PDA

View Full Version : Welke wagen zouden jullie het liefst op het asfalt zien voor BRI ?


Driesco
19-11-2003, 21:56
Niet dat het doorslaggevend zal zijn, maar deze liggen in de bovenste schuif voor 2004. De ene al meer dan de andere wat ons betreft, maar we horen graag ieders mening.

krikke
19-11-2003, 22:11
Die S4 zou ik het liefst zien rijden. Je ziet ze trouwens bitter weinig. Qua prestaties weet ik niet wat te denken, maar als je die nog wat op kietelt zal je toch met enige pk's kunnen uitpakken denk ik... :D
Zo een Mondeo kan ook bloedmooi zijn! Ik was er een goed jaar geleden niet echt goed van als de williams mondeo daar in meuzelen lag aan Bolderberg... :rolleyes:
Probeer in elk geval om een knoert van een uitlaat à la "Moskovskaya" in het midden van de passagiersdeur te planten, het staat ongelofelijk cool op foto :D
Succes!

Mark
19-11-2003, 22:18
Mwah, geef mij maar een Nissan Primera.......die past goed bij de camping sfeer van Circuit Zolder;) :D

schumivill
19-11-2003, 22:21
Ik heb de Mondeo gekozen,eigenlijk gewoon afgegaan op de ouderdom,die is van 2000 en dus recenter.

Oneliner
19-11-2003, 22:28
Ik ga voor de mondeo (h)

JFL
19-11-2003, 22:29
Is dat toevallig die Primera waarmee Bart Mampaey nog de 24U van Spa heeft gereden?? (4de achter 3 Peugeots, als ik me goed herinner)

Driesco
19-11-2003, 22:46
Morgen zal ik hier de foto's plaatsen mannen, zowel van de body als de technische snufjes van de wagens.

Wat jullie niet weten is dat er prijsverschil tussen de 5 wagens varieert tussen de 37 en de 100.000 euro. Rara, wie kan ze in de juiste volgorde zetten.
Klein wedstrijdje : winnaar ontvangt een Speedlovers halssleutelhanger :)

Op het einde van het verhaal zal ik mijn mening eens geven over de 5 wagens. Nog nooit in mijn leven was de zoektocht naar een wagen zo een hel, wetende dat we einde eens over een sponsor beschikken. Iets origineel is de eerste vereiste voor ons, maar de prijs en de spare parts moeten natuurlijk een beschikbaar en betaal zijn he mannen, we moeten dus met verschillende factoren rekening houden.

Driesco
19-11-2003, 22:47
Originally posted by JFL
Is dat toevallig die Primera waarmee Bart Mampaey nog de 24U van Spa heeft gereden?? (4de achter 3 Peugeots, als ik me goed herinner)

Neen, dat is hem niet.

TYRI F1
19-11-2003, 22:49
hey! d'r rijdt al een Primera rond in het DutchSupercarChallenge. dus doe mij maar een mondeo... of jou dan...

Gikke
19-11-2003, 23:10
Heb voor de Porsche 993 gestemd. Een Porsche blijft mijn voorkeur meedragen, een Porsche hééft net dat ietsje veel meer ziel. Ik zal het immer de mooiste sportkar vinden.

TYRI F1
19-11-2003, 23:19
maar d'r rijden er al zoveel van! :kots smilie:

Oneliner
20-11-2003, 00:07
AUDI S4 ( bijna onmogelijk ) =>5
Porsche 993 =>4
Nissan Primera ( Ex BBTC 1997 ) =>3
Ford Mondeo ( Ex BTTC 2000 ) =>2
Volvo s 40 ( Ex BTTC 1997) =>1

Ik ga vollenbak voor de halssleutelhanger ;)

Snelle Japie
20-11-2003, 00:16
1. Audi S4
2. Porsche 993
3. Nissan Primera (heb ik op gestemd)
4. Volvo S40
5. Ford Mondeo (ze doen zo'n acties bij Ford, die moet het goedkoopst zijn :D)

Maarten
20-11-2003, 00:50
doe mij maar zo een S4

FastFons
20-11-2003, 01:46
Bwa pakt maar nen niet te dure, dan kunt ge met den overschot mijn zitje voor volgend jaar ook betalen :D

Nee ff serieus, doe mij ook maar een S4 (nieuw model liefst) en anders een porsche, de andere modellen zeggen met niet zoveel...

FF

Scapa
20-11-2003, 02:54
Originally posted by Driesco
Morgen zal ik hier de foto's plaatsen mannen, zowel van de body als de technische snufjes van de wagens.

Wat jullie niet weten is dat er prijsverschil tussen de 5 wagens varieert tussen de 37 en de 100.000 euro. Rara, wie kan ze in de juiste volgorde zetten.
Klein wedstrijdje : winnaar ontvangt een Speedlovers halssleutelhanger :)

Op het einde van het verhaal zal ik mijn mening eens geven over de 5 wagens. Nog nooit in mijn leven was de zoektocht naar een wagen zo een hel, wetende dat we einde eens over een sponsor beschikken. Iets origineel is de eerste vereiste voor ons, maar de prijs en de spare parts moeten natuurlijk een beschikbaar en betaal zijn he mannen, we moeten dus met verschillende factoren rekening houden.

Van duurste naar goedkoopste:

1) Audi S4 (indien volgens Fia-reglement)
2) Ford Mondeo
3) Volvo S40
4) Porsche 993
5) Nissan Primera

Gokje :)

bart VDB
20-11-2003, 09:15
nissan primera.

A.J.
20-11-2003, 11:44
De enige wagen in dit lijstje die zal presteren in de TC is de Porsche. De andere wagens zijn sprint auto's waar weinig en enkel peperdure wisselstukken voor te vinden zijn. Ook wat betreft het geluid wordt het heel moeilijk om de Mondeo, S40 en Primera in orde te krijgen met een snelle motor.
De audi lijkt ook tof maar wordt moeilijk wegens geen steun dus schiet de Porsche enkel over om veel plezier te combineren met mooie resultaten. Zeker omdat jullie de ambitie hebben om verschillende 24u races te rijden. De 2004 miles mag je dan wel niet rijden maar ter vervanging kan je misschien de 24 uren van Bathurst gaan rijden :D

Driesco
20-11-2003, 11:57
Ik snap je redenering Andy, maar ze zijn zo mooi en we hebben massa's wisselstukken dus ik denk dat we het gaan proberen. DB is al geen probleem meer.

Scapa
20-11-2003, 12:44
Ik heb voor de S40 gekozen en wel om volgende redenen:

- die S40-versie is nog steeds te koop (de nieuwe is wel onderweg), de nieuwe kop- en achterlichten erop en je hebt precies de versie die nu in de toonzalen staat
- Volvo beschikt in andere modellen over geschikte motoren ( in de S60 bvb een 250 pk versie)
- er loopt een Belg, genaamd Vincent R., die de nodige ervaring heeft met het afstellen van die auto ;)
- de Mondeo en de Primera staan qua design heel ver af van hun huidige versies, Ford en Nissan zijn een heel andere weg ingeslagen

Just my humble opinion :)

De enige reden waarom ik hem niet zou kopen is dat de Ford 3 jaar jonger is... Misschien in Genk een kas gaan halen, kooi erin laten zetten en overbouwen ;)

Speedy
20-11-2003, 13:31
Mijn gokje voor de sleutelhanger..............beginnen met de duurste:Audi,Ford,Porsche,Volvo,Nissan.
Porsche is volgens mij wel de meest geschikte wagen om Tc te rijden als men geen grote veranderingen(dure) doet aan de wagen.Maar er rijden al zoveel Porsches in de uithouding......
In elk geval wacht ik vol ongeduld tot Driesco hier bevestigd welke wagen het nu word en wens ik hem veel succes toe voor volgend jaar.Greetz.

SpèédfreaK
20-11-2003, 13:33
De S4 zou ik graag willen zien rijden, gewoon voor de exclusiviteit alleen al. Maar indien onmogelijk misschien de Porsche??

Ik ken de reeds vernoemde Primera van RBM van héél dichtbij. Geen slechte auto's maar... waarmee haalde RBM altijd zijn beste prestaties in België??? Een auto die niet in het lijstje staat :confused:

Waarom geen BMW Driesco? 320, 325, M3, Z3 M5,... keuze genoeg!

In ieder geval zou ik kiezen voor een achterwielaandrijver. 2 wielen voor te sturen en 2 wielen voor aan te drijven vind ik nog altijd beter verdeeld dan 2 wielen die alles moeten doen en 2 wielen die de alleen de vooras moeten volgen.

In ieder geval veel succes en plezier.

Scapa
20-11-2003, 15:18
Als ik zoals bij elkaar neem lijkt een 2000 of 2001 Alfa Romeo 156 de beste keuze. Een 2.5 V6 (standaard 192 pk) laten bewerken, gaat ook vooruit denk.

Driesco
20-11-2003, 15:26
Uitgesloten die Alfa ! Conickx zit trouwens op het goede spoor qua denkwijze op zoek naar de BRI wagen ! Zo denk ik er ook over, maar ja wie ben ik he.

Rockefeller
20-11-2003, 18:56
Driesco, jij kan er wat van...
wanneer gaan we eindelijk weten welke
raket aan de start gaat brengen?

Driesco
20-11-2003, 19:01
Beetje spanning in houden hé, is voor ons trouwens ook geen eenvoudige klus. Maar ga er maar vanuit dat het een beauty zal worden. Laat ons afspreken dat jullie alles eind deze maand weten. Wat mij betreft ben ik er uit over welke wagen. Nu zijn we in de fase dat we op zoek zijn naar een 2de piloot, vandaar het oponthoud.

ralff1
20-11-2003, 21:42
Ik heb op de mondeo gestemd

TYRI F1
20-11-2003, 22:49
Originally posted by ralff1
Ik heb op de mondeo gestemd

goed zo! :applaus:

joost
21-11-2003, 10:57
Naar mijn mening is de enige realistische wagen de Porsche 993. De andere wagens vragen ofwel zelf ontwikkelingswerk (S4) wat meestal te duur of te ingewikkeld is, ofwel zijn ze zeer fragiel en niet echt op endurance getrimd. Waarom wordt er niet gedacht aan een Mosler of een TVR? Vooral de eerste wagen is relatief betaalbaar en betrouwbaar. Er staan er trouwens enkele te koop.

Joost

Driesco
21-11-2003, 12:00
Juist, en de onderdelen van die wagens geven ze weg voor een prikje :no: Trouwens heel veel mensen die aan deze wagens kunnen werken in België ken ik niet.

geef eens een prijsindicatie Joost

joost
21-11-2003, 12:14
Perspective Mosler For Sale
Pascal Bussy at Perspective Racing offers the team’s Mosler MT900R for sale, at €150,000, ready to go, with a lot of spare parts included.

This is the GTS winner at Daytona this year, driven by Joao Barbosa, Andy Wallace, Michel Neugarten and Jerome Policand.

The car’s most recent race was the Proximus 24 Hours at Spa, where the car qualified in 2:27.129.

Contact
Pascal Bussy - Technical manager of Perspective Racing
pascalbussy@aol.com
033 6 14 424 424 (cell.)
0033 1 64 90 73 44 (fax)

joost
21-11-2003, 12:16
ORECA Viper - GTS-R Chassis No. C37
Wide tracked from Carsport Holland, Ricardo sequential Gearbox, Big Wing, Moton Dampers, DNA60 viscous differential, Pi telemetry, Engine 6 hours.
£150,000.00 Sterling

Also AvailAble Viper GTO car built from road chassis with Oreca parts, Tremac gearbox, DN60 Differential, Oreca body panels. Would break to make an ideal GT spares package.
£65,000.00 Sterling

Large Chrysler Viper spares package including engine, gearboxes, wheels, bodywork etc available at extra cost. Price & further details on application.

More details & pictures on www.pointpreparation.fsnet.co.uk

Telephone : +44 (0)1606-810800
Evenings : +44 (0)1606-301637

joost
21-11-2003, 12:16
TVR Tuscan Challenge Car
1996 built car originally raced by Jamie Campbell-Walter, but totally re furbished in 2003. New bodywork all round, immaculate in signal black. PAS, floor mounted pedals, full STACK system, full 2003 Tuscan challenge spec, ready to race, nothing further to pay out for. Price subject to VAT.




Price: £17,500
Contact: Rod Barrett (Surrey)
Phone: +44 (0)1252 735185
Email: rod@hawthornsmotorsport.com
Website: www.hawthornsmotorsport.com

joost
21-11-2003, 12:17
Vooral die Tuscan is toch leuk...zeker in de regen, dan je je amuseren Dries!

airco
21-11-2003, 13:32
Joost,

Als autosport-liefhebber zou u toch moeten weten dat geen enkele van die wagens die je hier voorstelt in de Touring Cup mogelijk zijn omwille van de geluidsnorm. Ik zie dan ook geen enkele relevantie van de door u geposte wagens met de zoektocht van Driesco naar een wagen voor de Touring Cup.

Afgezien van deze off-topic bijdrage wil ik ook nog opmerken dat 4 opeenvolgende posts binnen de 3 minuten best gegroepeerd kunnen worden in 1 post. Hierdoor kan vermeden worden dat weer een reeks paddockers aanvallen krijgen van acute hoofdpijn door uw opvallende oranje rechthoek.

A.J.
21-11-2003, 18:41
Originally posted by airco
Hierdoor kan vermeden worden dat weer een reeks paddockers aanvallen krijgen van acute hoofdpijn door uw opvallende oranje rechthoek.

De oplossing : :cool:

speed&style
21-11-2003, 19:19
Well Well,

Mister Custers looks to becoming a used race car dealer.
Remember Bernard E. got going the same way and where is he now...

As for Driesco's quest, I'm sorry to say, that some of you are right. A BTCC car in TC is not one of his best and brightest toughts. But then he seems to have a golden hand at finding a lot of money. He'll need it with those cars.

Another question I have, and PLEASE DO NOT GET ME WRONG ! Is he prepared for the challenge from Clio Cup to Full Group A BTCC Challenger and this in a pack of let's say 50 other cars.

There are other and better options out there, you just have to look for them !!!

FormulaV-JH495
21-11-2003, 19:40
Die mondeo ... BTTC 2000 .. kunnen jullie geen simpele EX Works vauxhaul op de kop tikken ??? da zou wel ferm zijn

Driesco
21-11-2003, 20:57
De kogel is door de kerk, wij hebben een wagen. Wel nog geen 2de piloot en de Clio is verkocht maar de koper wil dat wij hem servicen en verhuren naar andere TC teams.

Onze keuze, en gene zever over wel of niet kunnen besturen :) , duur of niet duur, het is de Volvo geworden.
Technische info, foto's en alle info betreffende BRI zullen jullie morgen op onze nieuwe websitepagina kunnen vinden.

Een goede keuze of niet, geloof me vrij, we hebben alle keuzes goed onder handen genomen en zeer punctueel te werk gegaan. We gaan de bestaande Volvo updaten voor endurance, zoals we destijds voor de clio deden. Pakweg 2 jaar gelden geloofde ook niemand in het ombouwen van een sprintclio naar een endurance Clio en ik denk dat we op 2 jaar de critcasters wel de mond gesnoerd hebben met onze resultaten.

We hebben alls dubbel ( misschien wel nodig ), maar de kans dat er in onze box 2 volvo's gaan staan is dus niet ondenkbaar.

Voila, ben blij dat deze zever van de baan is, nu op zoek naar een 2de piloot. Chris Voet zal derde piloot worden om ons bij te staan tijdens de 24h races die we rijden.

Nu nog links leren schakelen, want de stoel staat rechts :)

http://store4.yimg.com/I/autofanatics1_1767_16864886

Punt.

Raceboy
21-11-2003, 21:08
Schone keuze.

kulgan
21-11-2003, 22:23
inderdaad schoon maschien...

Veel succes ermee

fordje
21-11-2003, 22:23
Originally posted by Driesco
..
Nu nog links leren schakelen, want de stoel staat rechts :)




Bwa..".gewoon " :+ diene stoel even een plaatske opschuiven (wel de pedaalkes nie vergeten he) :D :D



Mooi karretje trouwens. Succes alvast met de nieuwe uitdaging !.

En wanneer mogen we jullie eerste testrondjes komen bijwonen?

A.J.
21-11-2003, 22:23
Originally posted by Driesco

Nu nog links leren schakelen, want de stoel staat rechts :)



Proficiat met deze gedurfde keuze!

dat links schakelen gaat wel lukken want het is toch een sequentiele versnellingsbak normaal gezien?

R@ce@holiC
21-11-2003, 22:28
Mooie aankoop Driesco :) Proficiat en veel succes met de nieuwe wagen !

Driesco
21-11-2003, 22:57
Originally posted by A.J.
Proficiat met deze gedurfde keuze!

dat links schakelen gaat wel lukken want het is toch een sequentiele versnellingsbak normaal gezien?

Ja, 6 bak, technische gegevens volgen morgen

Driesco
21-11-2003, 22:59
Originally posted by fordje
Bwa..".gewoon " :+ diene stoel even een plaatske opschuiven (wel de pedaalkes nie vergeten he) :D :D



Mooi karretje trouwens. Succes alvast met de nieuwe uitdaging !.

En wanneer mogen we jullie eerste testrondjes komen bijwonen?

Volgende week gaan we daar op de testbank de motor en geluid testen en hij zou dan rond 15 dec. bij Chris in de garage moeten toekomen. Vanaf de het eerste moment dat na de winterstop het circuit opengaat gaan we de eerste rondjes rijden denk ik.
K'moet eerlijk zeggen dat ik deze nacht al de ganse nacht liggen zweten heb.
Nu is het aan WS Lettering om er een grandioze design van te maken.

http://users.pandora.be/driesco/England/Volvoinside.png

Speedgirl
22-11-2003, 00:44
Hey Driesco, proficiat met de nieuwe aankoop ! Daar zullen we eentje moeten op drinken he. :)

schumivill
22-11-2003, 00:46
Schoon machien,veel succes ermee Driesco,dat je er lang plezier en veel mooie prestaties mee kan leveren!

JFL
22-11-2003, 01:57
Originally posted by Driesco

Nu nog links leren schakelen, want de stoel staat rechts :)


Oppassen met de witte lijn links bij het inremmen van La Source... ;):D

N.B.: Die ligt niet in Zolder, I know. Kon het niet laten.

Snelle Japie
22-11-2003, 02:52
VETTE BAK :)

Maarten
22-11-2003, 11:24
graaf machien driesco,

dat die bak het maar volhoudt

hoe meer diversiteit hoe beter zou ik zeggen ...

Driesco
22-11-2003, 11:32
Voor wa zou da knopken rechts op het dashbord dienen. Er staan er blijkbaar wel meer als in de Clio. Hopelijk leveren ze die met een handleiding :)

bart VDB
22-11-2003, 11:49
Mooi, zeeeer moooi!!!!! Veel succes ermee Dries.

NB: Da knopken rechts is voor de schietstoel denk ik. :D

ralff1
22-11-2003, 11:55
Mooie aankoop en veel succes ermee ;)

Béné
22-11-2003, 14:37
Idd heel mooie wagen. Dat je er schone resultaten mee mag neerzetten. Verlang om hem te zien rondrijden.

Mark
22-11-2003, 14:51
Originally posted by Driesco
Nu is het aan WS Lettering om er een grandioze design van te maken.



Mwoah, ik heb ze het liefst in de originele staat ;) Good luck in 2004. Je hebt die wagen toch niet uit de faillliete boedel van TWR gekocht hé? :D

Foto's uit 1997 zijn te vinden op:

http://www.redshoes-archive.com/1997/1997-09-08_Brands_Hatch/

http://www.redshoes-archive.com/1997/1997-03-13_Brands_Hatch/

http://www.redshoes-archive.com/1997/1997-08-10_Snetterton/

Bart.Vandecavey
22-11-2003, 14:58
Mooie aankoop Driesco!

Nu een dymo labeller kopen om alle knopkes aan te duiden...

krikke
22-11-2003, 15:11
Succes Driesco! Ik wil gratis komen labelen als je wilt... :D

Megane
22-11-2003, 15:28
Knappe dingen dries.

Is de rechtse pedaal nu ook de gas of is dat de koppeling??? :confused: :confused: :confused:

Bart.Vandecavey
22-11-2003, 15:36
Originally posted by Megane
Knappe dingen dries.

Is de rechtse pedaal nu ook de gas of is dat de koppeling??? :confused: :confused: :confused:

In een engelse wagen zijn de pedalen hetzelfde dus rechts is ook de gas...

Trouwens zo moeilijk is dat niet dat omschakelen, ik heb al enkele malen met een Engelse wagen gereden en na 5minuten ben je dat gewoon...

Driesco
22-11-2003, 19:48
Marshall, die foto's hebben we inderdaad gebruikt voor onze press release.

Wat betreft het schakelen, dat is hetzelfde als in een gewone wagen. Enkel de handelingen wat betreft de sequentiële bak doen raar. Zal rechts ook zo iets zetten om aan te trekken :)

De originele kleuren zal moeilijk zijn, onze sponsor wil blauw !

B.V.S.
22-11-2003, 20:08
knappe bak... veel succes!!

Snelle Japie
23-11-2003, 00:53
Originally posted by Driesco
Klein wedstrijdje : winnaar ontvangt een Speedlovers halssleutelhanger :)

En de winnaar is :)

Mark
24-11-2003, 00:20
Is een ex-BTCC wagen geschikt voor endurance? Daarover zijn de meningen verdeeld op dit forum ;)

We zullen zien of Volvo de TC kan weerstaan. Dat het mogelijk moet zijn kan men terugvinden in de edities van de Bathurst 1000 km in de late jaren negentig. In die tijd was er op het einde van het jaar een exodus van Supertourers naar Down Under. In 1998 reed er een S40 als eerste over de meet, zie uitslag (http://www.angelfire.com/ms/touringcar/bathursthistory/bathurstresults/AMP1998.html) .

Maarten
24-11-2003, 00:36
Wie heeft de 24uren van de Nürburgring gewonnen? een sprintwagen met aanpassingen of gaat deze vergelijking niet op omdat DTM meer is dan sprint? het is maar een gedacht hé

met de nodige aanpassingen geloof ik er wel in, snel is het beesje, nu nog betrouwbaar en dan vonken?

Driesco
24-11-2003, 00:49
Originally posted by Snelle Japie
En de winnaar is :)

Stijn Coninckx

Driesco
24-11-2003, 00:53
Originally posted by Maarten
Wie heeft de 24uren van de Nürburgring gewonnen? een sprintwagen met aanpassingen of gaat deze vergelijking niet op omdat DTM meer is dan sprint? het is maar een gedacht hé

met de nodige aanpassingen geloof ik er wel in, snel is het beesje, nu nog betrouwbaar en dan vonken?

We zullen wel zien mannen, we denken zo een 5000 euro nodig te hebben om de wagen TC waardig te maken. Wat het zal worden is ook voor ons een groot vraagteken, maar 1 ding is zeker, we zullen niet moeten testen of de wagen goed is en op de baan blijft. Hij zal plakken en gaan, hoelang dat is de vraag. Op vraag van ons werd de motor teruggebracht van 316 naar 280 PK op 7000 toeren, een extra koeling op de boite en een 120 liter benzinetank. Remmen, ophanging en 6bak zijn van de beste. We hebben nu tijd zat om te testen en te kijken waar het fout zou kunnen lopen. Met de turbo komen we nu wel uit in klasse 1 maar als we niet meekunnen zullen ze ons toch gezien hebben :)

Mark
24-11-2003, 01:00
Originally posted by Driesco
Met de turbo komen we nu wel uit in klasse 1

Engine
Highly-tuned two-litre with five cylinders and four valves per cylinder. Maximum power 221 kiloWatts (300 bhp) at 8500 rpm. For Touring Cup we made 280 bhp at 7000 rpm. Catalytic exhaust emission control and silencer. ( 95 DB for TC - 107 for 24H races ).

Een turbo in een Supertourer? :confused:

Driesco
24-11-2003, 01:04
Ik dacht van wel volgens de info die ik kreeg van de Zweden. Ben ik mis ? Als ik mis ben is dat wel een opluchting want dan komen we uit in klasse 4 en niet in klasse 1 :):)

Scapa
24-11-2003, 01:16
Supertouring is zonder turbo. Uit een 2.0l haalden de Honda iets van aan 330-340 pk...

Driesco
24-11-2003, 01:19
Yes, Yes, dan schrijven we ons in bij klasse 3. ;)

Scapa
26-11-2003, 21:41
In '99 stond het stuur van de Volvo aan de linkse kant...

http://www.gunpowder.freeserve.co.uk/wheels/images/volvo.jpg

Wanneer mag je deze beauty in ontvangst nemen Driesco? Je zal verschieten van de afwerking van een Supertouring. Die was gewoon fenomenaal: overal waar kan Carbon, alles tot in de details uitgewerkt... Ik herinner me dat enkele jaren geleden een team uit de Belcar (Cloet?) bij TWR ging aankloppen om de aërodynamische kit enzo te kopen. Dat ging dus niet, een volledige auto kon wel voor de prijs van (als ik het mij goed voorheb) 20 miljoen oude Belgische franken. Dat zagen ze niet zitten :D Tijden (en prijzen) veranderen...

Driesco
26-11-2003, 22:15
http://users.pandora.be/driesco/Volvo/Volvobinnen.png

Dit is de enige foto die we kregen van de wagen binnenin. Blijkbaar is de foto van jou wel diegene die klaar staat en is de foto die wij hebben van de 2de wagen die we gekocht hebben. Net Greger Petterson aan de lijn gehad en hij zij ook dat het een linksgestuurde is ( diegene van op jouw foto ) maar dat de andere een rechtse is. Dan gebruiken we de ene voor de TC en de andere voor de 24H :)

Snelle Japie
26-11-2003, 23:32
Laat zeker maar eens weten hier wanneer de Volvo zijn eerste contact maakt met het asfast in Zolder (en alleen asfalt he, geen banden, muren, grind :) )

Driesco
26-11-2003, 23:36
7 december gaan we naar Zweden, de week nadien zou alles in België moeten zijn. Vanaf het moment dat Zolder terug open is, en het weer is goed gaan we direct trainen. Ik hou jullie wel op de hoogte.

A.J.
24-12-2003, 02:44
En is de wagen al aangepast aan het Begische klimaat? Of wil hij niet weg uit Zweden :D

Driesco
27-12-2003, 14:09
Wait and see A.J., volgens mij komt hij inclusief een nieuwe vrachtwagen naar België :) ( met dank aan Volvo Trucks Gent)

Wij hebben de wagen voor het eerst echt Live gezien en het is de moeite. Nu nog even alle formaliteiten regelen om over te laten komen ( boot is sneller dan de weg ) en dan zouden we de eerste vrije training op Zolder moeten staan.