View Full Version : Need For Speed Underground
Snelle Japie
25-11-2003, 01:42
Iemand die al de demo heeft gespeeld van NFS U? Best wel een fijn spel alleen jammer dat bij de drag race de straten niet zijn afgesloten :D
De demo kun je hier downloaden is ongeveer 220mb.
http://www.eagames.com/official/nfs/underground/us/home.jsp
Oneliner
25-11-2003, 17:38
Mja, dit spel is wel beeeeestig...
Al die mogelijkheden... echt enorm.
Zeker een aanrader!
Snelle Japie
25-11-2003, 18:53
Sinds vorige woensdag is het spel uit heb ik vernomen en donderdagavond ligt het hier, aftellen is begonnen :)
pc-versie laat nog even op zich wachten dacht ik
ps2-versie is al uit
Oneliner
25-11-2003, 19:40
PC is ook al te verkrijgen denk ik... (kan me vergissen)
Snelle Japie
25-11-2003, 20:06
PC is ook uit van vorige week woensdag, al iemand de demo geprobeerd? bij de drag is mijn beste tijd 24:79
Dit spel kun je ook online spelen, als er zijn met de demo of het complete spel, .....
The Interceptor
27-11-2003, 02:15
De demo heb ik ook gespeeld ja, en 24.79 is wel snel op de drag, mijn snelste is 25.62 dacht ik met een top van 314.22, nog is we oefenen, want sneller kan dus blijkbaar nog ;)
Snelle Japie
27-11-2003, 11:14
Mijn topsnelheid is 330km/h bij de demo maar wel tijdens het slip streamen. Voor een snelle tijd, niet te lang wachten met NOS te gebruiken :)
The Interceptor
27-11-2003, 12:52
Ik gebruik NOS in 4e en 5e, en nog klein beetje in 6e, maar ik verlies wel nog veel met de start denk, met keyboard is dat nogal moeilijk!
Snelle Japie
27-11-2003, 14:12
Bij de start best het toerental op 5000 proberen te houden (dit lukt niet elke keer) en dan moet zien dat je van 1 naar 2 een perfect shift hebt, als je 3e zit, een twee keer tikken voor NOS, dan in 4de een paar keer tikken (en letten op de perfect shift), net hetzelfde in 5de, alleen een paar keer tikken en als je 6de versnelling bent, blijven tikken voor NOS, niet inblijven houden en uiterst links rijden na de wegenwerken want uiterst rechts heb je dat stom busje (een tikkeltje NOS proberen te sparen moest het lijken dat je het gaat raken, NOS gebruiken :)) en die schans voor de trein kun je best niet nemen want daar verlies je teveel snelheid door.
PS: ik speel ook met toetsenbord
The Interceptor
27-11-2003, 15:21
Die NOS telkens aantikken da verschilt wel, ik deed da telkens een hele versnelling lang ... Nu 24.88, komt al aardig in de buurt he :D
Oneliner
27-11-2003, 17:45
Mja, tgewoon game is ook goed :)
tttttt, demo-players :)
The Interceptor
27-11-2003, 18:45
24.74 :D :cool: maar dat heeft me wel een paar opgeblazen motors gekost :)
De volledige game zal iets voor volgende week worden, normaal heb ik het niet voor Arcade Racing, maar dit game bevalt me wel!
Snelle Japie
27-11-2003, 19:10
Originally posted by The Interceptor
24.74 :D :cool: maar dat heeft me wel een paar opgeblazen motors gekost :)
Ik zal deze nacht weeral moeten oefenen ;)
OK, ik heb net ff online gereden met de 350Z en mijn beste tijd was dit maal 24.65 dus terug oefenen ;) :gas:
Er was iemand online aan het racen en die zette even 23.75 neer :confused:
de toptijden online zijn 17s, maar ik denk ni da die gasten zonder cheats spelen
The Interceptor
27-11-2003, 22:49
Originally posted by Snelle Japie
OK, ik heb net ff online gereden met de 350Z en mijn beste tijd was dit maal 24.65 dus terug oefenen ;) :gas:
Da zal voor volgende week zijn :), kan da thuis in't weekend ni, want al wat verouderde pc :(
die met hun snelle tijden, die hebben waarschijnlijk het full game al, en een volledig uitgebouwde wagen ....
Kheb den techniek nu wel onder de knie 24.34 :D :gas:
wie mag er terug oefenen? :p
de wagen in de demo is ook al vrij volledig uitgebouwd ze
Snelle Japie
28-11-2003, 17:39
Originally posted by The Interceptor
Kheb den techniek nu wel onder de knie 24.34 :D :gas:
wie mag er terug oefenen? :p
Ik kan niet meer oefenen met de 350Z want de demo is weg. Ik ben nu begonnen met het volledig spel en heb nu de Acura RSX met level 2 tuning maar nog geen drag geprobeerd.
Met het volledig spel vind ik niet hoe ik online moet spelen :( Ik word telkens naar een site doorverwezen voor een patch te downloaden maar dat lukt precies niet, nog iemand met die probleem ??
hehe, ni online spele ;)
ik had dit probleem met aom, gewoon ff zoeken op inet en de patch downe. Niet via het spel dus
Originally posted by Snelle Japie
Ik kan niet meer oefenen met de 350Z want de demo is weg. Ik ben nu begonnen met het volledig spel en heb nu de Acura RSX met level 2 tuning maar nog geen drag geprobeerd.
Met het volledig spel vind ik niet hoe ik online moet spelen :( Ik word telkens naar een site doorverwezen voor een patch te downloaden maar dat lukt precies niet, nog iemand met die probleem ??
hmm, normaal staat op die site alleen een knop: "check for patch", als je daarop klikt kijkt de site of een patch beschikbaar is. zo ja, dan verschijnt de knop: "download patch" (of meteen install patch", dan moet je daarop klikken. zo gewoon de stappen volgen. (het kan ook goed zijn dat je zo een waarschuwingsvenster krijgt, met de vraag of je wel zeker bent om het te installeren, ja klikken dus)
Snelle Japie
29-11-2003, 02:50
Originally posted by marcel
hmm, normaal staat op die site alleen een knop: "check for patch", als je daarop klikt kijkt de site of een patch beschikbaar is. zo ja, dan verschijnt de knop: "download patch" (of meteen install patch", dan moet je daarop klikken. zo gewoon de stappen volgen. (het kan ook goed zijn dat je zo een waarschuwingsvenster krijgt, met de vraag of je wel zeker bent om het te installeren, ja klikken dus)
Heb ik gedaan en da ding bolt nog altijd niet. Misschien komt het daardat het spel niet zo officieel is en dat daar een online beveiliging op zit. Ik blijf zoeken :)
Snelle Japie
01-12-2003, 16:48
Net een tijd gereden bij de drag van 20.87, dit was met de Mazda MX5 met level 3 tuning.
Als er nog iemand het volledig spel heeft en eens online wil spelen, ik kan eindelijk ook online spelen.
Er zat een crack op de cd maar die was niet voor online te spelen. Nu heb ik een fixed exe bestand moeten downloaden en nu bolt het wel.
ik pas voor NFS - Underground. Vind het maar flauwtjes + hoofdpijnopwekkend.
Niet mijn ding.
boosterke
09-12-2003, 00:13
ik vind het in elk geval een leuk spel. Maar need 4 speed is altijd al wel een goed spel geweest...
zonet de underground mode uitgespeeld ......
Heb me er best wel mee geamuseerd ....
Ik vind het wel goed, maar te irritant. De AI cheat dat het geen naam heeft. Je rijdt zonder problemen een gat van 10 seconden toe, maar zodra je weer aan kop rijd, zijn de anderen plots weer sneller, of wordt er ergens een wagen voor uw neus gedumpt die je onmogelijk kan ontwijken.
Verder rijdt het wel lekker.
M'n dragtijd is 22.xx
boosterke
29-12-2003, 19:07
ik zit ook in de 22 en nog iet
en vond dat al snel ze
Snelle Japie
29-12-2003, 19:09
Daar moet ge toch nog 2 seconden af kunnen pitsen zenne :)
Ook vervelend is dat 99% van de spelers online cheaten. Iedereen waarmee ik al racete (op enkele uitzonderingen na), rijden de volledige afstand met boost op :s
Oneliner
29-12-2003, 23:10
Als iemand eens online wilt knalle, lmaat maar weten hé => msn = Ikke_mezelf54@hotmail.com
Gisteren een 30tal online races gereden tegen onliner. Eindstand 18-10 in mijn nadeel :D
Oneliner
30-12-2003, 15:10
Idd, beste tijd op 14th avenue 22.07, geheel zonder slipstream maar met 100% perfect shifts.
Volgende keer in de 21
En da me een civic'ske (h)
hehe, proficiat oneliner :)
Oneliner
30-12-2003, 16:43
Tenkjoew :p
Ander vraagske, wat zijn hier zowa de topspeeds ZONDER blown engine??
Ik heb nen 361.84 gehaald zonet. Ik ga er de volgende keer een screentje van nemen. Heb geen idee of dat al dan niet snel is, die 361...
Snelle Japie
30-12-2003, 23:08
Ik denk dat 361 ver van het snelste is dat ge kunt halen en de streep ermee halen.
Online spelen is bijna niet te doen, bij een sprint rijden die soms in 16seconden dus ...
Als iemand eens online is en wil racen (deze week niet :) en zonder cheats)
engelenben@hotmail.com
Oneliner
31-12-2003, 00:18
Deze week niet...
Volgende week wil ik gerust wel eens racen :)
Zonder cheats off course
moest ik het hebben zou ik ook wel willen zenne ;)
maarja :D
nee, ikke ga het wss aanschaffen voor men ps2
daarmee kan je ook online gaan, maar dat is nutteloos:)
Oneliner
31-12-2003, 02:48
En ik ga slapen met een goede daad sé:
371km/h :) :gas:
Originally posted by Oneliner
En ik ga slapen met een goede daad sé:
371km/h :) :gas:
Toch niet in bebouwde kom zeker ?
Oneliner
31-12-2003, 02:55
Ik heb toevallig vandaag mijn theorie afgelegd, dus ge zult mij NOOIT 371 zien rijden in de bebouwde kom :)
Ik sta daar btw nog steeds niet stil, mij voertuig was nog in beweging :)
Merk ook op dat de gele wagen achter mij de gele streep overschrijdt en bij deze een zware overtreding maakt. Zulke mensne zoude ze van de baan moeten bannen! Regelrecht gevaar voor de mensheid.
Snelle Japie
31-12-2003, 12:02
Originally posted by Oneliner
Regelrecht gevaar voor de mensheid.
Ik denk anders als je je van uwe S2000 de motorkap open doet bij de autokeuring ze u ook met een scheef oog gaan aanzien :) als ge hem al binnen krijgt gereden :)
boosterke
31-12-2003, 13:36
ben eindelijk in de 21 geraakt :)
Oneliner
31-12-2003, 14:19
Ikke nog ni in de 21... :)
En met die keuring => als ge regelmatig van auto wisselt is da geen probleem é ;)
Oneliner
01-01-2004, 18:39
Ondertussen een 21.72 gereden en 373.35km/h als niew persoonlijk snelheidsrecord :)
Mijn huyndai Coupé gaat ook goed, maar enkel ben ik niet in alle tijdschriften geraakt ermee ... iemand hier wel in geslaagd?
Ik ga mij volgende week eens met dit spel bezig houden. Op kot bij iemand al een paar keer gespeeld en is best wel cool :)
Kheb het spel zelf in mijn bezit voor PS2. en echt een aanrader, ook de muziek vind ik heel goed ;)
Oneliner
27-01-2004, 18:56
De muziek wordt wel wa afgezaagd na nen tijd...
Kspeel het nu tegenwoordig ni echt bepaald veel meer, weinig tijd...
khad het ook een tijdje liggen op playstation2. Kwas aan ongeveer 92 overwinningen van de 111 geloof ik toen ik het moest teruggeven :)
had de rsx trouwens
heb even geprobeerd sebiet als de kinderen slapen, nog eens proberen lijkt me een tof spel te zijn ;-)
hehe, heb je de kinderen hun speelgoed weer afgepakt ja? ;):p
a ja wa moet ik anders s'avonds doen :p ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.