Log in

View Full Version : Outlook Express troubles

Bart.Vandecavey
27-11-2003, 20:41
1) ik kan geen PDF's meer ontvangen
2) Als ik hem open en weer sluit dan kan ik mijn inbox niet meer zien, ik krijg volgend bericht:
De map kan niet worden weergegeven
Deze map kan niet worden geopend.

--------------------------------------------------------------------------------

Mogelijke oorzaken zijn:

Onvoldoende schijfruimte

Onvoldoende geheugen

3) hij start heel krakkemikkig op en mijn harddisk draait als een gek, soms heb ik geluk en kan ik mijn inbox openen meestal blokkeert hij en na een paar minuten valt hij gewoon uit...
Indien ik hem terug heropstart zie 2)

yvdp
27-11-2003, 20:55
hmmm, en hem volledig leeghalen?

Bart.Vandecavey
27-11-2003, 21:13
Dat heeft hij voor mij twee weken geleden al gedaan... ...mijn volledige inbox was weg... er staan 150 berichtjes nu in mijn inbox en ik zou er nu 70 moeten ontvangen... ...maar dat lukt dus niet. Ik heb al de beveiliging op internet gezet, opstarten in inbox...

Bart.Vandecavey
27-11-2003, 21:14
Kan je de berichten niet op internet consulteren? Ik heb dat al eens gezien dacht ik een online versie van outlook...

Bart.Vandecavey
27-11-2003, 23:43
Het hangt echt mijn keel uit!
dit krijg ik als error nadat outlook heropgestart is:
Er is een onbekende fout opgetreden. Account: 'Telenet Mail', Server: 'pop.telenet.be', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800C0131

Kan er mij asjeblief niemand helpen :(

airco
27-11-2003, 23:49
http://webmail.telenet.be

username en password van telenet invullen en je kan de berichten online zien .....

De problemen met Outlook lijken mij van een andere orde..... Is Outlook niet aan het flippen geslagen omdat je hard-disk grotendeels kaduk is... en daardoor geen consistente leesprestaties meer heeft ..... (veel voorkomend probleem bij oudere pc's)

In dat geval helpt een checkup door een pc-technicus wel eens ;)

Bart.Vandecavey
29-11-2003, 12:15
Ik heb die webmail ook ontdekt...
Ik denk dat ik zal blijven werken met webmail totdat ik een nieuwe computer zal kopen, ik heb geen zin meer om geld in deze computer te steken... Ik denk trouwens niet dat het aan de hd ligt maar eerder met geheugentoewijzing... Ik heb namelijk enkel problemen met outlook en outlook express...

Giovanni
29-11-2003, 14:15
Check je pst size eens ?
Uit ervaring week ik dat je die best niet boven de 300 mb. mag laten gaan.
Technische gezien is er volgens Microsoft geen probleem tot de 3 GB. maar we hebben al teveel problemen gehad en kunnen dit dus tegenspreken.
Zoek eerst op je HDD naar bestanden met de extentie *.pst.
Als je die gvonden heb open je het programmatje "scanpst.exe" ('k weet niet juist waar je dat kan vinden, maar het zit in iedere office installatie ) en scan daarmee de pst's.
Als ik het goed begrijp gebruik je eveneens Outlook en Outlook express door elkaar.
STOP DAARMEE !!!
Beslis welk programma je wil gebruiken en raak het andere niet meer aan. ( Outlook is het beste ).
Laat eens een resultaat weten a.u.b..

Raceboy
29-11-2003, 14:28
Originally posted by Giovanni

Als ik het goed begrijp gebruik je eveneens Outlook en Outlook express door elkaar.
STOP DAARMEE !!!

Outlook kan dan al het beste zijn. VAnaf 2003 is er enkel outlook. Voor de meeste mensen is outlook expressgeneog qua fauncties enzo. Wel stom MS brengt nooit patches uit voor OE, terwijl dit programma lekt langs alle kanten.

airco
29-11-2003, 18:35
precies alsof Outlook bevat zoveel functies extra ....

- Agenda
- Taken

en dat is het .....
Lijkt me verder wel vrij logisch dat Microsoft stopt met het ontwikkelen van 2 mailclients onafhankelijk van elkaar:
- Als ze het gratis bij Windows stoppen worden ze aangeklaagd omdat deze bundeling van producten de vrije concurrentie belemmert (nvdr, Rechtzaak rond Windows Media Player)
- Het los blijven doorontwikkelen en gratis aanbieden op hun website kost alleen maar extra centen.

Lijkt me logisch dat een commercieel bedrijf dan begint te knippen in de ondersteuning ervan.

Bart.Vandecavey
29-11-2003, 19:56
Originally posted by Giovanni

STOP DAARMEE !!!
Beslis welk programma je wil gebruiken en raak het andere niet meer aan. ( Outlook is het beste ).
Laat eens een resultaat weten a.u.b..

Nope maar als het ene niet werkt zal je toch het andere eens proberen en bij outlook moest ik nog alles installeren... zonder succes overigens want hij blokkeerde al voor dat ik ik kon mijn accounts instellen...

Speesman
29-11-2003, 23:37
Misschien ander, gratis programma gebruiken (bv. Thunderbird of zo).

boosterke
30-11-2003, 04:13
of eudora eens proberen
en idd anders je geheugen eens manueel instellen kan soms ook helpen
hoeveel mb ram heb je?
wel O.S?

Bart.Vandecavey
30-11-2003, 14:12
Windows 98 second edition
64 MB ram

boosterke
30-11-2003, 14:39