PDA

View Full Version : De Paddock goes ... Essen Motor Show ... de reisverslagen!!!


A.J.
02-12-2003, 11:50
Essen was toch weer de moeite!
Mooi : De Audi Le Mans en R8, Porsche GT, Sbarro in de kelder, de Audi Quattro groep B, de beugeltjes van Ralf Schumacher, Citroen C2 super 1600, enkele van de Ferrari's (die van de jaren 50), nieuwe Viper, mooie boeken & DVD's bij Chaters, RAM Dodge, Sennake die zijn McLaren debuut maakte (waarom hebben ze nu Montoya nog nodig ?), Rally filmpje op de Audi stand, beelden van rondje op Nordschleife Nurburgring met bi-Turbo Porsche van Alzen, Uitlaten type Wintercup Rallysprint, Seat Leon Cupra cup wagen, groep C Porsche Rothmans,...
minder mooi : nog steeds de Ferrari Enzo (bwah), weinig Kangoo's in de hallen, de Seat GT (van dichtbij nog lelijker dan gedacht),...

Rallyloverke
02-12-2003, 11:58
AJ, bij minder mooi kan je gerust de Mitsubishi WRC voor volgend jaar toevoegen hoor :-)

Het was vooral een gezellige groepsuitstap waar ik weer enkele toffe Paddock-leden heb leren kennen.

Dè vraag van de (vroege) dag : "waar is die GSM gebleven?" :D

Scapa
02-12-2003, 17:43
Originally posted by Johan
Dè vraag van de (vroege) dag : "waar is die GSM gebleven?" :D

Daar mag je nog gerust aan toevoegen: "waar is Pascal?" :D

Mijn relaas van mijn eerste bezoek aan Essen:

"Iets" later als verwacht richting Essen afgereisd. We waren toch nog goed op tijd daar (geen omweg via Keulen gemaakt :D ). Eerst een hal bezocht waar de Shell-stand zich bevond. Tussen de vaten stonden wat rode auto's (naar het schijnt waren het Ferrari's :D ). Dan de andere hallen gedaan met op tijd en stond een pauze. Wat opviel was de grote aanwezigheid van Tuning-standhouders. De stands van Hamann en Brabus waren wel indrukwekkend. Ook heel wat racewagens maar dikwijls waren het dummies :vb Touareg Dakar, Focus WRC, zelfs de Mitsu WRC (oh wat is die lelijk) was een half-plastiek showmodel. Er waren natuurlijk ook échte race-auto's waaronder de Audi A6 SCCA (niet gedacht die ooit te zien te krijgen), Audi A4 STCC, Mercedes DTM (de Jäger-versie toch), ABT TT DTM, Bentley Le Mans, Opel DTM 24u Ring, Skoda Fabia en Octavia WRC, Seat ETCC, Lambo Murciélago Fia-GT (een echte denk ik toch)... De Seat Cupra GT is ook niet echt mooi te noemen. Jammer dat er zo weinig merken aanwezig waren maar het was toch wel de moeite, mede doordat we met een hele hoop waren. De Jaguar V8 Star was ook wel leuk, dat wiel van die Peugeot wisselen daarentegen :+

De weg naar huis vrij vlot teruggevonden (geen omweg via Dortmund gemaakt dat scheelt al :D ). Rustig nog iets gaan eten en het zat erop!

Guido
02-12-2003, 19:04
Hier is mijn stukje.

Werd wakker om 05.00 en dacht, aha Huudo is eens op tijd wakker. Het volgende wat ik weet was dat het 05.45 was en dat ik nog altijd in mijn bedde lag. Wat volgde kan vergeleken worden met een qualificatieronde in de badkamer. Scheren, wassen, plassen in recordtempo en om 06.00 de deur uit. 06.32 was ik op de parking van Bertels in Geel. Oef, toch niet al te laat. Bleek dat er nog iemand was die zich overslapen had...

Nu goed, er waren weer enkele nieuwe gezichten bij en de sfeer zat er op dat vroege uur al onmiddellijk in. Op naar Essen dan maar. Eens Duitsland binnen, maakte mijn maag de opmerking dat er afgesproken was om in een Raststätte halt te houden voor een ontbijtje. Na telefonisch beraad bij de Teamchef bleek dat dit bij de volgende Raststätte het geval zou zijn. Bleek dat deze zich in de Messehallen van Essen zelf bevond. Daar lekker gegeten en om 10.00 was het pieratten smijten in de Ferrari-zaal. Foto's werden getrokken door de geïnteresseerden. Tevens waren daar enkele interessante Design-prototypes te zien.

We zijn dan de rest van de hallen ingetrokken - ik had geen foto's meer op mijn rolletje dammit - waar er veel lekkers te zien was (zowel auto's als trienen :+ ) Enkele highlights, voor mij, waren ondermeer de scoop van de Lancer WRC, de Xsara WRC, de Impreza WRC, de Audi S1 Gr.B. Onderweg nog een boek gekocht "DTM - Die Story" en een ijsje gewonnen met een spelletje "3 op een rij." Onze teamchef echter had hulp nodig van een vriendelijke helper om ook zo'n ijsje te bemachtigen.

En dan was er Hal3, eigenlijk de grootste met Mercedes, Audi, Ford, Opel, Smart en ik vergeet er wel enkele misschien. Bij het binnenlopen vraag ik aan Johan of hij misschien een kraampje gezien had waar ze filmrolletjes verkochten. Enfin om een lang verhaal kort te maken, haalt Johan een rolletje boven en zegt: Mag je lenen. Dankejewel Johan!!! Ikke blij natuurlijk en op zoek naar "the ultimate picture" van enkele "interessante onderwerpen" zoals daar zijn CLK-DTM, Audi R8... Op het einde van de gang waren de foto's alweer op.... Dankjewel aan Johan en Boosterke om met mijn spullen te sleuren toen ik in de meest eigenaardige standjes voor auto's ging liggen op zoek naar een speciale foto. Hopelijk zijn ze gelukt. Wanneer klaar, zal ik ze in de vorm van wallpapers op Automotomover zetten. Nog even geduld dus.

Dan terug naar huis. Eerst nog even verkeerd rijden, dan een Duitse Focus-rijder lekker op stang jagen om dan via de trukkersparking bij de D-NL grens tot de vaststelling te komen dat het restaurant er het vorige jaar ook al niet meer was. Enfin, het eten in een AC is nooit slecht en dit was ook dit keer niet anders, enkele kilometers verder dan de eerder vermelde parking.

Bedankt Sennake, Marshal, Stijn Coninx, Johan, Bart, Andy, Pascal, Boostereke en Inge voor de heel fijne dag. Ik heb zoals altijd weer hard gelachen en mij goed geamuseerd!

ps. Willen de digitale fotografen zo vriendelijk zijn om reeds enkele foto's te posten?

Mark
02-12-2003, 19:43
Zoals hierboven beschreven liep dat hoogst irritantje wekkertje om 05.00 af................keurig op tijd om 06.20 in Geel ;) :D

Het zou de dag van de 6 grenscontroles worden, reeds vroeg in de juiste stemming en voor de rest een geweldige dag.

Wat betreft de beurs kan ik kort zijn, die viel mij persoonlijk ietwat tegen ondanks dat het mijn eerste keer naar Essen was. Ik had meer autosport verwacht, tuning en straatwagens hebben nu eenmaal niet mijn interesse.

Dat neemt niet weg dat we enkele memorabele momenten heb meegemaakt.

* Het veelvuldig imiteren van een bepaald type duitser: EDELSTAHL SPORTAUSPUFF !!!!!

* Punten uitdelen aan degene die met de grootste bumper, spoiler en Fuchsenschwanz naar huis ging.

* De beste kerel met zijn nieuwe velgen die compleet omver gelopen werd door een bepaalde paddocker :D

* Het vriendelijk negeren in de nederlandse taal van overijverige duitse standwerkers

* Iemand aan een gratis ijsje helpen met spelletje :D

* Demonstratie gegeven hoe men frisdank tapt bij een nederlands wegrestaurant, tot aan de rand vullen.........ff voorproeven..........en dan wederom bijvullen :D

Kortom het was weer een echte paddockdag, mijn dank aan de prettige reisgenoten.

Guido
02-12-2003, 20:21
Doppel-endrohr-edelstahl-sportauspuff-anlage! :+

Sennake
02-12-2003, 21:05
Mijn verslagje :

Om 6 uur moeten aanschuiven aan de bancontact, in de krantewinkel en aan de benzinepomp (in mijn geval diesel uiteraard), je moet het maar meemaken!. Zo begon nochtans mijn Essen-uitstap!

Op tijd in Geel op de parking aangekomen, zag ik dat Johan, Bart, Boosterke en Inge al op post waren. Ook Marshal was er al, maar die had ik niet direct gezien.

Het wachten was dus nog op Stijnconincx (maar die zou wat verderop wachten op ons, op de ring van Geel), Huudo en Pascal. Huudo kwam enkele minuten later toe, en toen werd het stil...Waar is Pascal???

Ik dacht:"ik bel hem even op" toen ik vaststelde dat ik mijn GSM thuis vergeten was. Dus belde Bart hem even op en maar goed ook, want Pascal was nog maar pas vertrokken zo bleek. Goed, dan wachten we nog een kwartier dachten we, tot ik er ineens aan dacht dat Stijn op de ring stond te verkleumen. Daarom reed ik alvast naar hem toe en zou Huudo wachten op Pascal om ons dan te vervoegen.

Eens Stijn opgeladen was stonden we dus langs de ring te wachten. Ineens hoor ik mijn GSM afgaan. Tiens, ik dacht dat ik die vergeten was? Dan zal hij in de auto gevallen zijn. Iedereen helpen zoeken jongens! En zo gebeurde. En ondertussen mijn GSM blijven bellen om hem te kunnen lokaliseren... En raar maar waar, waar ik ook ging staan, ik hoorde hem altijd vlakbij!!! Tot ik tot de vaststelling kwam dat ik hem aan mijn broeksriem hangen had, tot algemene hilariteit natuurlijk...

De reis verliep voor de rest vlekkeloos, tot we over de Duitse grens waren en onze achtervolgers telefonisch meldden dat ze honger hadden. Geen probleem, bij de eerstvolgende "raststätte" stoppen we om te ontbijten, zou luidde het. Dat bleek dus IN de Messehalle van Essen zelf te zijn!
Ondertussen hadden we comfortabel parking gevonden in de ondergrondse parking van de beurs (toegang enkel voor "sonderausweiss" en aangezien we zonder ausweiss binnenreden was dat ook alweer in orde).

Na het ticket gekocht te hebben en de opmerking van Pascal "dat ze mij daar percies al goed kennen" gehoord te hebben ging het richting ontbijttafel. 2 tafels om precies te zijn. Die van ons werd prompt bediend, die andere (waar marshal bijzat die verantwoordelijk is voor alles wat verkeerd loopt) kreeg maar geen bediening vast. Zelfs toen ze reclameerden tegen onze opdienster kregen ze te horen dat zij niet bediende in de rij waarin zij gaan zitten waren :) Enfin, even later waren we toch allemaal lustig aan het ontbijten.

Daarna ging het richting "showcenter" waar de Ferrari's opgesteld stonden. We trokken het niet te lang om Huudo niet teveel te pesten. Even later vervoegde Andy onze groep (ik onze groep, jij onze groept, hij onze groept,...) en toen kon de pret pas echt beginnen! Lolbroek Andy zorgde voor de "warm-up" en toen volgden alle andere Paddockers gezwind in het uitvinden van grappen...

Zo hadden we o.a. een prijs uitgeloofd voor de Messe-bezoeker die met het grootste auto-onderdeel onder de arm naar huis stapte, en moesten we dus ook noodgedwongen alle andere bezoekers met een uitgestreken gezicht vertellen dat ze een goede poging gedaan hadden, maar dat ze jammer genoeg niet tot de genomineerden behoorden. Waar die Duitsers niks van snapten natuurlijk!

Ook mijn dank overigens aan Marshal (maar ja, hij was er dan ook verantwoordelijk voor dat ik 3 keer op rij niet kon winnen tegen een computer) die in mijn plaats een spelletje boter, kaas en eieren won en daarmee een ijsje bemachtigde waar ik zo'n goesting in had.

Wat de show zelf betreft sluit ik me aan bij mijn collega's, en zal ik zo snel mogelijk de foto's posten die meer zeggen dan woorden.

Tegen 6 uur sloten we de boel weeral en we hebben een rekord gebroken door maar 10 minuten verkeerd te rijden vooraleer de juiste weg naar huis te vinden. We gaan erop vooruit!

Onderweg nog eens goed gaan eten (ik heb meer uitgegeven aan eten dan aan iets anders die dag) en van Marshal geleerd hoe je frisdrank kan "tanken", uitdrinken en terug bijtanken voor hetzelfde geld. Een Nederlandse gewoonte zo blijkt :) Nogmaals dank beste Marc :)

Samengevat was het een superplezierige dag met 10 toffe mensen (allee als ik mezelf mee mag tellen toch) die er stuk voor stuk toe bijgedragen hebben dat de uitstap zo'n succes was. Bedankt Huudo, Marshal, Stijn, Johan, Bart, Andy, Pascal, Boosterke en Inge (en dit in willekeurige volgorde)...

Oneliner
02-12-2003, 21:30
Mijn schooldag was dus vrijhard iets minder tof als dit... :)

Jan
02-12-2003, 21:45
Originally posted by Sennake

Wat de show zelf betreft sluit ik me aan bij mijn collega's, en zal ik zo snel mogelijk de foto's posten die meer zeggen dan woorden.



Bij het lezen van dergelijk sappig reisverslag zijn foto's haast overbodig :D

jan, die er eigenlijk graag had bijgeweest, maar in een verbeten strijd verwikkeld was met zijn resterende congédagen

Sennake
02-12-2003, 22:41
Originally posted by jan
jan, die er eigenlijk graag had bijgeweest, maar in een verbeten strijd verwikkeld was met zijn resterende congédagen

Oei! Dat zijn inderdaad heroïsche gevechten !!! :D

Pascal
03-12-2003, 02:29
Moet ik er nog iets aan toevoegen ???

Ja natuurlijk !!!!

Eerste en vooral wil ik me verontschuldigen voor het feit dat onze trip naar het verre Duitsland door mijn toedoen met meer dan een half uur vertraging begon. Ik had echter moeten werken tot 03.00 uur en was van plan om omstreeks 05.20 uur op te staan. Omdat het reeds "vroeg" was toen ik ging slapen had ik zonder het zelf te weten de wekker echter om 06.20 uur gezet. Dus gewoon een uur te laat. Toen ik omstreeks 06.35 uur (ik dacht 05.35 uur) een belletje van Bart kreeg, wist ik dat ik uit mijn sloffen moest schieten.

Ik recordtempo de flitspalen ontweken en omstreeks 07.05 uur toegekomen op de startgrid.

Wijle weg......

Op de heenweg onze nieuwe en nieuwste paddockers wat beter leren kennen en enkelen ervan zelfs laten verschrikken, niet waar Huudo. Het is altijd iets met die flikken ;) ;)

De klassieke zaken zijn hiervoor reeds verteld in de reisverslagen van mijn confrators...

De afwezigen hadden jaja zoals altijd ongelijk......

C U

Guido
03-12-2003, 10:52
Verschieten zou ik nu niet direct zeggen - heb al vaker met 'flikken' in clubverband te maken gehad - maar 'k had het niet verwacht, neen. Maakt niet uit iedereen heeft zo zijn afwijkingen, door oranje lichten rijden enzo. :+

A.J.
03-12-2003, 11:26
Originally posted by Sennake
Even later vervoegde Andy onze groep en toen kon de pret pas echt beginnen! Lolbroek Andy zorgde voor de "warm-up" en toen volgden alle andere Paddockers gezwind in het uitvinden van grappen...



En ik dacht dat iedereen mij als een serieus persoon beschouwde :+

Rallyloverke
05-12-2003, 14:18
Sennake, je hebt toch iemand gemist voor je handtekeningen denk ik :

Former Successful Ferrari Formula-1 Drivers as Guests
On Monday, December 1, the ex-Formula-1 World Champion John Surtees was a guest at the fair. The Briton who is now 69 years' old won the title in 1964 in a Ferrari. At the Essen Motor Show, he was, of course, especially interested in the special show "55 Years of Ferrari in Formula 1" in Show Hall 1A. Another three former Formula-1 greats who were successful in Ferraris will come to Essen in the next few days: Tony Brooks (runner-up in the World Championship in 1959) on December 2, Clay Regazzoni (runner-up in the World Championship in 1974) on December 4 and Patrick Tambay (Grand-Prix winner in 1982) on December 5. Jacky Ickx (runner-up in the World Championship in 1970 in a Ferrari) was already a guest on the opening day.

bron : website Essen Motorshow 2003

Sennake
05-12-2003, 15:25
Ik had "Big John" natuurlijk wel nog eens graag ontmoet, maar ik heb al eens de eer gehad hem te ontmoeten, op de historic grand prix in Zolder hebben we samen zelfs naar de race van de prototypes gekeken in '96 of '97. En natuurlijk heb ik tal van handtekeningen gekregen. Dus maak je geen zorgen :)

Rallyloverke
05-12-2003, 16:51
En vermoedelijk heb je die anderen ook al wel eens ergens ontmoet.

Guido
05-12-2003, 22:26
Diegene die hier in de wagen zit, kan in mijn ogen niks meer verkeerd doen. toch een schoon geste, nietwaar. En hij lacht heel tevreden. :D

http://users.skynet.be/automotomover/paddock/sennake-1.jpg

Pascal
05-12-2003, 22:29
Enkele jaren geleden op de Hitoric GP in Zolder was het thema "Mercedes". John Surtees was uitgenodigd om enkele rondjes met de beruchte en beroemde Zilver Pijl te rijden. Wij stonden als baanpost op post 14, net boven de tunnel. Zoals sommigen weten ligt er een kleine knik boven op de tunnel. Bij zijn eerste rondje verloor Big John zijn petje. De volgende ronde was hij duidelijk op zoek naar zijn petje, dat ik ondertussen al had opgeraapt. Ik zwaaide met het petje om Surtees' aandacht te trekken. Hij stopte en overhandigde hem zijn petje en kreeg van hem een handtekening. Hij nodigde ons uit in de Mecedes-tent om iets te komen drinken.

Zogezegd, zogedaan...

's avonds, na het evenement bood ik me aan aan de ingang van de Mercedes-tent en had de eer om samen met John Surtees en andere Mercedes-sterren een glas te drinken. Heerlijke ervaring...

C U

Guido
05-12-2003, 22:39
Van welke auto is dit de air intake?

http://users.skynet.be/automotomover/paddock/intake-1.jpg

Sennake
05-12-2003, 23:14
En hier houden we een minuut stilte voor Werner...

http://www.misteryracing.com/sennake/essen/Werner_02.jpg

Sennake
05-12-2003, 23:19
Originally posted by Huudo
Van welke auto is dit de air intake?

http://users.skynet.be/automotomover/paddock/intake-1.jpg

Of deze koelribben?

http://www.misteryracing.com/sennake/essen/Audi_12.jpg

Sennake
05-12-2003, 23:21
Is dit nu eigenlijk nog wel een "Mini"???

http://www.misteryracing.com/sennake/essen/Mini_02.jpg

Sennake
05-12-2003, 23:23
Les goûts et les couleurs ne se discutent pas...

http://www.misteryracing.com/sennake/essen/Seat_GT_01.jpg

Sennake
05-12-2003, 23:25
Detailstudie van de Mitsu WRC... What the F... is this???

http://www.misteryracing.com/sennake/essen/WRC_Mitsubishi_04.jpg

Sennake
05-12-2003, 23:28
En de C2 Super 1600 was er natuurlijk ook...

http://www.misteryracing.com/sennake/essen/WRC_C2_01.jpg

Sennake
05-12-2003, 23:30
En tot slot toch ook één Ferrari posten... mét spaghetti-uitlaat...

http://www.misteryracing.com/sennake/essen/Ferraris_11.jpg

Guido
05-12-2003, 23:31
Op de stand van Mercedes heb ik me dan een beetje laten gaan voor wat de fotografie betreft. Ipv telkens gewone foto's van de auto's te nemen, heb ik geprobeerd om wat detail foto's te maken, je weet wel, op zoek naar die ene speciale. Ze zijn redelijk, maar 'k zou dezelfde oefening nog graag eens buiten overdoen, kwestie van wat beter licht en zo te hebben.

enkele voorbeelden:

http://users.skynet.be/automotomover/paddock/star-1.jpg

http://users.skynet.be/automotomover/paddock/slr_mirror-1.jpg

http://users.skynet.be/automotomover/paddock/slr_nose-1.jpg

http://users.skynet.be/automotomover/paddock/clk_wall-1.jpg

Sennake
05-12-2003, 23:33
En allerlaatst (but not least) ... de Bentley...

http://www.misteryracing.com/sennake/essen/Bentley_04.jpg

Guido
06-12-2003, 00:19
De Audi R8 - enkele details.


Spiegeltje, spiegeltje...

http://users.skynet.be/automotomover/paddock/r8_mirror-1.jpg


Nice place to work in...

http://users.skynet.be/automotomover/paddock/r8-wheel-1.jpg

Ottooke
06-12-2003, 00:50
En zijn er ook foto's van de babes? Ik vind dat er te weinig gepost wordt in de babes sectie van dit forum ;)

boosterke
06-12-2003, 12:31
sommige hun filmrolleke was af toen ze aan de babes begonne te denken eh huudo :d

A.J.
06-12-2003, 15:09
Originally posted by Sennake
En allerlaatst (but not least) ... de Bentley...

http://www.misteryracing.com/sennake/essen/Bentley_04.jpg

Die Bentley is bijna zo vuil als mijne Kangoo, blijkbaar iets typisch voor legendarische wagens :D

Raikkie
06-12-2003, 22:07
:eek: Prachtige foto's mannen :)

Ik ben vorige week zaterdag ook naar Essen geweest (maandag school hé :mad: ) en heb er met mijn wegwerpfototoestelletje ook enkele foto's gemaakt , als ze niet te lelijk zijn zal ik ze hier ook posten ;)

Alain
16-12-2003, 19:55
Ik vind het frappant dat niemand de twee dames van Kumho vermeldt. Die stonden daar mooi te wezen in slipje en werden gebodybrushed. Vervolgens gingen ze op een klein podium gewillig poseren ...

boosterke
16-12-2003, 20:14
ik heb dieje foto hier ergens liggen :D

Pascal
17-12-2003, 19:42
Originally posted by boosterke
ik heb dieje foto hier ergens liggen :D

Egoïst........

Posten die handel :rolleyes:

Guido
17-12-2003, 23:36
Originally posted by Pascal
Egoïst........

Posten die handel :rolleyes:

ja verdekke, daar zijn we vet mee: ergens nog liggen... :confused:

boosterke
18-12-2003, 01:27
whehehe als ik morgen op de vaste pc zit zal ik hem posten :D

Guido
18-12-2003, 20:21
Originally posted by boosterke
whehehe als ik morgen op de vaste pc zit zal ik hem posten :D

hopelijk is't een desktop, want op een towerke zitten, lijkt me na een tijdje toch een pijnlijke affaire... :p

boosterke
19-12-2003, 01:30
bwa da valt goe mee, tomorrow the big day
The post of the essen family picture :D

Sennake
19-12-2003, 18:04
En hier is-ie dan :

http://www.misteryracing.com/sennake/essen.jpg

Guido
20-12-2003, 18:58
Originally posted by Sennake
En hier is-ie dan :

http://www.misteryracing.com/sennake/essen.jpg

Verdekke, die ene zag er toch wel echt bleekskes uit, vraag me af hoe dat kwam... :D

boosterke
20-12-2003, 19:03
die voelde zich niet meer zo goed toen ze besefte dat ze ingesloten werd door Sennake en Pascal :D

Guido
20-12-2003, 19:05
Originally posted by boosterke
die voelde zich niet meer zo goed toen ze besefte dat ze ingesloten werd door Sennake en Pascal :D

Ik durfde het al niet te zeggen. :+

A.J.
21-12-2003, 03:51
wanneer is deze foto genomen? Nadat ik door was of voordat ik bij de groep was? Als op de details let zou ik zeggen ervoor want Stijn heeft zo weinig catalogen vast :D

boosterke
21-12-2003, 04:15
en toch was het derna AJ
net voor we richting huis vertrokken (aleeja richting huis nu ook weer niet want we zaten wel direct op de juiste autostrade maar in de verkeerde richting )

Scapa
21-12-2003, 08:35
Originally posted by A.J.
wanneer is deze foto genomen? Nadat ik door was of voordat ik bij de groep was? Als op de details let zou ik zeggen ervoor want Stijn heeft zo weinig catalogen vast :D

Ik had ze even opzij gelegd ;) :D

Rallyloverke
22-12-2003, 12:03
Aha! Eindelijk durven ze met onze groepsfoto naar buiten komen! :)

Sennake
22-12-2003, 18:07
Originally posted by boosterke
die voelde zich niet meer zo goed toen ze besefte dat ze ingesloten werd door Sennake en Pascal :D

't Is ook niet voor niks dat je niet kan zien waar ik mijn handen laat eh :D

Guido
22-12-2003, 18:30
Originally posted by Sennake
't Is ook niet voor niks dat je niet kan zien waar ik mijn handen laat eh :D

rechterhandje mooi in de zijde en linkerhandje mooi op Stijn zijn schouder euh... :p

boosterke
23-12-2003, 00:40
huudo... wij stonden dan toch tenminste bij diegene die kleur had :D ze voelde zich goed bij ons