PDA

View Full Version : Spiegel Golf I


Speedgirl
28-11-2003, 00:28
Hallo vrienden,

Ben net naar de schouwing geweest met mijn wagen en ik moet een nieuwe rechterbuitenspiegel aanschaffen van die mannen. Mijn wagentje is 10 jaar oud, kan iemand me helpen met een tweedehands, of me zeggen waar ik zo een exemplaar kan vinden ?

Alvast bedankt iedereen

gti-r
28-11-2003, 01:05
hallo speedgirl,
ik heb geen spiegel voor jou maar als het alleen het glas is wat stuk is heb ik mss wel een oplossing. ik heb dat ooit eens gehad en heb toen een spiegel gekocht van het zelfde type wat je bovenop je oude kan kleven. dit kost maar een paar euro's. ik heb dit toen gekocht in de auto5 winkel. dit is een winkel die steeds aan een carfour winkel is. Hopend dat je hier iets aan hebt groetjesssss

FastFons
28-11-2003, 03:26
aangezien ge zegt 10 jaar oud zal het wel over een cabrioke gaan. Das dus waarschijnlijk zone spiegel met dikke voet (en van binnenuit regelbaar). Die kunt ge nog redelijk makkelijk vinden (nieuw bij vw (zeer duur) of gewoon zoeken via rekup.net of autoafbraak.be, anders in de gouden gids zoeken naar een vw afbraak), je kan er ook een van een golf 2 voor 89 halen (zo met een klein ruitje). Het model is wel iets anders maar het past ook.

FF

Speedgirl
28-11-2003, 19:37
Bedankt allebei voor de tips. Het is echter niet het glas dat stuk is, maar gewoon de achterzijde van de spiegel, het zwarte gedeelte. Ben eens in een te smalle straat gereden en de tegenligger en ik botsten met onze spiegels tegen elkaar. Het is jammer genoeg ook geen cabrioke, maar allé 't is nu toch te koud he.

Groetjes,
Speedgirl

Jan
28-11-2003, 21:36
Als het geen cabrioke is zou jouw Golf I inmiddels minstens 20 jaar oud moeten zijn.....en anders is het een Golf 3

jan

Driesco
28-11-2003, 22:32
Is inderdaad een Golf III Rabbit :)
Heb hem zien staan voor haar deur. Helpen die dame mannen zou ik zeggen. Ik weet er nergens ene liggen, of toch, zal morgen eens binnenspringen bij de 2de handsman hier in Lokeren.

FastFons
29-11-2003, 01:04
Ooh ne golf 3, met die spiegels smijten ze u dood. En ne rabbit, das toch geen 10 jaar oud, hoogstens 8 volgens mij...

FF

Bart.Vandecavey
29-11-2003, 01:43
Ik heb de mijne er ook afgereden... Het volledige systeem vervangen is wel wat duur maar ja... Anders autoafbraak maar daar vind je geen Golfs 3...

Speedgirl
29-11-2003, 11:22
Is inderdaad een Golf III Rabbit
Heb hem zien staan voor haar deur. Helpen die dame mannen zou ik zeggen. Ik weet er nergens ene liggen, of toch, zal morgen eens binnenspringen bij de 2de handsman hier in Lokeren.



Aweul dreusco, deu zeu teuf zeun :)