PDA

View Full Version : Mistery Bokken Cup - Manche 6 & Manche 7


Mistery
27-11-2003, 16:48
Nadat we de zesde manche van de Mistery Bokken Cup dienden te verschuiven door familiale omstandigheden, kondigden zich ook donkere wolken aan boven de 7de manche. Een dubbele boeking in Action Kart, en we waren dus genoodzaakt uit te kijken naar een nieuwe datum, iets wat in deze drukke kartingperiode niet eenvoudig is. Maar in overleg met de uitbaters van Action Kart vonden we datum halverwege december...

Die datum is dus 14 december 2003 geworden. En dan gaan we ook de twee resterende manches rijden, eentje om 17u en de seizoensafsluiter om 19u, beiden in Action Kart te Hasselt. De twee races worden verreden volgens de gekende formule en beloven alvast voor heel wat spanning te zorgen, want in geen enkel van de drie categoriën is de kampioen(e) nu reeds gekend. Het belooft dus een spetterend vuurwerk te worden, op zondag 14 december 2003 in Action Kart...

Ter info de actuele top 3 per klasse, rekening houdende met het schrapresultaat en met dus nog twee keer punten te verdienen :

Cat. I

1. Vermeeren Bruno - 41 p
2. Jorissen Jean-Marie - 37.5 p
3. Vanwelsenaers Kristof - 28.5 p

Cat. II

1. Golsteyn Guy - 40.5 p
2. Suffeleers Davy - 35.5 p
3. Hannaert Guy - 32 p

Cat. Dames

1. Hensen Sonja - 48.5 p
2. Hannaert Karo - 39 p
3. Geyssen Monique - 37.5 p

De volledige standen zijn terug te vinden op www.misteryracing.com , onder de topic Mistery Bokken Cup.

Diegenen die reeds aantraden in dit kampioenschap werden per mail op de hoogte gebracht omtrent de inschrijvingsmodaliteiten. Moesten we per vergissing iemand over het hoofd gezien hebben, dan kan de inschrijving ook via deze topic worden gemeld, uiterlijk dinsdag 9 december 2003.

Sportieve Groeten

Edwin Segier & Dries De Smet
Nationale Renstal "DE BOKKENRIJDERS"

Speesman
03-12-2003, 18:04
Moest er nog een piloot te kort zijn, dan wil ik me wel opofferen :) (heb dat weekend toch niets te doen).

boosterke
04-12-2003, 00:32
speesman, welle same, gij zijt van de 2de reeks en ikke van de eerste :)

Speesman
04-12-2003, 03:46
Originally posted by boosterke
speesman, welle same, gij zijt van de 2de reeks en ikke van de eerste :)

Is ok voor mij :+
Maar ik heb ook wel al 25.0 gereden, dus misschien dat ik 1ste reeks kan zijn en gij 2de :)

Breezz
04-12-2003, 14:22
Je kan toch niet kiezen met wie je samenrijdt, 't is toch met loting, nie?

Speesman
04-12-2003, 19:24
Tuurlijk, boosterke maakte maar een grapke.

boosterke
05-12-2003, 01:06
vandaag ne TOPTIJD
24.38
try to beat it :)

Mistery
09-12-2003, 21:22
De inschrijvingen voor zondag :

Cat 1 :

Vermeeren Bruno
Jorissen JM
Van Welsenaers Kristof
Berghmans Dave
Gay Alex
Jammaer Fred
Vanherck Jan
Lemmens JF

Cat 2 + Cat Dames

Golsteyn Guy
Suffeleers Davy
Hannaert Guy
Hendrickx patrick
Claessens Stijn
Custers Joost
Hensen Sonja
Geyssen Monique

boosterke
09-12-2003, 21:50
hmz waarom zit ik ni in de 2de categorie??? :p had dat toch lief gevraagd dacht ik

JFL
09-12-2003, 22:29
Tiens, waar zit Breezzke?
Te goed geworden om cat 2 / dames te rijden?? ;)

Ik ook blijkbaar...:D:D:D

Mistery
09-12-2003, 22:32
Breezz : examens hé...

R@ce@holiC
09-12-2003, 23:52
Ikke toch ook examens , maarja ik woon wel een paar km dichterbij ook eigenlijk he :D

joost
10-12-2003, 10:14
Originally posted by JFL
Tiens, waar zit Breezzke?
Te goed geworden dames te rijden?? ;)

Ik ook blijkbaar...:D:D:D

wat een klein beetje gemanipuleer met een quote toch niet kan onthullen: Mora is een dame geworden... Hij (Zij?) heeft eindelijk die operatie kunnen laten uitvoeren...

J

JFL
12-12-2003, 01:00
Ja, ik had ne vriend die niet van mij af kon blijven.
En ik was dat dus dik moe... :D:D

joost
12-12-2003, 15:41
En die vriend geeft forfait voor dit weekend. Een auto-ongeval eerder deze week en de hersensschudding en nekpijnen als gevolg daarvan houden me thuis. Sorry jongens,

Joost

Mistery
12-12-2003, 15:47
Dat je een ongeval hebt gehad, valt natuurlijk te betreuren. het ware beter geweest indien je had kunnen vechten voor die derde plaats in categorie II . Maar je opgelopen letsels, daar heb ik het wat moeilijk mee... Nekpijnen... OK... Maar een hersenschudding ??? Hoe kan er nu iets geschud zijn dat er niet in zat ??? :D :D :D

boosterke
12-12-2003, 15:56
je kan mss best eens contact opnemen met pascal mistery omdat die wel zin had om mee te doen

Breezz
12-12-2003, 16:23
Originally posted by JFL
Tiens, waar zit Breezzke?
Te goed geworden om cat 2 / dames te rijden?? ;)

Ik ook blijkbaar...:D:D:D

Ik wou zeker meedoen zene JFL, maar tja, die boeken hé ;)

Speesman
12-12-2003, 20:53
Originally posted by boosterke
je kan mss best eens contact opnemen met pascal mistery omdat die wel zin had om mee te doen

Ik heb ook heel veel zin om mee te doen!!!!!
Moest ik mogen meedoen, kan iemand (Mistery?) dan op tijd een mailtje naar mij sturen of hier iets posten.

Dave

Mistery
12-12-2003, 20:58
Originally posted by speesman
Ik heb ook heel veel zin om mee te doen!!!!!
Moest ik mogen meedoen, kan iemand (Mistery?) dan op tijd een mailtje naar mij sturen of hier iets posten.

Dave

Spees... zorg alvast maar da ge op tijd daar zijt... ge kunt rijden !!!

Speesman
13-12-2003, 01:02
OK, ik zal er zijn!!!

Heb er wel zin in!!

Bart.Vandecavey
13-12-2003, 02:11
Originally posted by speesman
OK, ik zal er zijn!!!

Heb er wel zin in!!

Wanneer heb je er geen zin in?

Ik zal dan misschien eens tegen je karten want ik kan dus echt geen kl**** van dat karten...

schumivill
13-12-2003, 02:50
Had graag nog eens meegedaan voor de laatste keer dit jaar,enfin,heb 1 keer meegedaan en één keer gewonnen ook,men moet stoppen op zijn hoogtepunt zegt men :o ,maar zondagavond van kortrijk naar Hasselt komen is niet haalbaar,tenzij je de maandag vrijaf hebt.

boosterke
13-12-2003, 04:14
of rechtstreeks gaat werken... :)

Mistery
13-12-2003, 08:03
Door het ongeval van Joost dient hij dus forfait te geven, zoals eerder gemeld. Hij wordt vervangen door Speesman. De definitieve inschrijvingslijst voor zondag 14/12 ziet er dus als volgt uit :


Cat 1 :

Vermeeren Bruno
Jorissen JM
Van Welsenaers Kristof
Berghmans Dave
Gay Alex
Jammaer Fred
Vanherck Jan
Lemmens JF

Cat 2 + Cat Dames

Golsteyn Guy
Suffeleers Davy
Hannaert Guy
Hendrickx patrick
Claessens Stijn
Singelee Dave
Hensen Sonja
Geyssen Monique

Succes aan allen !!!

flugel
13-12-2003, 11:10
Originally posted by schumivill
maar zondagavond van kortrijk naar Hasselt komen is niet haalbaar,tenzij je de maandag vrijaf hebt.

mjaah... 'k vind het ook spijtig zo, maar 't is zo eh...

JFL
13-12-2003, 13:29
Blok ze, Breezzke!

Speesman
13-12-2003, 18:20
Originally posted by Bart.Vandecavey
Wanneer heb je er geen zin in?



Goeie vraag :D :+
Nu in ieder geval wel, zo tegen het einde van het jaar zijn er minder kartingwedstrijden en vond vorige keer dat ik in Hasselt had gereden (BIK) best wel fijn.

JFL
15-12-2003, 22:44
Tiens, nog altijd geen wedstrijdverslag???

Ikke het mijne dan maar:
Eerste race absoluut slecht en laatst. Achteraf was Speesman het er toch over eens dat dit gewoon een rotkart was. Trok niet alleen superslecht, maar remmen deed ze ook al niet. Resultaat: een nogal opgemerkte rentrée in de pitlane... :D:D

Tweede race het absolute contrast. De kart ging vooruit en ikzelf ook. In een dolle achtervolging op Sennake zowaar 25.39s getrapt. Na een eerste stint waarin Bruno (25.09s) onze kart derde had geplaatst voor de wissel, bleek die inhaalrace net een halve kart tekort om Sennake van de tweede plaats te houden. M.a.w. voorbijgestoken onder de finishvlag. Blijkbaar net te laat.:( ;)

Enfin, ik heb me nog eens beestig kunnen uitleven.
Op naar een volgend seizoen Bokkencup! :applaus: