PDA

View Full Version : Bandjes verkleuren.


Steve
17-11-2003, 22:22
Wat doe je met slicks die wit worden?
Raar is dat het enkel de voorste zijn...
Betreft een Mercedes op 1/12 van Autoart.

Dit is het enige schaalmodel in mijn verzameling die dit heeft en eigenlijk durf ik er met niets aankomen.

Steve
17-11-2003, 22:24
Djeezes, ik heb hier zeker iets mispeuterd met die attachment?

:eek: :confused:

Werner333
17-11-2003, 23:09
Bij mij werkt die attachment zoals het hoort. Als ik erop klik, zie ik de foto.
Wat je aan het fenomeen kan doen weet ik niet.

AlainH
18-11-2003, 00:29
Op de banden van mijn auto smeer ik een product dat ze weer helemaal zwart maakt... Mss werkt dit ook voor schaalmodellen, maar ik zou het niet op zo'n prachtmodel proberen voor ik zeker weet of het werkt...

Guido
18-11-2003, 00:44
hmmm, think think think... zou Poebeer zeggen.

't is voor mij geen gemakkelijke want ik heb het immers nog nooit zelf gezien, laat staan voorgehad. Wat AlainH suggereert is misschien nog niet zo'n gek idee. Wel zou ik het eerst eens proberen op het vertical vlak van de band aan de binnenkant, waar het niet zichtbaar is van buitenaf als testje. Voor wat betreft de decals, weet ik wel niet of het zo'n goed idee is.

Iemand anders misschien?

Steve
18-11-2003, 01:40
Deze staat volledig stofvrij en zelfs afgeschermd van grote lichtbronnen.
Heb nog eens zo'n model gezien op een beurs en die had dat ook!?

Probleem zijn de witte letters op de banden, en deze modellen zijn iets te duur en te goed afgewerkt om er maar beginnen aan te prutsen.
Het enige wat ik doe bij mijn modellen is het eventuele stof er af doen als ik ze uit hun aankoop-box haal, en dit met een speciaal superzacht borsteltje.

Al bedankt voor de tips!

Ps: attachment werkt bij mij ook maar t'is omdat ik dat hier niet veel zie dat ik dacht dat ik iets verkeerd gedaan had. :rolleyes: