PDA

View Full Version : Foto met handtekening gezocht ...

FormulaV-JH495
03-12-2003, 23:02
Foto met handtekening gezocht ...

van Ricardo Paletti .. die tijdens de start van de 1982 GP de Canada inreed op D.Pironi en daarbij stierf ..

Kan er mij hier iemand mee helpen ... en neen ik zet hem niet te koop op E-Bay want dan heb ik hem zelf ook niet meer :D

THX ...

Driesco
03-12-2003, 23:18
Mario Andretti en Carlos Ruthemann ( zal waarschijnlijk niet goed geschrven zijn )heb ik, deze niet. :)

Werner333
03-12-2003, 23:25
Originally posted by Driesco
Carlos Ruthemann ( zal waarschijnlijk niet goed geschrven zijn )heb ik, deze niet. :)
:D :D :D Reutemann

Bart.Vandecavey
03-12-2003, 23:30
Originally posted by Werner333
:D :D :D Reutemann

Ze hebben niet allemaal zo'n gemakkelijke naam als Pessendorflerdingsken hé... :+

Sennake
04-12-2003, 00:05
Originally posted by FormulaV-JH495
Foto met handtekening gezocht ...

van Ricardo Paletti .. die tijdens de start van de 1982 GP de Canada inreed op D.Pironi en daarbij stierf ..

Kan er mij hier iemand mee helpen ... en neen ik zet hem niet te koop op E-Bay want dan heb ik hem zelf ook niet meer :D

THX ...

Waarschijnlijk heeft mijn goede vriend Carlos Ghys (zie hier (http://home.pi.be/~mathiasg/) voor zijn website) er wel een paar, maar ik betwijfel wel of hij ze van de hand zal doen.

Om een idee te geven : van Gilles Villeneuve heeft hij er 3 en van Ayrton Senna 7. Handgetekend eh.

FormulaV-JH495
04-12-2003, 01:13
@ Sennake ... Carlos Ghys ?? is da de broer van Luc Ghys of Pedro917 op THF - AtlasF1

damamaho
04-12-2003, 17:44
NOOIT WANHOPEN!
Ik sta vaak op verzamelaarsbeurzen en miniatuurbeurzen met boeken, fotos, postkaarten, persmappen, programmaboekjes, en ook handtekeningen.
Ongeveer een jaar geleden verkocht ik in Brussel aan een oudere man enkele handtekeningen.
Hij vertelde me dat hij eigenlijke handtekeningen verzamelde van beroemde sportmensen, dus ook voetballers, wielrenners, ...
Hij had thuis nog 2 gesigneerde persfotos van een onbekende autorijder. Kon ik daar iets mee doen.
Ik zij breng maar mee.
Enkele maanden later bracht hij 2 z/w, 18X24 cm persfotos mee van ........RICCARDO PALETTI.
Ik vroeg wat hij er voor moest hebben. Hij wou nog enkele handtekeningen. Dus ik liet hem er een tiental uitzoeken.
Hij was verbaast dat hij er zoveel kreeg voor die 2 fotos.
Helaas zijn beide fotos al lang weer verkocht. Er is veel vraag naar Paletti.
En, inderdaad is Luc Ghijs de broer van Carlos.
Groetjes, DANNY.

Sennake
04-12-2003, 18:06
Originally posted by FormulaV-JH495
@ Sennake ... Carlos Ghys ?? is da de broer van Luc Ghys of Pedro917 op THF - AtlasF1

Zeker weten!!!

Benklak
05-12-2003, 21:23
Ik heb er 1 van Damon Hill...gehantekend tijdens het weekend dat Senna verongelukte. :D

Greetzzz

yvdp
05-12-2003, 22:55
nice :)
maar de smiley is niet zozeer toepasselijk

waar halen jullie die handtekeningen vandaan. of vragen jullie die echt terplekke?

schumivill
06-12-2003, 01:44
Echt gekregen handtekeningen zijn natuurlijk de beste,als F1 freak verzamel ik natuurlijk handtekeningen van F1-coureurs,mijn mooiste is degene die ik heb gekregen van Nelson Piquet.

Gilles
06-12-2003, 11:28
heb nu zo ongeveer alle F1 coureurs die nu meerijden...