we dit goed willen aanpakken lijkt een goeie organisatie geen overbodige luxe.

6 FEBRUARI: OPROEP VOOR FILMERS MET CAMERA DIE BEELDEN WILLEN UITWISSELEN :)

Liefst digitale camera met DV uitgang, Firewire of USB 2.0 verbinding (breng eventueel windows 2K device drivers mee). andere mag ook, maar dan ik die beelden niet ter plaatse digitaliseren. :cool:
Stuur me op voorhand een mailtje zodat ik weet welke stormloop te verwachten :D .

Jo Smets
18-11-2003, 12:59
Dag Allemaal,

ik bennu volop bezig met het klaarmaken van de Race-mini. Hij zal over een paar weken klaar zijn en moet gerodeerd zijn voor 6 februari. Dan gaan we de pony's loslaten :)

Verder had ik nog de volgende vraag. Aangezien de kans groot is dat het op 6 februari regent of ies dergelijks. had ik graag een Box gehuurd voor die dag. Ik hoorde dat dit niet echt duur is maar weet er iemand de juiste prijs en hoe dat zit met stroomvoorziening. Reservaties moeten bij de controletoren neem ik aan?

Aanstaand weekend is er naast de Rallysprint in Zolder ook een Rally-race-Kar happening in Lanaken op de kartbaan. Binnen oval racen tegen mekaar met autos... Spectaculair. Er zullen ook verschillende race-teams aanwezig zijn.

Meer info via grand prix karting te lanaken

met race-groeten,
Jo Smets

A.J.
18-11-2003, 14:11
de prijs voor een box is nu iets meer dan 30€.
om dit te reserveren moet je bij circuit zolder zelf zijn, je kan hiervoor rechtstreeks bellen op 011/85.88.89

Pölö
18-11-2003, 16:40
Gaat men voortaan altijd die transponders gebruiken tijdens de free driving?

A.J.
18-11-2003, 18:53
Ja, deze zijn verplicht voor de geluidsmeting en wagenidentificatie.
De reden waarom wij deze verdelen in de pits en niet bv tijdens de inschrijving is dat ze "250€" het stuk kosten en wij niet zinnens zijn deze borg aan iedereen te vragen, daarom wordt er telkens een wagen de pits in rijdt een transponder geplaatst en wanneer er van de piste afgereden wordt nemen we deze er terug uit.

pieterp.be
22-11-2003, 18:58
Ik krijg er alweer zin in :D

A.J.
18-12-2003, 23:22
Vandaag heeft Boosterke het circuit voor het eerst van heel kortij gezien. Ik moest namelijk wat gaan rondbollen in functie van een cameraploeg die de diverse camerastandpunten evalueerde. Dus alle bochten moesten meermaals genomen worden, en Boosterke zat de hele tijd naast me in de wagen. Ik hoop dat hij nu genoeg info heeft om op 6 februari zijn plan te kunnen trekken op het circuit. Go for it Boosterke :D

FormulaV-JH495
19-12-2003, 00:24
@ Boosterke : elke kilo da ge nu verliest ... the quicker u go :)
@ me ... da zeg ik ook al elk jaar en der komt altijd maar meer bij dan dat eraf gaat .. mijn BLOK jaren zeker :)

A.J.
21-12-2003, 03:46
Aan de deelnemers op 6 februari OPGELET :

de inschrijvingen en het sekretariaat van ERAN RACING zal vanaf deze eerste organisatie in 2004 in het nieuwe themacafe WHEELS plaats vinden. Onder de tunnel door en dan naar rechts!

boosterke
21-12-2003, 04:07
inderdaad ik heb het circuit ne keer meegemaakt als passagier en ik moet zeggen, heb der al een heel deel van kunnen opsteken (oa dat fietsers hier niet op thuishoren :D)
en euh wheels... brengde best zelf mee zenne, want zonder wielen gade ni kunne bollen denk ik

A.J.
08-01-2004, 12:59
De inschrijvingen komen nu vlot binnen. We hebben reeds bijna 20 mensen voor de circuit experience, de cursus van 8u tot 14u. Als het weer nog wat wil meezitten dan kunnen we er een mooie start van 2004 van maken.
Momenteel zijn het vooral gewone sportiev wagens die ingeschreven staan (HondaCRX, Opel Astra, Ford Puma, Alfa 75, Mini Cooper, BMW 320,...)

BODI
08-01-2004, 13:37
Ik kijk er al naar uit. De peugeot zou dan ook moeten getuned zijn. Ben benieuwd. :D

bart VDB
08-01-2004, 13:47
Indien het weer meezit zullen we er waarschijnlijk ook zijn. Ik hoop alleen dat er geen ijzel of sneeuw is dan. Deze periode kan dat nog allemaal.
Met welke auto we komen valt nog af te wachten.(R19 ??? of Megane???).

A.J.
08-01-2004, 22:40
Originally posted by bart VDB
Indien het weer meezit zullen we er waarschijnlijk ook zijn. Ik hoop alleen dat er geen ijzel of sneeuw is dan. Deze periode kan dat nog allemaal.

Ik heb zon en 20° besteld maar ze wouden me geen garantie geven :D :+

Jo Smets
09-01-2004, 12:08
Ik hoop ook dat het droog blijft, anders is mijn mooie nieuwe auto al weer om zeep.

Koud is geen probleem, gaat de auto alleen maar harder van :)

race-groeten,
Jo Smets

SimonSays
09-01-2004, 14:56
Ik hoop mijn nieuw speelgoedje ook in orde te hebben tegen dan ;)

Ik neem aan dat er tijdens de sessies vrij rijden ook gefilmd wordt?

Simon
(Vorig jaar met Subaru Impreza)

BODI
09-01-2004, 15:03
Ik neem aan dat er tijdens de sessies vrij rijden ook gefilmd wordt?

U bet ya! :D

B.C.
12-01-2004, 21:44
Ik zal proberen het Clio V6je mee te brengen.Maar ik beloof niets.Hij ligt dan mss nog uit elkaar.

Groetjes aan B.V.S. en A.J.

boosterke
12-01-2004, 22:47
hmz bij deze moogde mij schrappen om mee te rijden, maar ik kom ZEKER kijken :D

Werner333
12-01-2004, 23:05
Ik kom ook kijken. Of als er nog helpende handen nodig zijn, laat maar iets weten.

Cor
20-01-2004, 19:26

Hoi A.J.

ik heb mij eindelijk toch maar eens geregistreerd op dit forum.
ik kom niet in februari,want die zon geloof ik wel.
maar die 20 graden,daar heb ik mijn twijfels over. :no:
maar ik kom wel op 5 maart. :)
dan kan ik de porsche weer eens flink uitlaten.
groetjes : Cor.(uit nederland)

RaceFan
20-01-2004, 19:53
AJ,

We zullen met de Manta op het laatste moment moeten beslissen

Hopelijk tot dan!

Greetz
Gert

TURBEAU
22-01-2004, 23:47
Ik ben er ook weer bij :gas:

Verheug me erg op dit Eran seizoen ....vooral Spa ..daar heb ik nog een appeltje mee te schillen :worship:

Voorzien van nieuwe 'Sjonnie' spoiler en een paar dB minder (ik wil ook wel 's volgas langs die micro's :frusty: )

Dus 'count me in'

Matthijs / Subaru GTT

BODI
25-01-2004, 18:07
Eran Film Sessie op 6 februari

Stand van zaken

De personen die reeds toegezegd hebben te zullen meewerken (en die eerstdaags een email van me krijgen om de praktische zaken af te spreken en vast te leggen)

Andy en co, Eran Racing :D http://www.eranracing.be
Roeland – digitale camcorder en regie http://users.pandora.be/AllPro/
Bodi – digitale camcorder, logistiek en coordinatie http://users.pandora.be/gbo/gti6_pics.htm
Sven – analoge camcorder in de wagen, digitale camera.
Ubi en Loe – digitale camcorder http://www.bastardo.be/movies.php
Gunther – digitale camcorder
+++

Het doel

Promotie
Actie
Fun

Openstaand punten

Andy, denk je nog even na wanneer en hoe we bepaalde shots kunnen in scene zetten?

Vrijwilligers en Medewerkers

Mensen die nog geinteresseerd zijn in de beelden en tevens ook kunnen komen filmen, mogen me nog steeds contacteren via PM.

Ik moet zeggen dat 6 februari niet snel genoeg kan arriveren :)

Cheers,

BODI.

B.C.
31-01-2004, 18:05
NOG 6 keer slapen!!!!!!!

A.J.
31-01-2004, 19:34

De zon weet ik nog niet maar de temperatuur gaat toch al in d goede richting :D

KoenC
01-02-2004, 13:28
Hallo,

Is er iemand bereid om me aanstaande vrijdag enkele rondjes te laten meerijden? Op die manier krijg ik toch al een idee van het circuit, wat me kan helpen als ik binnenkort zelf achter het stuur ga kruipen tijdens een eran racing day.

BODI
03-02-2004, 13:13
Koen,

Ik zou je wel willen meenemen op 6 februari - mits het tekenen van een afstand-van-verhaal-waiver :D maar ik vrees dan bijzonder weinig tijd en plaats te hebben.

Langs de andere kant kan ik me moeilijk voorstellen dat er niemand anders bereid is je mee te nemen in de wagen?

SimonSays
03-02-2004, 20:43
Ik kan er helaas niet zijn, enerzijds geen auto, en anderzijds zakelijke verplichtingen... :(

De rest van RemmelRacing is er ook niet, RR350 moet ook werken...

Het lijkt me trouwens opportuun om op 6feb reclame te maken voor de opkomende DVD film, en dan tijdens de sessie van 5 maart ook nog een hoop cameramensen samen te krijgen ;)

Kwestie dat ik er dan tenminste ook op sta :D

B.C.
05-02-2004, 19:54
Nog 1 keer slapen!!!!!

Cor
05-02-2004, 20:12
Originally posted by B.C.
Nog 1 keer slapen!!!!!

jij nog 1 keer. :)

ik nog 29 keer slapen. :+

pieterp.be
06-02-2004, 20:19
Het was weer een fijn uurtje :)

Het weer was eigenlijk zo goed als perfect.

Volgende keer kom ik wss met meer power (nieuwe motor)...

Witte
07-02-2004, 00:15
Ik heb mijn autootje ook eens onderworpen aan een test op Zolder. De bedoeling was veel fun en geen stukken. Dat is dan ook gelukt. :D
Dat smaakt naar nog.
Het enige nadeel is dat ik nieuwe remblokjes zal moeten steken, maar naar verluid was ik niet de enige. :D

pieterp.be
07-02-2004, 12:01
Inderdaad, de remmen krijgen het zwaar te verduren :)

Is dan ook een van de eerste dingen die ik zou upgraden.
http://www.imagestation.com/picture/sraid83/p1f32c3bfca31d2b6945775c87afba261/fadeed19.jpg
Veiligheid voor alles en daar horen goede remmen bij.

Witte
07-02-2004, 12:46
Ik ben al aan het rondzien om de remmen te upgraden, maar naar het schijnt is zoiets standaard moeilijk te vinden voor een MX-3. Tenzij je in Amerika gaat kijken (gelukkig staat de US$ nogal laag).

Mark
07-02-2004, 12:58
Gisteren voor de eerste keer eens gaan kijken naar een Eran dag, samen met een collega die ook aspiraties heeft om eens te leren gaan rijden op circuit.

Het heeft eigenlijk alleen maar bevestigd van hetgeen we ervan verwachten: Zoiets moeten wij ook kunnen ;) Je kunt het zo leuk en duur maken als jezelf wilt, maar het hoeft echt niet veel te kosten om een middagje plezier te hebben.

Heel wat mooie acties gezien, vooral die twee met hun rode Kadett GSI en die mega lompe Jaguar. Fantastisch schouwspel in de Villeneuve, ronde na ronde.

Nu eens op het gemak gaan zoeken naar een wagen en dan eind 2004, begin 2005 inschrijven voor de cursus.

B.C.
07-02-2004, 18:39
Juist MARSHAL,iedereen kan hem daar eens komen uitleven zonder geflitst te worden door ne paal.ERAN dag=FUN dag!!!!!
Met dank aan ERik en ANdy!

APPLAUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Werner333
07-02-2004, 18:56
IDD. Ik had de kans om me ook eens uit te leven op het circuit. In het begin even wennen, maar dank zij de instructies van de instructeur ging het al vlug beter en sneller. Teverden dat ik uit de zandbakken ben gebleven alhoewel ik enkele "momenten" beleefde. :)
Ik heb tijdens de dag iemand de opmerking horen maken: "Dit zou de regering moeten subsidieren. Er zou heel wat minder agressiviteit op de weg zijn".
Nogmaasl dank aan mijn instructeur en wie weet tot de volgende ERAN dag :)

Lemans
07-02-2004, 21:53
Iemand??

pieterp.be
08-02-2004, 15:21
Originally posted by Werner333

Ik heb tijdens de dag iemand de opmerking horen maken: "Dit zou de regering moeten subsidieren. Er zou heel wat minder agressiviteit op de weg zijn".

Indeed, na zo'n uurtje circuit rijd ik altijd zo mak als een lammetje naar huis :)

Mr.Dallara
08-02-2004, 18:33
Zijn er ergens op het www foto's te vinden vd ERAN-day???

Ik veronderstel van wel, aangezien op de eerste page van deze thread een oproep werd gedaan naar filmers en fotograven...

Giovanni
08-02-2004, 22:29
Originally posted by Witte
Het enige nadeel is dat ik nieuwe remblokjes zal moeten steken, maar naar verluid was ik niet de enige. :D

Dat klopt.
Ik zat er zelfs compleet door !!!
Vrijdagavond nog vervangen om zaterdag met de Porsche naar de cursus te kunnen gaan.
Onderweg lag er helaas een oliespoor ...
Ikzelf ben de plaats heelhuids voorbij geraakt maar een achterop komende wagen ging compleet dwars en heeft me stevig geraakt.
Resultaat :
Vrijdag zonder problemen doorgekomen.
Zaterdag rustig aan het rijden en dan krijg je dit als resultaat :
http://users.skynet.be/bs603763/porsche/porschecrash1_small.jpg
http://users.skynet.be/bs603763/porsche/porschecrash2_small.jpg
http://users.skynet.be/bs603763/porsche/porschecrash3_small.jpg

Cor
08-02-2004, 23:05
oeps.

Giovanni
08-02-2004, 23:17
Dat is nog zacht uitgedrukt ...

Cor
08-02-2004, 23:24
ja ,daar kan ik mij wel iets bij voorstellen.
ik rij zelf namelijk ook 944,en stond ook een keer naar een uitwijkpoging ,stil,en werd toen ook aangereden.
ook op die plaats ,maar dan aan de andere kant.
we hebben de schade zeer goed kunnen herstellen.

succes met de herstel werkzaamheden.

groet : Cor.

FormulaV-JH495
09-02-2004, 11:11
hoeveel man was er vrijdag ??

JJoris
09-02-2004, 15:32
Originally posted by Witte
Ik ben al aan het rondzien om de remmen te upgraden, maar naar het schijnt is zoiets standaard moeilijk te vinden voor een MX-3. Tenzij je in Amerika gaat kijken (gelukkig staat de US$ nogal laag).

Witte, waarom geen competitie remblokken monteren om op circuit te rijden. Voor MX3: Ferodo racing, FCP487. Dit zal je zeker verder helpen. Let wel deze zijn niet gehomologeerd voor straat gebruik.

Tommy
09-02-2004, 17:11
Heb een paar video clips op de webpage gezet van de laatste Eran free driving. 't Is redelijk amateuristisch maar wie zich daar niet aan stoort:

http://www.carprojects.be/polo/polo_vid.html

Cor
09-02-2004, 17:31
Originally posted by Tommy
Heb een paar video clips op de webpage gezet van de laatste Eran free driving. 't Is redelijk amateuristisch maar wie zich daar niet aan stoort:

het mag dan in jou ogen amateuristisch zijn,maar ik vind het er goed uitzien.
dat zijn weer fraaie onboard beelden,die je daar gemaakt hebt.
ik krijg er al weer zin in.
maar ik moet helaas nog wachten tot 5 maart.

groet : Cor.

Supra
09-02-2004, 18:57
met een formule renault mag je al vanaf 14 jaar rijden.
is dat tijdens deze dagen ook mogelijk ???

BODI
09-02-2004, 20:02
Langs deze weg wil k graag iedereen bedanken die gefilmd heeft. Op het resultaat is het nog even wachten, want het is enorm veel data om door te ploegen. :D

bodi.

B.V.S.
09-02-2004, 20:32
Originally posted by Tommy

idd toffe beelden... keep on going... tof autoke om u mee te amuseren denk ik... ;) :gas:

Witte
09-02-2004, 21:16
Originally posted by JJoris
Witte, waarom geen competitie remblokken monteren om op circuit te rijden. Voor MX3: Ferodo racing, FCP487. Dit zal je zeker verder helpen. Let wel deze zijn niet gehomologeerd voor straat gebruik.

Het is de bedoeling dat ik (voorlopig) met deze auto ook nog naar Zolder en vooral terug naar huis rijdt. Vermits die blokken blijkbaar niet de straat opmogen is dit momenteel geen goede optie. Misschien later, ik heb het type alvast genoteerd.

Ik ga morgen mijn licht eens opsteken bij iemand die zo'n dingen verkoopt.
Ik heb wel vernomen dat Ferodo kwalitatief goede blokken maakt voor clubracen (zo noemen dat vrij rijden bij ERAN naar het schijnt)

JJoris
09-02-2004, 21:55
Witte,

Deze blokken zijn alleen verkrijgbaar bij Mosafrein, hij is de enige erkende verdeler voor Ferodo racing. Ferodo heeft nu de nieuwe "DS Performance" deze zijn ook voor zeer sportief gebruik, en gehomologeerd voor straat gebruik maar jammer genoeg niet verkrijgbaar voor je MX3. De racing blokken kunnen door een kenner toch ook op straat gebruikt worden, misschien enkel deze blokken monteren om naar het circuit te rijden & terug.
Vergeet niet dat het niet verstandig is om met gelijk welke nieuwe blokken zonder te roderen op circuit te gaan. Met geroderde blokken heb je veel langer plezier. Blokken roderen doe je door de blokken gedurende enkele Kms (+/- 10) lanzaam op te warmen, en dan volledig te laten afkoelen Dit procede verlengt de levensduur van je blokken opmerkelijk.

gunther1
10-02-2004, 00:39
Wat betreft het filmen,dat was graag gedaan.Spijtig dat er niet meer in de auto kon gefilmd worden.
De BL is stuk gegaan in de motor en dus kon er niet echt meer verder gereden worden. :mad:
Nu kan ik kiezen voor een revisie of een andere motor.Het zal het laatste worden denk ik.
Want een revisie zal wel iets langer duren dan er zelf een andere motor in plaatsen(en daar weet Bodi alles van het wachten op de motortuners ):+ .Ik hoop dat ik er op 5 Maart terug kan staan met een motor die het dan wel uithoud

FormulaV-JH495
10-02-2004, 09:01
@ Tommy ...
Elk jaar zie ik je sneller en sneller rondjes draaien :D

@Supra ... hope so ... anders moet ik mijn kleine gasten ergens anders leren racen :D ... maar das maar voor binnen 9jaar :D

BODI
11-02-2004, 21:29
Originally posted by gunther1
Ik hoop dat ik er op 5 Maart terug kan staan met een motor die het dan wel uithoud

Ik hoop dat de peugeot onder de geluidsnorm (95dB) blijft op 5 maart :mad: en dat ie dan volledig goe gemapt is :D

gunther1
11-02-2004, 23:10
Een andere motor is gevonden,eentje van een Corrado,dus het sleutelen kan beginnen. Mijn weekend zal weer eens goed gevuld zijn.
Je moet er toch wat voor over hebben :D

BODI
12-02-2004, 13:51
Een andere motor is gevonden,eentje van een Corrado

Een VR6 2.9 ?

gwyllion
12-02-2004, 15:00
Originally posted by BODI
Een VR6 2.9 ?
Er zaten wel wat meer motoren in de Corrado: 1.8 en 2.0 16V, G60 en VR6. Keuze genoeg.

Scapa
12-02-2004, 15:24
Originally posted by gwyllion
Er zaten wel wat meer motoren in de Corrado: 1.8 en 2.0 16V, G60 en VR6. Keuze genoeg.

Die stonden toch ook niet bekend om hun betrouwbaarheid eh?

gwyllion
12-02-2004, 15:47
Originally posted by stijnconinx
Die stonden toch ook niet bekend om hun betrouwbaarheid eh?
Enkel de G lader van een G60 gaat soms kapot. De rest is feilloos.

pieterp.be kan je altijd meer over vertellen; hij is immers een echte corrado guru :cool:

gunther1
12-02-2004, 23:27
neen geen Vr6 maar een 1.8 g60,anders moet ik weer de kabelboom en zo veranderen en daar heb ik geen tijd voor.
Het is een 8v,die zijn sterker dan de 16v en het enige dat er aan kapot gaat is de lagers van de g60 zoals gwyllion schreef

pieterp.be
15-02-2004, 14:14
8V sterker dan de 16V??

De 16V van VW wordt zowat gezien als hun meest bulletproof blok.

Bij de G60 is de G-lader een zwak punt (tijdig reviseren!!) en idd de drijfstanglagers die het ook snel gehad hebben. Verder zit je op de 8V met een vrij antieke kop (uitlaat- naast inlaatkanaal).

Maar er zijn zeker heel leuke dingen met een G60 te doen:
http://www.corrado-club.nl/film/ed.WMV
http://www.corrado-club.nl/edvandemaand.php
http://www.ame-racing.de/dragracer/galerie.shtml
http://www.ame-racing.de/dragracer/videos/viertel_meile.mpg
http://www.slook.nl/corrado/main_frames.php3?bottom_mode=1&fake_stat=&option=1&forum_id=414248

gunther1
15-02-2004, 14:34
Ik ga proberen op een 16v motor de g60 te plaatsen.

Jo Smets
16-02-2004, 12:55
Dag allemaal,

we zijn gisteren eens langs gegaan in Wheels-Cafe bij Andy en Co. Waar vanaf nu de inschrijvingen zullen zijn. Ziet er erg goed uit moet ik zeggen.

Dat is nu echt wat wij, autosport-liefhebbers, nodig hebben.

Andy, gefeliciteerd met de nieuwe zaak.

Race-groeten,
Jo Smets

SimonSays
16-02-2004, 12:58
Is dat café nu dagelijks open of zo?

Jo Smets
16-02-2004, 16:41
Voor wat ik begrepen heb dagelijk vanaf 11u 's ochtends

mvg,
Jo Smets

pieterp.be
16-02-2004, 19:01
Ik ga proberen op een 16v motor de g60 te plaatsen.

Gunther,

Dan kan je zeker terecht op www.slook.nl/corrado registreer je op dit forum en met de zoek functie kan je al heel wat links vinden naar nuttige topics. Er zitten er ook heel wat die al een 16V-G60 hebben of aan het bouwen zijn.
Er komt wel heel wat bij kijken, maar als je een 16V en G60 motor hebt kom je al een heel eind verder en het blijft natuurlijk een prachtig motorconcept met twee van de beste dingen uit het VW gamma.

gunther1
16-02-2004, 19:05
Daar heb ik het idee eigenlijk op gedaan. :D
Er komt inderdaad nog een pak werk bij kijken maar ik ga het toch proberen.
Als alles maar klaar is voor 5 Maart.

gwyllion
17-02-2004, 14:33
Daar heb ik het idee eigenlijk op gedaan. :D
Er komt inderdaad nog een pak werk bij kijken maar ik ga het toch proberen.
Als alles maar klaar is voor 5 Maart.
Een 16V G60 bouwen tegen 5 maart?!!! Een zeer strak schema dat mij niet zo realistisch lijkt.

Eerst alle nodige onderdelen verzamelen: een KR blok, alle G-lader stuff, stuff om de compressieverhouding te laten zakken (Audi S2 zuigers en drijfstangen, of KR zuigers afdraaien, of custom drijfstangen, ...) En dan nog die motor in elkaar steken en inbouwen. Er komt toch heel wat bij kijken en het kost toch heel wat tijd en geld.

gunther1
17-02-2004, 15:02
Ik ga eerst een gewone g60 er instoppen zodat hij weer rijd.
Ik heb al de 2 blokken in reserve om alles te bouwen.
ik heb dan buiten de opgenoemde spullen ook nog een sirocco inlaat spruitstuk nodig en veel tijd dus

FormulaV-JH495
17-02-2004, 16:29
en is de movie al klaar ?? :D

BODI
17-02-2004, 17:56
Originally posted by FormulaV-JH495
en is de movie al klaar ?? :D

We zijn volop bezig en ik ga nog niet teveel verklappen.. :D

Onze zelfgekozen deadline is 5 maart.

Don Kamiel
19-02-2004, 21:21
Den Topic een beetje laat gezien :rolleyes:
maar ik vond het ne plezante namiddag !
Een paar schoon otto's gezien, en spectaculaire acties in de eertse linkse :D
Ik heb ook een paar fotokes getrokken, staan op de www link hieronder. Alleen dient ge te registreren om ze te zien (ik heb zelf geen plaats om alles te zetten, daarmee dat ik dit gebuik).

Cor
19-02-2004, 22:00
even een test

boosterke
28-02-2004, 12:03
hopelijk met de volgende eran ni zoveel sneeuw :s

B.V.S.
28-02-2004, 12:32
Originally posted by boosterke
hopelijk met de volgende eran ni zoveel sneeuw :s

da's toch plezant... :D hebt gij trouwens al nen otto gevonden...?

Blue
01-03-2004, 00:46
yep, idd, vorige eran dag (de eerste dit jaar) was heeeeeel leuk!!
de eerste test ook met de nieuwe scooby, test gelukt, de limiet gevonden en er lichtjes over, weten we ook al weer
:)

spijtig van die geluidslimiet, zat er een beetje ;) over