PDA

View Full Version : Mag ik dat aanbieden op Depaddock ?


Driesco
25-11-2003, 22:55
Hallo mannen,

Nu het seizoen gedaan is heb ik samen met Inge al het racegedeelte van ons hier even opgeruimt. Is het mogelijk dat ik wat dingen te koop zet op depaddock.

Het gaat om het volgende :

Raceoverall van het Minikampioenschap
Raceoverall van de TC
Kartingoverall
2 helmen
Ongeveer 50 bekers die ik overheb van de Belkarting 2002
Een pak miniatuurautootjes
Sleutelhangers
Een telegeleide MINI
1 paar raceschoentjes

Dat zal het zowat zijn.
Moet eigenlijk niet te veel kosten, als ik maar van alles vanaf ben. Inge begint te zagen dat da hier allemaal blijft liggen. Laten jullie me weten of het kan en mag ?

Thanks

Dries

Finish
25-11-2003, 23:02
'k Ben geen admin, maar met deze post heb je in feite je waar al te koop gezet....dus of het mag of niet maakt al niet veel meer uit hé :D

Driesco
25-11-2003, 23:06
Ik dacht dat de vragen hier naar jullie kwamen en niet online ! Er staan immers nog geen prijzen en foto's bij, dus als niet past mag je gerust sluiten, no prob. Wou sommige mensen enkel de kans geven iets te kopen moesten ze op zoek zijn naar iets. Dit is immers niet voor een goed doel hé, maar voor een opkuis :)

;)

Kon het niet laten mannen. 10% van de opbrengst voor de kas van Depaddock of voor het Mistery karting team. heb er geen moeite mee zulle.

BODI
25-11-2003, 23:54
Als ge uw helmen moogt verkopen, geef dan een seintje :D

Guy
26-11-2003, 01:21
Driesco,

die miniatuurautootjes kunnen mij, in één koop, wel interesseren !

guy.devreker@pi.be

Snelle Japie
26-11-2003, 01:46
Die telegeleide Mini, is dat ééntje van Tamiya of Kyosho ofzo?

Driesco
26-11-2003, 07:30
Ik wacht wel even op de bevestiging van de admins he mannen, dat begrijpen jullie :)

airco
26-11-2003, 16:40
Er mag een thread geopend worden in het community-forum met een beschrijving van alle artikelen (+ eventueel foto's) en de vraagprijs

wel enkele voorwaarden:
De eigenlijke verkoop gebeurt op uw site, of via email/telefoon. Het is dus NIET de bedoeling dat:
- kopers zich op depaddock aanbieden
- dat er op het forum afspraken gemaakt worden voor betaling/levering of wat dan ook
- Dat er een soort veiling-verkoop georganiseerd wordt
- Er gebeuren geen zinloze posts om de thread hoog in de lijst onder de aandacht te houden
Bij overtreding (door wie dan ook) gaat er een slotje op de thread.

Verder verplicht te vermelden dat VZW De Paddock niet betrokken is bij deze verkoop en dus ook geen verantwoordelijkheid aanvaard omtrend deze verkoop.

Betreffende die 10%:
- Depaddock geeft geen toelating tot verkoop-acties op zijn site omdat er een percentage naar De Paddock vloeit. Deze toelating heeft dan ook niets te maken met de aangeboden 10%.
- U heeft dan ook geen verplichting om 10 % van de verkoopsom af te staan aan De Paddock. Moest u natuurlijk met een onweerstaanbare drang zitten dan zijn vrijblijvende giften altijd welkom.

met vriendelijke groet,
Yves Van Grimberge

Driesco
26-11-2003, 16:55
Ok, blijken gangbare en duidelijke afspraken te zijn. Het gaat ook niet enkel om mezelf, heb op de karting nog anderen horen vertellen waar zij eventueel iets konden verkopen. misschien toch even denken aan zo een thread op jullie volgende vergadering. Thanks

Pascal
27-11-2003, 00:28
Misschien nog een tip.

Er bestaan sites voor zulke verkopen. www.ebay.be bvb.

Daar kan je je minimum prijs bepalen en misschien wordt er dan nog meer geboden dan je zelf wel had verwacht.

Eens proberen wou ik zeggen.

C U