Log in

View Full Version : rally-games

PorscheGT
20-11-2003, 00:47
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuw rally-game voor PC of PS weet er iemand een fatsoenlijk spel op deze consoles (liefst seizoen 2003)

mvg,

Nick Suffeleers

TYRI F1
20-11-2003, 01:39
in iedergeval geen codemasters kopen! wat er ook gebeurt! misschien heele mooie beelden maar elke keer flikken ze het weer om crapy physics te maken!

krikke
20-11-2003, 06:46
CM3 heeft het maar een uurtje uitgehouden op m'n harde schijf...van een crapgame gesproken. Het asfalt lijkt op ijs, het dashboard is onzichtbaar, de physics zijn een lachertje (NFS= stuken beter, kan je nagaan...) De replays zijn wel tamelijk te pruimen. Géén echte aanrader in mijn ogen... :rolleyes:

The Interceptor
20-11-2003, 14:24
Morge komt dé rallygame uit: WRC III op de PS2, ik ga het wel halen morge of overmorgen :D, heb er alleen nog maar goede dingen over gelezen, en heb het op de Condroz Rally ook ff gezien, ziet er echt super uit!!!

kulgan
20-11-2003, 14:26
WRC III??

is dat al met carriere mogelijkheid??
Dat mis ik eigenlijk wel in al die rally spellekes...

ik persoonlijk vond WRC II flauwer dan CMIII. Heb veel meer genoten van CM...
Een combinatie van deze twee zou wel leuk zijn: de officiele teams en specials in de gameplay van CM

sledge
20-11-2003, 16:20
Toeval, gisteren CM2 gekcoht voor €5.95.
Mischien niet echt supersphycis, maar toch wel goede fun, zeker in multiplayer

krikke
20-11-2003, 17:34
Komt WRC3 uit voor PC? :confused:

PorscheGT
20-11-2003, 18:09
dat vroeg ik me ook af want dan zou dat van de eerste keer dat het uitkwam a in mijn cd-drive steken :D

R@ce@holiC
20-11-2003, 18:43
Originally posted by Marcosmeister
dat vroeg ik me ook af want dan zou dat van de eerste keer dat het uitkwam a in mijn cd-drive steken :D Idd want in uwe diskette drive past da nie goed he :D :+ :rolleyes:

Don Kamiel
20-11-2003, 23:24
Ik vind CMR 2 nog altijd het beste voor op mijne PC.
Het is wel nog nen P3 700Mhz...

airco
20-11-2003, 23:42
Ik heb altijd bijzonder veel plezier beleefd aan de Colin-reeks .... Ok, wat physics misschien niet in orde (alhoewel ik geen ervaring heb hoe een WRC in realiteit stuurt) ... Maar dat stoort me niet echt.

De hele reeks heeft een goeie gameplay en vele uren scheuren door de bochten zijn verzekerd .... Misschien dat de echte SIM-freaks beter naar iets anders uitzien ... maar als je gewoon plezier wilt hebben met het scheuren door de bochten, zou ik niet weten wat je mist aan Colin (zei het misschien multiplayer in versie 3 die er omwilel van onbegrijpelijke reden is uitgesloopt tov versie 2)

yvdp
22-11-2003, 23:42
ik speel tot op nu nog altijd cmr1 voor ps1 :)
echt, een superspel :D

Snelle Japie
23-11-2003, 00:48
Ik persoonlijk vind CMR4 voor PS2 fijner. De crashes lijken realistischer, je ziet als je wagen fel kapot is de 4 pinkers die opgaan enzo en de brokstukken gaan ook mooier van de wagen af zoals de spoiler na de crash :D
Verder kun je WRC III niet met twee spelen en dat vind ik dan weer jammer en dat gaat bij CMR4 wel

PorscheGT
23-11-2003, 00:49
ik twijfel nog aan cmr4 en wrcIII ...

Bart.Vandecavey
23-11-2003, 03:12
Ik wil gewoon geen WRC meer kopen door de WRC1 waar ik gewoon in de zak gezet ben (onvolledige game)...

yvdp
23-11-2003, 13:23
moest je kunnen eerst een keertje testen dan hé ;)
en anders reviews lezen op game-sites

Snelle Japie
24-11-2003, 00:46
Moest je in de Kinepolis zijn in Hasselt, daar kun je WRC III testen en als je naar de Media Markt gaat in Hasselt, kun je CMR4 testen :)

The Interceptor
08-12-2003, 18:12
De sint heeft voor mij WRC III gebracht :D

maar in dat boekje staat dat ge met 2 in splitscreen kunt spelen, maar da lukt bij mij niet precies, gewoon om de beurt, zo tegen elkaar op een SSS zou wel plezant zijn! :)

Voor de rest is de game echt zalig !!!! De eerste kp's kwam ik wel met een compleet kapotte auto over de lijn, maar het begint al aardig te lukken nu! :)

Timpreza
10-12-2003, 13:48
Vreemd dat nog niemand over Richard Burns Rally gesproken heeft.
http://www.bhmotorsports.com/RBR

T'is verwacht het eerste kwartaal van 2004, en het moet de eerste echte rallysimulatie worden.
Da's eindelijk weer een rallygame waar ik naar uitkijk sinds rally championship 2000...

marcel
10-12-2003, 18:16
Originally posted by Timpreza
Vreemd dat nog niemand over Richard Burns Rally gesproken heeft.
http://www.bhmotorsports.com/RBR

T'is verwacht het eerste kwartaal van 2004, en het moet de eerste echte rallysimulatie worden.
Da's eindelijk weer een rallygame waar ik naar uitkijk sinds rally championship 2000...

het klinkt allemaal veelbelovend ja. maar met screenshots en press releases alleen kan ik ook een super-spel uitbrengen. meestal brengt de eerste (gameplay-)video pas een eerst gedacht over het spel bij mij.

trouwens, no offence to the man, maar ik vind het redelijk hypocriet dat hij een enkele jaren terug McRae verwijt "teveel zichzelf te zien als video-game-figuur", en nu zelf een spel uit te brengen (of toch aan mee te werken)

yvdp
14-12-2003, 21:17
screen rbr (http://www.bhmotorsports.com/sims/RBR/screenshots/39.jpg)

toch ni slecht zenne ;)

Bart.Vandecavey
15-12-2003, 20:50
Originally posted by yvdp
screen rbr (http://www.bhmotorsports.com/sims/RBR/screenshots/39.jpg)

toch ni slecht zenne ;)

Tja een screenshot maakt een spel niet hé...

marcel
16-12-2003, 17:56
idd. voor t zelfde geld is da zelfs een render, en komt er een veel minder detail int spel zelf. en dan spreken we nog niet over de physics van het spel zelf

TYRI F1
16-12-2003, 20:33
kvind zowiezo dat de ruimte veel te breed is. zoals je ziet is de echte weg veeeeeel smaller. dat vind ik minder, hoe krapper hoe beter (lees: echter)

FleaBite
17-12-2003, 00:07
Originally posted by TYRI F1
kvind zowiezo dat de ruimte veel te breed is. zoals je ziet is de echte weg veeeeeel smaller. dat vind ik minder, hoe krapper hoe beter (lees: echter)

Dan is dit toch nog veel beter dan de Colin McRae-spellen hoor, waar de weg meestal nog dubbel zo breed is

Bart.Vandecavey
17-12-2003, 00:15
Ik heb dat net graag als dat zo breed is dan kan je lekker uitwaaieren en powersliden... (CMR3is een van mijn favoriete spellekes)

TYRI F1
18-12-2003, 23:03
ik heb veel gespeelt met rally champions 2000? gebaseerd op het engelse rally kamp...
proeven van een half uur, krappe weggetjes door boeren landschappen en bossen, pikkie donker! echt super tof!
zoiets is pas een echt rally spel. Alleen de geluiden klopten niet echt. beetje te stotterig. maar voor de rest, voor die tijd, was het een geweldig realistisch spel.

CMR 1,2,3,4... zijn meer arcade rally games. niet echt vergelijkbaar met het echte. bovendien lijkt het alsof de auto in het midden vast zit aan een pin waardoor die heel vreemd stuurt.