PDA

View Full Version : Oproep aan alle members van de paddock


RoBByNiO
12-09-2001, 19:01
het is hier VEEL TE stil de laatste 2 dagen.

Zeker omda airco en finish der ni zijn?

Komaan mensen open die discussies!!!!

Oneliner
12-09-2001, 20:39
Misschien omdat er mensen ewa anders aan hun hoofd hebben dan momenteel aan massa-post te doen.....

Werner333
12-09-2001, 22:07
Sommigen onder ons hebben ook nog een leven te leiden.

TiBo
12-09-2001, 23:13
Ik graaf momenteel dieper in de info die uit de States komt.
Wie, wat, hoeveel, waarom, ... . Enorm interessant !

Voor, tijdens en na de GP van Italië ben ik er echter terug :D

Savi
12-09-2001, 23:49
Ik ga hier ook eens voor het eers op reageren:

het is een smerige daad, van wie het ook gedaan mag hebben, daar wil ik mij ook nie over uitspreken. Maar we wisten allemaal dat het er ooit van zou komen, zeker na al de bombardementen die de VS heeft laten uitvoeren. Maar toch is dat geen excuus voor deze smerige ramp. Ik wordt nu nog altijd misselijk als die jets aan het gebouw zie invliegen.

Maar wat te denken van die piloten die die andere jet hebben moeten neerhalen terwijl ze wisten dat er onschuldige burgers op het vliegtuig zaten. Kan niet gemakkelijk zijn !

Sennake
13-09-2001, 21:00
Daar wil ik wel even op reageren. Het is natuurlijk niet simpel om een vliegtuig vol met onschuldige slachtoffers neer te halen, maar hoe verschrikkelijk het ook klinkt, deze mensen waren eigenlijk al dood. Net zoals die sukkelaars die boven de crash-zone zaten in de WTC gebouwen, was het slechts nog een kwestie van minuten vooraleer ze zouden sterven. Ik denk heel eerlijk gezegd als ik dat zou weten dat ik nog liever neergeschoten zou worden en daarmee een boel mensen laat overleven dan die extra minuten leven om dan op een doelwit met nog meer onschuldige mensenlevens neer te storten.
Eigenlijk hebben die gevechtspiloten die mensen uit hun lijden verlost...

Savi
13-09-2001, 21:13
idd, maar het kan als gevechtspiloot toch geen gemakkelijke situatie zijn.

RoBByNiO
13-09-2001, 21:16
over de USA is er al nen topic he gelieve daar het over te hebben zodat het overzicht bewaard blijft. Danku!