PDA

View Full Version : The Paddock als deel van een nieuwe site?


AuForm
11-09-2001, 04:59
Gegroet,


Wegens de slechte staat van Belcar bij sport24 ben ik ongeveer een week geleden begonnen met een nieuwe site te beginnen.

Maar nu dacht ik, waarom niet een site over motorsport in België over het algemeen, ipv alleen Belcar.
Meer zelfs, waarom kan 'The Paddock' niet het officiële forum zijn van deze nog onbestaande site.

We hebben enkele ideeën wat betreft een domein naam, maar die zeg ik liever niet of er loopt er één mee weg.
De site zal samenwerken met de site in mijn signature.

Het zal een site zijn voor en door liefhebbers (en hopelijk deelnemers, zoals rijders). Met veel foto's wat dat is er tekort bij de meeste motorsport sites.


-PJ

Bernie
11-09-2001, 07:25
Mits de nodige financiële middelen is er misschien iets te regelen, maar dan zal er toch overlegd moeten worden met de andere aandeelhouders.

airco
11-09-2001, 08:24
lol @ bernie

nee, ff serieus nu!! kzal der straks is over nadenken!! seffes eerst ff mijn exaam gon maken!!!

airco
11-09-2001, 13:13
hmmmzzzz

zou je dan ook eens een idee kunnen geven van wat ik kan verwachten van je nieuwe site!!! het concept, de kleuropbouw, zodat ik bv een nieuwe template-set zou kunnen maken zodat het forum er iets anders uitziet voor de gebruikers die vanop jou site komen!!

en misschien is ook een email-adres, of een andere manier waarop ik je kan bereiken wel handig, om is juiste afspraken te maken!!

airco

AuForm
11-09-2001, 19:03
Zeker, mail me op dit address...

belcarsite@hotmail.com


Ik heb al een soort ruwe schets gemaakt. Het kleurenshema zal natuurlijk verband houden met de Belgische driekleur.


-PJ

airco
13-09-2001, 00:38
roger, kzalet doen alsek vant weekend thuis ben!!!!

Ben nu op verlof in Londen!!!

airco

AuForm
27-12-2001, 21:01
Ik heb een voorbeeld beschikbaar van hoe de site eruit zal zien (nog anders dan degene die Sennake vorige week te zien kreeg).

Mail me: catteeuw@hotmail.com

of geef hier uw email adres. Ik zal een mail samenstellen met de voorbeeldsite en extra informatie.


PJ

airco
28-12-2001, 01:37
airco@pandora.be

;-)

Oneliner
28-12-2001, 11:25
Oneliner@depaddock.eu