PDA

View Full Version : kartclubs in belgië


kartboyke
24-11-2003, 20:54
Waar zijn er ergens kartclubs hier in belgië?
Hoe kan men ze contacteren en hoe kom je erbij?
Iedereen die een kartclub weet zijn(officiële) mag dit hier posten, dit met liefst gegevens hiervan.

Flitser
27-11-2003, 18:53
Originally posted by kartboyke
Waar zijn er ergens kartclubs hier in belgië?
Hoe kan men ze contacteren en hoe kom je erbij?
Iedereen die een kartclub weet zijn(officiële) mag dit hier posten, dit met liefst gegevens hiervan.

Kartclubs voor piloten met eigen karts?

kartboyke
02-12-2003, 19:09
jaaaaaaaa

Flitser
03-12-2003, 08:47
De 3 (4) bekendste zijn uiteraard:
Antwerp Karting Racing Team en Limburg Karting (met op hetzelfde adres natuurlijk ook Genker International Racing School vzw ===> de zogenaamde GIRS)
Ik veronderstel dat je daar wel de nodige info over hebt wat betreft contact en adresgegevens?
Karting Klub Geel bestaat ook nog steeds uiteraard (www.kkgeel.be)


Flanders Racing vzw is de laatste jaren ook bekender geworden met de organisatie van de Biland Cup. Contactgegevens vind je op www.rvfkartmart.com

Flitser
03-12-2003, 09:01
Verder heb je nog RT Titanic Kasterlee (www.titanic.be) maar ik denk dat je hen de laatste jaren al eerder bij de autosportclubs mag rekenen waar je meestal ook wel terecht kan zoals bij De Bokkenrijders en Duindistel en dergelijke. Zij hebben soms ook piloten in de kartingkampioenschappen rijden.
Maar de specifieke kartlubs staan in mijn post hierboven ;)

kartboyke
03-12-2003, 14:01
Bedankt hé flitser.
Ik zit nu wel bij de mak maar in zo een echte officiële kartclub ga je toch al veel meer mensen met know how vinden hé.
Is die club in heist op den berg er nog?
Ik heb zo eens 3 jaar geleden geweten dat zij een 2de hands kartbeurs hadden georganiseerd in een zaal in heist maar daarna heb ik niets meer gehoord van die club.

Flitser
03-12-2003, 14:44
Een kartclub in Heist op den Berg?
Hmmm, daar ga ik eens over informeren want mij zegt het niet onmiddelijk iets maar het kan best zijn dat die nu niet meer bestaat. Ik ken in ieder geval momenteel geen officiële kartclub uit Heist op den Berg.

Twisted
16-12-2003, 00:16
Ik weet wel dat er een hoofdkantoor van de VAS zich in Sint-Niklaas bevind... en das tevens ook een vergaderruimte van Duindistel